• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşimin ailesine katlanamıyorum

Eşimden yana gidip gelme konusunda sorun yaşamıyorum. Ama kayınvalidem sürekli dile getiriyor bu durumdan çok rahatsızım. Ve eşimede bunu söylediğine adım kadar eminim. Eşimin yanında da söylüyor sadece banada söylüyor e eşimle benim olmadığım telefon konuşmasında yâda ortamda söylememe imkanı yok. Eşim gelip bana sorun yaratmıyor niye gitmiyorsun demiyor hakkını yiyemem. Ama sıkıldım kayınvalidemin tavrından. Hı yinede gitmiyorum gitmeyide düşünmüyorum. Eşime verdiğim tepkiden dolayı bende pişman oldum öyle demem hoş olmadı farkındayım. Ama telefonda aramıyorsun diye resmen trip atıyor gelmiyorsunuz diye yine trip attığı için sinirlendim. Hep bi gidip gelme arama mevzusu
Siz sonuca bakın.
Kayınvalide oğluna istediğini söyler, söylesin, eşiniz bundan etkileniyor mu, hayır.
Niye bunun üzerinden tartışma yaşayasınız?
Netice itibariyle onlar anne babası. Gidip gelmiyor bekledikleri kadar, telefonlarını da mı açmasın?
Kendinizi de eşinizide rahat bırakın bu konularda.
Hayatta değiştirmeyeceğimiz şeyler var. Eş ailesi de bunlardan biri. Hayatınıza direkt müdahaleleri olmadığı sürece, eşiniz üzerenden yapıp ettiklerini de görmezden gelmeyi becerebilmeniz lazım.
 
Vallahi billahi birşey beklemiyorum istemiyorum. Evimde bir tane bardakları yok evlendik bir liraları geçmedi bize her şeyi A’dan Z’ye eşim yaptı yine umursamadım o eşimle kendi sorunları. Ama kendi kendine peynir alıp parasını ver paramız yok demekte çok ayıp ben istemedim ki ondan. Bir gün beni aradı yağ indirimde sizede alalım mı dedi bende annemler aldı bize dedim diye onlara gittiğimizde size yağ aldık vericem dedi asla vermedi sırf eşimin yanında bilerek diyor sonrası yok sana bi kasa konserve yaptım dedi bir tane bile vermedi benim annem bana 3 kasa yaptı sağ olsun evim dolu dolu. Mesela niye böyle yapıyor ben ondan konservede domateste istemedim. Yani beklentim yok yeterki onunda benden beklentisi olmasın
Benim Kendi annem kendisi ev yapımı konserveler yapar yeri gelir kıyma herşeyini bana verir lafını yapmaz para dahi istemez , niye çünkü nen onun evladıyım , karşılıksız yapmak zorunda.
Eşimin annesi tek bir yemek yollamaz elşnden de oyle bişey yediğimi hatırlamam, ne de bize bişeyler alır gonderir.aman gondermesinde onun düşüncesizliği diyip kendime bakıyorum.
Xaten eşimin Anne babası ayrı , babası alır bazen bişeyler ama o da para talep etmez.ama senin eşinin ailesi gibi aldığınn parasını isteseler , onlara diyeceğim tek bir söz olur.

—- biizm zaten birşeye ihtiyacımız yok, lazım oluncada zaten saolsun annem gönderiyor.
Sizde eger bşşey almak istiyorsanız para beklentisine girip almayın , o zaman almış olmıyosunuz karsılık beklemiş oluyorsunuz, bende böyle şeyler den hoşlanmıyorum ...
 
Eşinizi seviyorsunuz, bu aileye katılıp çocukta yaptınız artık ve bu saatten sonra yapacak bir şey yok. Eşinizin anasına babasına ebeveynlik yapmasını bekleyemezsiniz, sınır çizilmesi gereken yerde sınır çizersiniz, başka da tavsiye gelmez size buradan.
 
