• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Binnaz Abla

Firuze'yi yakalamak pek bi zor şu ara.Popülerliginin biraz geçmesi gerek sanırım.Ben kaç gündür denk gelemedim.Dört kişi alıyo zaten.Bende Alev Tansel'e attım.

canım nasılsın ,firuzenin yorumlarına baktım herkese pozitif konuşuyor galiba benim bugün birhafta oldu fal baktırmayalı dahada baktırmam heralde ancak yüzyüze ama falcı yok işte
 
canım nasılsın ,firuzenin yorumlarına baktım herkese pozitif konuşuyor galiba benim bugün birhafta oldu fal baktırmayalı dahada baktırmam heralde ancak yüzyüze ama falcı yok işte

iyiyim canım,asıl benim seni sormam gerek.Iñşallah iyisindir.Bende bi buçuk aydır online baktırmadım,arada bi Taha 'ya baktırdım hepsi o.Firuze 'yi yakalamak çok zor zaten ,bende vazgeçtim ve Alev'e attım.Kîsa fal bakmîş,zaten ben gereksiz detayla boğulmuş falı sevmem.Saçma diyebileceğim bi nokta yok ama bişey diyemiyorum.Çıkarsa iyi ,çîkmazsa kötü fal,tamamen geleceğe bağlı.Yüzyüze arayışlarım devam,sağlam bişey bulursam zaten sanada söylerim canım.
 
iyiyim canım,asıl benim seni sormam gerek.Iñşallah iyisindir.Bende bi buçuk aydır online baktırmadım,arada bi Taha 'ya baktırdım hepsi o.Firuze 'yi yakalamak çok zor zaten ,bende vazgeçtim ve Alev'e attım.Kîsa fal bakmîş,zaten ben gereksiz detayla boğulmuş falı sevmem.Saçma diyebileceğim bi nokta yok ama bişey diyemiyorum.Çıkarsa iyi ,çîkmazsa kötü fal,tamamen geleceğe bağlı.Yüzyüze arayışlarım devam,sağlam bişey bulursam zaten sanada söylerim canım.

gayet iyiyim ,umduğumdan çabuk toparladım belkide bir açıklamayı bile çok gören biri için üzülmenin anlamı olmıycanı düşünüyorum ondandır.beni fallarda çok etkiledi hepsi çok olumluydu şimdi diyorimki fal bu niye bu kadar inandın.medyummu araştırsak yeni başlangıçlar için ne yapsak
 
gayet iyiyim ,umduğumdan çabuk toparladım belkide bir açıklamayı bile çok gören biri için üzülmenin anlamı olmıycanı düşünüyorum ondandır.beni fallarda çok etkiledi hepsi çok olumluydu şimdi diyorimki fal bu niye bu kadar inandın.medyummu araştırsak yeni başlangıçlar için ne yapsak
İyi ol tabiki,tam da yazdığın gibi.Değse can feda,değmiyosa da tek bi an aklından bile geçirsen o dakikaya ,saniyeye bile yazıktır derim.Kendini bir an da yok edebilen,seni günlerce meraktan tüketen biri için hiç bişey değmez gerçekten.Iyi olmana çookk memnunum inan.Falcı arayışım sürmekte,iz üstündeyim,biraz daha sabredelim,haber vericem sana hemen.Medyum adı altında geçinenlerin hepsi inan falcı zaten.Göz boyamak için "medyum"diyorlar kendilerine .Güzel günler yakında,haberdar edicem canım.
 
