- Katılım
- 16 Kasım 2022
- Mesajlar
- 399
- Emoji Skoru
- 58
- Puanlar
- 48
- Yaş
- 35
- Konu Sahibi mimozamnerde
-
- #1
Uykum var galiba. Bısey anlamıyorummerhaba benim kaynanam göçmen. Eşi 11 yıl önce vefat etmiş. Üç oğlu var, annesi ve bekar kızkardeşi var . Hayatında ne bir akraba ne bir komşusu var.
Her neyse.. Kadın şeker hastası.
Hep biz aradık hiç aramadı bi kere doğum günümde aradı o kadar . Sonrasında ailemi de hiç aramadı annem bir kere aradı onlar aramayınca bıraktı.
Hiç bizi evine davet etmedi , genelde ananeye gidiyoruz o da oraya geliyor , ben davet edince herkesi davet ediyordum iki yıl sürdü böyle . Ama hep kendinden bahseder, hastalandı işten çıkıp yanında kaldım , "iyiki oğullarım var" filan dedi bana orda bi şey demedim "beni hiç kırmadın diye de övdüm hatta" Tek ziyaretçisi annem ve babamdı hiç kimsesi yoktu. Sonra iyileşti. Bi gün eşimle konuşurken eşim merveyi vereyim mi dedi yok dedi istemedi.
Aradan bi süre geçti hamile olduğumu öğrendim ama dış gebelikmiş . Geldi hastahaneye ama böyle bin surat , hastalıklarından bahsediyor odada ki bir şey de yok bacağı ağrıyomuş üşütmüş filan annemle filan orda konuştular .
Bi hafta kaldım ameliyat olmak zorunda kaldım. Eşim kalıyordu. tüpüm alındı.
Dedi ki anneme dedi "ben de kalmak isterdim ama rahatsızım gibi bi şey"' var kalan dedim.
Eve geldim . Beni kendi hiç aramadı eşim getirdi yine telefonu nasılsın dedi , dedim ki ameliyat yerlerim acıyor. Dedi ki insanın eline iğne batsa acır . Sonra eve geldiğimde hastahaneden bize gelmiş annemle tahlil için gitmiştik eşimin yanında "sen benim çektiklerimi çeksen , ölen eşinin doktorundan bahsetti , herkes dış gebe zaten dedi bana"
Hala susuyorum. Annem "hoşgeldinz dedi nasılsın dedi" yemek yapmak için mutfağa geçti. Bu da çekti vedalaşmadan gitti. bi gün sonra eşime , annemi ve beni şikayet etmiş .
bir mesaj attım. içeriği çok saygılı. hastayım dedim.
Ameliyatlıyım yani. Sonra diğer oğlu eşimi aradı annem fenalaştı bilmem ne :) ben aradım açmadı.
Aradan zamanlar geçtiii neler duydum neler, kaynanamın annesi beni arıyor “sen kızımı evden defettin sen annenle evlenmişin senin annen orayı karıştırıyor diyor bana”
Sonra kapadım telefonu 2 ay 3 ay gitmedim .
Kaynanamla eşim gitti konuştu işte şey , ben onun öğrencisi miyim bana mesaj attı demiş. Annem de kardeşimin düğünü için davet ederken mesajla etmişti , ben davetiye götürmüştüm aramıştım bu saygısızlıkmış gelmemişlerdi :)) ayağına davetire götürcekmiş annem bunların.
Sonra beni tekrar ananesi aradı
Seni babana şikayet edicem sen düzenimizi bozdun ben torunumu görmeden yapamam annesi kıskanabilir oğlunu filan dedi .
Sen öğretmensin ya ihtiyacın yok bize ondan filan diyor bana.
Biz kızı aldık artık işimiz bitti senin ailenle diyor bana.