Benim Kendi annem kendisi ev yapımı konserveler yapar yeri gelir kıyma herşeyini bana verir lafını yapmaz para dahi istemez , niye çünkü nen onun evladıyım , karşılıksız yapmak zorunda.
Eşimin annesi tek bir yemek yollamaz elşnden de oyle bişey yediğimi hatırlamam, ne de bize bişeyler alır gonderir.aman gondermesinde onun düşüncesizliği diyip kendime bakıyorum.
Xaten eşimin Anne babası ayrı , babası alır bazen bişeyler ama o da para talep etmez.ama senin eşinin ailesi gibi aldığınn parasını isteseler , onlara diyeceğim tek bir söz olur.

—- biizm zaten birşeye ihtiyacımız yok, lazım oluncada zaten saolsun annem gönderiyor.
Sizde eger bşşey almak istiyorsanız para beklentisine girip almayın , o zaman almış olmıyosunuz karsılık beklemiş oluyorsunuz, bende böyle şeyler den hoşlanmıyorum ...
Bu lafı soyle geri çekil...
 
evlenmeden anlamadın mı yazılması bir fayda sağlamıyorsa sizin bile bile evlenip
eş ailesinin de olduğu davete gidip
üstüne bir de kahveye çağırııp
sonra da "ama katlanamıyorum" demeniz de bir fayda sağlamıyor

katlanamıyorsanız muhtap olmayın
ortamlarına girmeyin
evinize çağırmayın

size zeytin peynir yağ habire bişeyler almayı teklif ettiklerine ve para muhabbetini sizinle döndürdüklerine göre asıl sınır koyamayan çizgi çekemeyen sizsiniz, eşiniz değil.
Ben kayınvalidemleri çağırmadım bu birincisi. Ortamda herkese söyledim kimse gelmedi kayınvalidem atladı biz zaten gelicez diye çağırmasam da gelicekmiş zaten emrivaki şekilde. İkincisi çağıran kişi eşimin ailesinde en sık görüştüğümüz çok samimi olduğumuz kuzeni yani sırf onlar var diye gitmemezlik etmezdim ki giderkende bunları yapacağını bilerek gitmedim. Bana peynir zeytin almayı teklif etseler direkt yok derim teklif etmiyorlar direkt alıyor ve parasını istiyor bu noktada ne yapacağımı bilemedim hanımefedi hazretleri kusura bakmayın çünkü bana emrivaki birşeyler alıp parasını isteyen biriyle hayatımda daha önce karşılaşmadım. Bu insanda eşimin annesi olunca aa bu hareket çok yanlış bir daha görüşmeyelim diyip kestirip atamadım. Katlanamıyorum diye her şeyi yapılmıyor malesef. Şimdi size gelecek olursak benim dediklerimle burda evlenmeden görmedin mi diyenlerin ne alakası var ? Siz eleştirmeyi ne seviyorsunuz. Eleştirebilirsiniz hiç sıkıntı yok. Ama evlenmeden görmedin mi anlamadın mı diyince birşey olmuyor. Mesela sınır çizememişsin veya eşinde problem var sende problem var dersin yine anlarım fikrindir eleştirindir bana uysada uymasada saygıyla karşılarım. Ama evlenmeden görmedin demenin bi anlamı yok bunada bu kadar kinlenme
 
Bu tarz konularda sınır koyması gereken ailesi ile sizi karşı karşıya gerekirse yanyana getirmeden olayları çözmesi gereken kişi eşiniz. Yani düşünmesi gereken kişi siz değilsiniz kocanız. Birçok kadının yaptığı gibi eşim hayır diyemez eşim saftır eşim şudur budur derseniz arada kalır tost olursunuz
 
