• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kendine aşırı dikkat eden biriyle birlikte olmak?

Mısır , Hindistan kalsın. Benim için tatil , iyi otel iyi yemek , iyi alışveriş demek. Rahat etmeyeceğim hiçbir ülkeye gitmem. Eşim geçen ay Arabistan’a gitti. Heryer kokuyor diye aç kaldı🙈
Mısır da eğer iyi bir otelde konaklıyorsanız rahat edemeyecek bir şey yok, Hindistan her yerine zorunlu olarak gitmiş ve en iyi otellerinde kalmış olmama rağmen kendi hür irademle asla gitmem.

Suudi Arabistan a gelince neredeyse beş seneye yakın orda yaşadım, orası da anlatılmaz yaşanır diyorum sadece özellikle benim yaşadığım yıllarda.
 
Yemekleri super bile olsa ben korkarim oraya gitmeye bi defa. 😄😄 Bilmiyorum nereden çikti bu misir aşki cogu giden de rezillik yasayip geliyor zaten nadir var herşeyden mutlu olan insanlar.
Misir'a popi olmadan once gittim. Tarih, arkeoloji ve mitoloji meraklisi biri icin bu anlamlarda cennet gibi ulke. Ama giderken beklenti saatlerce gunes altinda tapinak gezmek, binlerce yillik eserleri gormek vs degilse evet memnun kalinmaz cunku başka numarasi yok ulkenin :D

20 ulkeye gittim, "tekrar gelirim" dediklerim sayilidir. Tamamen giderkenki beklentiye bagli.
 
Misir'a popi olmadan once gittim. Tarih, arkeoloji ve mitoloji meraklisi biri icin bu anlamlarda cennet gibi ulke. Ama giderken beklenti saatlerce gunes altinda tapinak gezmek, binlerce yillik eserleri gormek vs degilse evet memnun kalinmaz cunku başka numarasi yok ulkenin :D

20 ulkeye gittim, "tekrar gelirim" dediklerim sayilidir. Tamamen giderkenki beklentiye bagli.

Oradaki saticilar ve insanlarla ilgili hic iyi seyler duymuyorum ya. 🙄 Ben oraya gitsem sinirden ölürdüm.😄 Turkiyede bile sinirleniyodum
 
Oradaki saticilar ve insanlarla ilgili hic iyi seyler duymuyorum ya. 🙄 Ben oraya gitsem sinirden ölürdüm.😄 Turkiyede bile sinirleniyodum
Satıcılar neredeyse nufusunuza gecip sizinle Turkiye'ye gelecek :D ve asla tek fiyat yok, kime ne tuttururlarsa. Asiri pazarlik var, bana 50ye sattigini size 100e başkasına 30a satabiliyor. Ve satisa giden yolda her sey mubah diyerek kolunuzdan falan tutuyorlar, fiziksellik de var. Tam bir aksiyon :D

Ama onun disinda ulkenin tarihi ve eserleri muhteşem. Ben neredeyse en guneyinden en kuzeyine kadar gezdim ama odak noktam dedigim gibi tapinaklar, yapilar ve müzelerdi.Sirf onlar icin deger, ama baska da bir numarasi yok. Onun yerine mesela -ben gitmedim ama instagram postlarinda gordugum kadariyla- Fas mesela daha guzel fotograflar cekilen bir ulke :D
 
Oradaki saticilar ve insanlarla ilgili hic iyi seyler duymuyorum ya. 🙄 Ben oraya gitsem sinirden ölürdüm.😄 Turkiyede bile sinirleniyodum
Acayip pazarlık varmış . Fiyat 10 dan 3 e kadar düşüyormuş mesela. Kimi saf bulurlarsa artık. Hatta sahte tarihi parça vs satmaya çalışanlar da varmış. Bir keşmekeş. Cıks ben almayayım. Piramitlerin röntgenine dek belgesellerden ezberledik zaten😂
 
Konuda önce konu sahibi, sonra ferhans linçlenmiş, sonra bir diyetisyen. Sonra ekonomi konuşulmuş, ardından tatil yerleri analiz edilmiş 😅😅😅😅 Arada kaçırdıklarım varsa affola 😅😅😅 Hiç üşenmeden buraya kadar geldim. Çok sürükleyiciydi. Emeği geçen herkese çok teşekkürler 😅 Konu sahibi yarın düğünün varmış hayırlı uğurlu olsun mutluluklar diliyorum 💕
 
