• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşimi ilk kez böyle gördüm, onun için endişelenmeli miyim?

Kızlar sizce biz naneyi yedik mi yemedik mi
 
Ne alaka
 
Yav Allah aşkına hangi adam bunca cümleyi böyle toparlayacakta konuşacak siz de kayda almadıysanız nasıl aklınızda tuttunuz bu kadar şeyi.

Günlerini on beş yirmi kelimeyle bitiren canlılardan bahsediyoruz.

Şahsen eşim bana ikiz alevimsin ( o ne demekse) deyip, koynumda 15 dakka içli içli ağlasa durduk yere endişelenirim yani kafayı yedi herif herhalde diye.
Yaaaa ahahahahah Allah'ım ahahhaa o kadar doğru yazmışsiniz kiii 😂😂 erkekler bu kadar kelimeyi bir araya getirmeyi beceremezler bencede 😂😂
 
İyi akşamlar öncelikle herkese, bu sabah eşimle oldukça erken uyandık, beraber yatakta biraz sohbet ettik sonra biraz yaramazlaştık 15 dakika falan sürdü ikimiz de rahatlayınca eşimle yan yana yattık, sonra yüzüme baktı seni çok seviyorum dedi. Ben de seni seviyorum dedim. Gözlerime bakmaya devam etti ben de gülümseyerek ona baktım kısa bir süre bakıştıktan sonra "bana 10 yıl önce birine öyle bir aşık olacaksın ki ne onu sevmeye doyacaksın, ne vücuduna doyacaksın, saatlerce baksan yine doyamayacaksın o denli seveceksin deseler o kişiyle dalga geçerdim, çünkü onun da benle dalga geçtiğini düşünürdüm." dedi. Gülümsedim öptüm onu, yüzüne dokundum. Sonra bana romantik romantik konuştu işte, "Sen benim ruh eşim, ikiz alevimsin dedi. "Düşünsene, çoğu insan ruh eşi ya çok uzaklarda olduğu için ya da kader onları bir araya getiremediği için yalnız ama ben çok şanslıyım seninle aynı şehirde, aynı gökyüzü altında yaşadım ve seninle karşılaştım. Çok şanslı bir adamım ben." dedi. Ben de çok şanslı bir kadın olduğumu ve onu çok sevdiğimi söyledim. Bana baktı baktı sonra gözleri doldu. Ne oldu diye sordum omuzlarını silkti, gülümsedi. "Mutluluktan galiba." dedi. Sonra sarıldı bana saldı kendini içli içli ağlamaya başladı. Şaşırsam da "ağla canım rahatlarsın, kıyamam sana" diyerek destek olmaya çalıştım kendisine. Bir 10-15 dakika sarıldı bana ağladı.

Eşimle aramızda çok özel bir bağ olduğunu biliyordum ama ilk kez bu kadar derin bir bağ kurduk, biraz şaşırdım ve endişelendim açıkçası. Ben 23 yaşındayım o 26. 1 senedir evliyiz ve onu ilk kez böyle bana derin bir şekilde açılırken görüyorum. Normalde de duygusal ve romantik bir adam ama bilmiyorum ben neye uğradığımı şaşırdım bu sabah.

Eşimin annesi çok küçük yaşta vefat etti, sonra babası da başka bir kadınla evlendi, o kadından iki çocuğu oldu. Kayınpederim yeni eşiyle ve yeni çocuklarıyla olan hayatına çok kaptırmış kendini, eşimi ve eşimden küçük iki kardeşini çok ihmal etmişler eşim çok fedakârlık yaparak kardeşlerini ve kendini yetiştirmiş. Sizce bununla alakası olabilir mi bu kadar duygulanmasının?
Adam 15 dakikada boşaldığı için ağlamış olmasın onu bir tekrar düşünün. Bu erkekler normal zamanda bu kadar cümleyi bir araya getiremiyor boşaldıktan sonra hiç getiremez 😂 kaleminize sağlık tutar bu komedi senaryosu 💪🏻
 
sevişmesi “içli içli” ağlamasından daha uzun olmayan adama da koca demem, kusura bakmayın.