Bu lafı soyle geri çekil..
Benim ailemde her şeyimi alır verir Allah razı olsun ve annemle babama bile kızarım ben almayın ne gerek var diye elleri kolları dolu gelirler babam kendine 2 yağ alıyorsa bizede alır zorla verir parasını vermeye kalkarım babam çok kızar evladımsın siz paranızı köşeye atın başka bir şeye harcayın der. Ailem böyleyken ailesinin bir şey yapmamasını bile umursamadım ama kayınvalidem yapıp parayı benden istiyor. Benim babam 50 bin lira harcasa arayıp eşimden asla istemez çok ayıp. Ben zaten artık birşey için aldım derse direkt annemler verdi dicem. Konserve için bir kere bana veriyim mi dedi direkt annem bana yaptı teşekkürler çok var dedim. Ondan sonra ara ara hala diyor konserve veriyim mi yok var diyorum biliyor zaten yok diyeceğimi. Ya ben parasınıda dert eden biri değilim benim ailemde yapmasa niye yapmıyorlar demem kimsenin zorunluluğu yokta bunlar bi garip
 
Eşinizi seviyorsunuz, bu aileye katılıp çocukta yaptınız artık ve bu saatten sonra yapacak bir şey yok. Eşinizin anasına babasına ebeveynlik yapmasını bekleyemezsiniz, sınır çizilmesi gereken yerde sınır çizersiniz, başka da tavsiye gelmez size buradan.
Ben sınır çizdiğimi düşünüyordum mesafemle ama sanırım doğru sınır çizememişim daha farklı olmam gerekirmiş bunu anladım burda
 
Kusura bakmayin sinir olacak bir durum goremedim. Kendince samimiyet gostermek istemis yemegini yesin takip et ac kalmasin gibi esine kendi uslubunca samimiyet gostermis size uymamasini anlarim kaba mi kaba ama niyeti kotu degil belli ki. Her zaman gelmiyorlarmis zaten geldiklerinde de 2 demlik cay icsinler bence idare edilir
Yani kayınbabam ciddi anlamda sinirli bi tepki veriyor bu bana kaba geliyor düşünmese daha iyi olur üslubu çok kötü
 
Nişanlilik döneminde hiç ailesiyle yemeğe çıkmadınız mi evlerinde yemek yemediniz mi kayinbabanizin tavrını orada görmüş olmanız gerekirdi
Hayır hiç yemeğe çıkmadık çünkü asla birileri ısmarlamazsa dışarıda yemek yemezler. Nişanlıyken eşimin babası şehir dışında çalışıyordu bu arada. 2 kere ailemle yemeğe gittik ikisinde de kayınbabam geldiğinde çağırmışlardı evdeki ortamda da onu bu şekilde görmedim kalabalıktı ve 2 kere görüştük e nişanlıyken de heralde evde yemek yerken böyle yapmazdı o ortamda ban
 
Eleştiri değilki alıngan olmayada hiç gerek yok insan kendinede dönüp sorabilmeli burası evet haklısın teselli sitesi olsa üye olmazdım amaç birazda içe bakış sağlamak başka okuyan insanlar da mesela o cümleleri dikkate alır evlenirken eş ailesini dikkatle gözler.Konu açınca bence her yoruma açık olmalı yada konunu basina sadece iyi şeyler yazın yalanda olsa olur gerçeği duymak istemiyorum yazılsın.Ayrica görmüş ama dikkat etmemiş olabilirsiniz yada çok biraraya gelmediniz yada ilişki heyecanıyla göze batmayan gözünüze batar oldu .Valla alkolik kumarbaz kocaya 5 çocuk yapıp napayım diyenede derler aldatan sevgilisine göz yumup oturana da derler sonuçta insanlar değer verip yazıyor yani o zaman günlüğüne yazacak komşusuna anlatacak bence sadece haklı olmanın pesindeki kişiler sizin konuyu geç kumarbaz adamdan 3 çocuk yapan aile desteği mesleği olmayan insana ne yazılacak gökten yardım düşer üçüncüye gelene kadar neredeydin yazılır yani bunu kim olsa düşünür o kadarda gerçeklerden uzak yaşamamak lazım .Farketmedim der geçersiniz bunda bişey yok.Toplum sanki dışarda hep canım cicim diyor
Ben alınganlık yapmıyorum ki eleştiriye fazlasıyla açığım bu arada siz baya yanlış anlamışsınız. Ben niye canım cicim bekliyim burdan. Eleştiriye açığım belki eşimde problem olabilir bende problem olabilir ben sınır çizdim mesafeli oldum sanarken olamamış olabilirim. Sonuçta insanız beşer şaşarız. Benim demek istediğim “ evlenmeden göremedin mi anlamadın mı “ bunu sorarkende bu arada böyle ağır eleştiri modunda yazıyorlar bunun bana faydası yok ki. Sen sınır çizemememişsin eşin sınır çizememiş sen abartıyorsun yazanda var hepsine saygı duyuyorum bunlar birer eleştiri okumuşlar kendi fikirlerine göre bi cevap vermişler teşekkür ediyorum bana uyar uymaz orası farklı. Ben burda kimseden iyi bi yorum beklemiyorum aksine belki göremediğim bi durum var belki yanlış gördüğüm veya düşündüğüm birşey var olabilir. Ona göre yorum yapılsa insana hem fikir olur hem belki birşeyleri analiz eder. Ama anladığım kadarıyla burda bu tarz yorumlar mutlaka yapılıyor neyse yapıcak birşey yok onada saygı duyuyorum
 
