• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Görümcem kaynanama geldi diye kocamla pikniğe gitmemiz ayıp mı

gurbetkusu8

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Mayıs 2026
Mesajlar
62
Emoji Skoru
25
Puanlar
3
Aile apartmanındayız görümcem başka şehirden kaynanamlara geldi 1 saatlik yol öyle çok uzak bi yer değil yani. Biz 8 aydır evliyiz ve ilk defa pikniğe gidicektik başbaşa.Eşim hergün çalıştığı için müsait olamıyo o yüzden görümcemin olduğu zamana denk geldi eşim suratsız oldu annesigili bırakıypruz diye neyse ben hazırlandım salata falan yaptım o sırada kv aradı napyon falan pikniğe gitcez dedim sonra trip attı kapattı kapı ağzında karşılasıncada eşime ablan burdayken oluyomu falan demiş eşimde bana söleyince çok sinirlendim kavga ettik arabadan indim kv arayıp ne olduda kızdın falan dedim oluyomu yaptığınız dedi bende gayet oluyo niye olmasın dedim sonra küstülrr benimle görümcem özellikle küs umrumda değil ben mi haksızım
 
Gorumce ne kadar sıklıkla geliyo ve ne kadar kalacakti?
 
Aile apartmanındayız görümcem başka şehirden kaynanamlara geldi 1 saatlik yol öyle çok uzak bi yer değil yani. Biz 8 aydır evliyiz ve ilk defa pikniğe gidicektik başbaşa.Eşim hergün çalıştığı için müsait olamıyo o yüzden görümcemin olduğu zamana denk geldi eşim suratsız oldu annesigili bırakıypruz diye neyse ben hazırlandım salata falan yaptım o sırada kv aradı napyon falan pikniğe gitcez dedim sonra trip attı kapattı kapı ağzında karşılasıncada eşime ablan burdayken oluyomu falan demiş eşimde bana söleyince çok sinirlendim kavga ettik arabadan indim kv arayıp ne olduda kızdın falan dedim oluyomu yaptığınız dedi bende gayet oluyo niye olmasın dedim sonra küstülrr benimle görümcem özellikle küs umrumda değil ben mi haksızım
Sonuçta gittiniz mi pikniğe? Sen neden bu kadar yükselip aradın küsecek kadar? Hazırlığımızı yaptık öyle denk geldi deyip takmasan sınır koymuş olacaktın.
 
Sonuçta gittiniz mi pikniğe? Sen neden bu kadar yükselip aradın küsecek kadar? Hazırlığımızı yaptık öyle denk geldi deyip takmasan sınır koymuş olacaktın.
Hayır gitmedik hatta ilk defa bu kadar kötü tartıştık ben planlarımı onlada göre yapmak istemiyorum görümcem varmış yokmuş banane sanki ben çok umursuyo o sebepten birazda sinirlendim baya büyüttüm heraşde ama hakettiler sanki bilmiyorum ya
 
Hayır gitmedik hatta ilk defa bu kadar kötü tartıştık ben planlarımı onlada göre yapmak istemiyorum görümcem varmış yokmuş banane sanki ben çok umursuyo o sebepten birazda sinirlendim baya büyüttüm heraşde ama hakettiler sanki bilmiyorum ya
Sen eşine baksana görümce gelmiş gitmiş çokta şey değil yani. Planımız var deyip koyun sınırı. Kavgaya gürültüye gerek yok, karı koca tartışmaya da gerek yok. Piknikte yatıya kalmayacaksınız sonuçta. Salatam bile hazır bir kaç saat takılıp akşam da sizinle vakit geçiririz diyebilirdin. Bunca kavga kin 8 aylık evlilikte hoş değil. Sonra ikinizde yıpranırsınız kv görümce derken.
 
