Bir tek benim kocam mı böyle anlamıyorum...

Fstknanas

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2015
2.292
2.736
Bir tek benim kocam mı demişsiniz. Bir tek sizin değil; hatta toplumun çoğu böyle ama gizliyorlar. Eşinin olumlu yönlerine bakmaya çalış.
 

dashboard

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Ağustos 2017
377
1.273
eşim benden önce bir kez nişan atmış. 6 7 sene kadar süren bir ilişkisi olmuş ve sadece 1.5 ay nişanlı kalmışlar. Anlattığına göre düğüne 1 hafta kala ayrılmışlar. Bu olay yaklaşık 10 12 sene önce oluyor. Fazla detaya giriyorum ama durumumu anlatabilmem için bunları bilmeniz gerek diye düşünüyorum.
Bütün konu boyunca verdiğiniz ayrıntıları bi yere bağlayacaksnız sandım ama konu nasıl iletişim kurabilirimle bitti!!
Sahi nasıl konu oraya bağlandı yaa :KK14:
 

pisi26237

Guru
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
2.227
942
Alkol kullandığını bilerek evlenmişsin.Alkol alan ve arkadaşlarından vazgeçmeyen erkekler hep aynı bence.Ve şu da varki internet ,oyunlar erkekleri bozdu ailelerinden uzaklaştırdı.Hepsi aynı.Bence kv kişisine söyle bişeyler kullandığını
 

freyahel

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2017
5.826
6.544
Gozlerinin kizarikligi..kokusu..sacma salak yuzunde bir sırıtış. ..ne diyordum diye konuyu unutmasi vs vs.esrar kullaniyordur.
Cok yeni evlisin..cok az zamanda tanimissin..evlendikten sonra tanıma cabasindasin ama ise yarar mi..
Sen olanla programla birlikte cikin eglenin.annesiyle yasamana zaten birsey diyemiyorum bana con ters birsey
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 632 gün geçti.

Ipsizkuklaa

Üye
Kayıtlı Üye
1 Ocak 2019
123
81
Alkol kullandığını bilerek evlenmişsin.Alkol alan ve arkadaşlarından vazgeçmeyen erkekler hep aynı bence.Ve şu da varki internet ,oyunlar erkekleri bozdu ailelerinden uzaklaştırdı.Hepsi aynı.Bence kv kişisine söyle bişeyler kullandığını
Kv.ye de dedim yoktur öyle bisey deyip çıkıyor işin içinden...
 

Ipsizkuklaa

Üye
Kayıtlı Üye
1 Ocak 2019
123
81
Gozlerinin kizarikligi..kokusu..sacma salak yuzunde bir sırıtış. ..ne diyordum diye konuyu unutmasi vs vs.esrar kullaniyordur.
Cok yeni evlisin..cok az zamanda tanimissin..evlendikten sonra tanıma cabasindasin ama ise yarar mi..
Sen olanla programla birlikte cikin eglenin.annesiyle yasamana zaten birsey diyemiyorum bana con ters birsey
Bizimle de dışarda vakit geciriyor falan ama evde genelde ya tv ya da telefon modunda takılıyor..
 

benkeyfimvekahyasi

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
27 Haziran 2017
3.891
8.033
Evet evliliğin oturması için 5 sene şart çünkü o zaman 2. çocuk filan oluyor kadın oturmak zorunda kalıyor dizini kırıp. Boşanma şansı azalıyor. Ablan çok doğru söylemiş ... Ne alaka yahu şimdi adam 5 sene sonra ibrahim sadriye filan mı dönüşecek şiirler okuyacak sana. Oturan sen olacaksın evliliğin değil . Tavsiyem yok.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 207 gün geçti.

