• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eninde sonunda konu ayrılığa geldi.

Kırılabilirsin. Kıran, bir platformda hiç tanımadığın insan olsun. Gerçek hayatındaki kırgınlıklarına bak da onlara böyle tavır koy.
Benden daha ağır davranışlar gösteren sevgiline böyle tavır koyuyor musun mesela?

Ah, vah deyip tavsiye verilecek noktada değilsin maalesef. Gelip burada sadece sızlanıyorsun. Akıl verenlere haklısın vs deyip aynı şekilde devam ediyorsun.

Seninle cinsellik için görüştüğünü, seviştikten sonra bir iki dakikadan fazla zaman geçirmediğini anlatan sen degil misin? Buna çok üzüldüğün halde görüşmeye devam eden de sensin. Ayrıldı diye üzülen de. Sevişmek için arar elbet dediğim de ben mi üslupsuz oluyorum gerçekten.
İlişkide seks olması demek tek paylaşımın seks olması demek değil.
Benim de bekarken aktif seks yaşamım vardı öyle sadece seks için eve gelip sonra giden biriyle devam etmedim.
Sevgililer sinemaya gider, konsere gider, iki sandviç bir bira alır pikniğe gider, yürüyüşe sahile gider, tavla atar ne bileyim bin tane etkinlik var onları yapar.
Birini seviyorum demen için paylaşım lazım ortada böyle bir şey de yok.
 
Görüştüğüm kişinin hayatında ne olursa olsun ilk benden vazgeçti bugüne dek. Konu ailevi veya maddi problemler oluyor mesela. Bana diyor ki kafam karışık yapamam falan filan. Halbuki ilişkimiz gayet güzel gidiyor o sırada.
Kendime saygısızlık etmek istemiyorum ama adamı da çok seviyorum yani canımdan bir parçaymış gibi oldu artık bana. Bazen çok seviyor o sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum bazen de bir anda kopuyor. Sıkıldım bu durumdan ama artık her şeyim olmuş. İstese bugün evleniriz ama yok çabası keşke olsa. Uzun zamandır gece konuşmuyorduk bugün konuştuk keşke konuşmasaydık sadece üzdü. Ben oysaki bekliyordum ki güzel güzel konuşalım çünkü ısrarla konuşmak istedi uyumamı istemedi özledi herhalde dedim.
Bence içinizde yavaş yavaş bitirin .benim de sevdiğim biri var. Aynı mesele değil, ama ben çok sveuyirum.o kadar çok seviyorum ki her sabah yastığım ıslanmış, gözlerim şişmiş uyanıyorum.. ama ben bitirdim cubkj birsey değişmeyecekti, peismden kosmasini istedim ama o da kabullendi yani benden vazgecti. Aşk bana ve size mutluluk getirmemis. Cubku aşk, doğru insanla yaşandığında mutlu ediyor. Mantiginizda yavaş yavaş bitirin bu iliskiyi. Unutmak ickn elinizden geleni yapın.
 
Bu kişi senelerdir hayatında olan kişiydi değil mi yanlış hatırlamıyorum? Hatta önünde üniversite sınavı da vardı sanki. Sınava girdin mi nasıl geçti bilmiyorum ama eğer aynı kişiden bahsediyorsak senin acilen başka şehirde başka bir telefon numarasıyla kendine yeni bir hayat kurman gerek, üniversite ortamına girmen gerek, yeni insanlar tanıman gerek çünkü bu böyle gitmeyecek sen takılı kalacaksın bu kişiye belli ki. Önünde belki çok güzel bir hayat var ama sen bu kişi yüzünden ileriyi göremiyorsun ve hep bir adım geridesin maalesef. Seni yargılamıyorum yaşın çok küçük böyle böyle deneyimleyeceksin hayatı ama burda senden yaşça büyük tecrübeli insanlar var ve hepsi de sana her konunda uzak durman gerektiğini söylüyor lütfen ciddiye al.
 
