• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ikinci evlilik yapabilir miyim ?

Lila46

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Haziran 2021
Mesajlar
81
Emoji Skoru
36
Puanlar
38
Kızlar iyi aksamlar öncelikle biraz umuda ihtiyacım var sanırım yada güzel örnekler yaşamış insanların var olduğuna inanmak istiyorum konularımi bilenler bilir narsist kişilik bozukluğuna sahip bir eşten bosandim 3 yıl oldu tabi bu üç yıl içerisinde tekrar toksik insanlar vs derken psikolog ile bir süreç geçirdim son 1.5 yıldır erkek sinek dahi biriyle tanisamadim çünkü eski esimin enkazlari travmaları bende bıraktığı şeyleri toplamakla mesguldum ve 8 aydır da psikologumla terapilerim biteli oluyor ama insan sevilmek dokunulmak yanında birinin var olduğunu bilmek istiyor evlenmek istiyorum yeniden lakin karşıma doğru dürüst birisi çıkmıyor ikinci evliliği yasamak istiyorum çokça dualar ediyorum o kalbimin çarpıntısıni tekrar yasamak istiyorum yaşım 30 şu an ve ben kendimi sanki bir daha olmayacak gibi düşünüyorum küçük bir şehirde yaşadığım için de sanki bosanmamisim da dünyanın en berbat günahını yapmışım gibi sözümü yanlış anlaşılmasın çocuğum yok ve annelik duygusunu hic yaşamadım 45 yaşında çocuklu adamlar önüme çıkıyor toplum baskısı da cabası.. Bir yerlede ikinci evliliği yapan mutlu olan insanların var olduğuna duymaya ihtiyacım var teşekkür ediyorum
 
Kızlar iyi aksamlar öncelikle biraz umuda ihtiyacım var sanırım yada güzel örnekler yaşamış insanların var olduğuna inanmak istiyorum konularımi bilenler bilir narsist kişilik bozukluğuna sahip bir eşten bosandim 3 yıl oldu tabi bu üç yıl içerisinde tekrar toksik insanlar vs derken psikolog ile bir süreç geçirdim son 1.5 yıldır erkek sinek dahi biriyle tanisamadim çünkü eski esimin enkazlari travmaları bende bıraktığı şeyleri toplamakla mesguldum ve 8 aydır da psikologumla terapilerim biteli oluyor ama insan sevilmek dokunulmak yanında birinin var olduğunu bilmek istiyor evlenmek istiyorum yeniden lakin karşıma doğru dürüst birisi çıkmıyor ikinci evliliği yasamak istiyorum çokça dualar ediyorum o kalbimin çarpıntısıni tekrar yasamak istiyorum yaşım 30 şu an ve ben kendimi sanki bir daha olmayacak gibi düşünüyorum küçük bir şehirde yaşadığım için de sanki bosanmamisim da dünyanın en berbat günahını yapmışım gibi sözümü yanlış anlaşılmasın çocuğum yok ve annelik duygusunu hic yaşamadım 45 yaşında çocuklu adamlar önüme çıkıyor toplum baskısı da cabası.. Bir yerlede ikinci evliliği yapan mutlu olan insanların var olduğuna duymaya ihtiyacım var teşekkür ediyorum
Baskı falan düşünme 30 yaşında bir çiçeksin. Evlenmek için değil, gerçekten yaşayamadıklarını yaşayacağın biriyle evlen. Benim en yakın arkadaşım artık yok bitti dediğinde evlendi. O kadar da mutlu ki bebesi bile oldu 40 yaşından sonra. Güzel dua et, detayına ve gönlüne göre iste🌷
 
