Benim başıma gelmedik şey değil.Ama sonuç hep söylenilenden farklı olmuştur.Bana zaten bütün falcılar hemen hemen aynı şeyleri söylemişlerdir.Diyelimki altı aylık bi süre ve elli fal baktırdım o sürede kırkbeşi aynı yorumu yapmıştır.Ancak ne tuhaf ki hiiçç onların yani çoğunluğun dediği çıkmamıştır.Şimdi sen bunu belirtince bende gerçekten ne garip bi durumdur farkına vardım.
Kader konusunda ana hatların yani doğum,ölüm,evlilik gibi dönüm noktalarının kesinlikle sabit mutlak kader olduğuna sonsuz inanır ve bunun böyle olduğunu bilirim.Ancak önemli olan bi diğer kısım muallak kader yani mutlak kadere giden yolda bizim elimizde olan belirleyeceğimiz gidişattır.İllaki alnımıza yazılı olan mutlak kadere o yolun sonuna ulaşıcaz.Yalnîz finishe ana yoldanmı yoksa ara sokaktan gidilerekmi varılacağı biraz bizim elimizde sanırım.Tabiki dua ve sadaka kaderi değiştiren tek şeydir.Aslında başa dönüyoruz.Yani kader sabittir diyerek pes etmek yanlış çünkü gönülden gelen bir dua levhi mahfuzda yazılî olan yazıyı değiştirme gücünü sahip tek olgu.Kader sabit ama dualarımızla Allah güzel sona ulaşma yolunu umarım hem kısaltır hem kolaylaştırır.