• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Komşu sorunu

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
yav başkasının yokmuş demek bi derdi
demek ki kimsenin yaşlısı hastası erken işi yokmuş
"belki var" olsa neden gruba sizden başka kimse yazmıyor?
neden sizden başka kimsenin şikayeti yok?
ya hu banane baskasından? demek istediğimi dahi anlamıyorsunuz. insanların bu konuda illa sikayeti olmasına gerek yok. toplu yasamda insanlar biraz sağduyulu yasamak zorunda.
 
Matkap sesi savunulmadi hala anlamıyorsunuz.

Tasinan insanlarin bir-iki gunluk gurultusu savunuldu.

Sanki haftalarca tepenizde matkap kullanılmış da o savunulmuş gibi davraniyorsunuz.
ramazan basından beri yasıyoruz. evet aynı daire değil ama sürekli bu yasanıyor. bütün daireler dolsun diye bekleyeyim mi?
 
Çocuğunuzun kulak arkasına kadar gün yüzü görmemiş laflar işitmediğiniz için çok şanslısınız. Gerçekten. Hayattaki tek şansınızı kullanmış olabilirsiniz böylelikle.
Çok sıktı bu çocuk muhabbeti.
Bizim okulun dibinde ders saatlerinde eylemler şarkılar türküler , küfürler beddualar gırla hergün. E adamların da protesto hakları var napsınlar ? Alıştı çocuklar işliyorlar derslerini . Bizimkiler çocuk değil miiii?🙈🙈🙈
 
Bizim okulun dibinde ders saatlerinde eylemler şarkılar türküler , küfürler beddualar gırla hergün. E adamların da protesto hakları var napsınlar ? Alıştı çocuklar işliyorlar derslerini . Bizimkiler çocuk değil miiii?🙈🙈🙈
bacım aynı sey mi? sürekli bunu örnek veriyorsun.
 
ramazan basından beri yasıyoruz. evet aynı daire değil ama sürekli bu yasanıyor. bütün daireler dolsun diye bekleyeyim mi?
Beklemeyin. Cikin her dairenin kapisina gidin "9a kadar bitirin" diye. Ne münasebet ya insanlar ayri zamanlarda tasiniyor, belli zaman belirleyip tek seferde tasinsinlar.
 
ya hu banane baskasından? demek istediğimi dahi anlamıyorsunuz. insanların bu konuda illa sikayeti olmasına gerek yok. toplu yasamda insanlar biraz sağduyulu yasamak zorunda.
sizin toplu yaşadığınız yerde de
insanlar yeni taşınıp ev yerleştirene karşı sağduyulu olmayı tercih etmişler işte...
 
Beklemeyin. Cikin her dairenin kapisina gidin "9a kadar bitirin" diye. Ne münasebet ya insanlar ayri zamanlarda tasiniyor, belli zaman belirleyip tek seferde tasinsinlar.
ayyy Allahhh 😂😂 tamam valla sizsiniz. yardımlarınız için tesekkürler, biz çözümünü bulduk. yormayın kendinizi
 
Bir öğretmen olarak ileride çocuğunuza göstereceğiniz aşırı koruyucu ebeveynlik tutumunu şimdiden görebiliyorum. Lütfen dünyada sadece sizin öncelikleriniz varmış gibi davranmaktan vazgeçin.Nitekim hepimiz insanız ve sosyal varlıklarız. Belki bir gün siz de komşularınızdan anlayış beklemek zorunda kalacaksınız. Dediğiniz durum günlerce haftalarca boş yere sebepsiz uzasa burda herkes emin olun sizi haklı bulurdu . Ama bebeğinizin uyku saati 2 gün sarktı diye gösterdiğiniz bu yanlış üslubu kimsenin haklı bulacağını düşünmüyorum. Hala da insanlara banane banane minvalinde cevaplar veriyorsunuz. Bazen çoğunluğun düşüncelerini biraz anlamaya çalışıp aa evet aslında olabilir demekte bir erdemdir.
 
bacım aynı sey mi? sürekli bunu örnek veriyorsun.
Aynı şey evet. Dereceli çocuklar aylardır ABD yi İsrail’i protesto edenleri dinliyor diplerinde . Ne yapsın çocuklarla öğretmenler ? Gidip dövsünler mi uyarsınlar mı? Sizin bebeğinizin uyku hakkı var diyorsunuz. Ders saatlerinde sessizlik hakları yok mu başarılı çocukların? Hep ben ben diyorsunuz. Ama bilinçli anne ve veli olarak oradaki kişilerin de protesto hakkı var diyorum. Okulun yolları kapanıyor ona bile birşey demiyoruz aylardır .
 
ayyy Allahhh 😂😂 tamam valla sizsiniz. yardımlarınız için tesekkürler, biz çözümünü bulduk. yormayın kendinizi
Cok samimi soruyorum. Baslik acip "biz gicik miyiz" diye soruyorsunuz. Aksi yorumlar gelince asla kabul etmeyip hakliliginizi savunuyorsunuz. Bu kadar hakli oldugunuza inanıyorsaniz niye aksi gorusler almak istiyorsunuz? Şu 19 sayfada ekseri herkes sizi haksiz buldu mesela, basligi acmanizin amaci hakli olup olmadiginizi ogrenmek degil miydi?
 
