polis esiyim. askerler sanırım biraz daha rahat burda. benim esim 3 ayda bir ilçe görevine gidiyor maalesef. 1 ay kalıyor. ama bildiğim kadarıyla askerler üst bölgesine gitmiyor burda. onun dışında merkez yüksekovadan daha kücük bi ilçe. en gelişmiş ilçesi yüksekova. ona rağmen ben zorlandım. yapacak hiçbir sey yok. yani esinizin yatış günü olsa bile en büyük aktivite evde oturup tv izlemek

dışarıda hiçbir sosyal aktivite yok. burda 2 yer var gidip gezilebilecek valla onları da su yolu yaptık

geldikten sonra arkadaslar edinip biraz olsun iyi vakit gecirebilirsiniz en azından. burda herkes yabancı olduğu için arkadas edinmek kolay oluyor. ama sağlık hizmetleri vs berbat, onu söyleyeyim. bizi en çok yoran konu bu su anda. her sağlık sorununda 180 km yol gidip vanda tedavi görüyoruz. maddi manevi yoruyor insanı.