- Katılım
- 11 Ekim 2025
- Mesajlar
- 1.337
- Emoji Skoru
- 556
- Puanlar
- 38
Görüştüğüm kişinin hayatında ne olursa olsun ilk benden vazgeçti bugüne dek. Konu ailevi veya maddi problemler oluyor mesela. Bana diyor ki kafam karışık yapamam falan filan. Halbuki ilişkimiz gayet güzel gidiyor o sırada.
Kendime saygısızlık etmek istemiyorum ama adamı da çok seviyorum yani canımdan bir parçaymış gibi oldu artık bana. Bazen çok seviyor o sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum bazen de bir anda kopuyor. Sıkıldım bu durumdan ama artık her şeyim olmuş. İstese bugün evleniriz ama yok çabası keşke olsa. Uzun zamandır gece konuşmuyorduk bugün konuştuk keşke konuşmasaydık sadece üzdü. Ben oysaki bekliyordum ki güzel güzel konuşalım çünkü ısrarla konuşmak istedi uyumamı istemedi özledi herhalde dedim.
Kendime saygısızlık etmek istemiyorum ama adamı da çok seviyorum yani canımdan bir parçaymış gibi oldu artık bana. Bazen çok seviyor o sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum bazen de bir anda kopuyor. Sıkıldım bu durumdan ama artık her şeyim olmuş. İstese bugün evleniriz ama yok çabası keşke olsa. Uzun zamandır gece konuşmuyorduk bugün konuştuk keşke konuşmasaydık sadece üzdü. Ben oysaki bekliyordum ki güzel güzel konuşalım çünkü ısrarla konuşmak istedi uyumamı istemedi özledi herhalde dedim.