Ankara HSG öneri

Matmazelkedi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
952
Emoji Skoru
1.410
Puanlar
113
Yaş
32
Arkadaşlar merhaba. Yıllar önce Bolu da devlet hastanesinde bir hsg çekimim olmuştu. O zaman tüplerim açıktı. Sonucunda da şükürler olsun bir bebeğim oldu. Şuan Allah ömür versin 4.5 yaşında. Şimdi tekrar bebek istiyoruz. Bir yıldır olmuyordu. Pcos var amh değerim gayet iyi. Fakat Ankara Etlik Şehir'de çekilen hsg'de 2 tüpüm de kapalı çıktı. Travmatik bir doğum sürecim oldu doktor oraya bağladı kapanmasını. Bana tekrar hsg önerdiler. Yine açılmazsa laparoskopi yapacaklarmış. Bende hem acısından kaynaklı hem de biraz daha uğraşsınlar belki olumlu sonuç alırız diye özel bir yerde çektirmeye karar verdim. Ankara'da bu konuda uzman açmak için uğraşacak kişiler yerler var mıdır? Biz yeni taşındık buraya o yüzden benim hiç bilgim yok.
 
Merhaba yaptırdınız mı acaba ? Bende çektirmek istiyorum Ankaradayım ama cesaretim hiç yok benim rezervim çok düşük gebe kalamadım bi türlü
 
+1 ben de yerimi alayım ihtiyacım olacak gibi bu sene
 
+1 ben de yerimi alayım ihtiyacım olacak gibi bu sene
Yaaa ben cesarette edemiyorum gerçekten ne yapacağım bilmiyorum rezervimde çok düşük 3,5 sene oldu gebe kalamadım artık çekilmem şart ama bi türlü gidemiyorum cesaretim sıfır
Hiç korkmayın bacım. İki kere hsg çekildim biri anestezili biri anestezisiz. Acı eşiğim çok düşüktür bir serumda bile canım çekilir resmen ama hsg çekildim valla. Evet acılı bir işlem ama dayanılmayacak türden değil. Sadece ilacı alırken klasik adet sancısı gibi bir şey oluyor o da bir dakika sürüyor. Sedyeye uzan spekulum ilacı ver falan derken Max 5-7 dakika süren bir işlem.
Benim düşükten sonra tüplerim kapanmıştı hsg ile açılmadı. Laparoskopi oldum 25 Şubat'ta. Hamdolsun ikisi de açıldı. Zorlu bir ameliyat değil iyileşme süreci de kolay. Sağ sol kasıkta bir cm lik kesi var. 2 cm göbek deliğinde 1 cm de göbek deliğinin hafif üstünde. Doktor ameliyattan önce soruyor zaten tüpler açılmazsa alalım mı veya kanca atalım mı diye kesinlikle kabul etmedim açılmazsa öylece kalsın dedim. Açılmasaydi başka yerde ameliyat olurdum tekrar denerdim şansımı ama hamdolsun açıldı ikisi de. Erzurum eğitim araştırmada olmuştum bu arada
 
Benim adet sancılarım çok kötü olur zaten çektiririm gibi sadece uğraşmaktan yoruldum benim de 2 sene oldu 1 kimyasal sadece
 
Evet çektirdim arkadaşlar. Herkesin acı eşiğinden ziyade yapısı da farklı. Ben ilk 2sini devlette anestezi almadan çektirdim. Dün tekrar çektirdim bu defa anestezi aldım. Çünkü tekrar o acıyı çekmek istemedim. 2. Çekimde tüpler kapalı çıkmıştı. O yüzden bu defa hem özel bir klinikte belki daha farklı olur diyerek hem de acı çekmek istemediğim için anestezi aldım. Açıkçası belki de kendimi kastım o yüzden tüplerim açılmamış olabilir diye düşündüm. Rahat hareket eder doktor hem dedim. Ve çok şükür tüplerim açıldı ben matrix radyolojide çektirdim. Hangi doktoru arasam orada çekiyordu zaten üstüne fiyat farkı koyuyordu. Bende direk klinikle görüşüp randevulaştım. Anestezi ile çok rahat hiç düşünmeyin. Sonrasında ağrım olmadı pek. Hatta kanamam birkaç gün sürüyordu benim yoğun şekilde. Dediğim gibi muhtemelen yapısal bir durum. Ama bu defa bugün kanamam kesildi mesela dün de çok azdı. Bugün yine hiçbir şey olmamış gibi hayatıma devam ettim. Öncesinde ertesi günde ağrılarım devam ediyordu. Nasıl bayıldım nasıl ayıldım anlamadım bile. Bir kere psikolojik olarak bile çok daha rahat. Kesinlikle düşünmeyin anlaşın yaptırın.
 
Fiyatlar nasıldı acaba anestezili ve anestezisiz olarak orda
 
`