• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

onu unutamıyorum neden aklımdan cıkmıyor

Çok teşşekür ederim son iki aydır kendimi hiç olmadığım kadar garip hissediyordum, sosyal medyadan böyle birilerinin bir platform üzerinden bir şeyler yazıp paylaştığını görünce belki birilerine anlatıyormuş gibi yazarsam rahatlarım diye düşünmüstüm ama cidden çok garip insanlar varmış. kendime boş dram yarattığımı düşünen bile olmuş.
o an da içimi dökme hissiyle yazdığım için yazım kurallarına pek dikkat etmedim açıkçası ama onu bile eleştirmişler .neyse önemli değil gerçekten tekrardan çok teşekkür ederim bir tek siz anlamaya çalışmışşınız. onu hiç bir zaman tamamen unutamayacağımı ben de biliyorum ama umarım dediğiniz gibi dönse bile hiç etki bırakmayacağı, artık özlemeyeceğim duruma gelirim bir an önce.
Seni çok iyi anlıyorum benimde uzun mesafede olduğum biri vardı bir kaç kezde olsa buluşmustuk fakat istediğin zaman onu görememek kadar kötü bişey yok sen kendine yeni bir yol seç bacım yaşlarımız uzak değil benimkisi 7 8 aylık olmasına rağmen 7 8 yıllık gibi hissettiriyo hani duyguları anlamak zor değil sadece yapman gereken boşluğu doldurmak o boşluk beynınle alakalı sürekli o kişiyi düşündüğün için beynin alışmış ve onu istiyor eninde sonunda hallolacak o kişiyi de daha karşına alma sakın yoksa tekrardan aynı şeyleri yaşarsın
 
Seni çok iyi anlıyorum benimde uzun mesafede olduğum biri vardı bir kaç kezde olsa buluşmustuk fakat istediğin zaman onu görememek kadar kötü bişey yok sen kendine yeni bir yol seç bacım yaşlarımız uzak değil benimkisi 7 8 aylık olmasına rağmen 7 8 yıllık gibi hissettiriyo hani duyguları anlamak zor değil sadece yapman gereken boşluğu doldurmak o boşluk beynınle alakalı sürekli o kişiyi düşündüğün için beynin alışmış ve onu istiyor eninde sonunda hallolacak o kişiyi de daha karşına alma sakın yoksa tekrardan aynı şeyleri yaşarsın
Teşekkür ederim. insanlar uzak mesafe diye nasıl sevebiliyosun abartma falan diyorlar, kendim yaşayana kadar ben de öyle düşünüyodum ama oluyo maalesef keşke olmasa ben de bu kadar bağlanmasaydım diyorum hep ama oldu işte yapacak bir şey yok. en çok başkasıyla konuştuğunu ve onu seveceğini bilmek kalbimi acıtıyor .keşke hiç sorup öğrenmeseydim diyorum çünkü sürekli düşünüyorum acaba onunla ne yapıyor, çok mu daha güzel biri diye. bu kadar değer verip hayaller kurduğum birinin beni 1 ay bile olmadan unutması çok kalbimi kırıyor kendime yediremiyorum galiba. çünkü bence bunu hak etmemiştim yani, ben bu kadar kırgınken o nasıl hiçbir şey olmamiş gibi hayatına devam edebiliyor anlamıyorum hiç. onun da mutsuz olmasını istiyorum, beni bile bile bu kadar umutlandırıp, seviyormuş gibi yapıp sonra hicbir şey olmadan bırakıp gittikten sonra başkasıyla mutlu olması çok adaletsizce geliyor ama yapacak bir şey yok. olmayınca olmuyor işte. anlamana çok sevindim umarım sen de hayatın da ki o boşluğu doldurmuşşundur.
 
Ablam uzak mesafe çok zor ama anliyorum seni. Sana şu nasihati verebilirim seven insan 1500 km uzaktan da geliyor görmek için. Bu çocukla olmaz sen bundan kendini kurtarmaya bak anlıyorum çok bağlanmışsin ama şerefsiz bu çocuk ben sana diyeyim. Yeni flortunden ayrilir sana yazar sakın cevap verme hayatından çıkar sınavlarına çalış harika bir universiteue git yeni insanlar tanıdıkça çevren oldukça yoğunluktan aklına gelmeyecek
 
Merhaba tatlım yaşına göre çok olgunsun bravo sana öncelikle bkzim millet yargilamaya bayılır..sorsan kendi sinifta kalır..neyse..sen bunu rahat aşarsin.konusmalarindan böyle bir gücün ve iraden olduğunu anlıyorum.. aşk işleri böyledir bir daha sevmem sanırsın o olmadan yaşayamam sanırsın bunlar hep geçici şeyler.ask acıtır söyletir ama yoluna devam etmen lazım.. her erkeğe ,her söylenene inanma erkeklerin yüzde doksan dokuzu bencildir..kendisine odaklidir ve yalan söylerler tecrübeyle sabittir erken yaşta dert sahibi olursun.. aman dikkat bir insanı sevmeden önce kapılmadan önce çok iyi düşün .yaşın genç zaman geçtikçe bu hallerini hatırlayıp güleceksin hayatın kendisi sınavdır.. sen şu an sadece geleceğine odaklan yoksa bu kisiye geleceğini de kaptırirsin..daha fazla enerjini verme bu insana .herkes hakettigini bulur bosver takma onun da yasi küçük. Tecrübeleri olacak daha...sen kendini sev değer ver seni seven çok erkek çıkar daha karsina ama dediğim gibi hemen inanıp kapılma..şu an aşk işlerine ara vermeni tavsiye ederim aklına geldiğinde başka şeylerle meşgul ol hobilerine zaman ayir zamanla geciyor inan..ask işlerine herzaman vakit var uzunca bir hayat...ama kariyer daha mühim..sağlıcakla kal.
 
Gilgamiş destani yazmışsın ablam ama gerek yok yazmışsın sadece nasil sevgili oluyorsun. Sınavına bak sonra bugünleri ararsin
 
Ömür kısa hayat güzel, yaşınız genç iyi çalış ünv kazan.Belki adam kokuyor belki ağzı bozuk.(Konunu sonuna kadar okumadım,buluşmadığını varsayarak yazıyorum)Sanal değil de reel yaşa hayatı ,böyle bilinmeze gönlünü kaptırmayı bırak yoksa bu ruh hâli bu zayıflıkla birilerinin kolay avı olursun yapma.Önce kendine yatırım yap. Gez, oku ,öğren sonra ilişki yaşa tam kendini anlamadan olgunlaşmadan ilişki yaşarsan sonu hüsran olur....
 