Sonra ağladı seni de özledim gel seviyorum seni filan gittim ananenin evine
kaynana geldi hiç takmadı beni eşimi , kendi aralarında konuşuyorlar
Eşim bu kız size naptı dedi kadın çıldırdı .
Ben büyüğüm diye bana bağırdı , ben senin dış gebeliğine filan inanmadım dedi bana.
Bana mesaj atamazsın dedi .
Eşim de beni de aramayın dedi çıktık. Ben de Allahtan bulun dedim, oğlunuza da ediyorsunuz dedim çıktım
Hasta değilmiş hasta olsa da hastahaneye gelemezmiş yanıma halbuki bıktım bu hastalıklardan diye abime anneme herkese söylemişti. Ben ona kal dememişim ihtiyacım yoktu dedim bunu demen bike kötü dedi
Ben de mecbur muyum dedim ?
böyle işte ne düşünürsünüz ?
Siz bu konuyu 2 ay önce de açmıştınız. Konuyu okuyanların değil, sizin ne düşündüğünüz önemli. Kayınvalidenizin eşinizle ilişkinize direkt bir müdahalesi ve etkisi var mı?merhaba benim kaynanam göçmen. Eşi 11 yıl önce vefat etmiş. Üç oğlu var, annesi ve bekar kızkardeşi var . Hayatında ne bir akraba ne bir komşusu var.
Her neyse.. Kadın şeker hastası.
Hep biz aradık hiç aramadı bi kere doğum günümde aradı o kadar . Sonrasında ailemi de hiç aramadı annem bir kere aradı onlar aramayınca bıraktı.
Hiç bizi evine davet etmedi , genelde ananeye gidiyoruz o da oraya geliyor , ben davet edince herkesi davet ediyordum iki yıl sürdü böyle . Ama hep kendinden bahseder, hastalandı işten çıkıp yanında kaldım , "iyiki oğullarım var" filan dedi bana orda bi şey demedim "beni hiç kırmadın diye de övdüm hatta" Tek ziyaretçisi annem ve babamdı hiç kimsesi yoktu. Sonra iyileşti. Bi gün eşimle konuşurken eşim merveyi vereyim mi dedi yok dedi istemedi.
Aradan bi süre geçti hamile olduğumu öğrendim ama dış gebelikmiş . Geldi hastahaneye ama böyle bin surat , hastalıklarından bahsediyor odada ki bir şey de yok bacağı ağrıyomuş üşütmüş filan annemle filan orda konuştular .
Bi hafta kaldım ameliyat olmak zorunda kaldım. Eşim kalıyordu. tüpüm alındı.
Dedi ki anneme dedi "ben de kalmak isterdim ama rahatsızım gibi bi şey"' var kalan dedim.
Eve geldim . Beni kendi hiç aramadı eşim getirdi yine telefonu nasılsın dedi , dedim ki ameliyat yerlerim acıyor. Dedi ki insanın eline iğne batsa acır . Sonra eve geldiğimde hastahaneden bize gelmiş annemle tahlil için gitmiştik eşimin yanında "sen benim çektiklerimi çeksen , ölen eşinin doktorundan bahsetti , herkes dış gebe zaten dedi bana"
Hala susuyorum. Annem "hoşgeldinz dedi nasılsın dedi" yemek yapmak için mutfağa geçti. Bu da çekti vedalaşmadan gitti. bi gün sonra eşime , annemi ve beni şikayet etmiş .
bir mesaj attım. içeriği çok saygılı. hastayım dedim.
Ameliyatlıyım yani. Sonra diğer oğlu eşimi aradı annem fenalaştı bilmem ne :) ben aradım açmadı.
Aradan zamanlar geçtiii neler duydum neler, kaynanamın annesi beni arıyor “sen kızımı evden defettin sen annenle evlenmişin senin annen orayı karıştırıyor diyor bana”
Sonra kapadım telefonu 2 ay 3 ay gitmedim .