A
Benim ailemde her şeyimi alır verir Allah razı olsun ve annemle babama bile kızarım ben almayın ne gerek var diye elleri kolları dolu gelirler babam kendine 2 yağ alıyorsa bizede alır zorla verir parasını vermeye kalkarım babam çok kızar evladımsın siz paranızı köşeye atın başka bir şeye harcayın der. Ailem böyleyken ailesinin bir şey yapmamasını bile umursamadım ama kayınvalidem yapıp parayı benden istiyor. Benim babam 50 bin lira harcasa arayıp eşimden asla istemez çok ayıp. Ben zaten artık birşey için aldım derse direkt annemler verdi dicem. Konserve için bir kere bana veriyim mi dedi direkt annem bana yaptı teşekkürler çok var dedim. Ondan sonra ara ara hala diyor konserve veriyim mi yok var diyorum biliyor zaten yok diyeceğimi. Ya ben parasınıda dert eden biri değilim benim ailemde yapmasa niye yapmıyorlar demem kimsenin zorunluluğu yokta bunlar bi garip
Aynenn oylr yapmak zorunda değiller. AMa sana yapmak zorunds değiller, evlatları soz konusuysa yapmaları gerekir,herşy icin para bekliyorsa gerek yok , yaptıkları terbiyesizlik , ama olayı yinede kişisel algılama , belliki kendi öz çocuklarından bile karşılık bekleyen zihniyetler, herkesten anne baba olmuyor malesef . senin bile zoruna gidiyorsa eşini düşünemiyorum. O yüzden fazla bişey deme esınde kendını ezik hissetmesin, bundan sonra ne verirlerse versinler annem babam bana aldılar teşekkür ederim diyip geç.. O zaman böylece diyaloglara girmemiş olursunuz. Yarın bir gün ben ne versem almıyor diye dillendirdiklerinde de gereken cevabı yapıstırırsın.
 
A

Aynenn oylr yapmak zorunda değiller. AMa sana yapmak zorunds değiller, evlatları soz konusuysa yapmaları gerekir,herşy icin para bekliyorsa gerek yok , yaptıkları terbiyesizlik , ama olayı yinede kişisel algılama , belliki kendi öz çocuklarından bile karşılık bekleyen zihniyetler, herkesten anne baba olmuyor malesef . senin bile zoruna gidiyorsa eşini düşünemiyorum. O yüzden fazla bişey deme esınde kendını ezik hissetmesin, bundan sonra ne verirlerse versinler annem babam bana aldılar teşekkür ederim diyip geç.. O zaman böylece diyaloglara girmemiş olursunuz. Yarın bir gün ben ne versem almıyor diye dillendirdiklerinde de gereken cevabı yapıstırırsın.
Evet çok haklısınız. Aslında benim hiç zoruma gitmiyor sadece ayıpsıyorum yani ben komşuma kırk kat yabancıya birşey alsam parasını istemem ki evladımdan isticem ne ayıp. Ama eşim kendini kötü hissedebilir empati kuruyorum benim ailem bunu yapsa kendimi kötü hissederdim çok zoruma giderdi üzülürdüm mahçup olurdum eşimin karşısında. Dediğiniz gibi en güzeli ailem aldı aldık biz diyip geçmek konuşurlarsa sizin dediğinizi derim hiç uzatmadan. Teşekkür ederim ❤️
 