Bir yurtdışı tatili merakı var sitede. Bekarken 5 ülke gezdim . E çok da bir şey yokmuş dedim. Düğün yapma yurtdışında balayı yap, giyim alma yurtdışında gezersin , evine eşya alma ne gerek var , dünyayı gez. Abi belki bizler de dünyayı gezmeyi gereksiz görüyoruz olamaz mı? Herkes nasıl , neyle mutluysa onu yapsın.O kadar yol yürüyecek ayaklarımız yok belki de aaaa🙈🙈
Ay evet ya. Tamam belki farklı kültürleri tanıma açısından çok iyi olabilir yurtdışı gezisi ama bizim ülkede artık gitmeyeni dövecek kıvama geldiler neredeyse. Ben kendi ülkemde bile adam akıllı gezemedim ki. Uzun vadeli planlarımda -dayak yemezsem eğer😜- Türkiye turu var . Kendi ülkemi gezeyim göreyim öğreneyim de yurtdışı kenarda dursun
 
Satıcılar neredeyse nufusunuza gecip sizinle Turkiye'ye gelecek :D ve asla tek fiyat yok, kime ne tuttururlarsa. Asiri pazarlik var, bana 50ye sattigini size 100e başkasına 30a satabiliyor. Ve satisa giden yolda her sey mubah diyerek kolunuzdan falan tutuyorlar, fiziksellik de var. Tam bir aksiyon :D

Ama onun disinda ulkenin tarihi ve eserleri muhteşem. Ben neredeyse en guneyinden en kuzeyine kadar gezdim ama odak noktam dedigim gibi tapinaklar, yapilar ve müzelerdi.Sirf onlar icin deger, ama baska da bir numarasi yok. Onun yerine mesela -ben gitmedim ama instagram postlarinda gordugum kadariyla- Fas mesela daha guzel fotograflar cekilen bir ulke :D

Acayip pazarlık varmış . Fiyat 10 dan 3 e kadar düşüyormuş mesela. Kimi saf bulurlarsa artık. Hatta sahte tarihi parça vs satmaya çalışanlar da varmış. Bir keşmekeş. Cıks ben almayayım. Piramitlerin röntgenine dek belgesellerden ezberledik zaten😂

Işte ben net kaziklanirdim hayatimda hic pazarlik yapmadim. O kol filan tutma veya fiziksel temas olayinda zaten bizim tatil biterdi orada artik esim polislik mi olurdi hastanelik mi tahmim edemiyorum saldircak kiisi sayisina bagli. 😄😄😄
 
Işte ben net kaziklanirdim hayatimda hic pazarlik yapmadim. O kol filan tutma veya fiziksel temas olayinda zaten bizim tatil biterdi orada artik esim polislik mi olurdi hastanelik mi tahmim edemiyorum saldircak kiisi sayisina bagli. 😄😄😄
Ben oyumu hastanelikten yana kullaniyorum çünkü kesin esnaf dayanismasi vardir, adam yigarlar :D hic gerek yok aksiyona.

Tamamen tatil beklentilerinizle alakali aslinda. Ben Misir'da keyif aldim ama Finlandiya'da sıkıldım mesela ama modern sanata, mimariye merakli insanlar keyif aliyor. Medeniyet bana yaramiyorsa demek :D :D
 
Konu sahibinin yarın düğünü varmış mutluluklar dilerim, zaman uçuyor mu anlamadım sanki aylar varmış gibiydi 😳
 
Misir'a popi olmadan once gittim. Tarih, arkeoloji ve mitoloji meraklisi biri icin bu anlamlarda cennet gibi ulke. Ama giderken beklenti saatlerce gunes altinda tapinak gezmek, binlerce yillik eserleri gormek vs degilse evet memnun kalinmaz cunku başka numarasi yok ulkenin :D

20 ulkeye gittim, "tekrar gelirim" dediklerim sayilidir. Tamamen giderkenki beklentiye bagli.
SİDİK kokuyor. korkunç bi koku var kahirede. Denizi ok otel tatili türkiyeden ucuz ama değmez ya ben tekrar gitmek istemiyorum ben baliye de gittim çok dalgalı köylü olduğum için deniz kıyısı bi yere gidersem denizine bakarım. Mesela italyanın sahilleri de çok taşlı. Anca beach bulman lazım benlik değil. O kadar mı yaşlıyım bilmiyorum memleketim yazlık bi memleket sürekli denizi kıyaslıyorum ve memnun kalmıyorum
 