Kaynanamla eşim gitti konuştu işte şey , ben onun öğrencisi miyim bana mesaj attı demiş. Annem de kardeşimin düğünü için davet ederken mesajla etmişti , ben davetiye götürmüştüm aramıştım bu saygısızlıkmış gelmemişlerdi :)) ayağına davetire götürcekmiş annem bunların.
Sonra beni tekrar ananesi aradı
Seni babana şikayet edicem sen düzenimizi bozdun ben torunumu görmeden yapamam annesi kıskanabilir oğlunu filan dedi .
Sen öğretmensin ya ihtiyacın yok bize ondan filan diyor bana.
Biz kızı aldık artık işimiz bitti senin ailenle diyor bana.
Sonra ağladı seni de özledim gel seviyorum seni filan gittim ananenin evine
kaynana geldi hiç takmadı beni eşimi , kendi aralarında konuşuyorlar
Eşim bu kız size naptı dedi kadın çıldırdı .
Ben büyüğüm diye bana bağırdı , ben senin dış gebeliğine filan inanmadım dedi bana.
Bana mesaj atamazsın dedi .
Eşim de beni de aramayın dedi çıktık. Ben de Allahtan bulun dedim, oğlunuza da ediyorsunuz dedim çıktım
Hasta değilmiş hasta olsa da hastahaneye gelemezmiş yanıma halbuki bıktım bu hastalıklardan diye abime anneme herkese söylemişti. Ben ona kal dememişim ihtiyacım yoktu dedim bunu demen bike kötü dedi
Ben de mecbur muyum dedim ?
böyle işte ne düşünürsünüz ?
Bence siz de bi yardım alın .Kızlar merhaba kaynananızla aranız nasıl ?
Beni hiç aramaz
Sevgisini belli etmez düşünmez
Hastalandığında işten çıktım hastahanede kaldım. Kaç kez gittim iyiki geldin demedi. İyiki oğullarım var dedi.
Annemi hiç aramadılar telefonla filan şimdiye kadar. Düğünleri oldu kardeşimin çağırdık gelmediler.
Eşimle saatlerce konuşur telefonda benim için “ vereyim mi” dedi yok dedi bi keresinde, telefona da istemedi.
Oğlumu kaybettim dedi yüzüme .
Hiç evine davet etmedi biz gittik büyüktür diye.
Ama ben davet etmeden sofralar kurmadan da gelmedi hiç. Dul on sene önce ölmüş eşi, ve şeker hastası tansiyon filan , şükürsüz hep mağduru oynar , kimsesi yok eş dost akraba istemez
Kendisi yüzde seksen kendinden bahseder sen bahsesedecek olsan dinlemez bile
Dış gebelik yaşadım , sen benim çektiklerimi çeksen dedi herkes kendine dış gebeyim diyor dedi on dakika oturdu gitcem dersem giderim dedi gitti . Annem hoşgeldn naslsn diyip mutfağa geçmişti ben de . Ameliyatlıydım. Kızmış.
Kendi hastahanede kalırken tek ziyaretçisi annemdi.
Ameliyat yerlerim sızlıyor demiştim bi kere , e insanın eline iğne batsa acır dedi bi .
İnanamadım inanamadım.
Bi de bi gün sonra eşimi aradım annem niye mutfağa geçmiş , ben niye annem yapar demişim diye kızmış bi şeyler. Şikayet ediyor.
Daha iyileşmemiştim bile ?
Ne düşünürsünüz ?
Mesafe mesafe aramayın gitmeyin gelirse bir kahve yapın önüne koyun.Gelmedi,gitmedi, aramadı, sormadı muhabbeti bana çok saçma geliyor.Geldiğinde huzur bozan birine bu kadar mana yüklemek,anlamlandırma çabası sizi yormuyor mu? Kadın sizi sevmiyor, ailenizi sevmiyor size yardım etmek istemiyor, oğlu ona tabi olsun istiyor alın bu gerçeği ne yaparsanız yapın.... .....merhaba benim kaynanam göçmen. Eşi 11 yıl önce vefat etmiş. Üç oğlu var, annesi ve bekar kızkardeşi var . Hayatında ne bir akraba ne bir komşusu var.
