• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Araftayım…

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Ben yazılan bu yorumlara o kadar üzüldüm ki @ruhay ın çok daha fazla üzüldüğünü düşünüyorum bence artık daha fazla sorgulanmasın ya. Reel hayatınızda bir insana bu derece yüklenemezsiniz o zaman burda da yapmayın. Kadın kadının yurdu mudur sorguladım resmen herkesin kendi hayatı kime ne ki? Sen 50 yaşında anane olursun başkası evlat sahibi olur bir başkası başka bir şey yapar. Çok empatiden yoksun, yok aşağılayıcı bir dil ile eleştiriyorsunuz. Sanki hayatınızda her şeyinizin tam olacağının garantisini vermişler gibi.. her neyse.
 
Ben yazılan bu yorumlara o kadar üzüldüm ki @ruhay ın çok daha fazla üzüldüğünü düşünüyorum bence artık daha fazla sorgulanmasın ya. Reel hayatınızda bir insana bu derece yüklenemezsiniz o zaman burda da yapmayın. Kadın kadının yurdu mudur sorguladım resmen herkesin kendi hayatı kime ne ki? Sen 50 yaşında anane olursun başkası evlat sahibi olur bir başkası başka bir şey yapar. Çok empatiden yoksun, yok aşağılayıcı bir dil ile eleştiriyorsunuz. Sanki hayatınızda her şeyinizin tam olacağının garantisini vermişler gibi.. her neyse.
Siz ruhayı sevdiğiniz için yanlı bakıyorsunuz bence. Benim okuduğum kadarıyla kimse aşağılamadı. Ama gerçeklikten uzak düşüncelerini eleştirdi herkes. Sizce sağlıklı bir ruh halinde mi şuanda? Çocuk olunca 20 yaş gençleşeceği düşüncesi, eşinin annelik hakkını elinden aldığı düşüncesi.. Doğru öu bunlar
 
Siz ruhayı sevdiğiniz için yanlı bakıyorsunuz bence. Benim okuduğum kadarıyla kimse aşağılamadı. Ama gerçeklikten uzak düşüncelerini eleştirdi herkes. Sizce sağlıklı bir ruh halinde mi şuanda? Çocuk olunca 20 yaş gençleşeceği düşüncesi, eşinin annelik hakkını elinden aldığı düşüncesi.. Doğru öu bunlar
Anlık bir içini boşaltmak istedi sanırım aslında sonrasında eşini savundu ilişkilerinin ne kadar iyi olduğunu anlattı kafasında Herşey net ve pozitif aslında herkes onu uyandırmaya çalışıyor bu kadar pozitif olmama ihtimaline karşı emin olmaması için ama defalarca vurguladığı maddi durumu unutuyoruz gerekirse bakıcı tutar
 
İnsanlar torunlarına zor bakıyor sınırlı süre muhatap oldukları halde. Çocuktan 7-24 sorumlu olmak çok daha zor.
Kendini zinde hissetmekle bir çocuğa bakmak o kadar farklı ki, arkadaşlarınızla turlara katılıp gezecek enerjiniz oluyor ama kafanız 7/24 çocuk kaldırmıyor, teyzem 70 yaşında ortalama 18 yıldır torun bakıyor artık yorulmuş kadın, yaş faktörü var+tansiyon hastası oldu + torunları okuldan virüs kapınca o virüs teyzeme de bulaşıyor, torunları 2 hapşırıkla ayakta geçirirken teyzem hastanelik oluyor, yerinden kalkamayan bir kadın değil yaşına göre aktif birisi ama arkadaşlarıyla gezilerini bile torunları yüzünden ertelemek zorunda olduğundan bıkmış kadın.
 
ruhay hanımın dünyasında evlilik böyle birşey
kendisi eşim beni gezdirir filan diyen bir insan, burada da kraliçeler gibi yaşatıyor demiş. ne kadar kendini nesne gibi gören, edilgen bir dili var...

