canını yananın ettiği beddua.... fikri olan yazsın lütfen kızlar......

gulsahh5151

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Ocak 2009
88
1
32
kızlar canı çok yanan birinin ettiği beddua gerçek oluyo mu döner dolaşır seni bulur diyen de var........ kimseye beddua etmek istemem ama yaşadığımı ya da bunları yaşatanlar yaptıklarını kendileri de yaşasın istiorum sadece ne diosunuz tecrübeli olan görmüş geçirmiş vardır muhakkak içimizde ne diosunuz????????
 

cloudy

en iyi koca ölü kocadır:)
Kayıtlı Üye
13 Aralık 2008
3.909
5
evet beddua etmek iyi bir şey değil ama
canı yanan insan o acıyla beddua edebiliyor malesef
beddua döner dolaşır sahibini bulur mu bilmiyorum ama
allah inancı olan biriyseniz eğer
en iyisi allahından bulsun allaha havale ediyorum demek bence
zaten haksızsa o insan cezasını rabbim verir.. a.sa.s
 

CamasirSuyunaCorba

♥etmiyorum eyvallah♥
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2008
2.518
6
39
evet beddua etmek iyi bir şey değil ama
canı yanan insan o acıyla beddua edebiliyor malesef
beddua döner dolaşır sahibini bulur mu bilmiyorum ama
allah inancı olan biriyseniz eğer
en iyisi allahından bulsun allaha havale ediyorum demek bence
zaten haksızsa o insan cezasını rabbim verir.. a.sa.s

bence de Allaha havale et, senden bulmasın, hak yenildiyse eğer zaten hak yiyen de mutlu olmaz....ayrıca sanırım eski sevgilisine dönen sevgiline bu niyetin ama sana daha önce de yazmıştım, sen aldatılmaktan kurtulduğuna sevin ve dua etmek istiyorsan kendin için hayırlısını iste...
 

cloudy

en iyi koca ölü kocadır:)
Kayıtlı Üye
13 Aralık 2008
3.909
5
eevet saol cloudy beni bi sen anlıosun zaten:)

ah canım benim :teselli::teselli:
aşk acısının ne demek olduğunu iyi bilirim
yaşamayan anlamaz bunu
çok ağladığım günler oldu yeri geldi beddua ettim
sabahlara kadar uyuyamadığımı bilirim
ama boşunaymış be canım gerçekten boşunaymış
bak geldi geçti aşk acısından kimse ölmedi takma kafana :1no2::1no2:
 

senza

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Mart 2008
514
3
şu sıralar benzer düşünceler içindeyim senle...hatta bir arkadaşım da aynı durumda.
arkadaşım "hak yerini bulsun" diye dua ediyor sadece..
ben de "benim ona yaşatmadığım/yaşatamadığım ne varsa bir başkası ona yaşatsın" diyorum (iyi kötü herşey dahil buna). çünkü ilişkimizdeki eksikliklerin sorumlusunun ben olduğumu düşünüyordu, bir başkası benim yaşatmadığım ne varsa yaşatsın ona, bakalım o zaman halinden memnun olacak mı?
açıkcası benim kıymetimi anlayacağına yüzde binbeşyüz eminim....
 
Son düzenleme:

gulsahh5151

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Ocak 2009
88
1
32
inşallah değeri olanın değeri anlaşılır ama iş işten geçmiş zaman çok şey götürmüş olur o da başka...
 

nehiir22

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Mart 2008
53
1
33
beddua etmek gerçekten kötü birşey Allaha havale etmek yeterli .. kimsenin yaptığı yanına kalmaz derler ya o misal ben yaşadım ne yaptığım yanıma kaldı nede bana yapılanlar karşımdaki kişinin yanına kaldı gün geldi devran döndü ...ama biri canını çok yaktıysa eğer ve sen haklıysan ona edeceğin en iyi beddua da şu olsun (bence tabi ) Allah onu senin sevgine muhtaç etsin .!
 

DeL_Ly

o artık üniversteli :)
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2009
74
0
31
o durumda insan tabiki beddua edio ama sakın unutma ki cektiren cekiyo kimsenin ahı kimseye kalmıyo bu yüzden beddua etmenede gerek yok sende olmasada baskasında yasar o acıyı...
 

prenses006

Guru
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
27 Ekim 2008
5.915
2.240
42
içten yürekten gelerek söylediğim tek şey şu: sen benim canımı çok yaktın, Allah da senin canını yaksın... bilmiyorum bana dönüşü olurmu bunun ya da o ne durumda şimdi iyi mi kötü mü,bazen derdi acaba bana beddua mı etti diye sorardı arkadaşıma ama şimdi ne durumda bilmiyorum,ama adaletin yerini bulcağını düşünüyorum,tabi bende %100 haklımıydım onu da soruyorum kendime ama kendi payına düşen kadar Allah onun da canını yaksın diyorum...
 

janet

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Aralık 2007
2.637
8
46
ben sevğili yönüyle değilde arkadas eş akraba yönüyle söyleyim ğözünüze baka baka hala canınızı yakıyorlarsa siz allaha havale etmekten yorulduysanız bir yerden sonra bedua ediyorsunuz allaha inancım sonsuz ama insan bir an ğeliyor artık iyce boğuluyor ve ediyor bilmem artık benim basımada döner ğelirmi diye
 

ebrumelis

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Mayıs 2008
66
0
33
ben yaşadım aynısını.. bir senedir devam eden ilişkimi hiç bitirilmeyecek bir zamanda bitirdim. sevgilim beni çok seviyordu ve ciddi düşünüyordu daha onsekiz yaşındaydık ve ben çok korktum. en sıkıntılı döneminde terk ettim onu. çok yalvardı barışalım diye intihar bile etti. en sonunda öyle bi ah etti ki.. tuttu hepsi onun yaşadıklarının fazlasını yaşadım aradan bir sene bile geçmeden.. şimdi anlıyorum onu ama çok geç.
 

CuKuLaTa

♥Artık Kayseridee:))♥
Kayıtlı Üye
10 Mayıs 2008
1.389
0
Beddua edenin cani cok yandiysa tutuyo bence. Yinede beddua etmekten yana deyilim. Allaha havale ediceksin. Sen beddua etsende etmesende Rabbim goruyo herseyi. Herkes eninde sonunda ettigini cekiyo...