Her neyse.. Kadın şeker hastası.
Hep biz aradık hiç aramadı bi kere doğum günümde aradı o kadar . Sonrasında ailemi de hiç aramadı annem bir kere aradı onlar aramayınca bıraktı.
Hiç bizi evine davet etmedi , genelde ananeye gidiyoruz o da oraya geliyor , ben davet edince herkesi davet ediyordum iki yıl sürdü böyle . Ama hep kendinden bahseder, hastalandı işten çıkıp yanında kaldım , "iyiki oğullarım var" filan dedi bana orda bi şey demedim "beni hiç kırmadın diye de övdüm hatta" Tek ziyaretçisi annem ve babamdı hiç kimsesi yoktu. Sonra iyileşti. Bi gün eşimle konuşurken eşim merveyi vereyim mi dedi yok dedi istemedi.
Aradan bi süre geçti hamile olduğumu öğrendim ama dış gebelikmiş . Geldi hastahaneye ama böyle bin surat , hastalıklarından bahsediyor odada ki bir şey de yok bacağı ağrıyomuş üşütmüş filan annemle filan orda konuştular .
Bi hafta kaldım ameliyat olmak zorunda kaldım. Eşim kalıyordu. tüpüm alındı.
Dedi ki anneme dedi "ben de kalmak isterdim ama rahatsızım gibi bi şey"' var kalan dedim.
Eve geldim . Beni kendi hiç aramadı eşim getirdi yine telefonu nasılsın dedi , dedim ki ameliyat yerlerim acıyor. Dedi ki insanın eline iğne batsa acır . Sonra eve geldiğimde hastahaneden bize gelmiş annemle tahlil için gitmiştik eşimin yanında "sen benim çektiklerimi çeksen , ölen eşinin doktorundan bahsetti , herkes dış gebe zaten dedi bana"
Hala susuyorum. Annem "hoşgeldinz dedi nasılsın dedi" yemek yapmak için mutfağa geçti. Bu da çekti vedalaşmadan gitti. bi gün sonra eşime , annemi ve beni şikayet etmiş .
bir mesaj attım. içeriği çok saygılı. hastayım dedim.
Ameliyatlıyım yani. Sonra diğer oğlu eşimi aradı annem fenalaştı bilmem ne :) ben aradım açmadı.
Aradan zamanlar geçtiii neler duydum neler, kaynanamın annesi beni arıyor “sen kızımı evden defettin sen annenle evlenmişin senin annen orayı karıştırıyor diyor bana”
Sonra kapadım telefonu 2 ay 3 ay gitmedim .
Kaynanamla eşim gitti konuştu işte şey , ben onun öğrencisi miyim bana mesaj attı demiş. Annem de kardeşimin düğünü için davet ederken mesajla etmişti , ben davetiye götürmüştüm aramıştım bu saygısızlıkmış gelmemişlerdi :)) ayağına davetire götürcekmiş annem bunların.
Sonra beni tekrar ananesi aradı
Seni babana şikayet edicem sen düzenimizi bozdun ben torunumu görmeden yapamam annesi kıskanabilir oğlunu filan dedi .
Sen öğretmensin ya ihtiyacın yok bize ondan filan diyor bana.
Biz kızı aldık artık işimiz bitti senin ailenle diyor bana.
Sonra ağladı seni de özledim gel seviyorum seni filan gittim ananenin evine
kaynana geldi hiç takmadı beni eşimi , kendi aralarında konuşuyorlar
Eşim bu kız size naptı dedi kadın çıldırdı .
Ben büyüğüm diye bana bağırdı , ben senin dış gebeliğine filan inanmadım dedi bana.
