• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eninde sonunda konu ayrılığa geldi.

Görüştüğüm kişinin hayatında ne olursa olsun ilk benden vazgeçti bugüne dek.
bunu bir defa yapmis onun kisiliksizligi
ama ilk seni gozden cikartan adamla defalarca barisip yine terkedilip yine barismak hatta evlenmek istemen senin kişiliksizliğin.
kusurs bakma
 
Çok iyi anlaşıyoruz ama hayatında bir şey ters gittiğinde ilişkiye yansıtıyor bazen.
Kabullenemiyorsunuz ama bu ilişki tek taraflı maalesef.İnsanın hayatında bir şeyler ters gittiğinde aksine hayatındaki insana sarılır ondan güç almaya çalışır .Seven insan karşısındakini bu denli üzmez ve en önemlisi kafası karışık olmaz.Kendine bir iyilik yap bu adamı hayatından çıkar.Sana abla tavsiyesi 🌸
 
Görüştüğüm kişinin hayatında ne olursa olsun ilk benden vazgeçti bugüne dek. Konu ailevi veya maddi problemler oluyor mesela. Bana diyor ki kafam karışık yapamam falan filan. Halbuki ilişkimiz gayet güzel gidiyor o sırada.
Kendime saygısızlık etmek istemiyorum ama adamı da çok seviyorum yani canımdan bir parçaymış gibi oldu artık bana. Bazen çok seviyor o sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum bazen de bir anda kopuyor. Sıkıldım bu durumdan ama artık her şeyim olmuş. İstese bugün evleniriz ama yok çabası keşke olsa. Uzun zamandır gece konuşmuyorduk bugün konuştuk keşke konuşmasaydık sadece üzdü. Ben oysaki bekliyordum ki güzel güzel konuşalım çünkü ısrarla konuşmak istedi uyumamı istemedi özledi herhalde dedim.
Ben de öyle dedim. Sevmiyor muyum dedi seviyorsun ama yeterince sevmiyorsun dedim.
Yeterince sevmemek diye birşey yok bence.yarım sevmek diye birşey olduğunu düşünmüyorum.bulmuş senin gibi takılıp kalan kızı hayatina renk katıyor, film çeviriyor işte.sen buna âşık olmuşsun.2,3 seneden önce geçmez ne yaparsan yap bu süreyi bekleyeceksin artik.ama iletişime devam etmenin de sana katacağı bir şey yok.anca adamın egosunu beslersin.onun yerine gururunla kendi içinde yaşa bence bu durumu.
 
Siz sınava hazırlanmıyor muydunuz? Yanlış hatırlıyorsam kusura bakmayın. Bu yaşta ne evliliği, daha bir okulu okumamışsınız etmemişsiniz. Kim bu adamlar da ayaklarınızı bir anda yerden kesiyor hepsi ben anlamıyorum. Sağlıklı düşünceler içinde değilsiniz, başkalarına verdiğiniz tavsiyeleri kendinizde de uygulayın lütfen. Gencecik kızsınız, şunlarla mı uğraşmanız gerekiyor cidden sınava hazırlanmak varken? Sevgi böyle bir şey değildir, bir vardır bir yoktur gibi olmaz. Sevgilinizin yaptığı şey canı isteyince size tüm ilgisini vermek canı istemeyince de geri çekilmek. Sizi düşündüğü yok yani, biraz akıllı olun rica ediyorum. Ben okuyunca üzüldüm, siz hiç kendinize değer vermiyor musunuz?
Evet halletim onu da. Kendime değer veriyorum tabi ki ama onu seviyorum böyle olmak istemiyorum.
 
adam seni sevmiyor sen de farkındasın ilk fırsatta seni gözden çıkardığının da sen de kendini sevmiyorsun belli ki sevilmediğin yerde bile bile kalıp kendine ısrarla bu saygısızlığı reva görüyorsun
 
Evet halletim onu da. Kendime değer veriyorum tabi ki ama onu seviyorum böyle olmak istemiyorum.
Kendine değer veren insan böyle davranmaz, o seni sevmiyor ve sen bunu görmezden gelmeyi tercih ediyorsun. Yani işin sonunda her şey senin seçimin, sonuçlarına da katlanmak zorunda kalacak olan sensin. Etkilenen taraf o olmayacak ve muhtemelen bitiren de o olacak.
 
Sevişmek için arar nasılsa çok da dert etme.
Şu tarz cevaplar verince akıl verip iyilik yaptığınızı falan mı düşünüyorsunuz? Ya da direkt olarak göründüğü gibi insanların hayatındaki problemlerle onları vurma huyunuz mu var ne kadar saçma sapan yararsız bir cevap.
 
Haftalardır konu ayrılığa bugün mü geldi? Senin şu dramalarin bile ayrılıktan hâlâ çok uzakta görünüyor. Sen akillanmayacaksin, evlen gör....
 
ne kadar severseniz sevin , kimse icin kendi degerinizi düsürmeyin, siz kedinize deger vermezseniz baskasi size asla deger vermez.
 
Şu tarz cevaplar verince akıl verip iyilik yaptığınızı falan mı düşünüyorsunuz? Ya da direkt olarak göründüğü gibi insanların hayatındaki problemlerle onları vurma huyunuz mu var ne kadar saçma sapan yararsız bir cevap.
Akıl isteyene verilir. Size sayfalarca Akıl verildi de ne oldu. Gerçekler söylendi. Kendinize deger vermeniz gerektiği söylendi de ne oldu. Aynı noktaya gelmediniz mi?

Kusura bakmayın ama anlamayacak insana anca böyle cevap verilir. Hayatınızda bu konuyu problem olarak görseydiniz, dönüp dolaşıp aynı noktaya varmazdınız. Sizin tek derdiniz sizden ayrılıyor olması.

