• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Araftayım…

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
"Teyze" kelimesinin hakaret olarak kullanıldığını bu sitede gördüm. Some ergen problems 😌🤣
Hayır dedikleri birbirini tutsa cidden onda öyle yazık der geçerim de bir söyledikleri de birbirini tutmuyor.
Tam bir ne dediğini bilmeyen insan profili 😂
 
Sen zaten bir yerden zıplayıp bana cevap yazmasan şaşardım peşimi bırakırsan çok mutlu olurum canım teyzem.
Konudan alakasız olacak ama siz kaç yaşındasınız merak edip bakayım dedim 32 yaşındaymışsınız. 40 yaşında birine teyze diyince 20 yaşında sanmıştım sizi (bana teyze demeden söyliyim sizden küçüğüm)
 
Dağılmak derken?
Teyzem diyenler aşırı komik geliyor bana aksine de hele hele doğur tabii yaşın ne önemi var diye duyar kasan birinin başka birini yaştan vurduğunu sanması aşırı komik😂😂
Mantıklı yorum yazmadığın sadece zıt takılıp duyar kasarak “farklı” olmaya çalıştığını ispatladın 😂😂
Yazdığın paragrafın yarısı “aşırı komik” deyip kendini ikna etmeye çalışmak olmuş zaten 😂
Ben tek kelimeyle seni bu kadar açıklama yapma ihtiyacı hissettirdiysem olay düşündüğünden daha çok oturmuş demektir. “Duyar kasma” diyip üç paragraf savunma yazman da ayrı ironik olmuş.
Ek olarak, senden çok rahatsız oluyorum khomyuk her konuda gelip beni bulmandan da. Lütfen stalkerlığı bırak.
 
Konudan alakasız olacak ama siz kaç yaşındasınız merak edip bakayım dedim 32 yaşındaymışsınız. 40 yaşında birine teyze diyince 20 yaşında sanmıştım sizi (bana teyze demeden söyliyim sizden küçüğüm)
Tüm çocuklar bana teyze diyor . Teyze kötü bir şey mi değil sankim🙈👀🥲😂
 
Ben seviyorum çok diyen oldu bana alıştım . En çok da Bibi ye derler . Rekor onda🙈teyze güzel geliyor kulağıma artık
Zaten asla hakaret değil bu onu o niyetle söyleyenlerin kendini kandırması. Ki zaten teyze diyen de 32 yaşındaymış puhahaha 🤣🤣😉
 
Yazdığın paragrafın yarısı “aşırı komik” deyip kendini ikna etmeye çalışmak olmuş zaten 😂
Ben tek kelimeyle seni bu kadar açıklama yapma ihtiyacı hissettirdiysem olay düşündüğünden daha çok oturmuş demektir. “Duyar kasma” diyip üç paragraf savunma yazman da ayrı ironik olmuş.
Ek olarak, senden çok rahatsız oluyorum khomyuk her konuda gelip beni bulmandan da. Lütfen stalkerlığı bırak.
Cidden seni hiç hatırlamıyorum ya şimdi bakacağım konun neymiş diye?
Burada bazı üyeleri tanıyorum da tanımadıklarım böyle yazınca şaşırıyorum. Nerede ters düştük bakacağım şimdi çok merak ettim
 
Benim ruhayla hiçbir iletişimim olmadı şu ana kadar. Size göre ok olabilir benim okuduğum kadarıyla benim hayatımdaki çoğu insana yumuşatıp fikir olarak bile sunmak istemeyeceğim tarzda yorumlar var. Size göre herkes 20 ya da 30 yaşında evlenip max 35e kadar ilk çocuğunu doğurmalı toplumun genel geçeri bu çünkü ama insanız ya biz hepimiz toplum std uyamıyoruz her zaman. Ben gördüğümü söylüyorum bu linç kafası da sağlıklı bir kafa değil haberiniz olsun.
Ben senin ismini ilk defa bu konuya yaptığın yorumlarda gördüm zaten.Tanışıklığımız da yok.İnsanlar bana laf söylerken kendilerinin normal bir kafada olduğunu sorguluyorlar mı acaba.
 
