• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İzmir'deki Falcılar

Merhaba ! zaten falcıların çoğunluğu vadeyi hiç tutturamıyor , ortalamanın üstünde olanları bile ender bilebilyor. O yüzden kesin ve net 'şuna gitmelisin' demek hem de binlerce kişinin okuduğu bir yerde cesaret ister.O da bende yok .Büyük sorumluluk bu .Çünkü az çok para veriliyor, umut bağlanıyor .Herzaman , kötü bakan falcı var ama bir iyi bir kötü fal bakan da var.Sürekli hem olayları hem vadeleri bilebilen ultra falcıyı kimse aramasın çünkü öyle biri yok.

Carpedisunny İnsanı :) şu sıralar aşırı duygusal ve hassas olduğundan iyi br falcının bile sana doğru dürüst bir fal bakabileceğini sanmıyorum.Aşırı duygusal yoğunluk manyetik düğüm yaratır.Bir de falcı seni üzmemek ya da kaçırmamak adına senin hoşuna gidebilecek şeyleri söyleyebilir çünkü senin durumun onda da duygusal baskı oluşturur.İş, arkadaş, akraba çevresinden aşırı hassas dönemden geçen insanları ne falcıya götürürüm ne de öneririm .Falcı malcı bilmiyorum derim :))hiç haber ya da bilgi vermem.Onların tabi ki kendilerinin de elinde olmadan ,içine düştükleri hassasiyeti , kırılganlığı , para vererek umut istemeleri beni tedirgin eder , üzer. O yüzden çorbada benim de tuzun olsun asla istemem.Fala lay lay lom bakış açısı olan insanlarla gitmek en güzeli , hafif hafif böyle. O zaman fal da kasılmadığı için nispeten daha kaliteli olur kimse de zarar görmez.

Gerçekten çok sıkıntılı , oldukça zor bir durum içindesin .Anlıyorum kafanı dağıtmak , istediklerini duymak istiyorsun.40-45 gün hiç fala gitmesen şu pus ,toz ,duman dağılsa .Bu ruh halindeyken fal da karışır.Merak etme herşeyin bir zamanı var .Fırtınılar da ne kadar şiddetli olursa olsun bir gün diner ve güneş doğar eninde sonunda:112:

Çok güzel yazmışsınız, eline saglık.. Haklisin!
 
Kızlar Buca Ece baktiran var mı ben yeni baktirdim çıkan oldumu size yorum alabilirmiyim
 
YildizAna yapılan yorumlar üzerine gitmiştim sanırım çok memnun kalan olmamış. Benimle ilgili bütün detayları söyledi bana ve istediğim cevabı verdi bana ama fazla ümitlenmeyimm.. İzmir de güzel fal bakan kisi yok sanırım.. :(
 
YildizAna yapılan yorumlar üzerine gitmiştim sanırım çok memnun kalan olmamış. Benimle ilgili bütün detayları söyledi bana ve istediğim cevabı verdi bana ama fazla ümitlenmeyimm.. İzmir de güzel fal bakan kisi yok sanırım.. :(

Bana güzel seyler söyledi ve suanki durumumu bildi o yüzden tavsiye ettim ama beğensen olmamış bakalım dedikleri çıkacak mı Bu arada buca eceye gittim tarihler verdi baktiran çıkan oldumu merak ediyorum
 
Bana güzel seyler söyledi ve suanki durumumu bildi o yüzden tavsiye ettim ama beğensen olmamış bakalım dedikleri çıkacak mı Bu arada buca eceye gittim tarihler verdi baktiran çıkan oldumu merak ediyorum
Benimde durumu bildi ince detayına kadar. 3gun ile 3hafta vade verdi. Bakalım çıkar inşallah.
 
merhaba kızlar ben istanbulda yaşıyorum bundan 1 kaç ay önce izmirde bulundum,alsancakta bir cafede fal baktırmıştım,memnunda kalmıştım.Cafenin adı aklımda değil bakan kişinin adı nikoydu belki takma adıda olabilir.Tarot bakmıştı bana memnunda kalmıştım.Sevinç pastanesinde aşağıya doğru inmiştik bir yerden sol döndük aşağıda bir kahveydi.Eski bir binaydı hatırladığım kadarıyla bide wcsinde çamaşırmakinası vardı :)
 
merhaba kızlar ben istanbulda yaşıyorum bundan 1 kaç ay önce izmirde bulundum,alsancakta bir cafede fal baktırmıştım,memnunda kalmıştım.Cafenin adı aklımda değil bakan kişinin adı nikoydu belki takma adıda olabilir.Tarot bakmıştı bana memnunda kalmıştım.Sevinç pastanesinde aşağıya doğru inmiştik bir yerden sol döndük aşağıda bir kahveydi.Eski bir binaydı hatırladığım kadarıyla bide wcsinde çamaşırmakinası vardı :)



Muzaffer İzgü Sokağındaki Cafe Du Fiesta'yı diyorsunuz. -çamaşır makinesinden çıkarım yaptım :))- Niko hâlâ orada diye hatırlıyorum.
 
Arkadaşlar herkese selam yeni üye oldum bu siteye uzun süredir takip ediyordum dayanamayıp üye oldum.
Ben bir fal manyağıyım dayanamıyorum.gülistandan size haber vereyim antalyada filan değil herzamanki gibi kaybolup fiyatı arttırıyor.200 tl ye bakıyormuş. Nerede olduğunu öğrenemedim söylemiyorlar hanende nin üzerinde idi şimdi yok. Yerini tespit eden olursa benden önce yazarsanız sevinirim.
 
