İyi komşu ev aldırır, kötü komşu ev sattırır.Bu nereye kadar gidecek belli ki onlar durmayacak sizin tahammülünüz kalmayacak, ALLAH korusun erkekler meydana çıkacak sonra hiç istenmeyen olaylar.Ya onların çekindiği birini arayıp hizaya getireceksiniz ya da satıp başka bir yerden ev alacaksınız.Ne yapıcaz biz böyle isin icinden cikamadim, Rabbım düşmanıma vermesin
Ben bir kere o döktüklerini kapısının önüne atmıştım. Kesilmişti.Bende üst komşudan sikyetciyim sürekli biseyler sirkeliyor.kac defa kapısına gittim asla laf anlayacak biri değil.dusunun penceremin önünde makarna bile var.ben beddua ediyorum sadece elden başka bişey gelmiyor.allah size de sabır versin kötü komşu insanı delirtir
Telefona kayıt alıyorum ki şikayette bir işe yarar belki diye, konuşmakla da olmayacak konusturmuyorlar bir deçok zor Allah yardımcınız olsun.
medeniyetin en bariz belirtisi sessizliktir.
otobüste bile bazı insanlar hayvanat bahçesinden çıkmış gibi davranıyor, konuşması tavırları..
çocuklar için yine bişey diyemeyeceğim ama sabahın 7 sinde ev süpüren insanı ormana salmak gerekiyor.
polise şikayet etseniz belki biraz insan olurlar.
Ya beddua etme kimseye diye annemler beni çocukluktan alıştırdı, bir de hamileyim gece 2 saat uykuyla 9 saat mesai yaptığım oldu.Bende üst komşudan sikyetciyim sürekli biseyler sirkeliyor.kac defa kapısına gittim asla laf anlayacak biri değil.dusunun penceremin önünde makarna bile var.ben beddua ediyorum sadece elden başka bişey gelmiyor.allah size de sabır versin kötü komşu insanı delirtir
Çocuktur tatili diye 2 hafta sıktık dişimizi sabah 7 de uyanan insanlarız. Okul başlasın dedik bu sefer sabahları sesler daha bir artmaya başladı. Dün öğrendik ki bitisikteki odayı çocuk odası yapmışlar. Sabah okula hazırlık yaparken çıkan sesi bir duysanız birisini kesiyorlar dersiniz. Yanisi odayı değiştirmekten başka çare kalmadi gibi duruyor. Yoksa dendiği gibi adamlar birbirine girecek. Zaten konu kadın kadına halledilecekti. Kocası saçma sapan dahil oldu.çok zor Allah yardımcınız olsun.
medeniyetin en bariz belirtisi sessizliktir.
otobüste bile bazı insanlar hayvanat bahçesinden çıkmış gibi davranıyor, konuşması tavırları..
çocuklar için yine bişey diyemeyeceğim ama sabahın 7 sinde ev süpüren insanı ormana salmak gerekiyor.
polise şikayet etseniz belki biraz insan olurlar.
Ses yalıtımı düşündük 2 gün önce sipariş edelim dedik. Sonra dendi ki -ne kadar doğru bilmiyorum- yalıtım o tarafta olmadigi sürece biz yine etkilenirmişiz o kadar masraf edip bir de sonuç alamayız diye korktuk. Acaba yalıtım yapsak ne kadar sonuç alınır, bilen var mi?Kendı evınızı satıp daha yüksek üstüne para eklemek yerine ses yalıtımı düşünün onlardan taraf odanıza Polise şikayet etseniz eve ses ölçmek için alet takacaklar falan kavga gürültü büyür eğer onlar da ev sahibiyse gitmezler uğraşır durursunuz
Sizin daha zor, biz oda değişikliği ya da bakalim olursa yalıtımı düşündük. Ama üsten gelen sese ne yapılır bilemedim. Allah sabır versinAynı dertten muzdaribim üst komşum hayatı zindan ediyor.
Şöyle düşünün müzikle ilgilenen insanlar var bateri çalan mesela, kalkıp komşusunun evine yalıtım yaptırmamıştır kendı bi odasına yaptırıp devam ediyordur , siparişi bilmem ama işinin ehli biriyle konuşup bilgi alıp tam netleştirip düşünebilirsinizSes yalıtımı düşündük 2 gün önce sipariş edelim dedik. Sonra dendi ki -ne kadar doğru bilmiyorum- yalıtım o tarafta olmadigi sürece biz yine etkilenirmişiz o kadar masraf edip bir de sonuç alamayız diye korktuk. Acaba yalıtım yapsak ne kadar sonuç alınır, bilen var mi?
