• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eninde sonunda konu ayrılığa geldi.

Chloele

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ekim 2025
Mesajlar
1.337
Emoji Skoru
556
Puanlar
38
Görüştüğüm kişinin hayatında ne olursa olsun ilk benden vazgeçti bugüne dek. Konu ailevi veya maddi problemler oluyor mesela. Bana diyor ki kafam karışık yapamam falan filan. Halbuki ilişkimiz gayet güzel gidiyor o sırada.
Kendime saygısızlık etmek istemiyorum ama adamı da çok seviyorum yani canımdan bir parçaymış gibi oldu artık bana. Bazen çok seviyor o sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum bazen de bir anda kopuyor. Sıkıldım bu durumdan ama artık her şeyim olmuş. İstese bugün evleniriz ama yok çabası keşke olsa. Uzun zamandır gece konuşmuyorduk bugün konuştuk keşke konuşmasaydık sadece üzdü. Ben oysaki bekliyordum ki güzel güzel konuşalım çünkü ısrarla konuşmak istedi uyumamı istemedi özledi herhalde dedim.
 
Yani bu forumda aktif takılıyorsunuz yaptığınızın mantıksız olduğunun da farkındasınızdır. Ama neden hala böyle davranıyorsunuz bence destek alın. Size değer vermeyen biri için bu şekilde hareket etmek doğru değil. Aşk bu mantık çalışmıyor diyebilirsin ama bu kendine kötülük yapmak oluyor.
 
Yani bu forumda aktif takılıyorsunuz yaptığınızın mantıksız olduğunun da farkındasınızdır. Ama neden hala böyle davranıyorsunuz bence destek alın. Size değer vermeyen biri için bu şekilde hareket etmek doğru değil. Aşk bu mantık çalışmıyor diyebilirsin ama bu kendine kötülük yapmak oluyor.
Farkındayım kendime şu an kötülük ettiğimin ama ona olan sevgim o kadar ağır basıyor ki. Arkamı dönüp gidemiyorum o kadar bekledim arasın diye çünkü kendisi istedi ama böyle kalbimi kırıp sonra da ben uyuyorum dedi.
 
Ve bir erkek gerçekten severse yok kafam karışık yok öyle yok böyle diye bahanelere asla sığınmaz, sevgisinin sonuna kadar peşinden gider. Bu da aklında bulunsun.
Ben de öyle dedim. Sevmiyor muyum dedi seviyorsun ama yeterince sevmiyorsun dedim.
 
Sevgi şüpheye düşüren bir şey değildir. Bazen çok seviyor bazen kopuyor diye bir ikilem olamaz. Bu adam sizi sevmiyor, evlenseniz de boşanırsınız. Kendi değerinizi böyle tiplerle heba etmeyin.
Bilemiyorum hiçbir şeyi artık.....
 
Henüz görüşme aşamasındaysanız çok net olmaz bence böyle bir erkekle. Erkek güçlü olmalı diye düşünüyorum. Seven insan zaten böyle muhabbetlere hiç girmez.
 
Henüz görüşme aşamasındaysanız çok net olmaz bence böyle bir erkekle. Erkek güçlü olmalı diye düşünüyorum. Seven insan zaten böyle muhabbetlere hiç girmez.
Öyle görüşme değil yani hayatımda biri var manasında. Uzun zamandır beraberiz kısa sürelik birisini hayatımın parçası yapmam muhtemelen.
 
Farkındayım kendime şu an kötülük ettiğimin ama ona olan sevgim o kadar ağır basıyor ki. Arkamı dönüp gidemiyorum o kadar bekledim arasın diye çünkü kendisi istedi ama böyle kalbimi kırıp sonra da ben uyuyorum dedi.
Hayatına ne gibi bir güzellik ya da kolaylık sağlıyor. Yani sırf seviyorum diye kendine kötülük etmenin bir anlamı yok diye düşünüyorum. En fazla bir ay ağlar sonra unutursun.
 