Bir öğretmen olarak ileride çocuğunuza göstereceğiniz aşırı koruyucu ebeveynlik tutumunu şimdiden görebiliyorum. Lütfen dünyada sadece sizin öncelikleriniz varmış gibi davranmaktan vazgeçin.Nitekim hepimiz insanız ve sosyal varlıklarız. Belki bir gün siz de komşularınızdan anlayış beklemek zorunda kalacaksınız. Dediğiniz durum günlerce haftalarca boş yere sebepsiz uzasa burda herkes emin olun sizi haklı bulurdu . Ama bebeğinizin uyku saati 2 gün sarktı diye gösterdiğiniz bu yanlış üslubu kimsenin haklı bulacağını düşünmüyorum. Hala da insanlara banane banane minvalinde cevaplar veriyorsunuz. Bazen çoğunluğun düşüncelerini biraz anlamaya çalışıp aa evet aslında olabilir demekte bir erdemdir.
banane’yi komsularıma söylemedim. burdakiler millete ne senin cocugundan dediği için ben de madem böyle bir mantık var o zaman onların tasınması da beni ilgilendirmiyor dedim.


engin pedagojik bilgileriniz de beni aydınlattı, aynı eğitimleri aldım tesekkür ederim. ben cocuguma karşı korumacı değilim ama korktuğu için sabahın 4.30una kadar uyumayan cocugunuz olunca e insan biraz geriliyor.
 
Gecenin 1inde kalorifer söken komsumun kapisina inmistim. Gecen sene evimden usta cikmadi hep izin aldim, saatini ayarladim, gunduz geldiler. Aksam aksam kimsenin kimseyi rahatsiz etmeye hakki yok. Yinede ara ara bu tip seylerde 11e kadar sesimi cikarmam. 11i gecerse uyaririm. Ancak otopark konusunda haksizsiniz
 
Cok samimi soruyorum. Baslik acip "biz gicik miyiz" diye soruyorsunuz. Aksi yorumlar gelince asla kabul etmeyip hakliliginizi savunuyorsunuz. Bu kadar hakli oldugunuza inanıyorsaniz niye aksi gorusler almak istiyorsunuz? Şu 19 sayfada ekseri herkes sizi haksiz buldu mesela, basligi acmanizin amaci hakli olup olmadiginizi ogrenmek degil miydi?
hayir ben beni eleştiren çoğu kişinin yorumunu da beğendim. ama bize ne senin cocugundan, 2 saat sabrediverseydin, yok sen öylesin böylesin, hatta eski alakasız konularımı dahi gündeme getirdiklerinde tepki vermem normal.

yoksa coğu uslübunu koruyan ve daha anlayışlı olabilirsiniz vs tarzı yorumların hepsine anlayışla cevap verdim.

ama konu öyle bir yere geldi ki benim sesten rahatsız olmam saçma ve yersiz bulunuyor. hoş değil. ama simdi düsününce saçma yere yükselmişim onlara da.
 
Gecenin 1inde kalorifer söken komsumun kapisina inmistim. Gecen sene evimden usta cikmadi hep izin aldim, saatini ayarladim, gunduz geldiler. Aksam aksam kimsenin kimseyi rahatsiz etmeye hakki yok. Yinede ara ara bu tip seylerde 11e kadar sesimi cikarmam. 11i gecerse uyaririm. Ancak otopark konusunda haksizsiniz
keske bize de gündüzden haber verselerdi.

ya adam girişi kapatmış, çıkamıyorum. neresinde hatalıyım ki? ki aradım gayet güzel konustum, adam camideyim, yarım saate gelirim diyor. geliyor, üstüne diğer aracın sahibini ara o çeksin aracını diyor. yine neyse diyorum çıkıyorum, ben çıktığım gibi aracı yine aynı yere çekiyor. geri geliyorum parka giremiyorum. ben de eve alıp çıkamayacağıma göre arabayı, arkasına bıraktım
 
saldırgan bir yer mi gördünüz?
Düzgün üslup ve saldırgan üslup arasında geniş bir skala var. İki uçta olmanız gerekmiyor. Saldırgan olmasa da emir verir tarzda bir mesaj. Sevgililer, lütfenler o üstten bakan, emir veren hissiyatın karşıya geçmesini engellemiyor.
 
defalarca açıkladım, tekrar açıklamicam. matkap sesi savunuldu bu sitede a dostlaaar 😂 benim sorunum çocuk, baskasının hastası, yaşlısı, işi olur.
Siz işinize geldiği gibi anlamakta ısrar ediyorsunuz. Kimse matkap sesini savunmadı. Bir şey savunuyorsak da taşınma sırasında mecburi olacak şey için anlayış gösterilmesini savunuyoruz. Üstelik eşinizin üslubu da çok kötü. Ama diyorsanız ki ben anlayış göstermem anlayış da beklemeyin, bebeğinizin gece ağlamaması için nöbet tutun. Ee insanların hastası, yaşlısı, işi gücü var. Sizin bebeğinizin gürültüsünü de çekmek zorunda değiller.
 
Düzgün üslup ve saldırgan üslup arasında geniş bir skala var. İki uçta olmanız gerekmiyor. Saldırgan olmasa da emir verir tarzda bir mesaj. Sevgililer, lütfenler o üstten bakan, emir veren hissiyatın karşıya geçmesini engellemiyor.
ne biliyim, bana atılsa bu mesaj emir veriliyormus gibi hissetmezdimm. mizac farkı da var demek
 
Siz işinize geldiği gibi anlamakta ısrar ediyorsunuz. Kimse matkap sesini savunmadı. Bir şey savunuyorsak da taşınma sırasında mecburi olacak şey için anlayış gösterilmesini savunuyoruz. Üstelik eşinizin üslubu da çok kötü. Ama diyorsanız ki ben anlayış göstermem anlayış da beklemeyin, bebeğinizin gece ağlamaması için nöbet tutun. Ee insanların hastası, yaşlısı, işi gücü var. Sizin bebeğinizin gürültüsünü de çekmek zorunda değiller.
evet değiller. haklısınız, tesekkürler.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X