Arkadaşlar herkese selam yeni üye oldum bu siteye uzun süredir takip ediyordum dayanamayıp üye oldum.
Ben bir fal manyağıyım dayanamıyorum.gülistandan size haber vereyim antalyada filan değil herzamanki gibi kaybolup fiyatı arttırıyor.200 tl ye bakıyormuş. Nerede olduğunu öğrenemedim söylemiyorlar hanende nin üzerinde idi şimdi yok. Yerini tespit eden olursa benden önce yazarsanız sevinirim.

Bilgi için teşekkürler.

En fazla kaç taksit yapıyormuş.:27:
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar herkese selam yeni üye oldum bu siteye uzun süredir takip ediyordum dayanamayıp üye oldum.
Ben bir fal manyağıyım dayanamıyorum.gülistandan size haber vereyim antalyada filan değil herzamanki gibi kaybolup fiyatı arttırıyor.200 tl ye bakıyormuş. Nerede olduğunu öğrenemedim söylemiyorlar hanende nin üzerinde idi şimdi yok. Yerini tespit eden olursa benden önce yazarsanız sevinirim.

way anasını yaa 25tlden 200e kadar çıktı ey gidi güli eyy şöhret seni ne hale getirdi :52:
 
Arkadaşlar herkese selam yeni üye oldum bu siteye uzun süredir takip ediyordum dayanamayıp üye oldum.
Ben bir fal manyağıyım dayanamıyorum.gülistandan size haber vereyim antalyada filan değil herzamanki gibi kaybolup fiyatı arttırıyor.200 tl ye bakıyormuş. Nerede olduğunu öğrenemedim söylemiyorlar hanende nin üzerinde idi şimdi yok. Yerini tespit eden olursa benden önce yazarsanız sevinirim.

Buradaki üyelerden tanıdığım kadarıyla 200 TL'ye fal baktıracak birisinin çıkacağını zannetmem onun için yeri bulunmasada olur.Siz bulursanız baktıracaksınız galiba.Anlatır bizimle paylaşırsanız seviniriz:16:
 
evvet kızlar 6.aydaki beklenen mutluluk zammını aldım :52::52: bunu bana Yıldızana-Angel-Fatoş net olarak söyledi, Tarot kahini ise daha düşük alıcan dedi ama daha yüksek aldım çok şükür. ve dün akşam Angel a gittim bana 7. ay özel hayatta olumlu gelişmeleri söylerdi hep, şimdi ise 8.ay yani ağustosa kaydırdı of ya bakalım gerçekleşenleri söylüyorum lütfen sizlerde paylaşın....:ssz:
 
evvet kızlar 6.aydaki beklenen mutluluk zammını aldım :52::52: bunu bana Yıldızana-Angel-Fatoş net olarak söyledi, Tarot kahini ise daha düşük alıcan dedi ama daha yüksek aldım çok şükür. ve dün akşam Angel a gittim bana 7. ay özel hayatta olumlu gelişmeleri söylerdi hep, şimdi ise 8.ay yani ağustosa kaydırdı of ya bakalım gerçekleşenleri söylüyorum lütfen sizlerde paylaşın....:ssz:

Burdan çıkan sonuc YildizAna biliyor mu? Bana söylediği çıksın istiyorum. :/
 
Burdan çıkan sonuc YildizAna biliyor mu? Bana söylediği çıksın istiyorum. :/

Carpedisunnycm teşekkür ederim .Senin tarafından bakınca sen de haklısın.

Yok ciddiyim finali çok iyi bitirmissin, her fırtınanın sonunda güneş acar. Bunu hep unutuyoruz. Sanırım bende de zamanla bunu yasayacağım Allah'ın izniyle...
 
Yok ciddiyim finali çok iyi bitirmissin, her fırtınanın sonunda güneş acar. Bunu hep unutuyoruz. Sanırım bende de zamanla bunu yasayacağım Allah'ın izniyle...

Evet , unutuyoruz . Neyseki acı ve üzüntülerin bile bir pil ömrü var.Yeterki içindeki anlamı ,öğrenmemiz gereken mesajı anlayalım.Mesajı, dersi anlamazssak tekrar tekrar aynı komposizyonların içine çekiliriz.( Hayırlısıysa eğer) senin için dileğim bu :127:
 
200tl ya bildiğinz geçmişi , şimdiki zamanı 10 dakika dinlemek isteyenler (onların deyimiyle' yurdum insanları' )yerini arayıp bulsunlar.
 
Evet , unutuyoruz . Neyseki acı ve üzüntülerin bile bir pil ömrü var.Yeterki içindeki anlamı ,öğrenmemiz gereken mesajı anlayalım.Mesajı, dersi anlamazssak tekrar tekrar aynı komposizyonların içine çekiliriz.( Hayırlısıysa eğer) senin için dileğim bu :127:

Esanscim Varol! ;) Tesekurler...
 
evvet kızlar 6.aydaki beklenen mutluluk zammını aldım :52::52: bunu bana Yıldızana-Angel-Fatoş net olarak söyledi, Tarot kahini ise daha düşük alıcan dedi ama daha yüksek aldım açok şükür. ve dün akşam Angel a agittim bana 7. ay özel hayattaca olumlu gelişmeleri söylerdi hep, şimdi ise 8.ay yani ağustosa kaydırdı of ya bakalım gerçekleşenleri söylüyorum lütfen sizlerde paylaşın....:ssz:

canim yildizananiin dedikleri ciktimi yani... Bana dediikleri de cikar insllah
 
Back
X