neredeyse 50 yaşında devlet memuru (sanırım öğretmen) bir kadın neden 3.5 yaşında çocuk gibi eşi tarafından gezdirildiğini anlatsın hatta bununla gurur duysun, mutlu olsun... patriarkik ya da azcık belki buldumcuk bir bakış açısı var esasen. yani dilinden süzülüp taşıyor -ama bunları söyleyince de kendisi bize kızar. tüm konuları böyle gidiyor.

ha şunu da söyleyeyim ben bekarım. 45 yaşımda ve de "hayallerimdeki" gibi bir adamla evlensem belki ben de buldumcuk olurum:Dolunur yani ben o kısmını yadırgamıyorum. 20 yaşında hanım kızlarımız kocam da kocam diye geziyorken...

ancak hani nihayetinde göz var izan var, insan der ki "eşim bana dünyanın en iyisi", (e olsun zaten, ohh ne güzel!) ama tüm bir siteyi buna ikna etmek için burada çoğu kişiye de tuhaf gelen acaip eril, yaşına yakışmayan örnekler verip durması -bence- gerçekten tuhaf...

yine kızar eminim ama mesela konuda yine örnek vemiş
annesine yakın eve gidermiş annesigil yardım etsin diye...

höf. kendisi 50 yaşta olsa anne 70 olacak. evde bekar kardeşi varsa belki? o 45 olacak. bunların hepsi kendilerine ait hayatları olan kocaman insanlar. o yaşta anneye yakın yere ancak annenin kendisinin bakıma ihtiyacı varsa gidilir -bence. ben yiğenlerimin doğumlarına yenidoğanlıklarına hep gittim. yardım da edilir, edilmez filan demiyorum...


yav kadın emekli olur, 25 senesi dolmuştur zaten, ne işi.
eve yatılı bakıcı alır...yani en azından bence annem yardım eder demek yerine böyle şeyler demeli bu yaşta, böyle bir şeyi planlayan bir insan.

ha ama evet, 1)yaşını göstermeyene bile gebelik + lohusalık 10 sene ekler
ancak anneliğe bu kadar baş koyduysa bunlar en son düşünülecek şeyler bence. 30 yaşındaki de 10 sene yaşlanıyor bebek yapınca.

kendisi neden 20 yaş gençleşeceğini sanıyor. çünkü tatmin. çünkü ideal. çünkü yaşamda gayesi o şu anda.

2) 30 yaşındaki erkekler bebek bakmıyor 60 yaşındaki adam hiç bakmak istemez. üstelik adam zaten baba. ya da mesela kadın tüm zamanını bebeğe verecek.
30 yaşındaki erkekler (kadınlardan beter) lohusa depresyonuna girer oldu artık "karım bebek bakıyor beni unutuyor" diye trip filan atıyor.
bu adam tam "dip dibe olalım 7/24 bana ilgi göster" diye evlenmiş. tam olarak bu. kadının bebeği olsa adamın tüm evlilik amacı çökecek.


benim için konunun bam teli bu.

ben donasyonu zorlamayı rasyonel bulamıyorum
ay ne olacak minicik hücre
ya da kalp nakli böbrek nakli ya da ilik, kornea nakli filan gibi düşünüyor insanlar herhalde

ben belki meslek icabı (genetikçiyim) ağzım açık kalıyorum
o çocuk senin değil...
biyolojik olarak değil.

kocasının çocuğu yetişkin yaşta
onunla annelik güdüsünü tatmin edemeyeceğini düşünüyor sanırım e bu da normal yani aynı evde bile yaşadıklarını hiç sanmıyorum.
ama evlatlık da alsa başka küçük bir çocuğu, yine o tatmini elde edemeyecek, hissi o.
ancak gebelik yaşarsa doğurursa -başkasının çocuğu da olsa- o tatmini yaşayacak herhalde
Donasyonu bilmiyordum biraz araştırdım ve bana doğru gelmedi,tabi bu benim fikrim.Eşimle ilk çocuk sahibi olduğumuzda 26 yaşındaydı sağolsun elinden geldiği kadar yanımdaydı beraberel ele verdik gece o baktı ben uyudum, bazı zorlu gecelerde işe ruh gibi gitti,yeri geldi en ufak şeyde tartışma yaşadık,bazen bedenen çok yorulduk.Kadın 48 adam 58 yaşında çocuk oldu olacak derken oldu iki sene peki sonra??????
 