Ablam uzak mesafe çok zor ama anliyorum seni. Sana şu nasihati verebilirim seven insan 1500 km uzaktan da geliyor görmek için. Bu çocukla olmaz sen bundan kendini kurtarmaya bak anlıyorum çok bağlanmışsin ama şerefsiz bu çocuk ben sana diyeyim. Yeni flortunden ayrilir sana yazar sakın cevap verme hayatından çıkar sınavlarına çalış harika bir universiteue git yeni insanlar tanıdıkça çevren oldukça yoğunluktan aklına gelmeyecek
evet haklısınız teşekkür ederim
 
Merhaba tatlım yaşına göre çok olgunsun bravo sana öncelikle bkzim millet yargilamaya bayılır..sorsan kendi sinifta kalır..neyse..sen bunu rahat aşarsin.konusmalarindan böyle bir gücün ve iraden olduğunu anlıyorum.. aşk işleri böyledir bir daha sevmem sanırsın o olmadan yaşayamam sanırsın bunlar hep geçici şeyler.ask acıtır söyletir ama yoluna devam etmen lazım.. her erkeğe ,her söylenene inanma erkeklerin yüzde doksan dokuzu bencildir..kendisine odaklidir ve yalan söylerler tecrübeyle sabittir erken yaşta dert sahibi olursun.. aman dikkat bir insanı sevmeden önce kapılmadan önce çok iyi düşün .yaşın genç zaman geçtikçe bu hallerini hatırlayıp güleceksin hayatın kendisi sınavdır.. sen şu an sadece geleceğine odaklan yoksa bu kisiye geleceğini de kaptırirsin..daha fazla enerjini verme bu insana .herkes hakettigini bulur bosver takma onun da yasi küçük. Tecrübeleri olacak daha...sen kendini sev değer ver seni seven çok erkek çıkar daha karsina ama dediğim gibi hemen inanıp kapılma..şu an aşk işlerine ara vermeni tavsiye ederim aklına geldiğinde başka şeylerle meşgul ol hobilerine zaman ayir zamanla geciyor inan..ask işlerine herzaman vakit var uzunca bir hayat...ama kariyer daha mühim..sağlıcakla kal.
evet herkes kendince bir şeyi yargılamış ama tanımadığım insanların eleştirilerini çok dikkate almıyorum, teşekkür ederim. az olsa sizin gibi düşünüp yorum yapanları görünce mutlu oluyorum. ilk zamanlar gerçekten zordu benim için ama şu an artık biraz da olsa oldu bitti kafasındayım. üniden 1 ay da konuştuğu kizla şimdiden sevgili olmuş bile, duygularını bu kadar yüzeysel yaşayıp takılma kafasında olan biri için kendimi heba etmeme gerek yokmuş.dediğiniz gibi bu sene sadece sınavıma çalışıp kendime yönelmem gerekiyor tekrardan çok teşekkür ederim. siz de sağlıcakla kalın.
 
Ömür kısa hayat güzel, yaşınız genç iyi çalış ünv kazan.Belki adam kokuyor belki ağzı bozuk.(Konunu sonuna kadar okumadım,buluşmadığını varsayarak yazıyorum)Sanal değil de reel yaşa hayatı ,böyle bilinmeze gönlünü kaptırmayı bırak yoksa bu ruh hâli bu zayıflıkla birilerinin kolay avı olursun yapma.Önce kendine yatırım yap. Gez, oku ,öğren sonra ilişki yaşa tam kendini anlamadan olgunlaşmadan ilişki yaşarsan sonu hüsran olur....
inşallah öyle yapıcam teşekkür ederim.
 