Kızlar iyi aksamlar öncelikle biraz umuda ihtiyacım var sanırım yada güzel örnekler yaşamış insanların var olduğuna inanmak istiyorum konularımi bilenler bilir narsist kişilik bozukluğuna sahip bir eşten bosandim 3 yıl oldu tabi bu üç yıl içerisinde tekrar toksik insanlar vs derken psikolog ile bir süreç geçirdim son 1.5 yıldır erkek sinek dahi biriyle tanisamadim çünkü eski esimin enkazlari travmaları bende bıraktığı şeyleri toplamakla mesguldum ve 8 aydır da psikologumla terapilerim biteli oluyor ama insan sevilmek dokunulmak yanında birinin var olduğunu bilmek istiyor evlenmek istiyorum yeniden lakin karşıma doğru dürüst birisi çıkmıyor ikinci evliliği yasamak istiyorum çokça dualar ediyorum o kalbimin çarpıntısıni tekrar yasamak istiyorum yaşım 30 şu an ve ben kendimi sanki bir daha olmayacak gibi düşünüyorum küçük bir şehirde yaşadığım için de sanki bosanmamisim da dünyanın en berbat günahını yapmışım gibi sözümü yanlış anlaşılmasın çocuğum yok ve annelik duygusunu hic yaşamadım 45 yaşında çocuklu adamlar önüme çıkıyor toplum baskısı da cabası.. Bir yerlede ikinci evliliği yapan mutlu olan insanların var olduğuna duymaya ihtiyacım var teşekkür ediyorum
Nasıl 45 yaşında çocuklu adamlar çıkıyor anlayamadım. Aynı yaştayız. Karşınıza 30 yaş üzeri erkek hiç mi çıkmıyor? Yine evlenebilirsiniz bu imkansız değil ama önemli olan kaliteli, sağlıklı ve doğru kişiyi bulabilmek. Bunun için bizim de doğru kişi olmamız gerekiyor.
 
Neden çıkmasın ki kuzenimin karısı da boşanmış çocuklu kuzenim hiç evlenmedi çok mutlular annemin 2. Evliliği üvey babam annemin üstüne titrer daha yeni annemin arkadaşı 50 yaşında evlendi yeni gelin gibi süzülüyor daha 30 yaşındasın genceciksin çocukluk arkadaşım 30 yaşında 2. Evliliğini yaptı ama iyi seçmen lazım kendine bak sosyal ol ışıl ışıl ışılda odağını birini bulmaktan çek hayatına bak akışta bulursun
 
Baskı falan düşünme 30 yaşında bir çiçeksin. Evlenmek için değil, gerçekten yaşayamadıklarını yaşayacağın biriyle evlen. Benim en yakın arkadaşım artık yok bitti dediğinde evlendi. O kadar da mutlu ki bebesi bile oldu 40 yaşından sonra. Güzel dua et, detayına ve gönlüne göre iste🌷
Ediyorum o kadar dua ediyorum ki bu aralar çok umudum kırıldı o yüzden bor yerlerde gercek şeyler duymayı istedim
 
Nasıl 45 yaşında çocuklu adamlar çıkıyor anlayamadım. Aynı yaştayız. Karşınıza 30 yaş üzeri erkek hiç mi çıkmıyor? Yine evlenebilirsiniz bu imkansız değil ama önemli olan kaliteli, sağlıklı ve doğru kişiyi bulabilmek. Bunun için bizim de doğru kişi olmamız gerekiyor.
Ayy sorma 30 yas üzeri adamlar da o kadar toksik ve sorunlular ki ve hepsinin mi sıkıntısı olur annesine bağımlı kisil3ri seçip buluyorum resmen . .
 
Kızlar iyi aksamlar öncelikle biraz umuda ihtiyacım var sanırım yada güzel örnekler yaşamış insanların var olduğuna inanmak istiyorum konularımi bilenler bilir narsist kişilik bozukluğuna sahip bir eşten bosandim 3 yıl oldu tabi bu üç yıl içerisinde tekrar toksik insanlar vs derken psikolog ile bir süreç geçirdim son 1.5 yıldır erkek sinek dahi biriyle tanisamadim çünkü eski esimin enkazlari travmaları bende bıraktığı şeyleri toplamakla mesguldum ve 8 aydır da psikologumla terapilerim biteli oluyor ama insan sevilmek dokunulmak yanında birinin var olduğunu bilmek istiyor evlenmek istiyorum yeniden lakin karşıma doğru dürüst birisi çıkmıyor ikinci evliliği yasamak istiyorum çokça dualar ediyorum o kalbimin çarpıntısıni tekrar yasamak istiyorum yaşım 30 şu an ve ben kendimi sanki bir daha olmayacak gibi düşünüyorum küçük bir şehirde yaşadığım için de sanki bosanmamisim da dünyanın en berbat günahını yapmışım gibi sözümü yanlış anlaşılmasın çocuğum yok ve annelik duygusunu hic yaşamadım 45 yaşında çocuklu adamlar önüme çıkıyor toplum baskısı da cabası.. Bir yerlede ikinci evliliği yapan mutlu olan insanların var olduğuna duymaya ihtiyacım var teşekkür ediyorum
Çevrem de ikinci evliliğinde mutluluğu bulan çok insan var.. tavsiye istersen flört etmen daha iyi çok gençsin ve hiç bir şeye geç kalmadın. Bu zaman da biriyle tanışıp evlenmek çok zor güvenmek çok çok zor o yüzden millete kulağını tıka ve gerçek prensinle nasibinde varsa tanışırsın. Baskıya aldanıp sakın hata yapma. Çocuğun da yokmuş çalışıyorsan en güzeli.
 
