Siz böyle söyleyince kötü hissettim. Ama o an o diyalog içinde sırıtmadı. Çünkü öncesinde teyzem yalnızlığı istediğine dair şeyler söyledi. O an orda benimde konumum itibariyle alınmam pek normalken, ne için niye kaldığımı "anneannem seni çok seviyor" adı altında açıklamam çok abes olmadı gibi...
Zaten alınsa da bunu anlardım o olayın üstünden iki gün geçti.