Bu sene Yks'ye hazırlanıyorum 19 yaşındayım ve sanaldan tanıştığım çocuğu unutamıyorum aslında sadece çocuk diyemem sevgiliydik ama iki aydır konuşmuyoruz yani o benimle konuşmayı kesti neredeyse onunla iki buçuk senedir tanışıyoruz ve bir buçuk ya da iki senedir düzenli olarak konuşuyoruz diyebilirim sadece bazen araya 1 2 ay falan girmiştir bazı şeylerden dolayı yani iki senenin tamamını sadece ona verdim diyebilirim iki sene boyunca ondan başka kimseyle konuşmadım sadece arada eskiden konuştuğum kişiler yazsa bile onlara soğuk cevap verip konuşmuyordum onlarla sadece iki sene boyunca erkek olarak bir tek onunla konuştum diyebilirim zaten yüz yüze kimseyle görüşmedim çünkü onu seviyordum bu tür ilişkiler sanal olduğu için unutursun falan diyorlar ama bence sanal olduğu için daha çok bağlanıyorsun bir gün onun elini tutabilmek için ona sarıllabilmek için her gün o umutla uyanıyorsun ve onun hayaliyle uyuyorsun her gece aramızda baya mesafe vardı 400 km falan ama bu mesafeler benim için önemli değildi çünkü ben gerçekten bir dönem sevildiğimi hissetmiştim ve onu çok sevmiştim ne olursa olsun onu beklerdim iki sene olsun üç sene olsun dört sene olsun sonunda onunla birlikte olabilmek için ne olursa olsun beklerdim ben onu bana söz vermişti zaten bir gün ne olursa olsun buluşacağız demişti ben de inanmıştım tabi mal gibi şu an ikimizde aynı yastayiz ilk tanıştığımızda 17 yaşındaydık ilk başlarda o sadece benim peşimden koşuyordu ben çok istemiyordum çok beğenmemiştim onu açıkçası o yüzden fazla konuşmak istemiyordum hatta ilk başlarda da benim mesajlarima cevap vermeyince engellemişti onu o ilk zamanlar sadece bir sosyal medya platformundan konuşuyorduk sonra ne oldu bilmiyorum o mu istek attı ben mi engeli kaldırdım bir şekilde yine konuştuk o istek atmıştı diye hatırlıyorum ama yanlış hatırlıyor da olabilirim sonra biraz daha samimi olduk farklı platformlardan da farklı sosyal medya uygulamalarından da takipleşmeye konuşmaya başladık birbirimize Numaralarımız falan verdik ilk baştan beri ne kadar çok beğenmemiş olsam da umursamadım çünkü ben çok fazla tipe dikkat eden biri değildim dikkat etsen bile sırf onun kalbi kırılmasın diye hiç ona yansıtmadım ve sırf birini beğenmiyorum diye onunla konuşmayı kesemem diye düşündüm ve bunu düşündüğüm zaman da ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum yine de o kırılmasın diye yapmadım sonra ilk başta da söyledigim gibi 1.02 ay falan araya girdi yine ben mi wp dan engellemiştim hatırlamıyorum ama bu arada engellemelerimde boşa değildi bana hiçbir zaman vakit ayırmıyordu ben hep onunla konuşmayı bekliyordum ve dediğim gibi ozamanlar ona karşı bir şey hissetmiyordum ve ilk tanıştığımız zamanlarda o yüzden wp dan engellemiştim sonra engelini açtım ve özlediğimi söyledim o da beni özlediğini söyledi ve zaten o günden sonra da bir daha hiç engelleme ya da çıkarma olayı olmadı hep konuştuk şu an üniversite ikinci sınıfa gidiyor ilk senesinde kazandı ozamanlar beni seviyordu ya da ben öyle sanmıştım bilmiyorum hep bana bakmak istiyordu çok güzel olduğumu söylüyordu bir çok şeyi benim için yapıyordu benim sevdiğim şeyleri atıyordu sürekli beni çok sevdiğini söylüyordu sonra o böyle yaptığı için ben de ondan hoşlanıp onu sevmeye başladım ben de bağlandım ona bana hep cuma namazlarından sonra evlenelim diye dua edelim diyordu her namazdan sonra ne zaman dua etsem sana da dua ediyorum diyordu çok mutlu oluyordum ama beni ne kadar sevdiğini söylese de dediğim gibi genelde bana çok fazla vakit ayırmıyordu ya da bir ilişkimiz varmış gibi bakmıyordu sanal olduğu için mi bilmiyorum hiç mesela iki sene boyunca birlikte dizi ya da film izlemedik sadece bir kere ya da iki kere falan birlikte şarkı dinledik sadece bir kere sesli konuştuk telefonla mesajlaşma dışında onda da ben söylemiştim onun dışında konuşalım demiştim kaç kere ama pek umursamadı hiç bana seni özledim arıyım konuşalım gibisinden bir şey söylemedi bugüne kadar neyse ara ara ben böyle bana vakit ayırmadığı zamanlar üzülüp kırıldığımı fark etsin diye trip atıyordum o da mesela eskiden umursuyordu ama sonra hiç umursamamaya başladı işte küstüğüm için artık sıkıldığını söyledi ama küsmüyordum sadece beni kırdığını fark etmesini istiyordum ama o bunu anlamadı hiçbir zaman beni umursamasını istiyordum ama umursamadı hiç sonra bu gittikçe daha fazla olmaya başladı özlüyorken onu istiyordum ama onunla konuştuğumuz zaman beni o kadar değersiz hissettiriyordu ki kendimi kızıyordum ben bu kadar değersiz değilim bu değeri hak etmiyorum diyordum sonra işte bir ara bu şekilde olacaksa ikimiz de birbirimize zarar veriyoruz o yüzden ya düzgün konuşalım ya da konuşmayalım dedim o mesela evet haklısın kendimi