Ben yazılan bu yorumlara o kadar üzüldüm ki @ruhay ın çok daha fazla üzüldüğünü düşünüyorum bence artık daha fazla sorgulanmasın ya. Reel hayatınızda bir insana bu derece yüklenemezsiniz o zaman burda da yapmayın. Kadın kadının yurdu mudur sorguladım resmen herkesin kendi hayatı kime ne ki? Sen 50 yaşında anane olursun başkası evlat sahibi olur bir başkası başka bir şey yapar. Çok empatiden yoksun, yok aşağılayıcı bir dil ile eleştiriyorsunuz. Sanki hayatınızda her şeyinizin tam olacağının garantisini vermişler gibi.. her neyse.
Herkesin yazdığı yorumdan size ne? Sizin onayınızdan mı geçmesi lazım yorumların mesajların? Reel hayat sanal alem... Asıl siz kendinizi sorgulayın. Birisi bana fikrimi sorarsa acıtacak bile olsa açık açık söylerim. İçimden aman bana ne, dışımdan da ay canım hadi inşallah diyecek iki yüzlülükte değilim. Sağlıklı düşünemeyen, olmayacağı takıntı yapmiş birine gerçekleri söylemeyip yaparsın edersin diye gazlamak faydalı mı zararlı mı onu sorgulayın. Asıl sizin gibiler kadının kurdu. Nasılsa ucu size dokunmuyor, kadın maddi manevi maceradan maceraya sürüklensin, kocasıyla arası bozulsun, sizi arayıp bulmayacak neticede. Her an polis baskını yapılabilecek merkezlerde ne idüğü belirsiz kadınların yumurtalarıyla hamile kalsın. Çocukta kalıtımsal hastalık fiziksel problem vs olabilir bunlar da önemli değil. Nasıl olsa kimse size hesap sormayacak, yakanıza yapışmayacak sen yap dedin diye yaptım demeyecek. Hepimiz empati yapıyoruz çünkü hamile kaldık doğurduk ve büyütüyoruz. Doğurunca 20 yaş gençleşeceğini de kabul ediyor musunuz? Kocası açık açık sıcak bakmıyorum diyor, bunu ısrarla görmezden geliyorsunuz. Ayrıca adamın başka arızaları da var. Ruhay inkar etse de açın konularına bakın.

İki de bir 50 yaş yazıyorsunuz ama adamın yaşını yazmıyorsunuz, o niye? Adam 58 yaşında, çoğu üyenin babası yaşında. Sizin kocanız 58 yaşındayken çocuk yapar mısınız kendisinden, 60 yaşındakini baba yapmak ister misiniz ya da 60 yaşındaki adam baba olmak zorunda mı? Tek yazdığınız size ne, ona ne, buna ne, isteyen yapsın, anne olmak hakkı, şu saçma kişi 50 yaşında anne oldu bla bla bla. 60 yaşındayken baba olanları, 75 yaşındayken ortaokula giden çocuğu olanları da örnek versenize biraz.

Cevap yazarken bile konu sahibini etiketliyorsunuz, sizi görsün fark etsin, en çok sizin yorumunuzu beğensin, size teşekkürler etsin minnet duysun.
 
Anlık bir içini boşaltmak istedi sanırım aslında sonrasında eşini savundu ilişkilerinin ne kadar iyi olduğunu anlattı kafasında Herşey net ve pozitif aslında herkes onu uyandırmaya çalışıyor bu kadar pozitif olmama ihtimaline karşı emin olmaması için ama defalarca vurguladığı maddi durumu unutuyoruz gerekirse bakıcı tutar
Tabiki bakıcı tutar temizlik için de yardım alır. Bunların hepsini yapar. Ama kendisi böyle demiyor. Hayallerde yaşıyor tabiri caizse. 20 yaş gençleşirim, ikimizde çok iyi bakarız falan diye hayaller kuruyor. Bizde diyoruz ki kazın ayağı öyle değil işte. Kolik bi bebeğe 60 yaşında bi erkek sabredemez muhtemelen kafası kaldırmaz çünkü.
Söylediklerim yanlış anlaşılmasın anne olmak istemesine saygı duyuyorum. Yumurta donasyonu yöntemine de yorum yapmıyorum. Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah ama gerçeklerden uzaklaşmasın
 
Yazdığın paragrafın yarısı “aşırı komik” deyip kendini ikna etmeye çalışmak olmuş zaten 😂
Ben tek kelimeyle seni bu kadar açıklama yapma ihtiyacı hissettirdiysem olay düşündüğünden daha çok oturmuş demektir. “Duyar kasma” diyip üç paragraf savunma yazman da ayrı ironik olmuş.
Ek olarak, senden çok rahatsız oluyorum khomyuk her konuda gelip beni bulmandan da. Lütfen stalkerlığı bırak.
Canımcım boşver hiç polemiğe girme.Birkaç kişi var sürekli saldırır tarzda yazan.Onları yoksaydığım için yorumlarını görmüyorum ve bir önemi de yok benim için.Fikir almak istemekle hata etmişim.Eşimle birlikte düşünüp karar vereceğiz inşallah.Hakkımızda hayırlısı olsun.
 