Bana mesaj atamazsın dedi .
Eşim de beni de aramayın dedi çıktık. Ben de Allahtan bulun dedim, oğlunuza da ediyorsunuz dedim çıktım
Hasta değilmiş hasta olsa da hastahaneye gelemezmiş yanıma halbuki bıktım bu hastalıklardan diye abime anneme herkese söylemişti. Ben ona kal dememişim ihtiyacım yoktu dedim bunu demen bike kötü dedi
Ben de mecbur muyum dedim ?
böyle işte ne düşünürsünüz ?
Ne saçma muhabbetler. Uzak durun, mesafenizi koruyun. Bir şey beklemeyin onlar için de bir şey yapmayın. Bu kadar basit. Anneniz size bakmak için yanınızda ve bundan kendine bir pay çıkaran her şeye karışır. Uzak durun..merhaba benim kaynanam göçmen. Eşi 11 yıl önce vefat etmiş. Üç oğlu var, annesi ve bekar kızkardeşi var . Hayatında ne bir akraba ne bir komşusu var.
Her neyse.. Kadın şeker hastası.
Hep biz aradık hiç aramadı bi kere doğum günümde aradı o kadar . Sonrasında ailemi de hiç aramadı annem bir kere aradı onlar aramayınca bıraktı.
Hiç bizi evine davet etmedi , genelde ananeye gidiyoruz o da oraya geliyor , ben davet edince herkesi davet ediyordum iki yıl sürdü böyle . Ama hep kendinden bahseder, hastalandı işten çıkıp yanında kaldım , "iyiki oğullarım var" filan dedi bana orda bi şey demedim "beni hiç kırmadın diye de övdüm hatta" Tek ziyaretçisi annem ve babamdı hiç kimsesi yoktu. Sonra iyileşti. Bi gün eşimle konuşurken eşim merveyi vereyim mi dedi yok dedi istemedi.
Aradan bi süre geçti hamile olduğumu öğrendim ama dış gebelikmiş . Geldi hastahaneye ama böyle bin surat , hastalıklarından bahsediyor odada ki bir şey de yok bacağı ağrıyomuş üşütmüş filan annemle filan orda konuştular .
Bi hafta kaldım ameliyat olmak zorunda kaldım. Eşim kalıyordu. tüpüm alındı.
Dedi ki anneme dedi "ben de kalmak isterdim ama rahatsızım gibi bi şey"' var kalan dedim.
Eve geldim . Beni kendi hiç aramadı eşim getirdi yine telefonu nasılsın dedi , dedim ki ameliyat yerlerim acıyor. Dedi ki insanın eline iğne batsa acır . Sonra eve geldiğimde hastahaneden bize gelmiş annemle tahlil için gitmiştik eşimin yanında "sen benim çektiklerimi çeksen , ölen eşinin doktorundan bahsetti , herkes dış gebe zaten dedi bana"
Hala susuyorum. Annem "hoşgeldinz dedi nasılsın dedi" yemek yapmak için mutfağa geçti. Bu da çekti vedalaşmadan gitti. bi gün sonra eşime , annemi ve beni şikayet etmiş .
bir mesaj attım. içeriği çok saygılı. hastayım dedim.
Ameliyatlıyım yani. Sonra diğer oğlu eşimi aradı annem fenalaştı bilmem ne :) ben aradım açmadı.
Aradan zamanlar geçtiii neler duydum neler, kaynanamın annesi beni arıyor “sen kızımı evden defettin sen annenle evlenmişin senin annen orayı karıştırıyor diyor bana”
Sonra kapadım telefonu 2 ay 3 ay gitmedim .
Kaynanamla eşim gitti konuştu işte şey , ben onun öğrencisi miyim bana mesaj attı demiş. Annem de kardeşimin düğünü için davet ederken mesajla etmişti , ben davetiye götürmüştüm aramıştım bu saygısızlıkmış gelmemişlerdi :)) ayağına davetire götürcekmiş annem bunların.
