- Katılım
- 16 Mayıs 2016
- Mesajlar
- 2
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Konu Sahibi Aybukeelif
-
- #1
bellıkı bebegın gazı var ondan durmuyor 3 bucuk aylık bebek ne yaramazlık yapıcakYemek yapmak cocugunuzdan daha mi onemli? Sastim kaldim dogrusu. Esinizin yerinde olsam sizi birakirim komsuya oglumu alir kendim bakarim
Aynen oylebellıkı bebegın gazı var ondan durmuyor 3 bucuk aylık bebek ne yaramazlık yapıcak
2 saatde bı besler gazını cıkarır yatırırsın hıc durmuyosa gaz damlası verırsın elbet uyuyacak 40 dk da olsa hemen yemegı fazlasıyla yapar ertesı gune de yersın bukadar basıt yanı
ılk gunlerden ıtıbaren hayatımda ılk kez bebek kucagına alan ben bıle bunu dıyorsam...
ben baska odaya gıttıgımde bıle kameradan ızlıyorum ayrılmak ıstemıyorum kuzudan nasıl kolay bırakıyorlar oyle ya
zorunlu iş degıl bırsey degıl