• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kızlar ailem eşimden borç istiyor

Al işte isteyince oluyormuş
Bana zarar veriyorlar amaçları ne bilmiyorum ama artık samimi olmayacağım çok kötü sözler ettiler zamanında ikimizede neler neler dedilerki eşimle aramda 8 yaş var, diye demedikleri kalmadı yok yaşlı sapık yok kocaman falan filan neler neler oldukii
 
Ailenizle az görüşün.
Bir süre arayıp sormayın.
Eşiniz de para vermesin artık. Siz verdikçe mecbursunuz gibi görmeye başlamışlar.
Babanız ileri yaşta değilse gidip çalışsın. Emekli maaşıyla geçinmek zor, bunun sorumlusu siz değilsiniz.
 
Evet öyle oldu hayır ailesini kendine karıştırmaz anlatmaz bu olayları üzülüyorum kendimi kullanılmış hissediyorum bize gelince yok vs diyip inanmıyorlar intihar edecem diyor babanız ceza evine girerse beni aramayın vs diyor sinirlerim bozuldu eşime ne deyip kapatabilirim bu konuyu nasıl unuturum ona çok sinirlerim bozuldu
Bizi kullanıyorlar artık para vermiyoruz görüşmüyoruz ararlarsa açma bu kadar diyeceksin bitti. Ne intiharı ya saçmalama seni çok iyi kullanıyorlar
 
Bana zarar veriyorlar amaçları ne bilmiyorum ama artık samimi olmayacağım çok kötü sözler ettiler zamanında ikimizede neler neler dedilerki eşimle aramda 8 yaş var, diye demedikleri kalmadı yok yaşlı sapık yok kocaman falan filan neler neler oldukii
Suç sende artık, bunlara rağmen görüşüp para yağdırmaya devam etmissin. Kocanın yerinde olsam seni bir güzel haslardim ailenle de görüşmezdim çoktan
 
Aileye desteğe karşı insan değilim belli koşullarda fakat asalak tarzı bir tarafın bir tarafa ipotek koymasına karşıyım bugün elektrik borcu yarın su borcu yarın yenek parası bir diğer gün bilmemne borcu sizde Karun değilsiniz buda okyanus değil durumuna göre çocuk ayağına göre yorgan.Valla emekli kaç yaşında çalışan insanlar var hayat zorsa hepimize zor .Sizinde cocugunuz var siz böyle olmayın temennim bu .İnsan evladın yükünü alır ona yük yüklemez.Saglik olur bişey olur elinde vardır istersin yaparsın ama mecbursun olmaz .Bu aşamaya getiremezsin üstelik bu damat senin oğlun değil kendilerine gelsinler
 
Annenizin siz hamileyken ettiği laflar aşırı kötü. Sizi işine yarayınca seviyor, yaramayinca beddua ediyor. Sanırım yirmili yaşların baslarindasiniz, anneniz babanız çok yaşlı değildirler. Fatura ödeyecek para yoksa çalışmaları gerek, bunlar her ailenin yaptigi harcamalar yani. Emeklilik maaşı yetmiyorsa kalkıp çalışılacak. Eşinizle boş yere tartışmayın aileniz için, adam zaten yeni işe girmiş aynı anda kaç evi gecindirebilir.
 
Hiç sormayın gerçekten çok kötü oluyorum yaaa ben bekarken eşim para atıyordu bana o zamanlar görüşüyorduk sigara parası alıyorlardı benden para nereden geliyor falan da sormuyorlardı eşim ihtiyacın varsa alırsın diyordu bana faydaları olmadığını bildiği için gönderiyordu adamcağız onu bile alıyorlardı birazını sigara almak için 😑🤦
Bak valla anana babana yorum yaparsam cinnet geçirir banlanırım benim kızımın benim verdiğimden ffazla parası varsa sorgusuz almam mümkün almam mümkün değil de sorgulamaktan onu öldürürüm nerden buldun diye
 
Bizi kullanıyorlar artık para vermiyoruz görüşmüyoruz ararlarsa açma bu kadar diyeceksin bitti. Ne intiharı ya saçmalama seni çok iyi kullanıyorlar
Olsun napim görüşmem artık teşekkür ederim içimi rahatlattınız günahmi vs diye içim içimi yiyordu gerçekten ama artık dediğiniz gibi benim önceliğim ailem olmalı onlara harcadığımız telefom faturası parası olsun normal harçlık verme olsun o paralarla şimdiye birçok şey yapılırdı gerçekten istediler bin ona ver bin ötekine beşyüz ötekine bin onun faturası ikibin onun bilmemnesi falan çok harcattılsr sanırım biz evlenirken bize aldıkları halılar olsun çaycı vs olsun onlara saydılar
 