SİDİK kokuyor. korkunç bi koku var kahirede. Denizi ok otel tatili türkiyeden ucuz ama değmez ya ben tekrar gitmek istemiyorum ben baliye de gittim çok dalgalı köylü olduğum için deniz kıyısı bi yere gidersem denizine bakarım. Mesela italyanın sahilleri de çok taşlı. Anca beach bulman lazım benlik değil. O kadar mı yaşlıyım bilmiyorum memleketim yazlık bi memleket sürekli denizi kıyaslıyorum ve memnun kalmıyorum
Iste ben yurtdisina deniz veya otel tatili icin gitmiyorum. Her gun kilometrelerce yuruyeyim, muze gezeyim, dogasini goreyim, kale-saray-tarihi yapi vs goreyim pesindeyim. Italya'ya iki kere gittim, güneyi haric cogu yerini gezdim ama bir kere ayağımı denize sokmadim gezmekten :D o yuzden dedim beklentiler onemli diye.
 
Iste ben yurtdisina deniz veya otel tatili icin gitmiyorum. Her gun kilometrelerce yuruyeyim, muze gezeyim, dogasini goreyim, kale-saray-tarihi yapi vs goreyim pesindeyim. Italya'ya iki kere gittim, güneyi haric cogu yerini gezdim ama bir kere ayağımı denize sokmadim gezmekten :D o yuzden dedim beklentiler onemli diye.
Ben tatilde mutlaka girerim denize genç kızlığımda yürüyeyim göreyim derdim şimdi tatilde yatmak yemek yüzmek isterim hele bebekle imkanı yok. Erasmus yaptım 1 sene yeşil pasaportum vardı enerjim de vardı. Hızlı trenle çoook meşhur diye gitmiştim ıyyy yani
 
Ben tatilde mutlaka girerim denize genç kızlığımda yürüyeyim göreyim derdim şimdi tatilde yatmak yemek yüzmek isterim hele bebekle imkanı yok. Erasmus yaptım 1 sene yeşil pasaportum vardı enerjim de vardı. Hızlı trenle çoook meşhur diye gitmiştim ıyyy yani
Bebekle eminim tum dinamikler degisiyordur, o apayri bir durum zaten.

Valla genc kizligim da kalmadı artik ama gezme sevgim baki :D Cumlenin ilk kismini yazarken uzuldum ya gencim ben hala, genc kizim, açılmamış gül goncasiyim :(
 
Bebekle eminim tum dinamikler degisiyordur, o apayri bir durum zaten.

Valla genc kizligim da kalmadı artik ama gezme sevgim baki :D Cumlenin ilk kismini yazarken uzuldum ya gencim ben hala, genc kizim, açılmamış gül goncasiyim :(
Ay annem gençliğinden bahsederken hep ben kızken derdi beni sinir ederdi cahil cahil konuşma derdim ben de bebek öncesi hayatımdan genç kızken diye bahseder pldum hahahaha
 
Ay annem gençliğinden bahsederken hep ben kızken derdi beni sinir ederdi cahil cahil konuşma derdim ben de bebek öncesi hayatımdan genç kızken diye bahseder pldum hahahaha
Ben de artik "bizim zamanimizda" veya "simdiki gencler" diye baslayan cumleler kurarken yakaliyorum kendimi :D cok uzucu hey gidi, bir zamanlar "simdiki gencler" bizdik.

Bu bahsi kapatabilir miyiz, tadim kacti :D
 
Bebekle eminim tum dinamikler degisiyordur, o apayri bir durum zaten.

Valla genc kizligim da kalmadı artik ama gezme sevgim baki :D Cumlenin ilk kismini yazarken uzuldum ya gencim ben hala, genc kizim, açılmamış gül goncasiyim :(
Bu işin duayeni benim ama daha cık cık moduna geçmedim 😅
 
Ben de artik "bizim zamanimizda" veya "simdiki gencler" diye baslayan cumleler kurarken yakaliyorum kendimi :D cok uzucu hey gidi, bir zamanlar "simdiki gencler" bizdik.

Bu bahsi kapatabilir miyiz, tadim kacti :D
KEndimi hala genç sayıyorum sonra 20 yaşındaki kardeşim ve arkadaşlarıyla muhattap oluyorum geçiyo
 
Back
X