değiştireceğim demedi hiç sürekli telefona bakamıyorum dedi sadece bana ben de tamam o zaman sen bilirsin dedim engellemedim sadece konuşmayı kestik sonra bir hafta bile sürmedi uzun zaman sonra ilk defa o kadar uzun süre konuşmayı kesmiştik bana yazdı tekrar özlediğini söyledi beni sevdiğini söyledi ben de affettim tabii ki biraz daha zaman geçtikten sonra yine aynı şeyi yapmaya başladı ve gerçekten kendimi çok kötü hissediyordum ilişkinin içindeyken çok değersiz hissediyordum ve böyle olmasındansa hiç olmasın daha iyi zamanla unuturum diye düşündüm konuşmayı kestik tekrardan temmuz ayında falan bu senenin temmuz ayında o süreçte de evde değildim bazı sebeplerden dolayı şehir değiştirmemiz gerekti farklı bir şehirdeyken oldu yani sonra eve geldim onunla mesajlaştığımız zamanlar falan aklıma geldi özledim onu tekrar yazdım ama hiç eskisi gibi değildi bu sefer çok farklıydı bunu fark ettim ve bana yaptığı şeyleri ona neredeyse ağlayarak kendimi küçük bir duruma düşürerek ses atarak anlatmaya çalıştım ve bir daha seni üzmeyeceğim hiç anlamamışım bu zamana kadar dedi ben de hemen umutlandım gerçekten eskisi gibi olacağız sandım tekrardan daha üç gün geçmeden yine aynı şeyleri yapmaya başladı hiçbir şey söylemedim sonra bir anda yazmamaya başladı sonra yine ben yazdım mal gibi yine özlediğimi söyledim hiç konuşmayacağız mı artık dedim o da konuşalım dedi daha tekrar bir hafta geçmeden beni hiç istemediğini yine belli etti uzaktan olmuyor başka erkeklerle falan tanış onlarla konuş sürekli beni bekleme hep beni bekleyip üzülüyorsun sen Üzülünce ben de üzülüyorum falan dedi bana ben de tamam dedim kabullendim artık ve yazmadım yani istemediği için sonra hikaye paylaşmıştım ozamanlar takipleşyorduk hikayeme yanıt verdi çok güzelsin dedi ben tekrar umutlanmamak için hiçbir şey söylemedim sonra başka bir uygulamadan daha yazmıştı oradan konuşmaya başladık tekrardan yine yavaş yavaş eskisi gibi oluyordu beni affedebilir misin falan dedi ben de affettim yine çok güzel gidiyordu eskisi gibiydi ben tam unutmusken yine yazdı yine kendini hatırlattı yine tekrar kendine bağladı sevdiğini söyledi ve bunu gösterdi bu süreç içinde ve ben de inandım sonra hiçbir şey yokken bir anda gitti hem de hiçbir şey yokken yazmamaya başladı ben de bu sefer ben artık yazmayacağım dedim çünkü kendisi yazmıyordu ve ben yazınca da ben daha çok üzülmüş oluyordum ve bu iki sene içindeki süreç içinde maalesef çok pişman olduğum günahlar da işledim onun yüzünden zaten Evleneceğiz düşüncesiyle falan sırf o istiyor diye bir çok şeyi onun için attım şu an keşke atmasaydım o fotoğrafları diyorum ama iş işten geçti artık çünkü gerçekten ona güvenmiştim ama o benim güvenimi kırdı ben arzulanmayı sevilmek sanmışim galiba bugüne kadar sadece arzlanmışım yani ve bunu fark ettiğimde de nasıl kendime yedirip devam ettim bilmiyorum o kadar sevgiye ve ilgiye muhtaçtım ki sırf eskisi gibi olsun diye bile bile yaptım sonra en son bir ay önce ben yazdım kendimi tutamayıp niye hiç yazmıyorsun dedim niye sürekli benim duygularımla oynuyorsun bu kadar kolay mı dedim sadece özür dilerim dedi ve bir gün illa konuşmayı keseceğiz uzaktayız birbirimizin vaktini harcamayalım dedi ben de niye o zaman geçen ay bile yazıp beni sevdiğini söyledin deyince özür dilerim keşkesöylemeseydim dedi seninle bu kadar uzun süre konuşmamam gerekiyordu keşke hiç konuşmasaydık falan gibisinden şeyler söyledi işte neymiş beni üzdüğü için üzülüyormuş o yüzden ileride bir gün zaten konuşmayı kestiğimizde daha çok üzülmiyim diye şimdi üzülmemiz daha çok mantıklıymış yani benim üzülmem o zaten üzülmüyor sonra biriyle mi konusuyosun dedim hayır demesını umarak çünkü hep hayır diyeceğini bilerek ona soruyordum ama bu sefer sordumda öyle olmadı evet konuşuyorum dedi ve sadece 2 3 haftadır konuşmuyorduk hemen üniversiteden iki hafta içinde başka biriyle konuşmaya başlamış ve bana dedi ki seninle konuşamam iki kişiyle aynı anda konuşmuş oluyorum dedi ben de yediremedim kendime cidden biriyle mi konuşuyorsun beni iki haftada mı unuttun dedim bir şey söylemedi sadece özür dilerim dedi o akşam çok kötü hissettim kendimi biriyle konuştuğunu söyledikten sonra birkaç şey sordum hiçbirini cevaplamadı beni engelledi sonra ben de yüzsüz gibi başka bir uygulamadan yazdım nasıl böyle yaparsın seni sevdiğim halde nasıl başkasıyla konuşuyorsun dedim ben bunu mu hak ediyordum gerçekten dedim seninle o kadar birlikte hayal kurduk benim kurduğum hayalleri başkasıyla mı yaşayacaksın sadece uzaktayız diye o senin yakınında diye ona karşı mı bir şeyler hissedip yaşayacaksın dedim o da evet sen de unutup başkasını seveceksin dedi ben başkasını sevmek istemiyorum sadece seni seviyorum dedim ama umursamadı merak