- Katılım
- 29 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 16.474
- Emoji Skoru
- 108.263
- Puanlar
- 598
- Yaş
- 38
Siz sonuca bakın.Eşimden yana gidip gelme konusunda sorun yaşamıyorum. Ama kayınvalidem sürekli dile getiriyor bu durumdan çok rahatsızım. Ve eşimede bunu söylediğine adım kadar eminim. Eşimin yanında da söylüyor sadece banada söylüyor e eşimle benim olmadığım telefon konuşmasında yâda ortamda söylememe imkanı yok. Eşim gelip bana sorun yaratmıyor niye gitmiyorsun demiyor hakkını yiyemem. Ama sıkıldım kayınvalidemin tavrından. Hı yinede gitmiyorum gitmeyide düşünmüyorum. Eşime verdiğim tepkiden dolayı bende pişman oldum öyle demem hoş olmadı farkındayım. Ama telefonda aramıyorsun diye resmen trip atıyor gelmiyorsunuz diye yine trip attığı için sinirlendim. Hep bi gidip gelme arama mevzusu
Kayınvalide oğluna istediğini söyler, söylesin, eşiniz bundan etkileniyor mu, hayır.
Niye bunun üzerinden tartışma yaşayasınız?
Netice itibariyle onlar anne babası. Gidip gelmiyor bekledikleri kadar, telefonlarını da mı açmasın?
Kendinizi de eşinizide rahat bırakın bu konularda.
Hayatta değiştirmeyeceğimiz şeyler var. Eş ailesi de bunlardan biri. Hayatınıza direkt müdahaleleri olmadığı sürece, eşiniz üzerenden yapıp ettiklerini de görmezden gelmeyi becerebilmeniz lazım.