Sonra beni tekrar ananesi aradı
Seni babana şikayet edicem sen düzenimizi bozdun ben torunumu görmeden yapamam annesi kıskanabilir oğlunu filan dedi .
Sen öğretmensin ya ihtiyacın yok bize ondan filan diyor bana.
Biz kızı aldık artık işimiz bitti senin ailenle diyor bana.
Sonra ağladı seni de özledim gel seviyorum seni filan gittim ananenin evine
kaynana geldi hiç takmadı beni eşimi , kendi aralarında konuşuyorlar
Eşim bu kız size naptı dedi kadın çıldırdı .
Ben büyüğüm diye bana bağırdı , ben senin dış gebeliğine filan inanmadım dedi bana.
Bana mesaj atamazsın dedi .
Eşim de beni de aramayın dedi çıktık. Ben de Allahtan bulun dedim, oğlunuza da ediyorsunuz dedim çıktım
Hasta değilmiş hasta olsa da hastahaneye gelemezmiş yanıma halbuki bıktım bu hastalıklardan diye abime anneme herkese söylemişti. Ben ona kal dememişim ihtiyacım yoktu dedim bunu demen bike kötü dedi
Ben de mecbur muyum dedim ?
böyle işte ne düşünürsünüz ?
Evet gerçekten :)gerçekten öğretmen misiniz? bu nasıl bir kendini ifade edememektir ya her cümleyi 2 kere okumak gerekiyor anlamak için
Ya haset var , bi de eşim üzgün filan falan. Tabi yapacak bi şeyim yokEe tamam olmuş bitmiş işte. Eşiniz de tavrını koymuş. Görüşmeyin, konuşmayın olsun bitsin. Sürekli bunları düşünmek, olayların peşine düşmek neden. Kv sizi sevmeyince, görüşmediginizde hayatınızdan keyif mi alamıyorsunuz.
Tamamdır abla kızma:)Aynı konuları aylarca düşünüp yazıp anlatmaya üşenmiyormusunuz , yorulmuyorsunuz. Bakıyorum yeni bir şeyde yok durup durup kuruluyosunuz galiba
Eşim üzgün olmasa silecem de tamamen kafadan işteBence siz de bi yardım alın .
aynı şeyleri sürekli aklınızda tutup ısıtıp ısıtıp böyle önünüze mi döküyorsunuz . Kapatın kapınızı oturun gitmeyin gelmeyin .
Hayır yani asıl konu şu ki yeni bisey yok siz daha aralıkta açtığınız konudaki olaylar kafanızda kalmış şekilde takıntılısınız kadına.
sen kapını kapatıp mesafe koyamıyorsan biz napalım burdan
İnşallah Türkçe öğretmeni değilsinizdir.Ya haset var , bi de eşim üzgün filan falan. Tabi yapacak bi şeyim yok
Eşinin üzgün olma sebebi sen değilsin,bırak üzülsün.Çok özlerse sensiz gider oturur gelir.Eviniz eşinizin huzur bulduğu ,rahat olduğu yer olsun.İkide bir eski defterleri açıp adamı kendinizden uzaklaştırmayın.Azıcık aklı varsa neyin doğru ,neyin yanlış olduğunu biliyordur.Sizin yönlendirmenize gerek yok....Eşim üzgün olmasa silecem de tamamen kafadan işte
merhaba benim kaynanam göçmen. Eşi 11 yıl önce vefat etmiş. Üç oğlu var, annesi ve bekar kızkardeşi var . Hayatında ne bir akraba ne bir komşusu var.
Her neyse.. Kadın şeker hastası.
Hep biz aradık hiç aramadı bi kere doğum günümde aradı o kadar . Sonrasında ailemi de hiç aramadı annem bir kere aradı onlar aramayınca bıraktı.