Ipsizkuklaa

Üye
Kayıtlı Üye
1 Ocak 2019
123
81
Evet evliliğin oturması için 5 sene şart çünkü o zaman 2. çocuk filan oluyor kadın oturmak zorunda kalıyor dizini kırıp. Boşanma şansı azalıyor. Ablan çok doğru söylemiş ... Ne alaka yahu şimdi adam 5 sene sonra ibrahim sadriye filan mı dönüşecek şiirler okuyacak sana. Oturan sen olacaksın evliliğin değil . Tavsiyem yok.
Aşırı ilgi bekleyen bi kadınmışım gibi bir algı oluşmuş sanırım bazı kişilerde. Ama alakası yok.. işten geldiğinde eşini öpmek yine işe uğurlarken öpmek, akşamları yanındayken biraz daha farklı davranmasını beklemek (her zaman için demiyorum tabiki bunu),birşeyler paylaşmak, uyumadan önce sarılmak öpmek ya da ne bileyim içten gelen bikaç kelime veya bi cümle birşeyler söylemek (her gece demiyorum arada...) vs...her evlilikte olması gereken iletişim şekli değil midir ? Ben mi çok şey bekliyorum anlayamıyorum...
 

benkeyfimvekahyasi

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
27 Haziran 2017
3.891
8.033
Aşırı ilgi bekleyen bi kadınmışım gibi bir algı oluşmuş sanırım bazı kişilerde. Ama alakası yok.. işten geldiğinde eşini öpmek yine işe uğurlarken öpmek, akşamları yanındayken biraz daha farklı davranmasını beklemek (her zaman için demiyorum tabiki bunu),birşeyler paylaşmak, uyumadan önce sarılmak öpmek ya da ne bileyim içten gelen bikaç kelime veya bi cümle birşeyler söylemek (her gece demiyorum arada...) vs...her evlilikte olması gereken iletişim şekli değil midir ? Ben mi çok şey bekliyorum anlayamıyorum...
Gayet normal şeyler bekliyorsun benim lafım ablanın söylediğine.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 207 gün geçti.

Nilul

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Ekim 2018
3.029
1.708
Ben de sizin gibi düşünüyorum.. azı çoğu ya da türü farketmiyor hepsi aynı kategoride ve insana zarar veriyor... inşallah...dualarım bu yönde.. :/
Bizim aramızdaki iletişimin zayıf olmasina sebep bu hayat şartları zaten... aynı evin içindeyiz ama hayatımız hep sınırlarla dolu. Kv. de maşallah gece 3 tur dolanır evde... 2 saatte bi ya lavaboya ya mutfaga gider. Kendine benden daha iyi bakiyor vallahi. Süt içmeden meyvesini yemeden yoğurdunu yemeden yatmaz. Hem dogal ilaçlara hem de diger ilaclara bağımlı ilginç bi yaşamı var. Hap yutmayinca iyilesemeyecegini düsünen biri...kalabalığı da çok sever..ben de tam tersi sakinlikten yanayım ev ortamında. Ama hiç de öyle sakin gecmiyor günlerim. Büyük evi oldugu için kimse benim müsait oluo olmamama takilmaz canlari ne zaman isterse gelirler kapiya. Her zaman herkese müsait ilmak zorundaymışım algısı var etrafımdakilerde. Kimsede anlayis düsünce adina bir çaba yok malesef. Sırf bu kadar sınırlama ve baskı yüzünden eşimle aram açılıyor. Etrafa gösteremedıgim tepkiyi bi anda eşime gösterip kendimj rahatlatmaya çalıştığım zamanlar da oldu...ve anladım ki bu ilişkimize daha da çok zarar vermeye başladı.bunu yapmamaya özen gösteriyorum artık. Ama yine de aramizdaki kopukluğu tam anlamiyla kaldirabilmis değilim. Bana bikeresinde ; şu duş alma olayını benim işten gelme saatime denk getirme hoş olmuyor dedi. Ilk başta anlamadim ne demek istediğini sordum sebebini. Annesi yanlış anlarmış hoş değilmiş bunu yapmam. Çok sinirlendim bana bunu demesine...
Bu kadar derin düsünen birinden ilgi muhabbet beklemek ne kadar dogru diyorum kendime şimdi...
O kayinvalide sizinle yasadigi surece o samimiyet asla olmaz aranizda benim esimde gece surekli anne babasinin wcye kalkmasina sinir olurdu gercekten cit ciksa yatak gicrdasa saga sola donerken bile ole anlaar diye sinir olurdu orda kalmaya esiniz o konuda hakli mecbur ole davraniliyor elde degil dedigim gibi eltiniz varsa ordada kalmali yoksa genclik gidiyo elden