Herkesin yazdığı yorumdan size ne? Sizin onayınızdan mı geçmesi lazım yorumların mesajların? Reel hayat sanal alem... Asıl siz kendinizi sorgulayın. Birisi bana fikrimi sorarsa acıtacak bile olsa açık açık söylerim. İçimden aman bana ne, dışımdan da ay canım hadi inşallah diyecek iki yüzlülükte değilim. Sağlıklı düşünemeyen, olmayacağı takıntı yapmiş birine gerçekleri söylemeyip yaparsın edersin diye gazlamak faydalı mı zararlı mı onu sorgulayın. Asıl sizin gibiler kadının kurdu. Nasılsa ucu size dokunmuyor, kadın maddi manevi maceradan maceraya sürüklensin, kocasıyla arası bozulsun, sizi arayıp bulmayacak neticede. Her an polis baskını yapılabilecek merkezlerde ne idüğü belirsiz kadınların yumurtalarıyla hamile kalsın. Çocukta kalıtımsal hastalık fiziksel problem vs olabilir bunlar da önemli değil. Nasıl olsa kimse size hesap sormayacak, yakanıza yapışmayacak sen yap dedin diye yaptım demeyecek. Hepimiz empati yapıyoruz çünkü hamile kaldık doğurduk ve büyütüyoruz. Doğurunca 20 yaş gençleşeceğini de kabul ediyor musunuz? Kocası açık açık sıcak bakmıyorum diyor, bunu ısrarla görmezden geliyorsunuz. Ayrıca adamın başka arızaları da var. Ruhay inkar etse de açın konularına bakın.
İki de bir 50 yaş yazıyorsunuz ama adamın yaşını yazmıyorsunuz, o niye? Adam 58 yaşında, çoğu üyenin babası yaşında. Sizin kocanız 58 yaşındayken çocuk yapar mısınız kendisinden, 60 yaşındakini baba yapmak ister misiniz ya da 60 yaşındaki adam baba olmak zorunda mı? Tek yazdığınız size ne, ona ne, buna ne, isteyen yapsın, anne olmak hakkı, şu saçma kişi 50 yaşında anne oldu bla bla bla. 60 yaşındayken baba olanları, 75 yaşındayken ortaokula giden çocuğu olanları da örnek versenize biraz.
Cevap yazarken bile konu sahibini etiketliyorsunuz, sizi görsün fark etsin, en çok sizin yorumunuzu beğensin, size teşekkürler etsin minnet duysun.