• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

onu unutamıyorum neden aklımdan cıkmıyor

Ay çok teşekkür ederim. Yani pek bişey olmadı açıkçası, konuşmaya başladığı kız ile büyük ihtimalle sevgili şu an. Bazen 2 senemizi bu kadar çabuk umutması garip geliyor ama mecburen kabulleniyorsun artık. Kendime sürekli onu unuttum geçti diyorum ama hala bazı geceler onun için ağlıyorum maalesef ama zamanla geçer herhalde, umarım yani. Stalklamayı durduramıyorum bir türlü, bırakabilirsem daha çabuk unuturum herhalde çünkü baktıkça acım tazeleniyor ve sevilisiyle olan iletişimini görüyorum az çok. En fazla o kalbimi kırıyo, yerimin dolması falan yoksa bu kadar etkilemezdi bence.
Stalklamamak cidden çok fark ettiriyor.

Geçen gün bir yerden çağrışım yaptı aklıma geldi, senin yaşındayken ekşi sözlükten tanışıp deli divane aşık olduğumu sandığım ama sonra benden ayrılan çocuğun (şimdi eşşek kadar adamdır tabi), soyadını bi türlü hatırlayamadım. O kadar unutuluyor yani sürece güven:)
 
Stalklamamak cidden çok fark ettiriyor.

Geçen gün bir yerden çağrışım yaptı aklıma geldi, senin yaşındayken ekşi sözlükten tanışıp deli divane aşık olduğumu sandığım ama sonra benden ayrılan çocuğun (şimdi eşşek kadar adamdır tabi), soyadını bi türlü hatırlayamadım. O kadar unutuluyor yani sürece güven:)
peki sizden ayrıldıktan sonra tekrar size bir mesajla falan geri dönüş yaptı mı yoksa hiç iletişiminiz olmadı mı
 
Ilk duygusal iliskin oldugu icin zor geliyordur, senin yasindakiler sanal zekaya bile asik olup baglanabiliyor. Universiteye bir git, dunyada ne yakisiklilar varmis diyeceksin
 
Cocuk sağlikli şekilde davraniyor. 17 yasinda sanaldan konustugu biriyle evlenmek ne alaka? Cocuk ergenmiş sizden fotograf filan alabildigi icin uzadikca uzadikca uzamiş muhtemelen sizin abarti duygusalliginz da isin icine girince.
O cocuk ilk defa başka biriyle konusmuyor. Size her yazmayi kestiginde baskalari oluyor, onlarla olmayinca bostayken sıkılınca tekrar donuyordu. Ama artik kendi de sıkılmış ve bitsin diye gercekleri söylemiş. Siz resmen bu insani taciz etmişsiniz, normal bir psikolojide degilsiniz. Hic bisey yasamadiginiz, sesini bile dogru durust duymadiginiz insan sizin neyinizi unutamasin iyice sacmalamissiniz. Derslerinize bakin, okula gidin gercek hayata dönün.
 
Cocuk sağlikli şekilde davraniyor. 17 yasinda sanaldan konustugu biriyle evlenmek ne alaka? Cocuk ergenmiş sizden fotograf filan alabildigi icin uzadikca uzadikca uzamiş muhtemelen sizin abarti duygusalliginz da isin icine girince.
O cocuk ilk defa başka biriyle konusmuyor. Size her yazmayi kestiginde baskalari oluyor, onlarla olmayinca bostayken sıkılınca tekrar donuyordu. Ama artik kendi de sıkılmış ve bitsin diye gercekleri söylemiş. Siz resmen bu insani taciz etmişsiniz, normal bir psikolojide degilsiniz. Hic bisey yasamadiginiz, sesini bile dogru durust duymadiginiz insan sizin neyinizi unutamasin iyice sacmalamissiniz. Derslerinize bakin, okula gidin gercek hayata dönün.
[/QUOTE bana sözler verip güvenimi kullanarak benim vücudumu kullanan biri mi sağlıklı davranıyor ve ben de ona gitme dediğim için taciz etmiş oluyorum. Nefret dolu mesajınız için teşekkür ederim
 
peki sizden ayrıldıktan sonra tekrar size bir mesajla falan geri dönüş yaptı mı yoksa hiç iletişiminiz olmadı mı
Yıllar sonra ulaşmıştı umrumda bile olmadı. zaten aşırı çökmüştü 20lerinin sonunda dahi. Nesine kapılmışım bunun diye kendime gülmüştümm
 
Cocuk sağlikli şekilde davraniyor. 17 yasinda sanaldan konustugu biriyle evlenmek ne alaka? Cocuk ergenmiş sizden fotograf filan alabildigi icin uzadikca uzadikca uzamiş muhtemelen sizin abarti duygusalliginz da isin icine girince.
O cocuk ilk defa başka biriyle konusmuyor. Size her yazmayi kestiginde baskalari oluyor, onlarla olmayinca bostayken sıkılınca tekrar donuyordu. Ama artik kendi de sıkılmış ve bitsin diye gercekleri söylemiş. Siz resmen bu insani taciz etmişsiniz, normal bir psikolojide degilsiniz. Hic bisey yasamadiginiz, sesini bile dogru durust duymadiginiz insan sizin neyinizi unutamasin iyice sacmalamissiniz. Derslerinize bakin, okula gidin gercek hayata dönün.
[/QUOTE

Yıllar sonra ulaşmıştı umrumda bile olmadı. zaten aşırı çökmüştü 20lerinin sonunda dahi. Nesine kapılmışım bunun diye kendime gülmüştümm
umarım ben de bir an önce nesine kapılmışım bunun diyebileceğim evreye gelirim
 
Back
X