etme unutacaksın gibisinden şeyler söyledi bana sonra oradan da engelledi o süreç icin de gerçekten cok kotu oldum 4 gun boyunca falan dogru duzgun yemek yıyemedım ne yesem midem bulanıyodu surekli aglıyodum annem bile fark edip seni hastaneye goturelim mi kızım nryın var niye hicbir sey anlatmıyosun dedi ama anlatanazdım ona maalesef başka bir hesabı vardı herkese açık bir şeyler paylaştığı bir hesabı var oradan yazdım yalvardım ona gitme kendimi çok kötü hissediyorum dedim hiç umursamadı istemiyorsun biliyorum ama böylesi daha iyi dedi iyi değilim dedim gerçekten gitmemen için her şeyi yaparım dedim ama umursamadı beni olmaz gitmem gerekiyor dedi sonra baktım beni Spotify'dan bile çıkarmıştı ve konuştuğu kişiyle takipleşmeye başlamıştı zaten bu olaylar olmadan bir hafta önce falan beni engellemeden önce görmüştüm aynı üniversiteden biriyle hem kendi hesabından hem de o kişinin Prive hesabından takipleşyordu ve hissetmiştim o an zaten neyse işte en son kendimi küçük düşürecek kadar düşürdüm sadece bana uzatma aynı şeyleri kaç kere konuştuk dedi sonra bir dahaki sabah içimde kalan birkaç şey daha söyleyip o hesabını bu sefer ben engelledim sanki bir şey değişcekmiş gibi zaten engellemesem de yazmıyor bana o herkese açık bir şeyler paylaştığı hesabına baktım ıkı gun once paylaştığı videoya hemen daha bir ay bile olmadan konuştuğu kız yorum atmıştı ve yorumda direkt flörtleşmişlerdi yani uyumadan önce videosuyla o kızın yorumunu gördüm ve kendimi çok kötü hissettim kalbime çok değişik bir ağrı girdi uyuyamadım bu kadar şeyden sonra benim unutulma sürem iki hafta mı diyorum kendi kendime çünkü gerçekten en çok zoruma giden beni seviyormuş gibi yapıp bir anda gitmesi ve benim yerime başka birini tercih etmesi sürekli kendi kendime düşünüyorum benim nerem eksik diye ben çok mu çirkinim diye ya da konuştuğu kız benden çok mu daha güzel diye sürekli bunları düşünüyorum ve hep merak ediyorum ben onun elini tutmak için bir gün buluşacağız diye hayal kurarken o şu an ilklerini başka biriyle yaşıyor ve ben hiç aklına gelmiyor muyum diyorum kendi kendime iki sene boyunca o kadar konuştuktan sonra nasıl bu kadar çabuk unutabiliyor aklım almıyor gerçekten ve ilk başta başlıkta da dediğim gibi onu unutamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum sınava da çalışmam odaklanmam gerekiyor ama olmuyor ben bu kadar üzgünken onun şu an bu kadar mutlu olması çok garibime gidiyor surekli bana guzel seyler söyledigi mesajları okuyup attıgı sesleri dinleyip aglıyorum tam onu unuttum dıyorum ama geceleri onu dusunmekten uyuyamıyorum yani ben deli degilsem biz her seyı birlikte yasadık ben tek tarafli yasamadım bunları 2 ay önce yazdıgın da bile karım olucaksın demisti beni ne kadar üzüp kırdıgını bildigi halde umursamadı hatta bir cok seyı bilerek kiriliyim diye souledı biliyorum sadece onun da bana hissettirdiklerini hissetmeden olmesını istemıyorum benı uzdugu gibi baskası da onu uzsun istiyorum oyle iste kısacası unutmak istiyorum ama olmuyo kalbim gercekten cok acıyo kendımı affedemıyorum onun yüzünden Allah a karsı cok mahcup hıssedıyorum kendımı hep Allah a yalvrarıp kalbim artık ferahlasın dıye dua edıyorum umarım bu icimdekı kotu his bir an önce geçer ilk defa böyle bir sey yazıp paylasıcam kimse görmiycek biliyorum görenlere de okumays usenır büyük ihtimalle ama gorup okuyan ve benzer seyleri yasayıp su an unutmus olan kişiler yazarsa cok mutlu olurum cunku sanki hiç unutamıycakmişim gibi gelıyor onun da benı unutmasını hiv istemıyorum ve yediremiyorum ama beni coktan unutup baskasının gözlerinin icine baktıgını biliyorum
canim benim burada senden yasca buyuk ablalarin hislerini kucumsemis olsalar dahi hakli olduklari bir konu var ki sinavina calisman. Bunu okuyunca aklıma yaptığım ilk sanal sevgili geldi bende o zamanlar senin yaşındaydım bana çok aşık olduğunu illa bir gün buluşacağımızı düşünüyordum ama gel gör ki şu an her yerden engellemmiş durumda, ki şu an 23 yaşındayım çok bi yaş farkı da yok aramızda. Sevmek ve sevilme hissini tattığın ilk kişi olduğunu düşünüyorum bu oğlanın, o yüzden hala onu unutamaman çok normal ama sana bir şey diyeyim mi o hayatına bakıp üniversitesini kazanmış hatta oralara gidip yeni flörtler yapmış eğer gerçekten seni sevip değer verseydi üniversiteye giden bir erkek için 400km hiçbir şey kalkar gelirdi yanına, çok gördüm üni zamanımda sevgilileri için şehir değiştiren erkek. Gençliktir bir hata yapmışsın fotoğraf göndermişsin bunun için pişmanlık duyabilirsin ama boşver hayat bu gelir geçer yaparsın pişman olursun ama geçmişe dönüp de bunu değiştiremezsin. Bence fotoğrafı da manipüle edilerek göndermişsin allah da onun belasını versin ki senden böyle bir şey istiyor.