Zaten asla hakaret değil bu onu o niyetle söyleyenlerin kendini kandırması. Ki zaten teyze diyen de 32 yaşındaymış puhahaha 🤣🤣😉
Ay baktım ne beğenmedim atmışım ki çok atarım, ne alıntıyla polemiğe girmişiz. Hatırlamadığım kadar var yani hiç bir yerde öyle didişmemişiz de. Başkasıyla mı karıştırdı anlamadım. Burda sevmeyenim çoktur da ilk kez bu kadar konuşmadığım biriyle denk geldim ona da şaşırdım şimdi.
 
Tabiki bakıcı tutar temizlik için de yardım alır. Bunların hepsini yapar. Ama kendisi böyle demiyor. Hayallerde yaşıyor tabiri caizse. 20 yaş gençleşirim, ikimizde çok iyi bakarız falan diye hayaller kuruyor. Bizde diyoruz ki kazın ayağı öyle değil işte. Kolik bi bebeğe 60 yaşında bi erkek sabredemez muhtemelen kafası kaldırmaz çünkü.
Söylediklerim yanlış anlaşılmasın anne olmak istemesine saygı duyuyorum. Yumurta donasyonu yöntemine de yorum yapmıyorum. Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah ama gerçeklerden uzaklaşmasın
Gerçeklerden uzak değilim.Çocuğumuz olursa bakıcı tutmayı düşünüyorduk zaten.Temizlik için şuanda bile ayda bir çağırıyorum.Çocuk olursa haftada bir e çıkar.
 
Olay düğün değil, düğün sadece bir örnek. Ergenlikte, ilk gençlikte ya da daha orta yaşlarda normal insanların anne/babalarıyla yaşadıklarını yaşayamacak anlamında diyorum. Sizin babanızla görüşüp görüşmemeniz kendi tercihiniz. Babanız torununu istese görebilir, görmüyorsa da kendi tercihi. Ama konu sahibi anne olduğunda onun eşi için aynısının geçerli olma ihtimali düşük, istekten motivasyondan bağımsız yani. Duygusallaştırmıyorum aslında tam aksine biyolojiden bahsediyorum.
Var birkaç tanıdığım geç yaşta dünyaya getirilen . Ama ebeveynleri özel kişiler , vizyonlu nelere maruz kalabileceklerini bilen ebeveynler . Maddiyatları da çok fazla . Psikolojik olarak da mutlu çocuklar . Onlar şanslı kesim . Başka bir durum da var . Örneğin iki cüce evlenmiş 2 de kızları olmuş sosyal medyada görmüştüm . Ya da ağır engelli anne ya da babanın çocuğu olmuş. Genç de bunlar . Asıl bu bencillik olmuyor mu ? Çocuklar hep bakıcı olacak minik yaştan itibaren . Onlara da sorsak , anne baba olma hakkımız var derler. Yani bu konu çok derin .
 
Canımcım boşver hiç polemiğe girme.Birkaç kişi var sürekli saldırır tarzda yazan.Onları yoksaydığım için yorumlarını görmüyorum ve bir önemi de yok benim için.Fikir almak istemekle hata etmişim.Eşimle birlikte düşünüp karar vereceğiz inşallah.Hakkımızda hayırlısı olsun.
16 sayfa yorum gelmiş, okumamışsınız çoğunu ama nedense cevap verdikleriniz sadece hoşunuza gidenler. Ne ilginç ki onları okumuşsunuz. Sizce bu realistik mi?
 