İyi ol tabiki,tam da yazdığın gibi.Değse can feda,değmiyosa da tek bi an aklından bile geçirsen o dakikaya ,saniyeye bile yazıktır derim.Kendini bir an da yok edebilen,seni günlerce meraktan tüketen biri için hiç bişey değmez gerçekten.Iyi olmana çookk memnunum inan.Falcı arayışım sürmekte,iz üstündeyim,biraz daha sabredelim,haber vericem sana hemen.Medyum adı altında geçinenlerin hepsi inan falcı zaten.Göz boyamak için "medyum"diyorlar kendilerine .Güzel günler yakında,haberdar edicem canım.

tamam canım senden haber bekliyorum o zaman
 
Kızlar meleğe tarot baktırdım bugün sana mesaj atıcak demişti şimdi mesaj attı aylardır tık yoktu adamda şoktayım gerçi boş mesaj atmış ama olsun attı sonuçta yanlışlıkla fln da değildir adım gibi eminim biliyorum malımı beni yokluyor aklı sıra salak ama yemezler :1 ayyyy çok mutluyum ya :21:
 
Kızlar meleğe tarot baktırdım bugün sana mesaj atıcak demişti şimdi mesaj attı aylardır tık yoktu adamda şoktayım gerçi boş mesaj atmış ama olsun attı sonuçta yanlışlıkla fln da değildir adım gibi eminim biliyorum malımı beni yokluyor aklı sıra salak ama yemezler :1 ayyyy çok mutluyum ya :21:

gözün aydın tatlım..peki zaman vermiş miydi melek ?
 
Ben de samira ve ecren aynı kişi demiştim ama dün gece 6 kasımda baktırdığım falı dinledim ve çokşaşaırdım biraz karmaşık anlattığı için o zaman çok önemsememiştim ama bana verdiği tarihler bile şaşamadan tutumuş 15 gün sonra iletişim demiş ki biz 22 kasımda konuşmuştuk 1,5 ay sonra daha farklı daha uzun görüşme demiş yine aralık sonundan ittibaren 15 gün kadar konuştuk ettik gerçekten bilmiş daha ilerisi için de yorumları var ama bekleyip görücem:49: ben tekrar baktırmayı düşünüyorum kendisine bakalım bilebilecek mi

ecren e ne baktırmıştın şekerim,tarot mu,kahve mi?
 
Kesinlikle çok farklı biriydi. Kendimle ilgili hiç bir açıklama yapmadığım halde, bir sanal falcı olarak bu kadar detay nasıl bilebilir diye... Hatta şaşkınlığımı dile getirmiştim ben. Kısa vadeli fal bakıyordu ama bana söylediklerini yaşamıştım. Ya falı bıraktı, ya da farklı isimle başka sitelere kaydı. Bilemiyorum artık şans :25:

Bulursan banada soyle canımın ıcıı:16:
 
canım nasılsın ,firuzenin yorumlarına baktım herkese pozitif konuşuyor galiba benim bugün birhafta oldu fal baktırmayalı dahada baktırmam heralde ancak yüzyüze ama falcı yok işte


gunaydın fıstıklarr:))

evet firuze bana da olumlu konuştu hatta bende herkese olumlu konuştuğu kanısındayım.ama anda çok çok iyi bence söylediği her kelime doğru.nesibeden falan çok çok iyi bence.saçma sapan isimleri veya bilmediğimiz kişileri denemektense firuzeye bi kere baktırın diorum kızlar.
 
gunaydın fıstıklarr:))

evet firuze bana da olumlu konuştu hatta bende herkese olumlu konuştuğu kanısındayım.ama anda çok çok iyi bence söylediği her kelime doğru.nesibeden falan çok çok iyi bence.saçma sapan isimleri veya bilmediğimiz kişileri denemektense firuzeye bi kere baktırın diorum kızlar.

Hangi sitede bu firuze?
 
o zaman sizindediğiniz falalemde değil çünkü geçmiş fallarımdan belli alminaya baktırdım sonradan o falda ecren yazmıştı

Falalemde lale,sonra sesı değişti bu kızın falsepetindeki samira oldu.bu ortaya çıkıncada o ecren kaila oldu.almina yok ortada falalemde bizim dediğimiz ilk zamanlarda vardı.
 
Merhaba Firuze Aydın a ben 2 kez baktırdım ilk i çıktı 2 inci çıkmak üzere yorumu güzel mantıklı ve iddialı tavsiye ederim.

Ya ne kadar takip ettiysem yakalayamadim Firuze'yi hemen doluyo.
Bugün de bu olumlu yorumlardan sonra denk gelecegimi zannetmiyorum.
 
Son düzenleme:
Back
X