Ben alınganlık yapmıyorum ki eleştiriye fazlasıyla açığım bu arada siz baya yanlış anlamışsınız. Ben niye canım cicim bekliyim burdan. Eleştiriye açığım belki eşimde problem olabilir bende problem olabilir ben sınır çizdim mesafeli oldum sanarken olamamış olabilirim. Sonuçta insanız beşer şaşarız. Benim demek istediğim “ evlenmeden göremedin mi anlamadın mı “ bunu sorarkende bu arada böyle ağır eleştiri modunda yazıyorlar bunun bana faydası yok ki. Sen sınır çizemememişsin eşin sınır çizememiş sen abartıyorsun yazanda var hepsine saygı duyuyorum bunlar birer eleştiri okumuşlar kendi fikirlerine göre bi cevap vermişler teşekkür ediyorum bana uyar uymaz orası farklı. Ben burda kimseden iyi bi yorum beklemiyorum aksine belki göremediğim bi durum var belki yanlış gördüğüm veya düşündüğüm birşey var olabilir. Ona göre yorum yapılsa insana hem fikir olur hem belki birşeyleri analiz eder. Ama anladığım kadarıyla burda bu tarz yorumlar mutlaka yapılıyor neyse yapıcak birşey yok onada saygı duyuyorum
Alingansiniz demedim alingansiniz yazmadım zaten olmayada gerek yok dedim gerek yok demek olabilir olmayadabilir bilemem huyunuzu demek neyse uzun uzun aciklamiyorum canim cicim de size yazmadım ağır defolu konularda ne yazalım öyle yazılır manasında sizin konuya değil genel bir cümleydi o .Yolunuz ayrı eviniz ayrı esinizde çok düşkün yada bağımlı gibi görünmüyor ailesine o nedenle çok takmamaya çalışın ilerleyen günlerde bakarsınız duruma göre tekrar değerlendirirsiniz gene bir durum yada size birşey derlerse o yemeği unutun size zarar düşünmek hayırlı geceler diliyorum
 
Ben alınganlık yapmıyorum ki eleştiriye fazlasıyla açığım bu arada siz baya yanlış anlamışsınız. Ben niye canım cicim bekliyim burdan. Eleştiriye açığım belki eşimde problem olabilir bende problem olabilir ben sınır çizdim mesafeli oldum sanarken olamamış olabilirim. Sonuçta insanız beşer şaşarız. Benim demek istediğim “ evlenmeden göremedin mi anlamadın mı “ bunu sorarkende bu arada böyle ağır eleştiri modunda yazıyorlar bunun bana faydası yok ki. Sen sınır çizemememişsin eşin sınır çizememiş sen abartıyorsun yazanda var hepsine saygı duyuyorum bunlar birer eleştiri okumuşlar kendi fikirlerine göre bi cevap vermişler teşekkür ediyorum bana uyar uymaz orası farklı. Ben burda kimseden iyi bi yorum beklemiyorum aksine belki göremediğim bi durum var belki yanlış gördüğüm veya düşündüğüm birşey var olabilir. Ona göre yorum yapılsa insana hem fikir olur hem belki birşeyleri analiz eder. Ama anladığım kadarıyla burda bu tarz yorumlar mutlaka yapılıyor neyse yapıcak birşey yok onada saygı duyuyorum