Ay baktım ne beğenmedim atmışım ki çok atarım, ne alıntıyla polemiğe girmişiz. Hatırlamadığım kadar var yani hiç bir yerde öyle didişmemişiz de. Başkasıyla mı karıştırdı anlamadım. Burda sevmeyenim çoktur da ilk kez bu kadar konuşmadığım biriyle denk geldim ona da şaşırdım şimdi.
Başkalarına olan yorumlarını gördüyse kendi kendine bilenmiştir ama sorsan sen stalk yapıyorsun sen takıyorsun. Düşün sen adını bile bilmiyorsun hatırlamıyorsun ama o isim vererek senden hoşlanmadığını söylüyor ve sonra seni takıntılı olmakla suçluyor🤣🤣
Ben 32 yaşında olduğunu bilmeden ergen demiştim ama şimdi yaşını da bilerek gönül rahatlığıyla diyorum 🤣🤣🤣
 
Gerçeklerden uzak değilim.Çocuğumuz olursa bakıcı tutmayı düşünüyorduk zaten.Temizlik için şuanda bile ayda bir çağırıyorum.Çocuk olursa haftada bir e çıkar.
Çok güzel.. Peki hala doğum yapınca 20 yaş gençleşeceğinizi düşünüyor musunuz?
 
Hadi hadiii fena dağıldın itiraf et. Nasıl toparlayacaksın şimdi 😔
Sen de her olayın içindesin geçen gün seni de linçliyolardı bi konuda da nerde hatırlayamadım şimdi neyse.
Zaten asla hakaret değil bu onu o niyetle söyleyenlerin kendini kandırması. Ki zaten teyze diyen de 32 yaşındaymış puhahaha 🤣🤣

Herkesin yazdığı yorumdan size ne? Sizin onayınızdan mı geçmesi lazım yorumların mesajların? Reel hayat sanal alem... Asıl siz kendinizi sorgulayın. Birisi bana fikrimi sorarsa acıtacak bile olsa açık açık söylerim. İçimden aman bana ne, dışımdan da ay canım hadi inşallah diyecek iki yüzlülükte değilim. Sağlıklı düşünemeyen, olmayacağı takıntı yapmiş birine gerçekleri söylemeyip yaparsın edersin diye gazlamak faydalı mı zararlı mı onu sorgulayın. Asıl sizin gibiler kadının kurdu. Nasılsa ucu size dokunmuyor, kadın maddi manevi maceradan maceraya sürüklensin, kocasıyla arası bozulsun, sizi arayıp bulmayacak neticede. Her an polis baskını yapılabilecek merkezlerde ne idüğü belirsiz kadınların yumurtalarıyla hamile kalsın. Çocukta kalıtımsal hastalık fiziksel problem vs olabilir bunlar da önemli değil. Nasıl olsa kimse size hesap sormayacak, yakanıza yapışmayacak sen yap dedin diye yaptım demeyecek. Hepimiz empati yapıyoruz çünkü hamile kaldık doğurduk ve büyütüyoruz. Doğurunca 20 yaş gençleşeceğini de kabul ediyor musunuz? Kocası açık açık sıcak bakmıyorum diyor, bunu ısrarla görmezden geliyorsunuz. Ayrıca adamın başka arızaları da var. Ruhay inkar etse de açın konularına bakın.

İki de bir 50 yaş yazıyorsunuz ama adamın yaşını yazmıyorsunuz, o niye? Adam 58 yaşında, çoğu üyenin babası yaşında. Sizin kocanız 58 yaşındayken çocuk yapar mısınız kendisinden, 60 yaşındakini baba yapmak ister misiniz ya da 60 yaşındaki adam baba olmak zorunda mı? Tek yazdığınız size ne, ona ne, buna ne, isteyen yapsın, anne olmak hakkı, şu saçma kişi 50 yaşında anne oldu bla bla bla. 60 yaşındayken baba olanları, 75 yaşındayken ortaokula giden çocuğu olanları da örnek versenize biraz.

Cevap yazarken bile konu sahibini etiketliyorsunuz, sizi görsün fark etsin, en çok sizin yorumunuzu beğensin, size teşekkürler etsin minnet duysun.
Ne saçmalıyosun sen ya kadının adı geçtiği için etiketliyorum bana niye minnet duysun diye kendimi paralıcam burda. Cevaba bak gerçekten canım sıkıldı şimdi gece gece neyse.
 
Son düzenleme:
Çok güzel.. Peki hala doğum yapınca 20 yaş gençleşeceğinizi düşünüyor musunuz?
Doğum yapınca vücut bozulur hepimizde bozuldu . Yaşamadığı için öyle söylüyor bence . Yumurta donasyonu başka kadının çocuğudur son dereceden ürkütücü kim olduğunu da bilmediğimiz için. Ama anne olmak da isteyebilir ya. Sorunları kendisi yaşayacak , mutlulukları da kendisi . Bizlik bir durum olmayacak. Bu kadar da şiddetle karşı çıkma hakkımız yok. Ben o yaşta yapmazdım diyorum ama konu sahibine de saygı duyuyorum.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X