Anlıyorum çok zor bir durum. Konu “benim kafam karışık” kısmına geldiyse oradan toparlamaz zaten. Böyle birine daha fazla zaman ayırıp kendinizi de üzmeyin, kafası neden karışmış anlamadım ama toksik bir ilişkiye dönüşüyor artık sadece zehirler bu saatten sonra. Ortada büyük bir olay yoksa durduk yere böyle davranıyorsa hiç uğraşmaya değmez.
 
Hayatına ne gibi bir güzellik ya da kolaylık sağlıyor. Yani sırf seviyorum diye kendine kötülük etmenin bir anlamı yok diye düşünüyorum. En fazla bir ay ağlar sonra unutursun.
Çok iyi anlaşıyoruz ama hayatında bir şey ters gittiğinde ilişkiye yansıtıyor bazen.
 
Anlıyorum çok zor bir durum. Konu “benim kafam karışık” kısmına geldiyse oradan toparlamaz zaten. Böyle birine daha fazla zaman ayırıp kendinizi de üzmeyin, kafası neden karışmış anlamadım ama toksik bir ilişkiye dönüşüyor artık sadece zehirler bu saatten sonra. Ortada büyük bir olay yoksa durduk yere böyle davranıyorsa hiç uğraşmaya değmez.
Hayırlısı olsun umarım ilişkiye zarar vermez daha fazla.
 
Görüştüğüm kişinin hayatında ne olursa olsun ilk benden vazgeçti bugüne dek. Konu ailevi veya maddi problemler oluyor mesela. Bana diyor ki kafam karışık yapamam falan filan. Halbuki ilişkimiz gayet güzel gidiyor o sırada.
Kendime saygısızlık etmek istemiyorum ama adamı da çok seviyorum yani canımdan bir parçaymış gibi oldu artık bana. Bazen çok seviyor o sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum bazen de bir anda kopuyor. Sıkıldım bu durumdan ama artık her şeyim olmuş. İstese bugün evleniriz ama yok çabası keşke olsa. Uzun zamandır gece konuşmuyorduk bugün konuştuk keşke konuşmasaydık sadece üzdü. Ben oysaki bekliyordum ki güzel güzel konuşalım çünkü ısrarla konuşmak istedi uyumamı istemedi özledi herhalde dedim.
Siz sınava hazırlanmıyor muydunuz? Yanlış hatırlıyorsam kusura bakmayın. Bu yaşta ne evliliği, daha bir okulu okumamışsınız etmemişsiniz. Kim bu adamlar da ayaklarınızı bir anda yerden kesiyor hepsi ben anlamıyorum. Sağlıklı düşünceler içinde değilsiniz, başkalarına verdiğiniz tavsiyeleri kendinizde de uygulayın lütfen. Gencecik kızsınız, şunlarla mı uğraşmanız gerekiyor cidden sınava hazırlanmak varken? Sevgi böyle bir şey değildir, bir vardır bir yoktur gibi olmaz. Sevgilinizin yaptığı şey canı isteyince size tüm ilgisini vermek canı istemeyince de geri çekilmek. Sizi düşündüğü yok yani, biraz akıllı olun rica ediyorum. Ben okuyunca üzüldüm, siz hiç kendinize değer vermiyor musunuz?
 