Neyin ayıbı ben anlamıyorum ki, yılda bir gelse hadi diyelim ayıp, ayipsa da benim ayibim herkese laf düşmez.
KV.den büyük olup idare edeceğine milleti kirdirmis o kadar.
Valla bencede öyle ya o kadar heves ettim içimde kaldı şimdi mesafe koydum herkese
 
Valla bencede öyle ya o kadar heves ettim içimde kaldı şimdi mesafe koydum herkese
Eşin de sıkıntı var, piknikte yillanmayacaksiniz sonuçta, ne ayıp olacak birkaç saate geleceğiz deyip konuyu kapatacak basireti gösterse kimseye laf düşmezdi
 
Sen eşine baksana görümce gelmiş gitmiş çokta şey değil yani. Planımız var deyip koyun sınırı. Kavgaya gürültüye gerek yok, karı koca tartışmaya da gerek yok. Piknikte yatıya kalmayacaksınız sonuçta. Salatam bile hazır bir kaç saat takılıp akşam da sizinle vakit geçiririz diyebilirdin. Bunca kavga kin 8 aylık evlilikte hoş değil. Sonra ikinizde yıpranırsınız kv görümce derken.
Eşim evet haklılar desen sıkıntı olmazdı dedi ben ztn götüryodum diyo ama benim eşimle başbaşa gitmemi ayıp olarak görmeleri çok saçma ben buna sinirlendim
 
Eşim evet haklılar desen sıkıntı olmazdı dedi ben ztn götüryodum diyo ama benim eşimle başbaşa gitmemi ayıp olarak görmeleri çok saçma ben buna sinirlendim
Yatağı paylaşıyorsunuz neyin ayıbı bu😂 Sen huylarını anladın dimi? Eşini yönet mutlu ol.
 
Eşin de sıkıntı var, piknikte yillanmayacaksiniz sonuçta, ne ayıp olacak birkaç saate geleceğiz deyip konuyu kapatacak basireti gösterse kimseye laf düşmezdi
Aynen gerçekten herşey onda bitiyo ztn görümcem benle içli dışlı değil iki yabancı gibiyiz sanki arada samimiyet varda onu ekmişim gibi suan bana tripliler bende mesafe koydum ama bi tarafdanda onum yüzünden aramız bozulmasun istiyorum normalds kv çok iyidir çok anlayışlıdır ama bu konuda böle yaptı
 
Yatağı paylaşıyorsunuz neyin ayıbı bu😂 Sen huylarını anladın dimi? Eşini yönet mutlu ol.
Onları bırakıp gitmek ayıpmış o manada ayıp oluyomuş ay ben hiç hata laf söz kaldıramıyorum direk lafı yapıştıryom ama iyimi kötümü bilmiyorum normalds kv çok iyidir asla karışmaz habersiz gelmez eşimi kısknmaz aramıza girmez ama şeytan görğmce gelince değişti heralde
 
Aynen gerçekten herşey onda bitiyo ztn görümcem benle içli dışlı değil iki yabancı gibiyiz sanki arada samimiyet varda onu ekmişim gibi suan bana tripliler bende mesafe koydum ama bi tarafdanda onum yüzünden aramız bozulmasun istiyorum normalds kv çok iyidir çok anlayışlıdır ama bu konuda böle yaptı
Her ne kadar kızsada örneğin annesi ablası. Sen eşini kavgasız şekilde yönet. Planlara sadık kal. Adam arada kalıp bir tarafı seçmek zorunda kalmasın.
 
Onları bırakıp gitmek ayıpmış o manada ayıp oluyomuş
Zeten asıl pikniğe gitmenize değil onları götürmemenize alınganlık yapıp ayıplamış. Sizin değil eşinizin demesi gerekiyor. 'İlk defa pikniğe gidiyoruz ablam kaçmıyor, müdahale edip huzurumuzu bozmayın.' diye. Size yetiştirmesin bu da hiç hoş değil.

Sinirlenmekte haklısınız ama aynı apartmanda bunlar çok olağan. Çözümü başka yere taşınmak. Yüzgöz olmuşsunuz bu şekilde kavga ederek eşinizle de arada saygı kalmaz.
 