Bana zarar veriyorlar amaçları ne bilmiyorum ama artık samimi olmayacağım çok kötü sözler ettiler zamanında ikimizede neler neler dedilerki eşimle aramda 8 yaş var, diye demedikleri kalmadı yok yaşlı sapık yok kocaman falan filan neler neler oldukii
Bide bu sapiktan afedersiniz öyle demişler ya para istiyorlar off offf valla mesafe koyun sadece kardeşlerinize üzüldüm o ortamda
 
Annenizin siz hamileyken ettiği laflar aşırı kötü. Sizi işine yarayınca seviyor, yaramayinca beddua ediyor. Sanırım yirmili yaşların baslarindasiniz, anneniz babanız çok yaşlı değildirler. Fatura ödeyecek para yoksa çalışmaları gerek, bunlar her ailenin yaptigi harcamalar yani. Emeklilik maaşı yetmiyorsa kalkıp çalışılacak. Eşinizle boş yere tartışmayın aileniz için, adam zaten yeni işe girmiş aynı anda kaç evi gecindirebilir.
Evet teşekkür ederim 24 yaşındayım annem 45 babam 46
 
Bide bu sapiktan afedersiniz öyle demişler ya para istiyorlar off offf valla mesafe koyun sadece kardeşlerinize üzüldüm o ortamda
Evet 27 yaşında ablam var babannemle yaşıyor 7 yaşından beri ondan sevgi gördü çünkü ona gitti erkek kardeşim de yazık psiklolojisi bozuldu biraz o evde
 
Olsun napim görüşmem artık teşekkür ederim içimi rahatlattınız günahmi vs diye içim içimi yiyordu gerçekten ama artık dediğiniz gibi benim önceliğim ailem olmalı onlara harcadığımız telefom faturası parası olsun normal harçlık verme olsun o paralarla şimdiye birçok şey yapılırdı gerçekten istediler bin ona ver bin ötekine beşyüz ötekine bin onun faturası ikibin onun bilmemnesi falan çok harcattılsr sanırım biz evlenirken bize aldıkları halılar olsun çaycı vs olsun onlara saydılar
Senin doğmamış çocuğuna o lafları ederken günah değil miydi? Eşini de kendini de ezdirme artık
 
Bak valla anana babana yorum yaparsam cinnet geçirir banlanırım benim kızımın benim verdiğimden ffazla parası varsa sorgusuz almam mümkün almam mümkün değil de sorgulamaktan onu öldürürüm nerden buldun diye
Kesinlikle kızım olsa bende öyle yaparım gittiği heryeti bilmek isterim aldığı larayı nereden almış vs diye onlar sormuyorlardı tabi eşimle evlenmeden önce sevgiliyken buluştuğumuzda arabanın plakasına kadar vermişler polise bizi alıp apar topar karakola götürdüler 😑 birde adam onlara para veriyordu yine evlerine bişiler alıyordu me olduysa bi an gaza gelmişler herhalde gezmeye götürmedik onları diye bilmşyorum kızımı kaçırdı vs demiş 😑
 
Evet 27 yaşında ablam var babannemle yaşıyor 7 yaşından beri ondan sevgi gördü çünkü ona gitti erkek kardeşim de yazık psiklolojisi bozuldu biraz o evde
Anladım sizi insan dayanamaz birde toplumda yanlış algı var evladın da anne baba uzerinde hakkı var evladada sorulacak bu anne babadan razı mısın diye .Nasıl bilirdin denir ya .İşte öyle.Bu nedenle evliliğinize çocuğunuza odaklanın ilerde çalışırsaniz kardeşlerinize onlarda size veriyorsa mesela destek olmanız daha hayırlı olur.Esinizle ortak kararla ama.Bu nedenle üzülmeyin önce sizin eviniz eşiniz çocuğunuz sıralama bu .Ayıp değil günah değil Kendi kul hakkiniza girmeyin
 
