Evladım...

Kardeş üzülme evladın İnşaallah iyileşecek,iyi düşün iyi olsun.Bugün haberlerde izledim yürüyemez, konuşamaz denilen çocuk yürümüş Allah'tan hiç bir zaman ümit kesilmez.Allah şifa versin, tez zamanda.
 
Insallah hic bir sorun yoktur icini karartma.
Yasi kac ,nasil bir gelisim geriligi var fiziksel mi,ruhsal mi?
Yani benim yegenim 3.5 yasindayken konusamiyor du.grupla oyunlara katilmiyordu ve ablam sizin gibi tedirgindi 4 yasina yakin birden konusmaya basladi ve ilkokul 2. Sinifta bir sebepten test oldu ve ustun zekali cikti:)
Belli olmaz belki farkliligi olumlu yondedir insallah
 

İnşallah öyledir
 
Tekrar merhaba arkadaşlar

3 ay sonra kontrol var. Bu 3 aylık süreçte beklenen kadar gelişim olmazsa tanıyı o zaman koyacaklar
 
sonucu merak edıyorum ınş düşündüğünüz gibi değildir..
 
Tekrar merhaba arkadaşlar

3 ay sonra kontrol var. Bu 3 aylık süreçte beklenen kadar gelişim olmazsa tanıyı o zaman koyacaklar
Cok merak ediyorum cocugun durumunu ins. Hic bir sorun cikmaz
Nasil bir gerilik var yasitlarina gore
Ins. Gelisme gosterir
 
Cok merak ediyorum cocugun durumunu ins. Hic bir sorun cikmaz
Nasil bir gerilik var yasitlarina gore
Ins. Gelisme gosterir

Atipik otizm dediler. Sosyal gelişimi dil gelişimi geriden seyrediyor. Kreşe başlayacak. Eğer kreşte de bi gelişme olmazsa kurum raporu verecekler özel eğitim alacak. Malesef tanısı otizm..
 
Atipik otizm dediler. Sosyal gelişimi dil gelişimi geriden seyrediyor. Kreşe başlayacak. Eğer kreşte de bi gelişme olmazsa kurum raporu verecekler özel eğitim alacak. Malesef tanısı otizm..
Cok gecmis olsun onlar cok ozel cocuklar.ins. gelisim gosterir dunden beri sizin icin dua ediyorum
 
`