• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Binnaz Abla

Canim telden girdigim için link alamadim mardin kiziltepe falcisi kadınlar kulübü yaz cikiyo zaten mardin kiziltepe falcisi yazarsan başka yazilarda cikiyo

ToliNnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn XD

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Valla gidelim thalix ya abuk sabun falcilsra para sacacagimiza uçak bileti alir gideriz inşallah İlknur memnun kalirda fos cikmaz bu falcida:1:

Mardini görürdük fal bahane :-) sorma sacma sapan falcilara para saciyoz ztn adamda kalmadi baktircak hepsine herkes baktirmistir tutmuyo isteee

Ilknur ins memnun kalirsin bisileri bilmesinden coj gelecekle ilgili soylediklerinin cikmasi onemli

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Valla gidelim thalix ya abuk sabun falcilsra para sacacagimiza uçak bileti alir gideriz inşallah İlknur memnun kalirda fos cikmaz bu falcida:1:

baktım linke İnşallah fos çıkmaz birde bu fatimayı deniyelim :52:
 
Mardini görürdük fal bahane :-) sorma sacma sapan falcilara para saciyoz ztn adamda kalmadi baktircak hepsine herkes baktirmistir tutmuyo isteee

Ilknur ins memnun kalirsin bisileri bilmesinden coj gelecekle ilgili soylediklerinin cikmasi onemli

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Thalix keşke teldede baksa ya:31:
 
Thalix keşke teldede baksa ya:31:

Nerde o bonkörlük ???? Agirlik aldim derler bisi görüyo gibi amaaan cok inanmayin ilknur falina bakarim onlar bakmiyosa hemde bedava :)))

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Nerde o bonkörlük ???? Agirlik aldim derler bisi görüyo gibi amaaan cok inanmayin ilknur falina bakarim onlar bakmiyosa hemde bedava :)))

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
:1::1:...........
 
Nerde o bonkörlük ???? Agirlik aldim derler bisi görüyo gibi amaaan cok inanmayin ilknur falina bakarim onlar bakmiyosa hemde bedava :)))

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Tamam gülüm ne falıma bakacan :52:
 
Kadın ın dediği abla ben baktırmadım ama geleni gideni eksik olmaz yurt dışından bile var bizim köylülerden de çok baktıran var beğeniyorlar sonra kadın tam bir ekipmiş yani erkek hocaları varmış büyü v.s olanlar için onlara işlem yaptırıyor yani kadın artık nasıl oluyorsa büyü v.s falda görüyor ama bozma v.s işlemleri başkasına yaptırıyor açıkçası cidden işi biliyormu üç kağıtçı mı bilemiyorum ama bu hafta gerçi karar almıştım ama battı balık yan gider misali eğer başkası içip bakarım derse ben baktırırım size de söylerim

abla çakalsınnnnnnnn abla helal sana:1:
 
ne binnaz ablaymıs yaa :27: ismi bile fal bakan birini çağrıştırıyor
 
abla çakalsınnnnnnnn abla helal sana:1:

Birde kadın gerçekten süpermiymiş hepimiz toplanıp kızıltepe ye gerçi bu mevsim orası hiç çekilmez öglen 45 dereceyi buluyor bu bahsettiğim arkadaş hep davet ederdi beni bizim buralar çok güzel ama mayıs veya eylül ayı gibi gel diye.
 
Birde kadın gerçekten süpermiymiş hepimiz toplanıp kızıltepe ye gerçi bu mevsim orası hiç çekilmez öglen 45 dereceyi buluyor bu bahsettiğim arkadaş hep davet ederdi beni bizim buralar çok güzel ama mayıs veya eylül ayı gibi gel diye.

eylülde gidersek ben gelrm:34:
 
Birde kadın gerçekten süpermiymiş hepimiz toplanıp kızıltepe ye gerçi bu mevsim orası hiç çekilmez öglen 45 dereceyi buluyor bu bahsettiğim arkadaş hep davet ederdi beni bizim buralar çok güzel ama mayıs veya eylül ayı gibi gel diye.

bence ufak bi jet uçak kiralayalım, doluşup gidelim :1::1:
 
Evet uçakla abarti bi yol değil iste söyle birisi baktirsada etraflica sorsak aklimizda soru işareti kalmaz:31:

yok artık alzancarım taa Mardinlere fal için gitmek :53: ha normalde mardini görmek istiyordum hem ziyaret hem ticaret dersen tamam :27:

bence ufak bi jet uçak kiralayalım, doluşup gidelim :1::1:

Bence helikopterle gidelim.Paraşutlede tam Fatma bacının tepesine atlarız.Boyumuzun ölçüsünü Mardin'den de almış olarak hafifleyerek döneriz.Forumda okumuşsunuzdur mutlaka otuz kişi falan oluyomuş sırada.Saat birde giden beşte anca girebilmiş.Bu kadar insana ücretsiz bakmaz yaa sanmam.Şahsen bende olsam bakmam şimdi doğruyu yazmak gerekirse.Emek var sonuçta ortada ,harcanan zaman var.Tamam kalp gözü açıktır ama ermiş değil oda insan.Hakkını vermesem benim içim içimi yer.
 
Back
X