Şu an kendi iyiliğini ve geleceğini düşünüyorsan yapman gereken tek şey sınavına çalışıp üniversiteye girmek. Üniversitede seni ne güzellikler beklediğini bilemezsin. İnşallah çok güzel bir üniversite hayatın ve iş hayatın olur sırf ufak bir pürüz için hayallerinden ve geleceğinden vazgeçme daha da hırslan önüne bak ve de kendine çook iyi bak 💓
 
Bu sene Yks'ye hazırlanıyorum 19 yaşındayım ve sanaldan tanıştığım çocuğu unutamıyorum aslında sadece çocuk diyemem sevgiliydik ama iki aydır konuşmuyoruz yani o benimle konuşmayı kesti neredeyse onunla iki buçuk senedir tanışıyoruz ve bir buçuk ya da iki senedir düzenli olarak konuşuyoruz diyebilirim sadece bazen araya 1 2 ay falan girmiştir bazı şeylerden dolayı yani iki senenin tamamını sadece ona verdim diyebilirim iki sene boyunca ondan başka kimseyle konuşmadım sadece arada eskiden konuştuğum kişiler yazsa bile onlara soğuk cevap verip konuşmuyordum onlarla sadece iki sene boyunca erkek olarak bir tek onunla konuştum diyebilirim zaten yüz yüze kimseyle görüşmedim çünkü onu seviyordum bu tür ilişkiler sanal olduğu için unutursun falan diyorlar ama bence sanal olduğu için daha çok bağlanıyorsun bir gün onun elini tutabilmek için ona sarıllabilmek için her gün o umutla uyanıyorsun ve onun hayaliyle uyuyorsun her gece aramızda baya mesafe vardı 400 km falan ama bu mesafeler benim için önemli değildi çünkü ben gerçekten bir dönem sevildiğimi hissetmiştim ve onu çok sevmiştim ne olursa olsun onu beklerdim iki sene olsun üç sene olsun dört sene olsun sonunda onunla birlikte olabilmek için ne olursa olsun beklerdim ben onu bana söz vermişti zaten bir gün ne olursa olsun buluşacağız demişti ben de inanmıştım tabi mal gibi şu an ikimizde aynı yastayiz ilk tanıştığımızda 17 yaşındaydık ilk başlarda o sadece benim peşimden koşuyordu ben çok istemiyordum çok beğenmemiştim onu açıkçası o yüzden fazla konuşmak istemiyordum hatta ilk başlarda da benim mesajlarima cevap vermeyince engellemişti onu o ilk zamanlar sadece bir sosyal medya platformundan konuşuyorduk sonra ne oldu bilmiyorum o mu istek attı ben mi engeli kaldırdım bir şekilde yine konuştuk o istek atmıştı diye hatırlıyorum ama yanlış hatırlıyor da olabilirim sonra biraz daha samimi olduk farklı platformlardan da farklı sosyal medya uygulamalarından da takipleşmeye konuşmaya başladık birbirimize Numaralarımız falan verdik ilk baştan beri ne kadar çok beğenmemiş olsam da umursamadım çünkü ben çok fazla tipe dikkat eden biri değildim dikkat etsen bile sırf onun kalbi kırılmasın diye hiç ona yansıtmadım ve sırf birini beğenmiyorum diye onunla konuşmayı kesemem diye düşündüm ve bunu düşündüğüm zaman da ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum yine de o kırılmasın diye yapmadım sonra ilk başta da söyledigim gibi 1.02 ay falan araya girdi yine ben mi wp dan engellemiştim hatırlamıyorum ama bu arada engellemelerimde boşa değildi bana hiçbir zaman vakit ayırmıyordu ben hep onunla konuşmayı bekliyordum ve dediğim gibi ozamanlar ona karşı bir şey hissetmiyordum ve ilk tanıştığımız zamanlarda o yüzden wp dan engellemiştim sonra engelini açtım ve özlediğimi söyledim o da beni özlediğini söyledi ve zaten o günden sonra da bir daha hiç engelleme ya da çıkarma olayı olmadı hep konuştuk şu an üniversite ikinci sınıfa gidiyor ilk senesinde kazandı ozamanlar beni seviyordu ya da ben öyle sanmıştım bilmiyorum hep bana bakmak istiyordu çok güzel olduğumu söylüyordu bir çok şeyi benim için yapıyordu benim sevdiğim şeyleri atıyordu sürekli beni çok sevdiğini söylüyordu sonra o böyle yaptığı için ben de ondan hoşlanıp onu sevmeye başladım ben de bağlandım ona bana hep cuma namazlarından sonra evlenelim diye dua edelim diyordu her namazdan sonra ne zaman dua etsem sana da dua ediyorum diyordu çok mutlu oluyordum ama beni ne kadar sevdiğini söylese de dediğim gibi genelde bana çok fazla vakit ayırmıyordu ya da bir ilişkimiz varmış gibi bakmıyordu sanal olduğu için mi bilmiyorum hiç mesela iki sene boyunca birlikte dizi ya da film izlemedik sadece bir kere ya da iki kere falan birlikte şarkı dinledik sadece bir kere sesli konuştuk telefonla mesajlaşma dışında onda da ben söylemiştim onun dışında konuşalım demiştim kaç kere ama pek umursamadı hiç bana seni özledim arıyım konuşalım gibisinden bir şey söylemedi bugüne kadar neyse ara ara ben böyle bana vakit ayırmadığı zamanlar üzülüp kırıldığımı fark etsin diye trip atıyordum o da mesela eskiden umursuyordu ama sonra hiç umursamamaya başladı işte küstüğüm için artık sıkıldığını söyledi ama küsmüyordum sadece beni kırdığını fark etmesini istiyordum ama o bunu anlamadı hiçbir zaman beni umursamasını istiyordum ama umursamadı hiç sonra bu gittikçe daha fazla olmaya başladı özlüyorken onu istiyordum ama onunla konuştuğumuz zaman beni o kadar değersiz hissettiriyordu ki kendimi kızıyordum ben bu kadar değersiz değilim bu değeri hak etmiyorum diyordum sonra işte bir ara bu şekilde olacaksa ikimiz de birbirimize zarar veriyoruz o yüzden ya düzgün konuşalım ya da konuşmayalım dedim o mesela evet haklısın kendimi değiştireceğim demedi hiç sürekli telefona bakamıyorum dedi sadece bana ben de tamam o zaman sen bilirsin dedim engellemedim sadece konuşmayı kestik sonra bir hafta bile sürmedi uzun zaman sonra ilk defa o kadar uzun süre konuşmayı kesmiştik bana yazdı tekrar özlediğini söyledi beni sevdiğini söyledi ben de affettim tabii ki biraz daha zaman geçtikten sonra yine aynı şeyi yapmaya başladı ve gerçekten kendimi çok kötü hissediyordum ilişkinin içindeyken çok değersiz hissediyordum ve böyle olmasındansa hiç olmasın daha iyi zamanla unuturum diye düşündüm konuşmayı kestik tekrardan temmuz ayında falan bu senenin temmuz ayında o süreçte de evde değildim bazı sebeplerden dolayı şehir değiştirmemiz gerekti farklı bir şehirdeyken oldu yani sonra eve geldim onunla mesajlaştığımız zamanlar falan aklıma geldi özledim onu tekrar yazdım ama hiç eskisi gibi değildi bu sefer çok farklıydı bunu fark ettim ve bana yaptığı şeyleri ona neredeyse ağlayarak kendimi küçük bir duruma düşürerek ses atarak anlatmaya çalıştım ve bir daha seni üzmeyeceğim hiç anlamamışım bu zamana kadar dedi ben de hemen umutlandım gerçekten eskisi gibi olacağız sandım tekrardan daha üç gün geçmeden yine aynı şeyleri yapmaya başladı hiçbir şey söylemedim sonra bir anda yazmamaya başladı sonra yine ben yazdım mal gibi yine özlediğimi söyledim hiç konuşmayacağız mı artık dedim o da konuşalım dedi daha tekrar bir hafta geçmeden beni hiç istemediğini yine belli etti uzaktan olmuyor başka erkeklerle falan tanış onlarla konuş sürekli beni bekleme hep beni bekleyip üzülüyorsun sen Üzülünce ben de üzülüyorum falan dedi bana ben de tamam dedim kabullendim artık ve yazmadım yani istemediği için sonra hikaye paylaşmıştım ozamanlar takipleşyorduk hikayeme yanıt verdi çok güzelsin dedi ben tekrar umutlanmamak için