- Katılım
- 6 Mart 2024
- Mesajlar
- 14.543
- Emoji Skoru
- 13.014
- Puanlar
- 228
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi Lady Guinevere
- #361
ya hu banane baskasından? demek istediğimi dahi anlamıyorsunuz. insanların bu konuda illa sikayeti olmasına gerek yok. toplu yasamda insanlar biraz sağduyulu yasamak zorunda.yav başkasının yokmuş demek bi derdi
demek ki kimsenin yaşlısı hastası erken işi yokmuş
"belki var" olsa neden gruba sizden başka kimse yazmıyor?
neden sizden başka kimsenin şikayeti yok?