Evlendim 2 ayda bitti

Dava açsan ne açmasan ne 150 keredir söylüyorsun adam bosanmayalım ne olur seviyorum seni diyor mu? ha sen ayrılmışsın ha o ne fark eder.
Sen çaktın mı?
Sen caktiysan mesele yok
 
Kime istiyorsan ona aci
 
Tanımam etmem.seni iyi olsan ne kötü olsan ne

Konu açma motivasyonunu neye borçlusun da tanımadığın binlerce insana konu açarsın burda hanımefendi? yorumlar geldiğin de kişiye değil yoruma takılman gerekiyor zaten Baştan beri yorumlarımı tersten okuyorsun birkere neden iyi niyetli kalayım saygı anlamında demiştim esasen de neyse
Okuduklarını zerre anlamadığına artık eminim. Boşa yazdım neyse alıntılamazsan sevinirim.
 
Kimse çekmez yaksa ne yakmasa ne bu devirde çat diye boşuyolar bak 1 sene bile direnmemiş adam.

Ya bunlar aslinda cok uyumlu bir ikili. Kim kimi yolacak derdindeler. Bak konuda bu para mevzusunun nasil acildigini hic yazmiyor. Adam kotu konu sahibi masum degil yani.
 
Sn bnm için lütfen bişey yazma
 
Sen çok mu saygilisin
 
Olur canim
 
`