maddi durumu unutuyoruz gerekirse bakıcı tutar
Hangi bakıcı, hizmetçi, dadı, paranın satın alabileceği herhangi bir şey çocuğunuz 30 yaşındayken evlense, o zamanlarda 90 yaşında olacak babasının düğüne katılamama ihtimalini değiştirir? Sorun da bu zaten.
 
Ben yazılan bu yorumlara o kadar üzüldüm ki @ruhay ın çok daha fazla üzüldüğünü düşünüyorum bence artık daha fazla sorgulanmasın ya. Reel hayatınızda bir insana bu derece yüklenemezsiniz o zaman burda da yapmayın. Kadın kadının yurdu mudur sorguladım resmen herkesin kendi hayatı kime ne ki? Sen 50 yaşında anane olursun başkası evlat sahibi olur bir başkası başka bir şey yapar. Çok empatiden yoksun, yok aşağılayıcı bir dil ile eleştiriyorsunuz. Sanki hayatınızda her şeyinizin tam olacağının garantisini vermişler gibi.. her neyse.
O zaman 50 yaşında anne 60 yaşında babası olacak olan çocuğa da üzülebilirsin bence. Yaşıtların anneleriyle koşar oynarken bu çocuğun babası 70 annesi 60 olacak. Gençlik iksiri içmediyse her tür hastalığın ufaktan yokladığı yaşlar yani. Kim 10 yaşında böyle bir anne baba ister?
Yada tıpta okuyan çocuğu düşünün bir de siz 20 yal ufak kardeş iste emisiniz? Anne babaya bir şey olsa genç çocuğa kalacak ufacık çocuk. Bu sorumluluğu almak zorunda mı bir kadın bir duyguyu merak ediyor diye?
 
Siz ruhayı sevdiğiniz için yanlı bakıyorsunuz bence. Benim okuduğum kadarıyla kimse aşağılamadı. Ama gerçeklikten uzak düşüncelerini eleştirdi herkes. Sizce sağlıklı bir ruh halinde mi şuanda? Çocuk olunca 20 yaş gençleşeceği düşüncesi, eşinin annelik hakkını elinden aldığı düşüncesi.. Doğru öu bunlar
Benim ruhayla hiçbir iletişimim olmadı şu ana kadar. Size göre ok olabilir benim okuduğum kadarıyla benim hayatımdaki çoğu insana yumuşatıp fikir olarak bile sunmak istemeyeceğim tarzda yorumlar var. Size göre herkes 20 ya da 30 yaşında evlenip max 35e kadar ilk çocuğunu doğurmalı toplumun genel geçeri bu çünkü ama insanız ya biz hepimiz toplum std uyamıyoruz her zaman. Ben gördüğümü söylüyorum bu linç kafası da sağlıklı bir kafa değil haberiniz olsun.
 
O zaman 50 yaşında anne 60 yaşında babası olacak olan çocuğa da üzülebilirsin bence. Yaşıtların anneleriyle koşar oynarken bu çocuğun babası 70 annesi 60 olacak. Gençlik iksiri içmediyse her tür hastalığın ufaktan yokladığı yaşlar yani. Kim 10 yaşında böyle bir anne baba ister?
Yada tıpta okuyan çocuğu düşünün bir de siz 20 yal ufak kardeş iste emisiniz? Anne babaya bir şey olsa genç çocuğa kalacak ufacık çocuk. Bu sorumluluğu almak zorunda mı bir kadın bir duyguyu merak ediyor diye?
Sen zaten bir yerden zıplayıp bana cevap yazmasan şaşardım peşimi bırakırsan çok mutlu olurum canım teyzem.
 