Görüştüğüm kişinin hayatında ne olursa olsun ilk benden vazgeçti bugüne dek. Konu ailevi veya maddi problemler oluyor mesela. Bana diyor ki kafam karışık yapamam falan filan. Halbuki ilişkimiz gayet güzel gidiyor o sırada.
Kendime saygısızlık etmek istemiyorum ama adamı da çok seviyorum yani canımdan bir parçaymış gibi oldu artık bana. Bazen çok seviyor o sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum bazen de bir anda kopuyor. Sıkıldım bu durumdan ama artık her şeyim olmuş. İstese bugün evleniriz ama yok çabası keşke olsa. Uzun zamandır gece konuşmuyorduk bugün konuştuk keşke konuşmasaydık sadece üzdü. Ben oysaki bekliyordum ki güzel güzel konuşalım çünkü ısrarla konuşmak istedi uyumamı istemedi özledi herhalde dedim.
Görüştüğüm kişinin hayatında ne olursa olsun ilk benden vazgeçti bugüne dek. Konu ailevi veya maddi problemler oluyor mesela. Bana diyor ki kafam karışık yapamam falan filan. Halbuki ilişkimiz gayet güzel gidiyor o sırada.
Kendime saygısızlık etmek istemiyorum ama adamı da çok seviyorum yani canımdan bir parçaymış gibi oldu artık bana. Bazen çok seviyor o sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum bazen de bir anda kopuyor. Sıkıldım bu durumdan ama artık her şeyim olmuş. İstese bugün evleniriz ama yok çabası keşke olsa. Uzun zamandır gece konuşmuyorduk bugün konuştuk keşke konuşmasaydık sadece üzdü. Ben oysaki bekliyordum ki güzel güzel konuşalım çünkü ısrarla konuşmak istedi uyumamı istemedi özledi herhalde dedim.
Bir kere güçlü ol ve uzaklaş. Seni seven insanın ilk vazgeçtiği kişi sen olmamalısın. Hayatında ne yaşarsa yaşasın, yükünü sana değil ilişkinize yıkıyorsa burada düşünmen gereken şey sevgin değil, gördüğün değer. Seviyorsun diye sürekli anlayan, bekleyen, alttan alan taraf olmak zorunda değilsin. Bir insanın sevgisi, en çok zor zamanında belli olur. Eğer her sıkıştığında senden uzaklaşıyorsa, sen onun sığınağı değil, vazgeçebildiği kişisin. Canın çok yanacak belki ama kendini bu döngüde tüketme. Seni gerçekten isteyen biri, seni kaybetmemek için mücadele eder. Sen de artık biraz kendini seç.
 
Ortada hâlâ bir ilişki görmeniz beni gerçekten şaşırtıyor. Siz kendinizi ne kadar geri plana atmışsınız ki birinin sizi defalarca ilk vazgeçtiği kişi yapmasını normalleştirmişsiniz? İnsan sevdiğine en zor gününde sırtını döner mi? Tam aksine, en çok onun yanında huzur arar, onun kollarında teselli bulur. Siz ise ne zaman bir sorun çıksa kapının dışında bırakılıyorsunuz. Sonra her şey düzelince tekrar geri dönüyor. Bu sevgi değil, alışkanlık.

Bir kere güçlü olun. Siz de aynı mesafeyi koyun, geri çekilin. Bakın bakalım gerçekten sizi kaybetmekten korkuyor mu, yoksa sadece siz hep orada olduğunuz için mi rahat davranıyor? Bir an için evlendiğinizi düşünün. Yarın maddi bir sıkıntı olsa, ailevi bir problem çıksa, hastalık gelse... Yine "kafam karıştı" deyip gidecek mi? Evlilik dediğiniz şey tam da zor günlerde omuz omuza durabilmektir. Daha sevgiliyken ilk vazgeçtiği kişi sizseniz, yarın hayat gerçekten zorlaştığında neye güveneceksiniz? Kendinize şu soruyu sorun: Bu adam size ne veriyor? Huzur mu? Güven mi? Emek mi? İstikrar mı? Yoksa sadece belirsizlik, bekleyiş ve gözyaşı mı? Eğer cevabınız ikinciyse, neden onu kendinizden daha değerli görüyorsunuz?Lütfen aklınızı ve kalbinizi aynı masaya oturtun. Çünkü sevgi, insanın önce kendine olan saygısını kaybettirecek kadar pahalı olmamalı.
 
Biri beni devamlı üzse, ilgilenmese ben sogurum sevgim azalir sizde daha bi körükleniyor nedenss boyle itilip kakilsaniz hele aşkiniz artiyor ilginc bir bicimde
 
önceki konuda da konuşmuştuk bence adam seni sevmiyor. tek bir noktaya odaklanmış sadece. situationshipe dönmüşsünüz
 
Back
X