Kızlar iyi aksamlar öncelikle biraz umuda ihtiyacım var sanırım yada güzel örnekler yaşamış insanların var olduğuna inanmak istiyorum konularımi bilenler bilir narsist kişilik bozukluğuna sahip bir eşten bosandim 3 yıl oldu tabi bu üç yıl içerisinde tekrar toksik insanlar vs derken psikolog ile bir süreç geçirdim son 1.5 yıldır erkek sinek dahi biriyle tanisamadim çünkü eski esimin enkazlari travmaları bende bıraktığı şeyleri toplamakla mesguldum ve 8 aydır da psikologumla terapilerim biteli oluyor ama insan sevilmek dokunulmak yanında birinin var olduğunu bilmek istiyor evlenmek istiyorum yeniden lakin karşıma doğru dürüst birisi çıkmıyor ikinci evliliği yasamak istiyorum çokça dualar ediyorum o kalbimin çarpıntısıni tekrar yasamak istiyorum yaşım 30 şu an ve ben kendimi sanki bir daha olmayacak gibi düşünüyorum küçük bir şehirde yaşadığım için de sanki bosanmamisim da dünyanın en berbat günahını yapmışım gibi sözümü yanlış anlaşılmasın çocuğum yok ve annelik duygusunu hic yaşamadım 45 yaşında çocuklu adamlar önüme çıkıyor toplum baskısı da cabası.. Bir yerlede ikinci evliliği yapan mutlu olan insanların var olduğuna duymaya ihtiyacım var teşekkür ediyorum