Hangi bakıcı, hizmetçi, dadı, paranın satın alabileceği herhangi bir şey çocuğunuz 30 yaşındayken evlense, o zamanlarda 90 yaşında olacak babasının düğüne katılamama ihtimalini değiştirir? Sorun da bu zaten.
Katılmasa nolacak ? Herşeyi çok duygusallaştırıyoruz .26 da evlendi babam 27 de ben oldum . Belki 40 yıldır görüşmüyoruz yaşarken. E noldu ? Torununu da hiç görmedi . Torunun zerre umru değil.
 
Sen zaten bir yerden zıplayıp bana cevap yazmasan şaşardım peşimi bırakırsan çok mutlu olurum canım teyzem.
Ya ahahaha teyzem diyerek bana hakaret ettiğini sanıyorsun ama benden 8 yaş büyük kadına bebek yapmasını teşvik ediyorsun. Bak mesela bu bile saçmaladığının ispatı 😂😂😂
 
Hangi bakıcı, hizmetçi, dadı, paranın satın alabileceği herhangi bir şey çocuğunuz 30 yaşındayken evlense, o zamanlarda 90 yaşında olacak babasının düğüne katılamama ihtimalini değiştirir? Sorun da bu zaten.
Hak veriyorum size aynı korkuları yaşamıs biri olarak küçükken dua ederdim annem babam düğünümü görsün çocuğumu görsün 64 yasındalar çok şükür gördüler hepsini bu korkulardan da bahsettik ama hanımefendi istiyor işte ne yapalım ilerisini veya çocuğun bu psikolojik travmasını göz ardı edemeyecek kadar günümüzde ve hayallerde
 
Ya ahahaha teyzem diyerek bana hakaret ettiğini sanıyorsun ama benden 8 yaş büyük kadına bebek yapmasını teşvik ediyorsun. Bak mesela bu bile saçmaladığının ispatı 😂😂😂
Ben sana “teyzem” dedim diye bu kadar tetiklenmen zaten lafın tam yerine oturduğunu gösteriyor 😂
Bir de yaş mevzusunu açıp kendi kendine mağduriyet yazmışsın. Sakin ol, iki kelimeyle dağılıyorsan sosyal medyada fazla dolaşma bence.
 
Ya ahahaha teyzem diyerek bana hakaret ettiğini sanıyorsun ama benden 8 yaş büyük kadına bebek yapmasını teşvik ediyorsun. Bak mesela bu bile saçmaladığının ispatı 😂😂😂
"Teyze" kelimesinin hakaret olarak kullanıldığını bu sitede gördüm. Some ergen problems 😌🤣
 
Kızımı 28 yaşında 40+2 de doğurdum, hamileliğim aşırı rahat geçti bir kere bile midem bulanmadı. Son güne kadar zindeydim. Günde 10 bin adım atıyordum. Keza doğumum da çok rahat geçti, açılmam olmadı sezaryene çevrildim ama hemen toparladım yürüdüm. Üstüne kızım çok uslu bir bebekti, altını alırdım emerdi geri uyurdu. Geceleri deliksiz uyurdu ben alarm kurup kalkıp zorla uyandırıp emzirirdim. Hal böyleyken bile şuan rahatım bozulmasın diye ikinciyi düşünmüyorum. Konu sahibine bu uğurda kolaylıklar diliyorum. Biz yerli veya yersiz söylenecek her şeyi söyledik. Hayat toz pembe değil benim yaşımın iki katı kadar hayat tecrübeleri var onlar daha iyi bilir . Kendilerince doğru kararı vereceklerdir.
 
Katılmasa nolacak ? Herşeyi çok duygusallaştırıyoruz .26 da evlendi babam 27 de ben oldum . Belki 40 yıldır görüşmüyoruz yaşarken. E noldu ? Torununu da hiç görmedi . Torunun zerre umru değil.
Olay düğün değil, düğün sadece bir örnek. Ergenlikte, ilk gençlikte ya da daha orta yaşlarda normal insanların anne/babalarıyla yaşadıklarını yaşayamacak anlamında diyorum. Sizin babanızla görüşüp görüşmemeniz kendi tercihiniz. Babanız torununu istese görebilir, görmüyorsa da kendi tercihi. Ama konu sahibi anne olduğunda onun eşi için aynısının geçerli olma ihtimali düşük, istekten motivasyondan bağımsız yani. Duygusallaştırmıyorum aslında tam aksine biyolojiden bahsediyorum.
 