Valla bebişim burda artık her konu linçleniyor nerdeyse, konu sahibesi bilindik tanındık bir üyeyse belki kurtuluyor kısacası adamına göre muele var. Başka konulara da yazyrm, sokakta görseniz kaldırım degiştirecekleri tipleri kv kp olunca aman saygı duy diye kıymete bindiruyorlar🙄🙄Konuta geleyim başka cherry nickli bir üye vardı, benim KP bir sığır yazmıştı 🤣🤣dürüstçe yazmış ama kimseye begendirememişti
 
Ben kayınvalidemleri çağırmadım bu birincisi. Ortamda herkese söyledim kimse gelmedi kayınvalidem atladı biz zaten gelicez diye çağırmasam da gelicekmiş zaten emrivaki şekilde. İkincisi çağıran kişi eşimin ailesinde en sık görüştüğümüz çok samimi olduğumuz kuzeni yani sırf onlar var diye gitmemezlik etmezdim ki giderkende bunları yapacağını bilerek gitmedim. Bana peynir zeytin almayı teklif etseler direkt yok derim teklif etmiyorlar direkt alıyor ve parasını istiyor bu noktada ne yapacağımı bilemedim hanımefedi hazretleri kusura bakmayın çünkü bana emrivaki birşeyler alıp parasını isteyen biriyle hayatımda daha önce karşılaşmadım. Bu insanda eşimin annesi olunca aa bu hareket çok yanlış bir daha görüşmeyelim diyip kestirip atamadım. Katlanamıyorum diye her şeyi yapılmıyor malesef. Şimdi size gelecek olursak benim dediklerimle burda evlenmeden görmedin mi diyenlerin ne alakası var ? Siz eleştirmeyi ne seviyorsunuz. Eleştirebilirsiniz hiç sıkıntı yok. Ama evlenmeden görmedin mi anlamadın mı diyince birşey olmuyor. Mesela sınır çizememişsin veya eşinde problem var sende problem var dersin yine anlarım fikrindir eleştirindir bana uysada uymasada saygıyla karşılarım. Ama evlenmeden görmedin demenin bi anlamı yok bunada bu kadar kinlenme
Evlenmeden görmedin mi diyenleri asla anlamıyorum. Göremezsin bilemezsin. Böyle olursa nolur diye konuşamazsin. Hepsini sırayla tecrübe ediyoruz. Planlansa konusulsa kimse bosanmaz zaten.
Senin ailen değiller sinir olmakta haklısın. Ama sürekli yüz göz olma işte her hafta görüşme eve aniden gelme gibi durumlar yoksa ben bir sorun göremedim. Hem zaten soğukluğunu belli ediyormussun. Bazı insanlar anlamaz anlamiyacaklar. Ama tepkinizi vermeye devam edin en azından içinize atmamış olursunuz bu süreçte.
Zeytin peynir için de ya parasını vermeyin ben istemedim diyin ya da çöp oldu hepsi ne kadar kotuymus falan diyin. Bir iki defa diyince vazgecebilirler ben de öyle ise yaramisti. Fazla fazla veriyorlardı yiyemeyiz dememe rağmen ki yiyemedik çöp oldular. Söyledim artık vermiyorlar.
Esiniz destekcinizse ben cozebileceginize inanıyorum. Tek katilmadigim nokta bazı aile dinamiklerinde her gün telefonla görüşmek olabiliyor. Buna bir şey diyemeyiz. Kayınvalidem de her gün aynı saatte arar o aramasa eşim aramaz ama anne arama da demez. 1-2 dk konusurlar o kadar.
Allah çocuğunuzu sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
Çocuk olduktan sonra çocuk üzerinde daha farklı söz haklari olsun isteyebilirler. Hamilelik hormonlariniz etkisini bahane ederek şimdiden daha da net sınırlar çizebilirsiniz isterseniz. Dediğim gibi bunlar önceden konusulamiyor anlaşılmıyor yaşayıp öğreniyoruz. İnşallah gönlünüze göre olur her şey.
 