Tavsiyeleri bir mesajla bir sevismeyle çöpe attığınız için o ben de teselli vermeyi uygun gördüm.
 
Akıl isteyene verilir. Size sayfalarca Akıl verildi de ne oldu. Gerçekler söylendi. Kendinize deger vermeniz gerektiği söylendi de ne oldu. Aynı noktaya gelmediniz mi?

Kusura bakmayın ama anlamayacak insana anca böyle cevap verilir. Hayatınızda bu konuyu problem olarak görseydiniz, dönüp dolaşıp aynı noktaya varmazdınız. Sizin tek derdiniz sizden ayrılıyor olması.

Tavsiyeleri bir mesajla bir sevismeyle çöpe attığınız için o ben de teselli vermeyi uygun gördüm.
Tavsiye güzel ama üslup o kadar yanlış ki insanı kırmaktan başka bir şeye yaramadı.
 
Tavsiye güzel ama üslup o kadar yanlış ki insanı kırmaktan başka bir şeye yaramadı.
Sizin artık kırılmaya ihtiyacınız var, yazan kişi çok haklı konuşuyor. Yani burada sürekli aynı şeyler söyleniyor size, hak veriyorum demek dışında bir icraatınız yok. Anladığı dilden konuşayım demiş, iyi demiş.
 
Ve bir erkek gerçekten severse yok kafam karışık yok öyle yok böyle diye bahanelere asla sığınmaz, sevgisinin sonuna kadar peşinden gider. Bu da aklında bulunsun.
Yok yaa bu kadar da değil.
 
Kimseden sevgi dilenme canim hic kimseden kim olursa olsun. Seni gozden cikaranin sen coktan üzerine sifon çekmeliydin bile . Seninkisi de sevgi degil bence bagimlilik buda sigarayi birakmak gibi biraz zorlar ama birakirsin sonunda. Uzak dur bu adamdan sevmiyor seni niyeti farkli yarin bigun gider köyden alir birini evlenir o tip iste. Sana net degilse tekmeyi basacaksin sen o kadar elini zayiflatmissin ki ona karşı artik o çalıp söyler . Bi direkt sinirini cek bakalim ya kapinda yaticak ya da sonsuza dek uzaya firlatacaksin
 
Tavsiye güzel ama üslup o kadar yanlış ki insanı kırmaktan başka bir şeye yaramadı.
Bu adamla ilgili en az 3 konu açtın. Herkes sana akıl verdi. Umrunda değil yine barışmışsın. Seviyorum da seviyorum diyorsun. Adam seni takmıyor diyor herkes. Duymuyor görmüyor gibi yapıp aynı hataları yapıyorsun.
Önceliğin geleceğin olsun diyoruz senin tek odağın adamı nikaha ikna etmek.
Ne desin insanlar?
Bu adamla es kaza evlensen de sonu iyi değil. Hoş evlenme işi de olmayacak çok belli de bir şekilde ikna etsen de olmayacak.
Bunu bile bile yapan sensin
 
ilişkilerde hemen kes at, vur kapıyı çık diyenlerden değilim ama kafam karışık diyenden hayır geldiğini görmedim. Büyük ihtimalle adamın içine sinmeyen bir şeyler var başkasını bulsa direkt bırakır. Fazla bel bağlama
 
Tavsiye güzel ama üslup o kadar yanlış ki insanı kırmaktan başka bir şeye yaramadı.
Kırılabilirsin. Kıran, bir platformda hiç tanımadığın insan olsun. Gerçek hayatındaki kırgınlıklarına bak da onlara böyle tavır koy.
Benden daha ağır davranışlar gösteren sevgiline böyle tavır koyuyor musun mesela?

Ah, vah deyip tavsiye verilecek noktada değilsin maalesef. Gelip burada sadece sızlanıyorsun. Akıl verenlere haklısın vs deyip aynı şekilde devam ediyorsun.

Seninle cinsellik için görüştüğünü, seviştikten sonra bir iki dakikadan fazla zaman geçirmediğini anlatan sen degil misin? Buna çok üzüldüğün halde görüşmeye devam eden de sensin. Ayrıldı diye üzülen de. Sevişmek için arar elbet dediğim de ben mi üslupsuz oluyorum gerçekten.
 
Birkaç ay hiç cinsellik yaşamasın karşı taraf direkt iletişimi keser. İsterse deneyebilir
Kırılabilirsin. Kıran, bir platformda hiç tanımadığın insan olsun. Gerçek hayatındaki kırgınlıklarına bak da onlara böyle tavır koy.
Benden daha ağır davranışlar gösteren sevgiline böyle tavır koyuyor musun mesela?

Ah, vah deyip tavsiye verilecek noktada değilsin maalesef. Gelip burada sadece sızlanıyorsun. Akıl verenlere haklısın vs deyip aynı şekilde devam ediyorsun.

Seninle cinsellik için görüştüğünü, seviştikten sonra bir iki dakikadan fazla zaman geçirmediğini anlatan sen degil misin? Buna çok üzüldüğün halde görüşmeye devam eden de sensin. Ayrıldı diye üzülen de. Sevişmek için arar elbet dediğim de ben mi üslupsuz oluyorum gerçekten.
 
Sevmediğini anlaman için daha ne yapması lazım, füze mi atsın, dümdüz sevmiyor işte, hiiiiç bir şey beklemeden sevişip dağılmaya tamamsan ömür boyu da sürer, pardon ömür boyu değil o birisine aşık olup evlenmek isteyene kadar, o durumda "tak sepeti koluna herkes kendi yoluna" der sana, ardına baka baka gitmek zorunda kalırsın.
 
Back
X