Sizce ne yapmalıyım

Denizzmavisi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2020
1.051
2.338
Uyuşturucu kullanan, yalan söyleyen ve döven bir adamdan çocuk yapmak. Çok doğru yoldaşın. Bir tane yetmez yapmisken uc dört tane filan yap.

Anne olmak her kadınin hakkıdır. Ama böyle bir adam baba yapılmaz. O evde sağlıklı çocuk olmaz. Ya çocuğuna uyuşturucu veririse, doverse onu ne yapacaksın.
 

Cakiltasinsm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Aralık 2018
2.958
2.955
28
Anladık cok cocuk ıstıyorsunda bu adamdan baska kımsenın cocugu olmuyormu bosan baskasıyla evlenırsın cocugun olur sacından tutup yerlerde suruyen adamdan nıye cocuk yapmayı dusunıyorsun. Cocuklar bızım oyuncagımız degıl kendıne es secememısssın barı cocuguna baba yapma bu adamı az gurur yaa.o cocuguda dovecek sovecek bakmıcak hıcbır ıhtıyacını karsılamayacak en kotusu belkı oda oyle bı ortamda buyuyecek madde bagımlısı olacak. Herkes cocuk yapabılıyor ama herkes anne olamıyor sızde olamazsınız kusura bakmayın bu hayatı kendıne reva goren cocuguna neler cektırır. Insallah bu adamdan cocugunuz olmaz
 

Mavisimm

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
8 Şubat 2020
105
189
25
Sakin bu adamdan cocuk yapipta cocugun hayatini mahvetmeyin.bizim bi komsu da oglunun icici ve satici oldugunu bile bile gitti evlendirdi.kiz daha 20 gunluk gelinken kocasi hapse girdi ustelik kiz ilk geceden hamilede kalmisti suan cocuk 5 yasinda dedesine baba diyor adamin hapisten cikmasi 5 yili bulur diyorlar.kendinizi de bu adamdan kurtarin
 

gizem8684

Üye
Kayıtlı Üye
12 Mayıs 2020
403
818
34
Kendinize bunu neden yapıyorsunuz arkadaşım? Hadi ailenize gitmek istemiyorsunuz. Şu an çocuk yok tek kendinizsiniz. Gidin mor çatıya sığının. Tek kendinize bakacak bir işte bulursunuz. İşleri dahada çıkmaza sokmak için birde çocuk sakın yapmayın.
Bakın benim arkadaşım madde bağımlısı evladıyla başedemedi evladından vazgeçmek zorunda kaldı.
Ya biraz düşünün.. Biraz mantıklı olun. Gidin dava açın madde bağımlısı olduğunu da söyleyin direk boşarlar sizi. Gidin kadın sığınma evine kendinize bakın ne bebeği arkadaşım sakın sakın. Bebek falan değiştirmez kimseyi Allah aşkına ya.