- Katılım
- 8 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 381
- Emoji Skoru
- 1.673
- Puanlar
- 33
- Yaş
- 33
- Konu Sahibi wwasabiii1231
- #41
Stalklamamak cidden çok fark ettiriyor.Ay çok teşekkür ederim. Yani pek bişey olmadı açıkçası, konuşmaya başladığı kız ile büyük ihtimalle sevgili şu an. Bazen 2 senemizi bu kadar çabuk umutması garip geliyor ama mecburen kabulleniyorsun artık. Kendime sürekli onu unuttum geçti diyorum ama hala bazı geceler onun için ağlıyorum maalesef ama zamanla geçer herhalde, umarım yani. Stalklamayı durduramıyorum bir türlü, bırakabilirsem daha çabuk unuturum herhalde çünkü baktıkça acım tazeleniyor ve sevilisiyle olan iletişimini görüyorum az çok. En fazla o kalbimi kırıyo, yerimin dolması falan yoksa bu kadar etkilemezdi bence.
Geçen gün bir yerden çağrışım yaptı aklıma geldi, senin yaşındayken ekşi sözlükten tanışıp deli divane aşık olduğumu sandığım ama sonra benden ayrılan çocuğun (şimdi eşşek kadar adamdır tabi), soyadını bi türlü hatırlayamadım. O kadar unutuluyor yani sürece güven:)