Görüştüğüm kişinin hayatında ne olursa olsun ilk benden vazgeçti bugüne dek. Konu ailevi veya maddi problemler oluyor mesela. Bana diyor ki kafam karışık yapamam falan filan. Halbuki ilişkimiz gayet güzel gidiyor o sırada.
Kendime saygısızlık etmek istemiyorum ama adamı da çok seviyorum yani canımdan bir parçaymış gibi oldu artık bana. Bazen çok seviyor o sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum bazen de bir anda kopuyor. Sıkıldım bu durumdan ama artık her şeyim olmuş. İstese bugün evleniriz ama yok çabası keşke olsa. Uzun zamandır gece konuşmuyorduk bugün konuştuk keşke konuşmasaydık sadece üzdü. Ben oysaki bekliyordum ki güzel güzel konuşalım çünkü ısrarla konuşmak istedi uyumamı istemedi özledi herhalde dedim.

Erkek arkadaşınla aranda kaç yaş var? Ne zamandır tanışıyorsunuz?
 
Görüştüğüm kişinin hayatında ne olursa olsun ilk benden vazgeçti bugüne dek. Konu ailevi veya maddi problemler oluyor mesela. Bana diyor ki kafam karışık yapamam falan filan. Halbuki ilişkimiz gayet güzel gidiyor o sırada.
Kendime saygısızlık etmek istemiyorum ama adamı da çok seviyorum yani canımdan bir parçaymış gibi oldu artık bana. Bazen çok seviyor o sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum bazen de bir anda kopuyor. Sıkıldım bu durumdan ama artık her şeyim olmuş. İstese bugün evleniriz ama yok çabası keşke olsa. Uzun zamandır gece konuşmuyorduk bugün konuştuk keşke konuşmasaydık sadece üzdü. Ben oysaki bekliyordum ki güzel güzel konuşalım çünkü ısrarla konuşmak istedi uyumamı istemedi özledi herhalde dedim.
Bir erkeği evliliğe asla ikna etmemelisiniz. İkna edilmis erkekle başlayan evlilikten asla hayır gelmez.

Ben anlamıyorum çağımızda evlilik çoğunlukla yüzde 90 gibi bir oran erkeklere yarıyor. Hem eve para getiriyorsun hem ev işi, yemek, düzen, çocuk yetiştirme görevleri sende hem eşine eşlik yapıyorsun, ailesini ağırlıyorsun vs. Bu kadar sorumluluk, bu kadar yük:(

Kadına evlilikte yarayan yuvası olup çocukları olması oluyor. Erkek bu arada evlilikte ne yapıyor? Kırk yılda bir sofrayı kaldırmaya yardım ediyor, ayda 1 çocuğuna hafta sonu 2 saat bakar sen kuaföre gidebilirsin o kadar.. onda bile bak ben her şeye yardimciyim diye ahkam kesiyorlar.

Evlilik konusunda yazmamın nedeni; hem evlilik kadınlar için bizim aleyhimize çok faktör içeriyor hem de erkeklere böyle bir düzene girmek için yana yakıla ikna etmeye çalışıyoruz çok üzücü..

Bu arada çoğu kadının evliliği böyle.. Binde 1 istisna evlilikler çıkar.

Bir de şöyle bir gerçek var. Maddi durumunu tam oturtamayan hiçbir erkek evlilik düşünmez, düşünmemesi lazım zaten. O konuda daha sevgiliniz evlilik dusunmemeli..

Ama sevgiliniz her küçük sorunda sizden vazgeçiyor ise bu sizde soru işareti olmalı. Demek ki sizi vazgeçilebilir görüyor.

Peki sevgiliniz sizi vazgeçilebilir görür iken siz onu neden vazgeçilmez görüyorsunuz?

Bunu kendinize sormanız lazım. Bu konuyu kendi içinizde aydınlatmadan bu ilişkide fedakarlık yapan hep siz olursunuz. Fedakarlık yapar karşılığını çok nadir alırsınız.
 
Son düzenleme:
Back
X