- Katılım
- 1 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 62
- Emoji Skoru
- 25
- Puanlar
- 3
- Konu Sahibi gurbetkusu8
- #1
Aile apartmanındayız görümcem başka şehirden kaynanamlara geldi 1 saatlik yol öyle çok uzak bi yer değil yani. Biz 8 aydır evliyiz ve ilk defa pikniğe gidicektik başbaşa.Eşim hergün çalıştığı için müsait olamıyo o yüzden görümcemin olduğu zamana denk geldi eşim suratsız oldu annesigili bırakıypruz diye neyse ben hazırlandım salata falan yaptım o sırada kv aradı napyon falan pikniğe gitcez dedim sonra trip attı kapattı kapı ağzında karşılasıncada eşime ablan burdayken oluyomu falan demiş eşimde bana söleyince çok sinirlendim kavga ettik arabadan indim kv arayıp ne olduda kızdın falan dedim oluyomu yaptığınız dedi bende gayet oluyo niye olmasın dedim sonra küstülrr benimle görümcem özellikle küs umrumda değil ben mi haksızım