- Katılım
- 22 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 1.002
- Emoji Skoru
- 1.391
- Puanlar
- 63
- Konu Sahibi Bayandahabaymaz
- #41
Olay saygı değil kıskançlık bence. Kvniz sizi seviyor siz kvnizi seviyorsunuz içinizden geldiği için her işini görüyorsunuz olabilir. Görümcelere aynı tarifeyi uygulamayın mesafe şart.Merhaba hanımlar. Hesabım yeni. İlk kez derdimi açacağım. Aslında kaç gündür kara kara düşündüm yazsam mı yanlış anlaşılır mı. Ayrıca belirteyim ben biraz samimi biriyim eşimin ailesini kendi ailem gibi görüyorum. Görümceme abla kaynanama anne derim. (Geçenlerde birsi attığım bir yoruma kardeşleriyle bile anlaşamıyor demişti ben görümcelerimi kastetmiştim düzeltmiş olayım) Neyse deyip geçiyorum konuya. Benim iki görümcem var. Bunlardan birisi çok hırslı yapıda. Annesinin gözü. Her iş elinden gelir ve böbürlenmeyi de seviyor. Çok becerikli bende sık sık tebrik ediyorum destekliyorum övüyorum. Ne zaman kaynanama gelseler hizmetini görüyorum ne derse yapıyorum. Naparsam beni beğenmiyor. Napsam bir lusur buluyor. Ben kıyafet aldığımda kendisi ne kadar tutumlu olduğunu söyler, evde yatıyorsam kendisinin yatmaya vakti olmadığını hep çalıştığını söyler, Kayınvalidem çok tatlı bir kadın beni de çok seviyor. Evi temizlenecekse ben gider temizlerim. Sık sık konuşuruz yani kızı gibi görüyor. Ama görümcelerim bunu kaldıramıyor. Eşimi ve beni tembellik ve rahatlıkla itham ediyorlar. Kendi işimi kendim hallederim. Yemeklerim güzel olur temizliğim güzel olur. İnsanlarla da anlaşabiliyorum. Bir gelin napsın daha. Hani kayınvalidem eşim daha çok çalışayım istese neyse onlarda sen yeterince çalışıyorsun alınma onlara diyorlar. Diğer görümcem bana birşey demiyor ama kardeşine de dur demiyor. Hatta ona destek verdiği çok an oldu. Kuzenleriyle toplanıyorlar ama beni çağırmıyorlar. Beni sorduklarında onun işi varmış diyorlar ama bana sormuyorlar bile olup bittikten sonra öğreniyorum. Herhangi bir akarabaya gittiğimde neden bizi çağırmadın diyor küsüyor. İnsanlara benim özelimi anlatmaış. En son bahsedemeyeceğim utanç verici bi olaydan sonra küstüm ama küstüm demedim mesafe koydum. Kaynanama beni anlatıp haksız göstermeye çalışmışlar. Eşim artık onca olaydan sonra bana hak veriyor. Kayınvalidem de kızmadı aksine mesafe koy onlara dedi. Hani desem ki birinin hakkını yedim. Ya herkesin kazandığı kendine kimse kimsenin malını yemiyor. Eşim çalışıyor ben yersem onun parasını yerim. Görümcem neden sürekli beni işeyaramaz gibi gösteriyor. Aslında git gide korkuyorum böyle böyle kaynanamla aramı bozacaklar. Ben ne yapmalıyım. Hırslı görümceden umudu kestim napsam yaranamam ama kayınvalidemle aram bozulmasın istiyorum.