- Katılım
- 27 Eylül 2023
- Mesajlar
- 474
- Emoji Skoru
- 346
- Puanlar
- 33
Bizimki baya uzun olduğu için biz kalıyoruz. Doktorda riske atma dinlen dedi. Yola çıkacaksanız da mola verip kan akışı için biraz yürümenizi tavsiye ederim.Evet özel bir merkez. Bahceciye gidiyoruz. Yarin soracağım insallah. Bide 5 saat dedinizya transferden sonra yolculuk yaptınız mı. Bizim 2 saat ama o gun yolculuk yapmak istemiyorum. Doktor sıkıntı olmaz dese bile yapmak istemiyorum
bana da estoferm aldırdı doktorum sonra kan sonucumu görünce kullanma dedi. reglimin ikinci günü progesteron: 0,488 lh: 3,97 e2: 8,1 bu iyi bişey miBenim ilk transferimde ilaçlıydı gebelik oldu ama düşük yaşadım. Bu sefer doğal denedik yine pozitif. Ve şunu söyleyim benim değerlerim doğal siklusta da çok güzel arttı. Vucudumuz zaten aldığımız tüm hormonları üretiyor. İğne ilaç stresi de yaşamadığımız için çok rahat hissediyorsun. Örneğin rahim kalınlığım ikisinde de 10 civarıydı. Transfer öncesi progesteronum ilaçlıda 41 doğalda 31 di.
Benim regl günü değil 1 hafta sonraki kontrolde bunlara bakıldı o günki değerleri bilmiyorum ancak hepsi iyi görünüyor basta düşük olmaları isteniyor özellikle progesteron yüksek ise transfer iptal ediliyor.bana da estoferm aldırdı doktorum sonra kan sonucumu görünce kullanma dedi. reglimin ikinci günü progesteron: 0,488 lh: 3,97 e2: 8,1 bu iyi bişey mi
34 yasindayim 2.denemede tuttuhayırlı olsun yaş kaç kaçıncı denemeniz acaba benim yaş 45 4 defa denedim
Bende senin gibi sadece letu kullandım.bugün T+6.günüm doğal siklus ile olduBen reglden sonraki ilk 5 gün Letu kullanmıştım. Yumurtaları hafif uyarmak içindi. Gonal f ve femara kullanmadım.
Belki yumurtaların verdiği cevaba göre ilaçları seçiyorlardır.
Merhaba belirtiniz varmı acabaBende senin gibi sadece letu kullandım.bugün T+6.günüm doğal siklus ile oldu
Belirtilerim son 3 gün aşırı sıcak basma ve terlemeydi , ara ara sağ sol kasıkta ağrı sızı oluyor ama bunlar ilaç etkiside olabilirMerhaba belirtiniz varmı acaba
Merhaba sonucunuz ne olduBelirtilerim son 3 gün aşırı sıcak basma ve terlemeydi , ara ara sağ sol kasıkta ağrı sızı oluyor ama bunlar ilaç etkiside olabilir
merhaba benimde doğal siklus ile yapılacaktı ama gelişmiş yumurtam yoktu ve doktor size önerilen ilaçarı da önermediHanımlar merhaba. Yarı doğal siklus transfer olacağım insallah. Suan gonalf ve femara kullanıyorum ve yumurta catlamasindan sonra 5. Gün embriyosu transfer edilecek. Forumda okuduğum yorumlarda sureci bu sekilde olanlar gun asiri hastaneye gidip kan vermis ama benim doktorum boyle bisey istemedi. Cumartesi günü ikinci kontrolüm olacak ve 3. gelisinde transfer olacsksin dedi. Sureci benim gibi olan oldu mu? İlk transferim olacak cok heyecanliyim ve korkuyorum biseyler yolunda gitmez diye
Yumurtalar gelişsin diye o ilaclar veriliyor. Hangi şehir hangi hastaneye gittinizmerhaba benimde doğal siklus ile yapılacaktı ama gelişmiş yumurtam yoktu ve doktor size önerilen ilaçarı da önermedi
Benim ki ilaçların desteklendi. Tamamen doğal siklus değildimerhaba benimde doğal siklus ile yapılacaktı ama gelişmiş yumurtam yoktu ve doktor size önerilen ilaçarı da önermedi
evet ama aynı zamanda miyomleri de besleyeceği için doğal olsun dedi doktor. o yüzden başlamadık. istanbul medicalpark da bir doktora gidiyorum. sanırım opu sonrası hormonlarım henüz düzelmemiş bir ay daha bekleyelim diğer ay duruma göre ilaçlı olarak devam edebiliriz dediYumurtalar gelişsin diye o ilaclar veriliyor. Hangi şehir hangi hastaneye gittiniz
Süreciniz saglicakla kolaylikla ilerler insallah. Rabbim hepimize göz aydınlığı evlatlar nasip etsinevet ama aynı zamanda miyomleri de besleyeceği için doğal olsun dedi doktor. o yüzden başlamadık. istanbul medicalpark da bir doktora gidiyorum. sanırım opu sonrası hormonlarım henüz düzelmemiş bir ay daha bekleyelim diğer ay duruma göre ilaçlı olarak devam edebiliriz dedi
merhaba sonucunuz ne oldu inşallah pozitiftirAnkara bahceciye gidiyorum ben
merhaba neden ilaçla desteklendi? benim yumurtam büyümemişti sizinde mi öyle olduBenim ki ilaçların desteklendi. Tamamen doğal siklus değildi
Bugun t+5 . Insallah pozitiftirmerhaba sonucunuz ne oldu inşallah pozitiftir
Doktor oyle uygun gördü bende sormadım niye diyemerhaba neden ilaçla desteklendi? benim yumurtam büyümemişti sizinde mi öyle oldu