• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Anne Grupları 2027 Ocak Anneleri Paylaşım Alanı

Bebeğimin cinsiyeti ...

  • ikiz kız

    OY: 0 0,0%
  • ikiz erkek

    OY: 0 0,0%
  • ikiz kız / erkek

    OY: 0 0,0%

  • Ankete Katılan
    12
Onları
Bi ben böyleyim sanıyordum. Sosyal medyada 10. Haftasında olup 0 göbeği olan kadınlar psikolojimi bozdu. Benim yarın 10 hafta olacak. Ve dediğiniz şekilde göbeğim oluyor… ya ben zaten göbekli biriydim. Normalde cok kilolu değilim ama yediklerime göre karnım
Cevrede herkes bir şey diyor aldırmayın. Herkesin vucudu farklı ben zaten balik etli biriydim biraz göbek vardı ama bu kadar değildi. Hazım zorluğun oluyor ayni zamanda da cok acıkıyorum. Göbeğim birden büyüdü hamile pantolonu ya da elbise giyiyorum rahat ediyorum. Artık normalde giydiğim pantolonlar olmuyor 🤭
 
Berre (İyi/Temiz): Bu ismi taşıyanların "nefsini temize çıkardığı" (kendini kusursuz gördüğü) gerekçesiyle eşi Zeyneb bint Cahş, Cüveyriye ve üvey kızı Zeyneb binti Ebi Seleme'nin isimlerini değiştirmiştir. Peygamberimiz bu ismi kullanmamış belki size bu yönden fikir olur

Koymak isteyen ben değilim
 
Benim uyku halim yerini uykusuzluğa bıraktı. Artık çok az uyuyabiliyorum. Gece 3te kalkıp yemek falan yapıyorum. Dün akşam 9da uyumuştum gece 1-2 gibi geri kalktım, 2 çeşit yemek yaptım ve yedim. Hala da uyumadım ve zerre uykum yok. Biraz enerjikte hissediyorum. Psikolojik mi acaba?
 
Benim uyku halim yerini uykusuzluğa bıraktı. Artık çok az uyuyabiliyorum. Gece 3te kalkıp yemek falan yapıyorum. Dün akşam 9da uyumuştum gece 1-2 gibi geri kalktım, 2 çeşit yemek yaptım ve yedim. Hala da uyumadım ve zerre uykum yok. Biraz enerjikte hissediyorum. Psikolojik mi acaba?
Ben de artık daha kolay uyanıyorum. Sabaha karşı uykum kaçıp kalktığım oluyor. Bir de iki gündür evde huzur kalmadı, dün hiç uyumadım sadece sabah birkaç saat uyumuşum ona rağmen sanki uyumuş ve uykumu almış gibiyim ilginç şekilde.
 
kızlar aldıklarınızı ve araştırdığınız ürünleri burada bizimle de paylaşır mısınız herkes fikir sahibi olsun açıkçası ben bu konuda sıfır bilgideyim maalesef ne iyi ne lazım hiç bilmiyorum 🥲
 
kızlar aldıklarınızı ve araştırdığınız ürünleri burada bizimle de paylaşır mısınız herkes fikir sahibi olsun açıkçası ben bu konuda sıfır bilgideyim maalesef ne iyi ne lazım hiç bilmiyorum 🥲
Benim kaydettiğim şeyler genelde meme ucu kremi, gümüş kapaklar falan 😂 kendim ne kadar az acı çekebilirime çalışmakla meşgulüm :KK48:
 
kızlar aldıklarınızı ve araştırdığınız ürünleri burada bizimle de paylaşır mısınız herkes fikir sahibi olsun açıkçası ben bu konuda sıfır bilgideyim maalesef ne iyi ne lazım hiç bilmiyorum 🥲
Biz bez mi depolasak diyoruz 😂 ve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor 😂 ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
 
kızlar aldıklarınızı ve araştırdığınız ürünleri burada bizimle de paylaşır mısınız herkes fikir sahibi olsun açıkçası ben bu konuda sıfır bilgideyim maalesef ne iyi ne lazım hiç bilmiyorum 🥲
Beşik olarak elele otomotik sallanabilir beşik düşünüyorum
Bebek arabası Maxi Cosi kabin boy düşünüyorum
Kanguru/Sling olarak ; Ergobaby yada babyjörn düşünüyorum almaya başladıkça yazarım bende tecrübesizim
 
kızlar aldıklarınızı ve araştırdığınız ürünleri burada bizimle de paylaşır mısınız herkes fikir sahibi olsun açıkçası ben bu konuda sıfır bilgideyim maalesef ne iyi ne lazım hiç bilmiyorum 🥲
Biz bez mi depolasak diyoruz 😂 ve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor 😂 ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
Bez olarak da prima almak istiyorum Allah nasip ederse 🙏🏽 beşik Prego anne yanı elektrikli aldım ben anne için otomatik sallanması çok kolaylık diyorlar bebek arabası cybex eezy twist 2 pusetiyle ve inşallah sağlıkla cinsiyet öğrenince de kıyafetler emzikler vs diye giderim diye düşünüyorumm
 
Bez olarak da prima almak istiyorum Allah nasip ederse 🙏🏽 beşik Prego anne yanı elektrikli aldım ben anne için otomatik sallanması çok kolaylık diyorlar bebek arabası cybex eezy twist 2 pusetiyle ve inşallah sağlıkla cinsiyet öğrenince de kıyafetler emzikler vs diye giderim diye düşünüyorumm
Cybex çok güzel ama çok pahalı 😭😭😭 prego da bakayım 👍
 
Beşik olarak elele otomotik sallanabilir beşik düşünüyorum
Bebek arabası Maxi Cosi kabin boy düşünüyorum
Kanguru/Sling olarak ; Ergobaby yada babyjörn düşünüyorum almaya başladıkça yazarım bende tecrübesizim
Ana kucağı olarak babyjörn mü alsam yoksa muadil bir şey mi alsam çok kararsızım 🫠 çok kullanışlı diyor arkadaşlarım kesinlikle almalısın diyorlar
 
Ana kucağı olarak babyjörn mü alsam yoksa muadil bir şey mi alsam çok kararsızım 🫠 çok kullanışlı diyor arkadaşlarım kesinlikle almalısın diyorlar
Babyjörn 13 bin Pierre cardin 3 bin mesela
 
Ana kucağı olarak babyjörn mü alsam yoksa muadil bir şey mi alsam çok kararsızım 🫠 çok kullanışlı diyor arkadaşlarım kesinlikle almalısın diyorlar
Ya benim duyduğum babyjörn ün yayları falan cok daha iyiymis ben ondan almak istiyorum pahalı ama olsunnn 🥹
 
Back
X