Merhabalar arkadaşlar
ben 12 yıllık evliyim bir dönem eşimin ailesiyle sıkıntılar yaşadık onları atlattım ben hastalandım hastalığımı atlattım şimdi en ufak şeylere sinirleniyorum üzülüyorum
sinirlerim çok yıpranık halde 3 tane çocuğum var eşim böyle tam kütük hiç halden anlamaz çocuklarla ilgilendiği yok işten kahveye akşam eve gelir , ben de ister istemez sitem ediyorum ben böyleyim diyor ama ben böyle değildim senin için bir sürü fedakarlıklar yaptım sen de benim için birşeyler yap çok şey istemiyorum çocuklarım Ergen laf dinlemiyorlar eve vaktinde gel akşam huzurunu yakalayalım arada bir ailece etkinlik yapalım bana da biraz kibar davransın. Diyorum acaba beni kolay elde ettiği için mi bu kadar böyle yapıyor benim babam yok istemeye geldiler dayımgil de verdi benim hiçbir şeyden haberim yok zaten teyzemin oğlu 15 yaşındaydım nişanlandığımda 16da evlendim 17'de anne oldum bebeğim kucağımdayken bir daha bebeğim oldu ve bu arada Birlik oturuyorum bir sürü insanın içinde o yaşta. Arkadaşlar neyse çok uzatmayayım çok bunalmış bıkmış yıpranmış durumdayım Bir yandan da kendisini de seviyorum ama anlaşılmak da istiyorum sevinmek değer görmek bu hisler nasıl bir şey hiç bilmiyorum artık ben de istiyorum nasıl yapabilirim ne olur akıl verin 