Ben yazılan bu yorumlara o kadar üzüldüm ki @ruhay ın çok daha fazla üzüldüğünü düşünüyorum bence artık daha fazla sorgulanmasın ya. Reel hayatınızda bir insana bu derece yüklenemezsiniz o zaman burda da yapmayın. Kadın kadının yurdu mudur sorguladım resmen herkesin kendi hayatı kime ne ki? Sen 50 yaşında anane olursun başkası evlat sahibi olur bir başkası başka bir şey yapar. Çok empatiden yoksun, yok aşağılayıcı bir dil ile eleştiriyorsunuz. Sanki hayatınızda her şeyinizin tam olacağının garantisini vermişler gibi.. her neyse.
Oyy canım benim çok teşekkür ederim o güzel kalbine sevgilerimi yolluyorum.Üzülmedim aslında.İnsanları konuşur yapacak bir şey yok.Yumurta donasyonu yaptırıp anne olan o kadar çok insan var ki burda.Eğer okumuşlarsa yorumları çekindikleri için yorum yapamadılar bence.Okuyamadım bile zaten yorumları.Bugün çok yorgundum.Rabbim içimi biliyor ben anne olmayı çok istiyorum.Bunu takıntı haline getirdiğimi söyleyenler bile olmuş.İsteyen istediğini düşünsün saygı duyarım.Herkesin yetiştiriliş tarzı farklı.Kimi hadsizce konuşuyor.O da öyle görmüş büyüklerinden deyip geçiyorum.Eşim çok kıymetlidir bulunmaz bir insandır.Bebeğe bakamazsın derken aslında beni küçümsediği için değil çalışan bir insan olarak yorucu olacağını düşünüyor belki de.En rezil kocadan daha kötü bile denildi eşime.Şok içerisindeyim gerçekten.İnsanlar bu kadar kötülüğü nasıl barındırıyor içinde anlamıyorum .Her şey nasip kısmet.Nasibimizde olanı yaşayacağız.Umarım hayırlı olan gelir başımıza.Bu arada dürüstlüğünden dolayı çok teşekkür ediyorum.Burda farklı yazıp özelden farklı yazanlar oldu ona da ayrı şaşırdım.Desteğin için çok teşekkür ediyorum 🙏❤️🌸
 
Sen zaten bir yerden zıplayıp bana cevap yazmasan şaşardım peşimi bırakırsan çok mutlu olurum canım teyzem.
Hem kadın kadının yurdudur diye yazıyorsunuz hem de bir kadını yaşı üzerinden teyzem diyerek aşağılamaya çalışıyorsunuz. Nasıl bir kadına destek anlayışınız var anlamadım.
 
Ben sana “teyzem” dedim diye bu kadar tetiklenmen zaten lafın tam yerine oturduğunu gösteriyor 😂
Bir de yaş mevzusunu açıp kendi kendine mağduriyet yazmışsın. Sakin ol, iki kelimeyle dağılıyorsan sosyal medyada fazla dolaşma bence.
Dağılmak derken?
Teyzem diyenler aşırı komik geliyor bana aksine de hele hele doğur tabii yaşın ne önemi var diye duyar kasan birinin başka birini yaştan vurduğunu sanması aşırı komik😂😂
Mantıklı yorum yazmadığın sadece zıt takılıp duyar kasarak “farklı” olmaya çalıştığını ispatladın 😂😂
 
"Teyze" kelimesinin hakaret olarak kullanıldığını bu sitede gördüm. Some ergen problems 😌🤣
Ben seviyorum çok diyen oldu bana alıştım . En çok da Bibi ye derler . Rekor onda🙈teyze güzel geliyor kulağıma artık
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X