Arkadaşlar merhaba. Eşimin ailesiyle artık görüşmek istememe noktasına geldim. Çok görgüsüz çok geri kafalı insanlar. Geçen gün eşimin ailesinden biri tarafından kalabalık olarak dışarıya bi yemeğe davetliydik. Kayınbabam görgüsüzce hareketler yapıyor hayatında görmemiş gibi yemek yiyor bende herkese verilmediği için yemeğe başlamadım bana dönüp kızar gibi ya başlasana ne bekliyosun falan böyle sinirli sinirli tepki veriyor tam bi dağlı gibi. Kaynanam onun yanında yemezse döv onu diyor. Aşırı sinirlendim sanki karşılarında çocuk var patavatsızlıkta bir numaralar. Asla bi samimiyetim yok bu arada çok mesafeliyim. Kayınbabamın bu patavatsızlığı yüzünden bi kaç kere surat astım eşimle tartıştım hatta eşim gitti babasıyla da konuştu ama adam değişmiyor her ortamda patavatsız görgüsüz herkese her şeye karşı bu şekilde yani insanlıktan zerre nasibini almamış bi insan. Evlatlarını sömüren evdeki liseye giden kaynıma harçlık vermeyen faturasını ödemeyen diğer çocuklarına kitleyen bi tip. Evlenene kadar kaynımın okul harçlığını faturasını eşim veriyordu kaynımda yüzsüzün teki sömürür iliğine kadar herkesi. Şimdide ablasına diyormuş ama kalkıp babasından istemez. Neyse biz o gün yemekten kalktık restoran bizim eve çok yakın, ortamda nezaketen buyrun gelin kahve içelim dedim herkes evine gitti kaynanam ordan biz gelcez zaten dedi bizde alacağı birşey vardı ( bu arada acil değil 1 ay sonra alsa yine olur ) geldiler gece 12 ye kadar 2 demlik çay içtiler. Kaynanam kalkalım evde işim var diyor kaynım ordan yok yaağ anne kalkmayalım her zaman gelmiyoruz diyor sonra kafasını geri telefona gömüyor telefonla oynuyor. 2 aylık hamileyim en halsiz olduğum zamandayım ama asla anlayış yok. Giderkende kayınbabam eşimin parfümünü gördü bana parfüm alın diyor eşime bir lira faydaları yok hamileyim bir lira yine faydaları olmaz ama beklentileri bitmez böyle baba mı olur? Kayınvalidem desen sürekli benim ona gitmememden şikayetçi yakın olmak mıç mıç olmak istiyor ben yapı olarak öyle bi insan değilim çok yakınım olan insanlar hariç dışarıya mesafeliyim e kendiside en başta o soğukluğu yarattı bana çok uzak davrandı bende o gün bugündür hiç ısınmadım ısınma çabasına da girmedim soğukluğuna saygı duydum. Sonra kendi kendine bize peynir alıyor parasını istiyor zeytin alıyor parasını istiyor ben peynir yada zeytin istemiyorum şunu alın bunu alın demiyorum alıyorsan kafana göre parasını isteme bide oğlunuda değil beni arayıp istiyor bizim paramız yok verirsiniz diyor. Az öncede eşimi aradı beni niye aramıyorsun diye eşime trip atıyor daha pazar günü bizdelerdi. Bende sinirlendim eşime sen ana kuzusu musun dedim işin gücün var her gün anneni mi arıyorsun da 2 3 gün aramayınca sana tripleniyor dedim. Hamile olunca iyice sinirler tepeme çıkıyor sanırım. Sonra eşime başka konudan çattım huzursuz olduk resmen. Ben daha uzak olmak istiyorum yok mu bunun bi yolu gerçekten hiç çekilecek çile değiller.
Bir yolu yok.Siz zaten maksimum yapabileceğinizi yapıyorsunuz.Birlikte geçirdiğiniz zaman diliminde kaileye almayın rahat edersiniz.Eş nasıl kaderse ailesi de kaderdir maalesef.
 
Abart. Sevmek zorunda değilsin ama eşinin anasıyla telefonda konuşmalarına da karışamazsın, her gün bir kaç dk konuşmak kimseyi ana kuzusu yapmaz.
 
Back
X