- Katılım
- 21 Mart 2013
- Mesajlar
- 7.875
- Emoji Skoru
- 4.307
- Puanlar
- 248
- Konu Sahibi feracelife
-
- #21
Ben de epeydir girmiyorum kafam o kadar rahat ki .Hele siyasi paylaşımlar yapıldığında kapışmak filan insanı gereksiz yere yoruyor .Çünkü kimseyi değiştiremiyorsunuz kimse de bizi değiştiremiyor .Zaman kaybından başka bir şey değil
Ne bir tanesi kaç tane kaç tane .bencedebende bu siyasi olaylara çok sinir oluyorum . adamlar beğendiğin siyasi sayfalara bakarak bile seni yargılayabiliyorlar şahsen benim çevremde öyle biri var
Kisiye bagli, ne amacla kullandiginiz önemli, facebook bagimliligi ne oluyor onuda anlamis degilim, kullanmasini bileceksiniz o zaman hayatinizi engellemez... Benim yillardir var bi zararida olmadi...
Ne bir tanesi kaç tane kaç tane .
Bir şey paylaşıyorsun hemen birileri atlıyor yok şöyle yok böyle .
Öküzün altında buzağı arayanlar var .
En güzeli kullanmamak