- Konu Sahibi diva defne
- #121
Sevişmişler bacım hiç sorma.Karı kocanın seviştiğini de gördük burda.YaramazlıklaşmışlarSevişmişlermi yani
![]()
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Sevişmişler bacım hiç sorma.Karı kocanın seviştiğini de gördük burda.YaramazlıklaşmışlarSevişmişlermi yani
![]()
Nası yaaSevişmişler bacım hiç sorma.Karı kocanın seviştiğini de gördük burda.
Yaaaa ahahahahah Allah'ım ahahhaa o kadar doğru yazmışsiniz kiiiYav Allah aşkına hangi adam bunca cümleyi böyle toparlayacakta konuşacak siz de kayda almadıysanız nasıl aklınızda tuttunuz bu kadar şeyi.
Günlerini on beş yirmi kelimeyle bitiren canlılardan bahsediyoruz.
Şahsen eşim bana ikiz alevimsin ( o ne demekse) deyip, koynumda 15 dakka içli içli ağlasa durduk yere endişelenirim yani kafayı yedi herif herhalde diye.
Yemedik inşallahKızlar sizce biz naneyi yedik mi yemedik mi
Aklına gelen şey benim de aklıma geldiKızlar sizce biz naneyi yedik mi yemedik mi
Adam 15 dakikada boşaldığı için ağlamış olmasın onu bir tekrar düşünün. Bu erkekler normal zamanda bu kadar cümleyi bir araya getiremiyor boşaldıktan sonra hiç getiremezİyi akşamlar öncelikle herkese, bu sabah eşimle oldukça erken uyandık, beraber yatakta biraz sohbet ettik sonra biraz yaramazlaştık 15 dakika falan sürdü ikimiz de rahatlayınca eşimle yan yana yattık, sonra yüzüme baktı seni çok seviyorum dedi. Ben de seni seviyorum dedim. Gözlerime bakmaya devam etti ben de gülümseyerek ona baktım kısa bir süre bakıştıktan sonra "bana 10 yıl önce birine öyle bir aşık olacaksın ki ne onu sevmeye doyacaksın, ne vücuduna doyacaksın, saatlerce baksan yine doyamayacaksın o denli seveceksin deseler o kişiyle dalga geçerdim, çünkü onun da benle dalga geçtiğini düşünürdüm." dedi. Gülümsedim öptüm onu, yüzüne dokundum. Sonra bana romantik romantik konuştu işte, "Sen benim ruh eşim, ikiz alevimsin dedi. "Düşünsene, çoğu insan ruh eşi ya çok uzaklarda olduğu için ya da kader onları bir araya getiremediği için yalnız ama ben çok şanslıyım seninle aynı şehirde, aynı gökyüzü altında yaşadım ve seninle karşılaştım. Çok şanslı bir adamım ben." dedi. Ben de çok şanslı bir kadın olduğumu ve onu çok sevdiğimi söyledim. Bana baktı baktı sonra gözleri doldu. Ne oldu diye sordum omuzlarını silkti, gülümsedi. "Mutluluktan galiba." dedi. Sonra sarıldı bana saldı kendini içli içli ağlamaya başladı. Şaşırsam da "ağla canım rahatlarsın, kıyamam sana" diyerek destek olmaya çalıştım kendisine. Bir 10-15 dakika sarıldı bana ağladı.
Eşimle aramızda çok özel bir bağ olduğunu biliyordum ama ilk kez bu kadar derin bir bağ kurduk, biraz şaşırdım ve endişelendim açıkçası. Ben 23 yaşındayım o 26. 1 senedir evliyiz ve onu ilk kez böyle bana derin bir şekilde açılırken görüyorum. Normalde de duygusal ve romantik bir adam ama bilmiyorum ben neye uğradığımı şaşırdım bu sabah.
Eşimin annesi çok küçük yaşta vefat etti, sonra babası da başka bir kadınla evlendi, o kadından iki çocuğu oldu. Kayınpederim yeni eşiyle ve yeni çocuklarıyla olan hayatına çok kaptırmış kendini, eşimi ve eşimden küçük iki kardeşini çok ihmal etmişler eşim çok fedakârlık yaparak kardeşlerini ve kendini yetiştirmiş. Sizce bununla alakası olabilir mi bu kadar duygulanmasının?
