Herkese iyi geceler arkadaşlar.
İlkokul ortaokul bir arada olan bir okulda görev yapıyorum ve bu sene ortaokul düzeyinde özel eğitim sınıfı da açıldı.
Özel eğitim sınıfı için bir görevlendirme bir de ücretli öğretmen görevlendirildi.
Görevlendirme olan arkadaşımız kadın ve 1,5 yaşlarında bir çocuğu var.
Kadın olan arkadaşın söylemesi üzerine dersleri kendi aralarında bölmüşler.Sabah biri giriyor derslere,öğleden sonra bir diğeri.
Kadın olan arkadaş erkek olan öğretmenimiz derse girdiğinde öğretmenler odasında yatıp uyuyor bahanesi çocuğu gece uyumuyormuş.
Geçen günlerde sınıftan sadece bir çocuk geldi (taşımalı öğrenci) çocuğun velisini arayarak gelip almasını söyledi ,veli aldıktan sonra kendisi de okuldan ayrıldı.
Daha önce müdür yardımcısı tarafından uyarılmasına rağmen davranışları devam etti.
Bugün 4. Derse giderken öğretmenler odasının kapısını iyice kapatmamızı istedi uyumak için ve bende dayanamadım artık.
Okulda o kadar çok göze batıyor ki uyarayım dedim ama demese miydim şuan bilemiyorum.
Daha dikkatli olmasını,öğretmenler odasında uyumaması gerektiğini ,insanların tepkisini çekmeye başladığını söyledim .
Çocuk büyütüyorum uyuyamıyorum gibi cevapla karşılaştım.
Başka atışmalar da yaşandı.
Ağladı falan filan.
Şimdi ben keşke hiç uyarmasaydım demi, bananeyse sanki
İlkokul ortaokul bir arada olan bir okulda görev yapıyorum ve bu sene ortaokul düzeyinde özel eğitim sınıfı da açıldı.
Özel eğitim sınıfı için bir görevlendirme bir de ücretli öğretmen görevlendirildi.
Görevlendirme olan arkadaşımız kadın ve 1,5 yaşlarında bir çocuğu var.
Kadın olan arkadaşın söylemesi üzerine dersleri kendi aralarında bölmüşler.Sabah biri giriyor derslere,öğleden sonra bir diğeri.
Kadın olan arkadaş erkek olan öğretmenimiz derse girdiğinde öğretmenler odasında yatıp uyuyor bahanesi çocuğu gece uyumuyormuş.
Geçen günlerde sınıftan sadece bir çocuk geldi (taşımalı öğrenci) çocuğun velisini arayarak gelip almasını söyledi ,veli aldıktan sonra kendisi de okuldan ayrıldı.
Daha önce müdür yardımcısı tarafından uyarılmasına rağmen davranışları devam etti.
Bugün 4. Derse giderken öğretmenler odasının kapısını iyice kapatmamızı istedi uyumak için ve bende dayanamadım artık.
Okulda o kadar çok göze batıyor ki uyarayım dedim ama demese miydim şuan bilemiyorum.
Daha dikkatli olmasını,öğretmenler odasında uyumaması gerektiğini ,insanların tepkisini çekmeye başladığını söyledim .
Çocuk büyütüyorum uyuyamıyorum gibi cevapla karşılaştım.
Başka atışmalar da yaşandı.
Ağladı falan filan.
Şimdi ben keşke hiç uyarmasaydım demi, bananeyse sanki