Firuze'yi yakalamak pek bi zor şu ara.Popülerliginin biraz geçmesi gerek sanırım.Ben kaç gündür denk gelemedim.Dört kişi alıyo zaten.Bende Alev Tansel'e attım.
canım nasılsın ,firuzenin yorumlarına baktım herkese pozitif konuşuyor galiba benim bugün birhafta oldu fal baktırmayalı dahada baktırmam heralde ancak yüzyüze ama falcı yok işte