Oncelikle aile apartmani pismanliktir
Yorumda kv iyidir yazmissiniz da iyi olsa bu yaptiginiz oldu mu falan demez
Gorumcenin gelecegini onceden haber vermis miydi kv?
Soylemesine ragmen sonradan plan yaptiysaniz ona bozulmustur
Ama zaten gelince 1 hafta kaliyormus
Bugun gormeseniz yarin gorursunuz neticede size gelmiyor annesine geliyor
Sonuc olarak siz kazanamadiniz cunku piknik iptal oldu kavga ettiniz gun mahvoldu
Benim evliligimdeki ilk yillarimda yaptigim cahilliklere benziyo sizin anlattiklariniz
Simdi boyle birsey yasasam "biz onceden plan yapmistik, nasilsa gorumce kalacak sende, gorusuruz koca bi hafta var onumuzde" der piknigime giderdim
Kocamdan atak beklemezdim yani
Anasina cevap verebilen koca sayisi cok az
Niye tepki vermedin diye darlamak birsey kazandirmiyor
onun kapasitesi o kadar
zaten verebilse verirdi cevabi
iteklemekle cozulmuyor mesele malesef
Kocamin surati asik olsa bile takmazdim
Salatami yapmisim hazirlik yapmis heveslenmisim
Baktim keyfimi kaciracak "bi aksam tatli ayarlariz caya davet ederim simdi piknigimizin tadini cikaralim hadi, yoksa surat asmada yarisirsak seni yenerim" der kikirdar günüme devam ederim
Hic kavga falan etmem anasi danasi icin keyfimi bozamam
Ha caya cagirir miyim sonra, muamma
Onemli olan planimin bozulmamasi o an 😃
 
Diğer konunuza az önce yorum yaptım.
Burda görüyorum ki sorun eşiniz.
Ailesi ile önce o ayrışacak, size bu yükü yıkmak yerine
Ne saçma ya 8 aylık evli olup ilk defa başbaşa piknik yapabilmek.
İyilik yapma adı altında sizi minnetli hale getirip iradenize hükmetmek bu.
İsterlerse dünya iyisi olsunlar, size alan açmaları lazım.
Bunu da eşinizle kavga ederek sağlayamazsınız.
Aynı dediğim şeye geliyorum yine.
Erişilebilirliğinizi azaltın.
Yani ya iş bulun, ya sosyal çevrenizi genişletin, onlarla takılın. Onlar doğal sınır oluşturur, böyle laf anlatarak kendinizi kötü edersiniz.
Dolu olun, eve geldiğinizde uyuyakalın vs. Zamanla hayat rutininize saygı duymak zorunda kalırlar.
En baştan böyle alıştırsanız iyi olurdu ama hala geç değil.
 
Aile apartmanındayız görümcem başka şehirden kaynanamlara geldi 1 saatlik yol öyle çok uzak bi yer değil yani. Biz 8 aydır evliyiz ve ilk defa pikniğe gidicektik başbaşa.Eşim hergün çalıştığı için müsait olamıyo o yüzden görümcemin olduğu zamana denk geldi eşim suratsız oldu annesigili bırakıypruz diye neyse ben hazırlandım salata falan yaptım o sırada kv aradı napyon falan pikniğe gitcez dedim sonra trip attı kapattı kapı ağzında karşılasıncada eşime ablan burdayken oluyomu falan demiş eşimde bana söleyince çok sinirlendim kavga ettik arabadan indim kv arayıp ne olduda kızdın falan dedim oluyomu yaptığınız dedi bende gayet oluyo niye olmasın dedim sonra küstülrr benimle görümcem özellikle küs umrumda değil ben mi haksızım
Haksız mısınız bilmiyorum ama piknik kalabalıkla güzel oluyor.Ben şahsi fikrimi söylüyorum görümceyl de kayınvalideyi de davet ederdim.Aynı binanın içinde yaşayıp pikniğe giderken söylenmemesine insan bozulur gibi.Hani özel bir gün değil bir akşam yemeği değil piknik yani
 
Back
X