Ayy cok sevindim saglicakla kucağınıza alın insallah. Sizde gonal f femara kullandınız mı. Çatlatma iğnesinden başka ilac verdi mi transfer oncesiMerhaba,
Benimde sizin gibi oldu. 2 kere kontrole gittim, 3.de transferim gerçekleşti.
Yarı doğal olmasının sebebi yumurtayı kendisinin çatlatması ve gününü bilmesi. Ona görede transfer ediyor.
Gün aşırı gidenler tamamen doğal siklus sanırım, yumurtanın kendiliğinden çatladığı zamanı yakalamaya çalışıyorlar.
Şu an 18 haftalık hamileyim. Darısı başınıza
Ayy cok sevindim saglicakla kucağınıza alın insallah. Sizde gonal f femara kullandınız mı. Çatlatma iğnesinden başka ilac verdi mi transfer oncesi
Merhaba benim ilki tutmayınca ikinciyi modifiye naturak siklus yaptı doktorum. Gonal f vermedi sadece 5 gün femara kullandım.yumurtam geç buyudu 21.gun çatlatma iğnesi oldum 19.mm idi.24. gün transfer oldum normalde 19 civarı oluyor transfer. Ama tuttu çok şükürHanımlar merhaba. Yarı doğal siklus transfer olacağım insallah. Suan gonalf ve femara kullanıyorum ve yumurta catlamasindan sonra 5. Gün embriyosu transfer edilecek. Forumda okuduğum yorumlarda sureci bu sekilde olanlar gun asiri hastaneye gidip kan vermis ama benim doktorum boyle bisey istemedi. Cumartesi günü ikinci kontrolüm olacak ve 3. gelisinde transfer olacsksin dedi. Sureci benim gibi olan oldu mu? İlk transferim olacak cok heyecanliyim ve korkuyorum biseyler yolunda gitmez diye
Cok sevindim hayırlı olsunMerhaba benim ilki tutmayınca ikinciyi modifiye naturak siklus yaptı doktorum. Gonal f vermedi sadece 5 gün femara kullandım.yumurtam geç buyudu 21.gun çatlatma iğnesi oldum 19.mm idi.24. gün transfer oldum normalde 19 civarı oluyor transfer. Ama tuttu çok c
Evet bende öyle biliyorum ama ilkte genelde ilaçlı deniyorlar.tutmayinca doğal deneyelim dedi doktorumCok sevindim hayırlı olsunDoğal siklusta (kısmen ilaçla destek olunsada) gebelik olma ihtimali daha yüksek diye okudum ama ne kadar doğru bilmiyorum
Benim bu ay doğal siklus tranferim yapıldı ancak söylediğiniz şeylerin hiçbirini kullanmadım sizinki yarı ilaçlı siklus olabilir mi?Hanımlar merhaba. Yarı doğal siklus transfer olacağım insallah. Suan gonalf ve femara kullanıyorum ve yumurta catlamasindan sonra 5. Gün embriyosu transfer edilecek. Forumda okuduğum yorumlarda sureci bu sekilde olanlar gun asiri hastaneye gidip kan vermis ama benim doktorum boyle bisey istemedi. Cumartesi günü ikinci kontrolüm olacak ve 3. gelisinde transfer olacsksin dedi. Sureci benim gibi olan oldu mu? İlk transferim olacak cok heyecanliyim ve korkuyorum biseyler yolunda gitmez diye
Benim ilk transferimde ilaçlıydı gebelik oldu ama düşük yaşadım. Bu sefer doğal denedik yine pozitifCok sevindim hayırlı olsunDoğal siklusta (kısmen ilaçla destek olunsada) gebelik olma ihtimali daha yüksek diye okudum ama ne kadar doğru bilmiyorum
Pkos hastalarında klomen femara veya gonal f ile büyütme ve ovitrelle ile çatlatma yapılıyorBenim bu ay doğal siklus tranferim yapıldı ancak söylediğiniz şeylerin hiçbirini kullanmadım sizinki yarı ilaçlı siklus olabilir mi?
Ben reglde gittim sadece folik asit d vitamini başladı. İkinci hafta gittiğimde rahim kalınlığıma bakıldı ilaçsız 9.5m olmustu, yumurtam da 22m olmus dr bi kaç güne çatlar önümüzdeki 2 gün Lh progesteron estradiol hormonlarına baktır dedi. 3 gün içerisinde lh nin pik yaptığı gün yumurtanın çatladığı gün oluyor. O günden 5 gün sonrası da transfer günün oluyor. Ben sadece transferden iki gün önce progesteron fitile başladım rahime destek olması için. Transferim yapıldı pozitifim şuan kese ve kalp atışı bekliyorum.