30 yaşındasın daha çok gencsın 45 yaşında çocuklu erkekleri asla ama asla görme
Benim sülalem o kadar cahilki o kadar cahil çok zor bosandim zaten bosandim diye sanki adam öldürmüş muamelesi gördüm sonrasında curuk elma kendimi ezdirmeyecegim dedikçe inadına inadına yapar gibiler .. ah etmekten ben yoruldum onlar hor görmekten hiç yorulmadılar
 
Ayy sorma 30 yas üzeri adamlar da o kadar toksik ve sorunlular ki ve hepsinin mi sıkıntısı olur annesine bağımlı kisil3ri seçip buluyorum resmen . .
Ana kuzusu erkek görünce kaç kaç vınla. Doğru zamanı gelince mutlaka karşına sevdiğin ve sevileceğin birisi çıkacaktır. Gençsin, çıtırsın. Öyle ümidini kesip karalar bağlama, karamsar olma.
 
Çevrem de ikinci evliliğinde mutluluğu bulan çok insan var.. tavsiye istersen flört etmen daha iyi çok gençsin ve hiç bir şeye geç kalmadın. Bu zaman da biriyle tanışıp evlenmek çok zor güvenmek çok çok zor o yüzden millete kulağını tıka ve gerçek prensinle nasibinde varsa tanışırsın. Baskıya aldanıp sakın hata yapma. Çocuğun da yokmuş çalışıyorsan en güzeli.
Çok şükür çalışıyorum kamuda kendi ayaklarımın üzerinde duruyorum nasıl flört edilir unutmuşum bile biliyor musun kendime inancımı kaybetmek uzereydim yorumlarınızı cok iyi geldi
 
Ana kuzusu erkek görünce kaç kaç vınla. Doğru zamanı gelince mutlaka karşına sevdiğin ve sevileceğin birisi çıkacaktır. Gençsin, çıtırsın. Öyle ümidini kesip karalar bağlama, karamsar olma.
Ayyy yorumlariniz çok iyi geldi 🥰🥰 allah ne muradiniz varsa versin
 
Çok var olmaz mı hiç.
Biri benim samimi bir arkadaşım mesela. 33-34 yaşında boşandı o. Bir sene sonra çok aşık olarak evlendi. İlk kocasından hem kariyer hep tip olarak üstünde biriyle evli ve gerçekten arkadaşıma prenses gibi davranıyor.
 
Benim sülalem o kadar cahilki o kadar cahil çok zor bosandim zaten bosandim diye sanki adam öldürmüş muamelesi gördüm sonrasında curuk elma kendimi ezdirmeyecegim dedikçe inadına inadına yapar gibiler .. ah etmekten ben yoruldum onlar hor görmekten hiç yorulmadılar
Elalemin ne dediğiyle ilgilenmeyin birileri konuşmasın die hayat yaşanmaz . Çilesini sizin çektiğiniz hayatın çenesi kimseye düşmez
 
Çok var olmaz mı hiç.
Biri benim samimi bir arkadaşım mesela. 33-34 yaşında boşandı o. Bir sene sonra çok aşık olarak evlendi. İlk kocasından hem kariyer hep tip olarak üstünde biriyle evli ve gerçekten arkadaşıma prenses gibi davranıyor.
 
Yaaa çok sevindimmm arkadaşınızın adına 🤍 banada allahim nolur en kısa sürede 🥰
 
Şunu da eklemek istiyorum. Evleneceksen mutlaka o kişinin hayat standardını yükseltmesi gerekir. Sana her açıdan iyi gelen birisi olmalı. Kırmızı çizgilerinden asla taviz verme, sınırlarını baştan belirt. Birileriyle tanışırken eğer ilişki evliliğe doğru evrilirse beklentilerini açıkça söyle.
 
Back
X