hiçbir şey söylemedim sonra başka bir uygulamadan daha yazmıştı oradan konuşmaya başladık tekrardan yine yavaş yavaş eskisi gibi oluyordu beni affedebilir misin falan dedi ben de affettim yine çok güzel gidiyordu eskisi gibiydi ben tam unutmusken yine yazdı yine kendini hatırlattı yine tekrar kendine bağladı sevdiğini söyledi ve bunu gösterdi bu süreç içinde ve ben de inandım sonra hiçbir şey yokken bir anda gitti hem de hiçbir şey yokken yazmamaya başladı ben de bu sefer ben artık yazmayacağım dedim çünkü kendisi yazmıyordu ve ben yazınca da ben daha çok üzülmüş oluyordum ve bu iki sene içindeki süreç içinde maalesef çok pişman olduğum günahlar da işledim onun yüzünden zaten Evleneceğiz düşüncesiyle falan sırf o istiyor diye bir çok şeyi onun için attım şu an keşke atmasaydım o fotoğrafları diyorum ama iş işten geçti artık çünkü gerçekten ona güvenmiştim ama o benim güvenimi kırdı ben arzulanmayı sevilmek sanmışim galiba bugüne kadar sadece arzlanmışım yani ve bunu fark ettiğimde de nasıl kendime yedirip devam ettim bilmiyorum o kadar sevgiye ve ilgiye muhtaçtım ki sırf eskisi gibi olsun diye bile bile yaptım sonra en son bir ay önce ben yazdım kendimi tutamayıp niye hiç yazmıyorsun dedim niye sürekli benim duygularımla oynuyorsun bu kadar kolay mı dedim sadece özür dilerim dedi ve bir gün illa konuşmayı keseceğiz uzaktayız birbirimizin vaktini harcamayalım dedi ben de niye o zaman geçen ay bile yazıp beni sevdiğini söyledin deyince özür dilerim keşkesöylemeseydim dedi seninle bu kadar uzun süre konuşmamam gerekiyordu keşke hiç konuşmasaydık falan gibisinden şeyler söyledi işte neymiş beni üzdüğü için üzülüyormuş o yüzden ileride bir gün zaten konuşmayı kestiğimizde daha çok üzülmiyim diye şimdi üzülmemiz daha çok mantıklıymış yani benim üzülmem o zaten üzülmüyor sonra biriyle mi konusuyosun dedim hayır demesını umarak çünkü hep hayır diyeceğini bilerek ona soruyordum ama bu sefer sordumda öyle olmadı evet konuşuyorum dedi ve sadece 2 3 haftadır konuşmuyorduk hemen üniversiteden iki hafta içinde başka biriyle konuşmaya başlamış ve bana dedi ki seninle konuşamam iki kişiyle aynı anda konuşmuş oluyorum dedi ben de yediremedim kendime cidden biriyle mi konuşuyorsun beni iki haftada mı unuttun dedim bir şey söylemedi sadece özür dilerim dedi o akşam çok kötü hissettim kendimi biriyle konuştuğunu söyledikten sonra birkaç şey sordum hiçbirini cevaplamadı beni engelledi sonra ben de yüzsüz gibi başka bir uygulamadan yazdım nasıl böyle yaparsın seni sevdiğim halde nasıl başkasıyla konuşuyorsun dedim ben bunu mu hak ediyordum gerçekten dedim seninle o kadar birlikte hayal kurduk benim kurduğum hayalleri başkasıyla mı yaşayacaksın sadece uzaktayız diye o senin yakınında diye ona karşı mı bir şeyler hissedip yaşayacaksın dedim o da evet sen de unutup başkasını seveceksin dedi ben başkasını sevmek istemiyorum sadece seni seviyorum dedim ama umursamadı merak etme unutacaksın gibisinden şeyler söyledi bana sonra oradan da engelledi o süreç icin de gerçekten cok kotu oldum 4 gun boyunca falan dogru duzgun yemek yıyemedım ne yesem midem bulanıyodu surekli aglıyodum annem bile fark edip seni hastaneye goturelim mi kızım nryın var niye hicbir sey anlatmıyosun dedi ama anlatanazdım ona maalesef başka bir hesabı vardı herkese açık bir şeyler paylaştığı bir hesabı var oradan yazdım yalvardım ona gitme kendimi çok kötü hissediyorum dedim hiç umursamadı istemiyorsun biliyorum ama böylesi daha iyi dedi iyi değilim dedim gerçekten gitmemen için her şeyi yaparım dedim ama umursamadı beni olmaz gitmem gerekiyor dedi sonra baktım beni Spotify'dan bile çıkarmıştı ve konuştuğu kişiyle takipleşmeye başlamıştı zaten bu olaylar olmadan bir hafta önce falan beni engellemeden önce görmüştüm aynı üniversiteden biriyle hem kendi hesabından hem de o kişinin Prive hesabından takipleşyordu ve hissetmiştim o an zaten neyse işte en son kendimi küçük düşürecek kadar düşürdüm sadece bana uzatma aynı şeyleri kaç kere konuştuk dedi sonra bir dahaki sabah içimde kalan birkaç şey daha söyleyip o hesabını bu sefer ben engelledim sanki bir şey değişcekmiş gibi zaten engellemesem de yazmıyor bana o herkese açık bir şeyler paylaştığı hesabına baktım ıkı gun once paylaştığı videoya hemen daha bir ay bile olmadan konuştuğu kız yorum atmıştı ve yorumda direkt flörtleşmişlerdi yani uyumadan önce videosuyla o kızın yorumunu gördüm ve kendimi çok kötü hissettim kalbime çok değişik bir ağrı girdi uyuyamadım bu kadar şeyden sonra benim unutulma sürem iki hafta mı diyorum kendi kendime çünkü gerçekten en çok zoruma giden beni seviyormuş gibi yapıp bir anda gitmesi ve benim yerime başka birini tercih etmesi sürekli kendi kendime düşünüyorum benim nerem eksik diye ben çok mu çirkinim diye ya da konuştuğu kız benden çok mu daha güzel diye sürekli bunları düşünüyorum ve hep merak ediyorum ben onun elini tutmak için bir gün buluşacağız diye hayal kurarken o şu an ilklerini başka biriyle yaşıyor ve ben hiç aklına gelmiyor muyum diyorum kendi kendime iki sene boyunca o kadar konuştuktan sonra nasıl bu kadar çabuk unutabiliyor aklım almıyor gerçekten ve ilk başta başlıkta da dediğim gibi onu unutamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum sınava da çalışmam odaklanmam gerekiyor ama olmuyor ben bu kadar üzgünken onun şu an bu kadar mutlu olması çok garibime gidiyor surekli bana guzel seyler söyledigi mesajları okuyup attıgı sesleri dinleyip aglıyorum tam onu unuttum dıyorum ama geceleri onu dusunmekten uyuyamıyorum yani ben deli degilsem biz her seyı birlikte yasadık ben tek tarafli yasamadım bunları 2 ay önce yazdıgın da bile karım olucaksın demisti beni ne kadar üzüp kırdıgını bildigi halde umursamadı hatta bir cok seyı bilerek kiriliyim diye souledı biliyorum sadece onun da bana hissettirdiklerini hissetmeden olmesını istemıyorum benı uzdugu gibi baskası da onu uzsun istiyorum oyle iste kısacası unutmak istiyorum ama olmuyo kalbim gercekten cok acıyo kendımı affedemıyorum onun yüzünden Allah a karsı cok mahcup hıssedıyorum kendımı hep Allah a yalvrarıp kalbim artık ferahlasın dıye dua edıyorum umarım bu icimdekı kotu his bir an önce geçer ilk defa böyle bir sey yazıp paylasıcam kimse görmiycek biliyorum görenlere de okumays usenır büyük ihtimalle ama gorup okuyan ve benzer seyleri yasayıp su an unutmus olan kişiler yazarsa cok mutlu olurum cunku sanki hiç unutamıycakmişim gibi gelıyor onun da benı unutmasını hiv istemıyorum ve yediremiyorum ama beni coktan unutup baskasının gözlerinin icine baktıgını biliyorum
Erkekler çok konuşan kadını sevmez genelde taptıkları kadın cinsi onu özgür birakan ve az konuşan kadınlardır emin olun,8 sene SONRA bu şahısa harcadigin vakite, üzüldüğün beynine pişman olacaksın,iyi bir kariyer yap, elini sallasan ellisi ki unutmak için al maaşını, eşyaya değil ,dünya gezisine yatır emin ol ,bu kimmiş diyeceksin
 