Doğal siklusta önemli olanın rahmin dısardan hormon verilmeden kalınlaşması ve yumurtanın müdahale olmadan kendi çatlaması olduğunu biliyorum.
Evet benimki yari ilaçlı olan. Gittiğimiz hastane başka şehirde ve mesafe 2 saat ondan mi bu sekilde yapti bilmiyorum. Yarin kontolum var soracağım inşallahBenim bu ay doğal siklus tranferim yapıldı ancak söylediğiniz şeylerin hiçbirini kullanmadım sizinki yarı ilaçlı siklus olabilir mi?
Ben reglde gittim sadece folik asit d vitamini başladı. İkinci hafta gittiğimde rahim kalınlığıma bakıldı ilaçsız 9.5m olmustu, yumurtam da 22m olmus dr bi kaç güne çatlar önümüzdeki 2 gün Lh progesteron estradiol hormonlarına baktır dedi. 3 gün içerisinde lh nin pik yaptığı gün yumurtanın çatladığı gün oluyor. O günden 5 gün sonrası da transfer günün oluyor. Ben sadece transferden iki gün önce progesteron fitile başladım rahime destek olması için. Transferim yapıldı pozitifim şuan kese ve kalp atışı bekliyorum.
Doğal siklusta önemli olanın rahmin dısardan hormon verilmeden kalınlaşması ve yumurtanın müdahale olmadan kendi çatlaması olduğunu biliyorum.
Ondan değildir canım benimki 5 saatEvet benimki yari ilaçlı olan. Gittiğimiz hastane başka şehirde ve mesafe 2 saat ondan mi bu sekilde yapti bilmiyorum. Yarin kontolum var soracağım inşallah
Şükür pkosum yok. Cok küçük çikolata kistin var demişti doktorPkos hastalarında klomen femara veya gonal f ile büyütme ve ovitrelle ile çatlatma yapılıyor
Süreci garantilemek adına.modifiye natural siklus deniyor.cunku bizde yumurta ya yeteri kadar büyümüyor yada büyüyor ama catlamadan kist oluyor
Yaaa. Zaten stresliyim bu konuda ayrıca zihnimi meşgul ediyorOndan değildir canım benimki 5 saat
Canım özellikle özel bir merkez ise sana detaylı bilgi vermeleri senin içini rahatlatmaları da onların görevi. Ara hemşireni sor benim kafama takılan şeyler var de. Bu süreçte doktoruna güven o senin her değerini durumunu göz önünde bulunduruyordur. Burda kimse ile kıyaslama herkesin tedavisi şartları farklı. Maalesef negatif olursa da acı bi tecrübe olarak kalıyor. Ben ilkinde kan sulandırıcı kullanmamıştım herkes kullanıyordu. Düşük yaşadım bu transferimde kan sulandırıcıya başladım.Yaaa. Zaten stresliyim bu konuda ayrıca zihnimi meşgul ediyor
Evet özel bir merkez. Bahceciye gidiyoruz. Yarin soracağım insallah. Bide 5 saat dedinizya transferden sonra yolculuk yaptınız mı. Bizim 2 saat ama o gun yolculuk yapmak istemiyorum. Doktor sıkıntı olmaz dese bile yapmak istemiyorumCanım özellikle özel bir merkez ise sana detaylı bilgi vermeleri senin içini rahatlatmaları da onların görevi. Ara hemşireni sor benim kafama takılan şeyler var de. Bu süreçte doktoruna güven o senin her değerini durumunu göz önünde bulunduruyordur. Burda kimse ile kıyaslama herkesin tedavisi şartları farklı. Maalesef negatif olursa da acı bi tecrübe olarak kalıyor. Ben ilkinde kan sulandırıcı kullanmamıştım herkes kullanıyordu. Düşük yaşadım bu transferimde kan sulandırıcıya başladım.
bende bahçecide denemek istiyorum doktorunuz kim ben istanbuldayımEvet özel bir merkez. Bahceciye gidiyoruz. Yarin soracağım insallah. Bide 5 saat dedinizya transferden sonra yolculuk yaptınız mı. Bizim 2 saat ama o gun yolculuk yapmak istemiyorum. Doktor sıkıntı olmaz dese bile yapmak istemiyorum
Ankara bahceciye gidiyorum benbende bahçecide denemek istiyorum doktorunuz kim ben istanbuldayım
Merhaba benim ilki tutmayınca ikinciyi modifiye naturak siklus yaptı doktorum. Gonal f vermedi sadece 5 gün femara kullandım.yumurtam geç buyudu 21.gun çatlatma iğnesi oldum 19.mm idi.24. gün transfer oldum normalde 19 civarı oluyor transfer. Ama tuttu çok şükür
hayırlı olsun yaş kaç kaçıncı denemeniz acaba benim yaş 45 4 defa denedimAnkara bahceciye gidiyorum ben