Hiç bizi evine davet etmedi , genelde ananeye gidiyoruz o da oraya geliyor , ben davet edince herkesi davet ediyordum iki yıl sürdü böyle . Ama hep kendinden bahseder, hastalandı işten çıkıp yanında kaldım , "iyiki oğullarım var" filan dedi bana orda bi şey demedim "beni hiç kırmadın diye de övdüm hatta" Tek ziyaretçisi annem ve babamdı hiç kimsesi yoktu. Sonra iyileşti. Bi gün eşimle konuşurken eşim merveyi vereyim mi dedi yok dedi istemedi.
Aradan bi süre geçti hamile olduğumu öğrendim ama dış gebelikmiş . Geldi hastahaneye ama böyle bin surat , hastalıklarından bahsediyor odada ki bir şey de yok bacağı ağrıyomuş üşütmüş filan annemle filan orda konuştular .
Bi hafta kaldım ameliyat olmak zorunda kaldım. Eşim kalıyordu. tüpüm alındı.
Dedi ki anneme dedi "ben de kalmak isterdim ama rahatsızım gibi bi şey"' var kalan dedim.
Eve geldim . Beni kendi hiç aramadı eşim getirdi yine telefonu nasılsın dedi , dedim ki ameliyat yerlerim acıyor. Dedi ki insanın eline iğne batsa acır . Sonra eve geldiğimde hastahaneden bize gelmiş annemle tahlil için gitmiştik eşimin yanında "sen benim çektiklerimi çeksen , ölen eşinin doktorundan bahsetti , herkes dış gebe zaten dedi bana"
Hala susuyorum. Annem "hoşgeldinz dedi nasılsın dedi" yemek yapmak için mutfağa geçti. Bu da çekti vedalaşmadan gitti. bi gün sonra eşime , annemi ve beni şikayet etmiş .
bir mesaj attım. içeriği çok saygılı. hastayım dedim.
Ameliyatlıyım yani. Sonra diğer oğlu eşimi aradı annem fenalaştı bilmem ne :) ben aradım açmadı.
Aradan zamanlar geçtiii neler duydum neler, kaynanamın annesi beni arıyor “sen kızımı evden defettin sen annenle evlenmişin senin annen orayı karıştırıyor diyor bana”
Sonra kapadım telefonu 2 ay 3 ay gitmedim .
Kaynanamla eşim gitti konuştu işte şey , ben onun öğrencisi miyim bana mesaj attı demiş. Annem de kardeşimin düğünü için davet ederken mesajla etmişti , ben davetiye götürmüştüm aramıştım bu saygısızlıkmış gelmemişlerdi :)) ayağına davetire götürcekmiş annem bunların.
Sonra beni tekrar ananesi aradı
Seni babana şikayet edicem sen düzenimizi bozdun ben torunumu görmeden yapamam annesi kıskanabilir oğlunu filan dedi .
Sen öğretmensin ya ihtiyacın yok bize ondan filan diyor bana.
Biz kızı aldık artık işimiz bitti senin ailenle diyor bana.
Sonra ağladı seni de özledim gel seviyorum seni filan gittim ananenin evine
kaynana geldi hiç takmadı beni eşimi , kendi aralarında konuşuyorlar
Eşim bu kız size naptı dedi kadın çıldırdı .
Ben büyüğüm diye bana bağırdı , ben senin dış gebeliğine filan inanmadım dedi bana.
Bana mesaj atamazsın dedi .
Eşim de beni de aramayın dedi çıktık. Ben de Allahtan bulun dedim, oğlunuza da ediyorsunuz dedim çıktım
Hasta değilmiş hasta olsa da hastahaneye gelemezmiş yanıma halbuki bıktım bu hastalıklardan diye abime anneme herkese söylemişti. Ben ona kal dememişim ihtiyacım yoktu dedim bunu demen bike kötü dedi
Ben de mecbur muyum dedim ?
böyle işte ne düşünürsünüz ?