Sevgili alcanzar inan aynı durumda oldugumuza üzüldümkeşke senın yada arkadaşlardan bırınınkı çıksada en azından bırımızın harcadıgı vakıt maddıyata deyse. Ne olucak yani şimdi. Hiçç koca bır maddı hadı onu geçtım manevı çöküş
((((
bu topicte 1 seneyi gecirdik hep beraber $öyle elle tutulur kimin fallari cikti birakanlar oldu hani az cok dikkat etsek görecegiz birakan arkadaslara dikkat edenler olursa .. mesela gaussmat nerelerde? en son yazdiklarini animsiyorum ve hayal kirikligini yasadigini cok iyi hatirliyorum
Olmasini bekledigimiz olaylarin bir anda gerceklesmemesi; zaten olacak olsaydi cabuk olurdu bekletmezdi..
Fali dinleyip unutun.. baktirmaamak en iyisi tabiki ama dayanamayip baktiriyosanizda olaylarin ordaki gibi gelisecegine inanmak hata hepimiz icin..