Utanarak paylaşıyorum sizlerle..

ChoosenAngel

Üye
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2017
31
11
24
iyi akşamlar. Öncelikle cumanız mübarek olsun hayırlara vesile olsun hem Ramazan ayımız hem cumamız. 19 yaşında bir genç kızım. Erken diyebilirsiniz etrafımdan aldığım bir çoğu yorum gibi, nişanlıyım ve seneye yaza düğünüm var ömrüm olursa. Sorunum nişanlım veya evlilik vs ile ilgili değil. Annem ve babam. Kimse annesini ve babasını seçemez. Kimisi ne kadar nefret etse de, içten içe nefretle karışık bir sevgi beslemeye de devam eder. Nasıl yazcam bilmiyorum şuan kimseyle de paylaşamıyorum. Annem babamı aldatıyor. İlk başlarda arkadaş olarak görüştüklerini düşünüyordum ya da buna inanmak istiyordum. Uzun bir zaman oldu bunu öğrendiğim belki 3 belki 4 sene falan. Babam biraz ilgisizdir anneme karşı sevgisini falan belli edebilecek bir adam değil. Yani biraz höt hötdür. Agresiftir genelde. Ama iyi bir babadır. Keşke annemi sevdiğini ona biraz da olsa hissettirebilseydi belki böyle şeyler yaşanmazdı. Tabikide ne olursa olsun ihanetin bahanesi olamaz.. İnan'ın çok tepkiler gösterdiğimde oldu, yoğun bakımda yattığımda oldu.. vazgeçmediler. Üstelik yoğun bakımdan çıktığımda o adam ziyaretime geldi. Adam da evli.. bizim yüzümüzden mi demişlerdi bana o zaman hastanede. Görüşmeme kararı aldık demişlerdi. Daha sonrasında bir zaman sonra tabikide görüşmeler devam etti. Demekki Canımın bile bir önemi yokmuş diye düşünmüştüm. O zamandan beri bilmezden görmezden geliyorum herşeyi. Annemi de çok seviyorum babamı da. Ama bazen hepsinden nefret ediyorum. Annemden Nedret ediyorum bazen çünkü babam yemek yerken tv izlerken onu gizlice seyrettiğimde içimde birşeyler acıyor ve vicdanım benim içimi resmen yakıyor. 1 sene sonra evlenicem. Sakın bunlardan kaçmak için erken yaşta evlendiğimi düşünmeyin. Niyetim asla bu değildi böyle bir düşüncem de olmadı hiç. Hatta aksine sevgili ebeveynlerim beni evlilikten oldukça soğutmuş ve ürkütmüşlerdi ama insanın düşüncelerini değiştireceği birisi çıkıyor işte karşısına.. hayırlara vesile olsun diyorum ben kendim için. Annem ve babamın konusu için ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Sussam benim içim yangın yeri, konuşsam kıyametler kopacak..
 

kelebekmkelebek

Evli , Mutlu , ikiz annesi ❤️
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Mart 2008
5.787
4.680
Yani öylesine zor bir durum ki Allah kolaylık versin.. bu durumu Zaten bildiğinizi anneniz biliyor oturun konuşun ne kadar rahatsız olduğunuzu bilsin , eğer istemiyorsa babanızdan ayrılsın en azından sizi de böyle zora sokmamış olur küçücük yaşınızda ne gerek var bunları düşünmeye hem bi de düğün Arife'sinde..
 

Nurciloji

Kayıtlı Üye
4 Mayıs 2017
1.275
4.232
Bu durumu ilerde ortaya ciksa nisanlin nasil tepki verir.baban nasil tepki veriri bunkari dusun.biran once bosanmalari lazim sonra istedigini yapsinlar.ortaya cikinca seninde sucun olacak haberin var ve goz yumdun gibi muamele gorebilirsn