3 yıllık evliyim.. esimle seviştiğimi “yaramazlık yaptık” diye anlatmak aklıma gelmezdi hahaha

ağlasın kuzum.. içi açılır. biz bilmeyiz, aşkından ağlayacak kadar sevmedi kimse bizi.. yarın of üyeliği çıkmaz inş..
 
Yav Allah aşkına hangi adam bunca cümleyi böyle toparlayacakta konuşacak siz de kayda almadıysanız nasıl aklınızda tuttunuz bu kadar şeyi.

Günlerini on beş yirmi kelimeyle bitiren canlılardan bahsediyoruz.

Şahsen eşim bana ikiz alevimsin ( o ne demekse) deyip, koynumda 15 dakka içli içli ağlasa durduk yere endişelenirim yani kafayı yedi herif herhalde diye.
Üyenin adı bile diva ne bekliyorsun😂
 
Üye neden gitti ya. Daha bize ateşli aşkım sırlarını verecekti
 
Vay babam vayyy . Sonunu da nasıl bağlamış bak biz genelde keşke seni tanimadaydim keşke ben seni tanimadaydim diye kalkıyoruz yataktan 😆😆😆 ne dertler var ya 😂😂
 
Aaa kız kiskanc bunlar, anlat gülüm sen anlat, nasıl içlendi bir daha anlat, bir daha ki sefere sen de ağla öyle bırakma, yaramaz yaramaz ağlayın açılrsınz
 
İyi akşamlar öncelikle herkese, bu sabah eşimle oldukça erken uyandık, beraber yatakta biraz sohbet ettik sonra biraz yaramazlaştık 15 dakika falan sürdü ikimiz de rahatlayınca eşimle yan yana yattık, sonra yüzüme baktı seni çok seviyorum dedi. Ben de seni seviyorum dedim. Gözlerime bakmaya devam etti ben de gülümseyerek ona baktım kısa bir süre bakıştıktan sonra "bana 10 yıl önce birine öyle bir aşık olacaksın ki ne onu sevmeye doyacaksın, ne vücuduna doyacaksın, saatlerce baksan yine doyamayacaksın o denli seveceksin deseler o kişiyle dalga geçerdim, çünkü onun da benle dalga geçtiğini düşünürdüm." dedi. Gülümsedim öptüm onu, yüzüne dokundum. Sonra bana romantik romantik konuştu işte, "Sen benim ruh eşim, ikiz alevimsin dedi. "Düşünsene, çoğu insan ruh eşi ya çok uzaklarda olduğu için ya da kader onları bir araya getiremediği için yalnız ama ben çok şanslıyım seninle aynı şehirde, aynı gökyüzü altında yaşadım ve seninle karşılaştım. Çok şanslı bir adamım ben." dedi. Ben de çok şanslı bir kadın olduğumu ve onu çok sevdiğimi söyledim. Bana baktı baktı sonra gözleri doldu. Ne oldu diye sordum omuzlarını silkti, gülümsedi. "Mutluluktan galiba." dedi. Sonra sarıldı bana saldı kendini içli içli ağlamaya başladı. Şaşırsam da "ağla canım rahatlarsın, kıyamam sana" diyerek destek olmaya çalıştım kendisine. Bir 10-15 dakika sarıldı bana ağladı.

Eşimle aramızda çok özel bir bağ olduğunu biliyordum ama ilk kez bu kadar derin bir bağ kurduk, biraz şaşırdım ve endişelendim açıkçası. Ben 23 yaşındayım o 26. 1 senedir evliyiz ve onu ilk kez böyle bana derin bir şekilde açılırken görüyorum. Normalde de duygusal ve romantik bir adam ama bilmiyorum ben neye uğradığımı şaşırdım bu sabah.

Eşimin annesi çok küçük yaşta vefat etti, sonra babası da başka bir kadınla evlendi, o kadından iki çocuğu oldu. Kayınpederim yeni eşiyle ve yeni çocuklarıyla olan hayatına çok kaptırmış kendini, eşimi ve eşimden küçük iki kardeşini çok ihmal etmişler eşim çok fedakârlık yaparak kardeşlerini ve kendini yetiştirmiş. Sizce bununla alakası olabilir mi bu kadar duygulanmasının?
Vay bee bir erketen beklenilmeyecek duygusallık ben olsam bende bir düşünürdüm niye böyle konuştu diye
 
Back
X