Suç sende artık, bunlara rağmen görüşüp para yağdırmaya devam etmissin. Kocanın yerinde olsam seni bir güzel haslardim ailenle de görüşmezdim çoktan
Beni çok severek evlendi sanırım kıyamıyoe ama ne deseniz haklısınız benim salaklığım adam kaç defa dwdi bizi enayı yerine koyuyorlar görüşme demiyorum fazla yüz verme dedi ben dinlemedim banada şimdi diyor sanada para vermem onlara attığını görürsem diye ben zaten asla atmam olsa bile artık o lafları unutamıyorum aslaa annemi her gördüğümde aklıma geliyor ezmek istiyorlar eşimi sürekli Oysaki adam yardıma ihtiyacı olanı geri çevirmez o da biliyorki onu istemiyorlar kullanıyorlar
 
Evet teşekkür ederim 24 yaşındayım annem 45 babam 46
Gayet genç yastalar ve calisabilirler. Aslında emeklilik yaşı 65, erken emekli olmuş babaniz anlıyorum ama fatura borcu birikiyorsa yetişmiyor demektir. Normal bir evde maaş alınca kira, faturalar ödenir sonra gıda alışverişi vs. yapilir.Bedavaya alistirmayin kimseyi, nasıl olsa biri öder diye dusunduklerinden on beş bin fatura gelmiş.
 
Beni çok severek evlendi sanırım kıyamıyoe ama ne deseniz haklısınız benim salaklığım adam kaç defa dwdi bizi enayı yerine koyuyorlar görüşme demiyorum fazla yüz verme dedi ben dinlemedim banada şimdi diyor sanada para vermem onlara attığını görürsem diye ben zaten asla atmam olsa bile artık o lafları unutamıyorum aslaa annemi her gördüğümde aklıma geliyor ezmek istiyorlar eşimi sürekli Oysaki adam yardıma ihtiyacı olanı geri çevirmez o da biliyorki onu istemiyorlar kullanıyorlar
Aklı başında iyi bir eşiniz var demekki maşallah her erkekde bunu bile bile böyle tepki vermez o size verdiği değerden ama adamın sabrinida sonsuz saymayın.Tadinda bırakın
 
Anladım sizi insan dayanamaz birde toplumda yanlış algı var evladın da anne baba uzerinde hakkı var evladada sorulacak bu anne babadan razı mısın diye .Nasıl bilirdin denir ya .İşte öyle.Bu nedenle evliliğinize çocuğunuza odaklanın ilerde çalışırsaniz kardeşlerinize onlarda size veriyorsa mesela destek olmanız daha hayırlı olur.Esinizle ortak kararla ama.Bu nedenle üzülmeyin önce sizin eviniz eşiniz çocuğunuz sıralama bu .Ayıp değil günah değil Kendi kul hakkiniza girmeyin
Haklısınız allah razı olsun içimi rahatlattınız birde evde ne olursa mesela diyelim annem bize küstğ kardeşime ve babama da kızar görüşme onlarla diye onlarda annemi dinler bir defasında benim oğluma vermişlerdi hava makinesini tartıştı annem kocamla çabuk hazırlan dedi bana hazırlandım çarşıya gittik eşimle yürüyerek araba açık kalmış gidip arabadan geri almışlar verdikleri makineyi 😢 sonra eşim aldı tabi yenisini mesele para değildi varken ihtiyacı olan kullansın boş para harcanmasın dı birde annem bir defasında biz yeni evliyken bizi ayırmak için geçmişte yaşadığım arkadaşlıktan bahsetti kocama senin karın o.rosbu dedi 😭 bende bağırıp çağırdım ağladım eşim bana sarıldı eve gelmek istedşm de eşim dedi annen hasta biraz sakin falan bilmiyordu adam o zamanlar bunların gerçek yüzünü allah cezalarını versin çok uzduler beni sevgilisi olan geçmişte o.rusbumu oluyor yani :(
 
Aklı başında iyi bir eşiniz var demekki maşallah her erkekde bunu bile bile böyle tepki vermez o size verdiği değerden ama adamın sabrinida sonsuz saymayın.Tadinda bırakın
Bencede artık eşimi dinliycem beni sevmese hayatta katlanmazdı başkası olsa beni hadi git onların yanına der gönderirdi basardı tekmeyi aklı yerine evet benden tecrübeli olduğu kesin baksana kendimi de eşimide kullandırttım çok üzülüyorum aramşycam artık srarsada açmiycam hamileyken öyle demişti doğurmuştum bayrama yakın bayramda eşim ara yinede dedi aradım pişmandı belliydi çocuk gi olmuştı bebeği falan sordu dikkat edin falan dedi ama aramaz olaydım hazır aylarca monuşmamıştım gitmemiştim birdaha soktum içimize onları :(
 
Back
X