Öyle yapalım haklısınız. Bu isleri de hic anlamam. İnsanın tepesi atınca da doğru karar veremiyor. Kafayı yemek üzereyim.Şöyle düşünün müzikle ilgilenen insanlar var bateri çalan mesela, kalkıp komşusunun evine yalıtım yaptırmamıştır kendı bi odasına yaptırıp devam ediyordur , siparişi bilmem ama işinin ehli biriyle konuşup bilgi alıp tam netleştirip düşünebilirsiniz
Çocuk olsa neyse dersin “çocuktur” diye geçersin ama bunlar yetişkin ve bilerek rahatsızlık vermekten keyif alıyorlar.Gece 2’de elinde sopayla balkon demirlerine vuruyor.Apartmanı süpürüp pisliği bizim kapının önüne döküyor. Sürekli bir uğraş, sürekli bir taciz hali var.Diğer komşulara da beni kötülüyor. Sırf hayvansever olduğum için hakkımda iftiralar atıyor.“Apartmana kedi sokuyor”, “3. kata balkonuna kedi çıkıyor, o bakmasa çıkmazdı” gibi saçma sapan şeyler uyduruyor.Balkonuma pis pis şeyler atıyor.Anahtar deliğime yapıştirici sürmüş.İnsanların gözünde beni kötü göstermeye çalışıyor.Bunlar kiracı.Adam 4 senede TikTok’tan 4 kadın bulup kovmuş biri. Şimdi yanındaki kadın çocuklarını ve kocasını bırakıp buna gelmiş.Kolay kolay gitmez gibi duruyor.Ortamı iyice huzursuz hale getirdiler. Bilinçli şekilde sorun çıkarıyorlar ve resmen psikolojik baskı uyguluyorlar.Sokak ağzıyla kavga etsem cok hosuna gidecek geldiği yer öyle sürekli kavga olan bir yer.Sonunda patlayacağım sonu kötü bitecek kendimi zor tutuyorum.Sizin daha zor, biz oda değişikliği ya da bakalim olursa yalıtımı düşündük. Ama üsten gelen sese ne yapılır bilemedim. Allah sabır versin
Polis çağırın, para cezası var artık sürekli gürültü yapmanın. Sabah akşam demeyin arayın gelsinler. Ses kaydını da dinletin. Birebir muhatap olmayın artık, ise yaramıyor bu mağara ayilarinaTelefona kayıt alıyorum ki şikayette bir işe yarar belki diye, konuşmakla da olmayacak konusturmuyorlar bir de
Aman cok zormuş, kedinin ne pisliği varmış, daha temiz hayvan mı var? Kendi pisliğini baksın. Benim de arkamdan konuşmaları geliyor kulağıma da onu kafaya çok takmıyorum sende takma hatta alay eder gibi cevap ver. Örnek veriyim. Tatillerimde evden çıkan yanisi çıkabilen biri değilim. Yaz aylarında güneşe çıkıp bronzlaşmayı hic sevmem sevene karışmam. Cildim de koyu lekeler çıkıyor çünkü. Komşularım tatile gidemediği icin solaryuma giden kişiler onların tercihi derim. Bir aile organizasyonunda 4 senelik evliliğimde 2. Kez gördüğüm birisi sende hic evden çıkmıyorsun. Bembeyaz kalmışsın dedi. Kadın beni görmüyor ki nerden bilsin. Belli ki konuşulmuşum. Ayrıca bence yeterince de geziyoruz. Bunu çarşaf çarşaf paylaşmıyoruz diye bu laflar. Neyse bende buna kararmayı hic sevmem aklim gider rengim kaçacak da ameleye dönecem diye, dedim. Bagda bahçede cok calistim hala da köyde çalışırım kararmanin o güneş yanıklarının lekelerinin zararını ameleliği de cok iyi bilirim. Cok zor isler. Bunlar bir bozuldu hepsi kararmış kahverenginin elli tonu.Çocuk olsa neyse dersin “çocuktur” diye geçersin ama bunlar yetişkin ve bilerek rahatsızlık vermekten keyif alıyorlar.Gece 2’de elinde sopayla balkon demirlerine vuruyor.Apartmanı süpürüp pisliği bizim kapının önüne döküyor. Sürekli bir uğraş, sürekli bir taciz hali var.Diğer komşulara da beni kötülüyor. Sırf hayvansever olduğum için hakkımda iftiralar atıyor.“Apartmana kedi sokuyor”, “3. kata balkonuna kedi çıkıyor, o bakmasa çıkmazdı” gibi saçma sapan şeyler uyduruyor.Balkonuma pis pis şeyler atıyor.Anahtar deliğime yapıştirici sürmüş.İnsanların gözünde beni kötü göstermeye çalışıyor.Bunlar kiracı.Adam 4 senede TikTok’tan 4 kadın bulup kovmuş biri. Şimdi yanındaki kadın çocuklarını ve kocasını bırakıp buna gelmiş.Kolay kolay gitmez gibi duruyor.Ortamı iyice huzursuz hale getirdiler. Bilinçli şekilde sorun çıkarıyorlar ve resmen psikolojik baskı uyguluyorlar.Sokak ağzıyla kavga etsem cok hosuna gidecek geldiği yer öyle sürekli kavga olan bir yer.Sonunda patlayacağım sonu kötü bitecek kendimi zor tutuyorum.
Son çare bakalim, ben kayıtlarımı alacağımPolis çağırın, para cezası var artık sürekli gürültü yapmanın. Sabah akşam demeyin arayın gelsinler. Ses kaydını da dinletin. Birebir muhatap olmayın artık, ise yaramıyor bu mağara ayilarina