aşkım bir süre b12 içeren şeyler tüketme unutursun. onun yerine git ders çalış
 
canim benim burada senden yasca buyuk ablalarin hislerini kucumsemis olsalar dahi hakli olduklari bir konu var ki sinavina calisman. Bunu okuyunca aklıma yaptığım ilk sanal sevgili geldi bende o zamanlar senin yaşındaydım bana çok aşık olduğunu illa bir gün buluşacağımızı düşünüyordum ama gel gör ki şu an her yerden engellemmiş durumda, ki şu an 23 yaşındayım çok bi yaş farkı da yok aramızda. Sevmek ve sevilme hissini tattığın ilk kişi olduğunu düşünüyorum bu oğlanın, o yüzden hala onu unutamaman çok normal ama sana bir şey diyeyim mi o hayatına bakıp üniversitesini kazanmış hatta oralara gidip yeni flörtler yapmış eğer gerçekten seni sevip değer verseydi üniversiteye giden bir erkek için 400km hiçbir şey kalkar gelirdi yanına, çok gördüm üni zamanımda sevgilileri için şehir değiştiren erkek. Gençliktir bir hata yapmışsın fotoğraf göndermişsin bunun için pişmanlık duyabilirsin ama boşver hayat bu gelir geçer yaparsın pişman olursun ama geçmişe dönüp de bunu değiştiremezsin. Bence fotoğrafı da manipüle edilerek göndermişsin allah da onun belasını versin ki senden böyle bir şey istiyor.

Şu an kendi iyiliğini ve geleceğini düşünüyorsan yapman gereken tek şey sınavına çalışıp üniversiteye girmek. Üniversitede seni ne güzellikler beklediğini bilemezsin. İnşallah çok güzel bir üniversite hayatın ve iş hayatın olur sırf ufak bir pürüz için hayallerinden ve geleceğinden vazgeçme daha da hırslan önüne bak ve de kendine çook iyi bak 💓
çok teşekkür ederim🥺 evet dediğiniz gibi belki de ilkim olduğu için unutmak da bu kadar zorlanıyorumdur. haklısınız korkak biri olmasaydı zaten 2 sene içinde illa buluşmuş olurduk şimdiye kadar. ondan çok daha iyileri olduğunu biliyorum ama ona alıştığım için başkalarıyla konuşmak garip geliyor. tekrardan çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi bu sene istediğim bölümü kazanıp yeni bir sayfa açabilirim kendime. siz de kendinize çok iyi bakın💗💗
 
Erkekler çok konuşan kadını sevmez genelde taptıkları kadın cinsi onu özgür birakan ve az konuşan kadınlardır emin olun,8 sene SONRA bu şahısa harcadigin vakite, üzüldüğün beynine pişman olacaksın,iyi bir kariyer yap, elini sallasan ellisi ki unutmak için al maaşını, eşyaya değil ,dünya gezisine yatır emin ol ,bu kimmiş diyeceksin
teşekkür ederim. çok konuşmuyodum zaten😔😔
 
Uzun zaman olmuş noldu o çocuk ve sen. Seni merak ettim canım
 
Uzun zaman olmuş noldu o çocuk ve sen. Seni merak ettim canım
Ay çok teşekkür ederim. Yani pek bişey olmadı açıkçası, konuşmaya başladığı kız ile büyük ihtimalle sevgili şu an. Bazen 2 senemizi bu kadar çabuk umutması garip geliyor ama mecburen kabulleniyorsun artık. Kendime sürekli onu unuttum geçti diyorum ama hala bazı geceler onun için ağlıyorum maalesef ama zamanla geçer herhalde, umarım yani. Stalklamayı durduramıyorum bir türlü, bırakabilirsem daha çabuk unuturum herhalde çünkü baktıkça acım tazeleniyor ve sevilisiyle olan iletişimini görüyorum az çok. En fazla o kalbimi kırıyo, yerimin dolması falan yoksa bu kadar etkilemezdi bence.
 
Son düzenleme:
Ay çok teşekkür ederim. Yani pek bişey olmadı açıkçası, konuşmaya başladığı kız ile büyük ihtimalle sevgili şu an. Bazen 2 senemizi bu kadar çabuk unutması garip geliyor ama mecburen kabulleniyorsun artık. Kendime sürekli onu unuttum geçti diyorum ama hala bazı geceler onun için ağlıyorum maalesef ama zamanla geçer herhalde, umarım yani. Stalklamayı durduramıyorum bir türlü, bırakabilirsem daha çabuk unuturum herhalde, çünkü baktıkça acım tazeleniyor ve sevilisiyle olan iletişimini görüyorum az çok. En fazla o kalbimi kırıyo, yerimin dolması falan yoksa bu kadar etkilemezdi bence.Bazen de kendimi tutamıyorum eski mesajları okuyorum, silmek istiyorum ama silmeye cesaret edemiyorum sonradan pişman olurum diye. Çok bir şey yazmayacaktım ama kendimi tutamadım, hiç tanımadığım birinin bile beni merak etmesi çok mutlu etti.
 
Back
X