15 dakikaysa bence o değil. Akliniza niye öyle şeyler geliyor. Belki evde kovalamaca oynadılar ne biliyoruzSevişmişler bacım hiç sorma.Karı kocanın seviştiğini de gördük burda.
Üyenin adı bile diva ne bekliyorsunYav Allah aşkına hangi adam bunca cümleyi böyle toparlayacakta konuşacak siz de kayda almadıysanız nasıl aklınızda tuttunuz bu kadar şeyi.
Günlerini on beş yirmi kelimeyle bitiren canlılardan bahsediyoruz.
Şahsen eşim bana ikiz alevimsin ( o ne demekse) deyip, koynumda 15 dakka içli içli ağlasa durduk yere endişelenirim yani kafayı yedi herif herhalde diye.
Vay bee bir erketen beklenilmeyecek duygusallık ben olsam bende bir düşünürdüm niye böyle konuştu diyeİyi akşamlar öncelikle herkese, bu sabah eşimle oldukça erken uyandık, beraber yatakta biraz sohbet ettik sonra biraz yaramazlaştık 15 dakika falan sürdü ikimiz de rahatlayınca eşimle yan yana yattık, sonra yüzüme baktı seni çok seviyorum dedi. Ben de seni seviyorum dedim. Gözlerime bakmaya devam etti ben de gülümseyerek ona baktım kısa bir süre bakıştıktan sonra "bana 10 yıl önce birine öyle bir aşık olacaksın ki ne onu sevmeye doyacaksın, ne vücuduna doyacaksın, saatlerce baksan yine doyamayacaksın o denli seveceksin deseler o kişiyle dalga geçerdim, çünkü onun da benle dalga geçtiğini düşünürdüm." dedi. Gülümsedim öptüm onu, yüzüne dokundum. Sonra bana romantik romantik konuştu işte, "Sen benim ruh eşim, ikiz alevimsin dedi. "Düşünsene, çoğu insan ruh eşi ya çok uzaklarda olduğu için ya da kader onları bir araya getiremediği için yalnız ama ben çok şanslıyım seninle aynı şehirde, aynı gökyüzü altında yaşadım ve seninle karşılaştım. Çok şanslı bir adamım ben." dedi. Ben de çok şanslı bir kadın olduğumu ve onu çok sevdiğimi söyledim. Bana baktı baktı sonra gözleri doldu. Ne oldu diye sordum omuzlarını silkti, gülümsedi. "Mutluluktan galiba." dedi. Sonra sarıldı bana saldı kendini içli içli ağlamaya başladı. Şaşırsam da "ağla canım rahatlarsın, kıyamam sana" diyerek destek olmaya çalıştım kendisine. Bir 10-15 dakika sarıldı bana ağladı.
Eşimle aramızda çok özel bir bağ olduğunu biliyordum ama ilk kez bu kadar derin bir bağ kurduk, biraz şaşırdım ve endişelendim açıkçası. Ben 23 yaşındayım o 26. 1 senedir evliyiz ve onu ilk kez böyle bana derin bir şekilde açılırken görüyorum. Normalde de duygusal ve romantik bir adam ama bilmiyorum ben neye uğradığımı şaşırdım bu sabah.
Eşimin annesi çok küçük yaşta vefat etti, sonra babası da başka bir kadınla evlendi, o kadından iki çocuğu oldu. Kayınpederim yeni eşiyle ve yeni çocuklarıyla olan hayatına çok kaptırmış kendini, eşimi ve eşimden küçük iki kardeşini çok ihmal etmişler eşim çok fedakârlık yaparak kardeşlerini ve kendini yetiştirmiş. Sizce bununla alakası olabilir mi bu kadar duygulanmasının?
Bizim ruh eşleri biraz osuruklu halibaNormal hayatta böyle cümlelerle nasıl konuşuyorsunuz? Eşime yat zıbar dedim, o da osurarak uyuyor şu an
Ay yok ruh eşim falan değil o, şeytan görsün yüzünüBizim ruh eşleri biraz osuruklu haliba![]()