• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İşin içinden çıkar mısınız? Bir kayınvalide problemi

o kısım zaten en kötüsü. çocuğum yok diye o kısma bi şey demek istemedim ama muhtemelen benim yanımda yapılsa "hayırlısıyla ne zaman?" derdim.
Empatisi güçlü ve hayat tecrübesi olan bir kadınsınız bence gayette yorum yapabilirsiniz Sigrid😌
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
İşin içinden çıkmak basit müsait değiliz bitti
 
İşin içinden çıkmak basit müsait değiliz bitti
Sorun da o zaten, kocası müsaitmiş. Adam karısının durumunu hiçe sayıp danışmaya bile tenezzül etmeyip buyur gel diyor annesine. Sınav sınav deniyor ya al sana gerçek sınav. Kadın biyopsi sonucu beklemiyormuş gibi kayınvalideyi eğleyecek, niye? Koca öyle buyuruyor çünkü. Annesi kapristen can sıkıntısından üzülüyor, karısı canının derdine düşmüş üzülüyor ve bu adam tercihini anneden yana kullanıyor. Sanki her hafta görüşmüyor annesiyle.
 
Sorun da o zaten, kocası müsaitmiş. Adam karısının durumunu hiçe sayıp danışmaya bile tenezzül etmeyip buyur gel diyor annesine. Sınav sınav deniyor ya al sana gerçek sınav. Kadın biyopsi sonucu beklemiyormuş gibi kayınvalideyi eğleyecek, niye? Koca öyle buyuruyor çünkü. Annesi kapristen can sıkıntısından üzülüyor, karısı canının derdine düşmüş üzülüyor ve bu adam tercihini anneden yana kullanıyor. Sanki her hafta görüşmüyor annesiyle.
Şimdi konu sahibine kırıcı yorum yapmak olmaz ama kesinlikle böyle kocadan olmaz yani kendi değerini bilmesi lazım
 
"birde nine hanım her seferinde çocuğu darlıyor, öleceğim ben üzülür müsün vs gibi…"

Ben olsam ölürsen de ölürsün cadaloz 10 yıl mı yas tutayım derdim :halay: Allahtan evli değilim KV MV çekemem yaşlı cadalozlar da, sümsük oğlanları da popomu yerler ancak:ruh:
 
Şimdi konu sahibine kırıcı yorum yapmak olmaz ama kesinlikle böyle kocadan olmaz yani kendi değerini bilmesi lazım

Yaneee erkeklerin çoğu 5 para etmez, hastalanırsın bakmaz, mutsuz olursun öküz gibi yatar takmaz ... hastayken en iyi bakacak kişi başka bir kadındır anne, teyze, kuzen, kızkardeş, anneanne varken erkek denen b.k parçalarının esamesi bile okunmaz.
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…


Okurken benimde icim daraldi bu sürecte esin biraz anlayisla karsilasa iyi olur. Eger esin annesini daha cok önemsiyorsa ozaman sen tek git annesiyle ilgilensin. Bu durumda misafir agirlamak degil rahatlamaya ihtiyacin var. Bu ne şuursuzluk. Eşine bi ton saydırasım geldi😠 neyse sinirlenmiyoruz .. sakinnn 🙂 sonuç iyi çıkar umarım inşallahh 🙏🏼🍀 eğer beklenmedik durumla karşılaşırsan dirayetli ol pozitif kal dicem hadi ya sen ne anlarsın diceksin ama biz çok daha farklı bir türden çok daha farklı şeyler yaşadık ailede. O yüzden moralll moral morall.. en iyi gelen şey bu. İyi gelmeyen herkesten her ortamdan uzak dur. Küsen küssün.

Ayrıca tamam henüz bişey ortada yok gibi düşünebilirsin ama olmasa bile aile desteğine ihtiyacın var böyle içinde yaşayarak nasıl geçirceksin bu zamanı? Moral veren kişiler olsun ki sende pozitif kalabilesin.. sen şimdi içine atcan aileler bilmeyecek, burda saçma sapan şeyler okuyup kendini ağlama krizine paniğe ve daha çok stresse sokacaksın. Adı p*is bu hastalığın yazamıyorum bile. Ne olduğunu çook iyi bilen biriyim inan bana.

Tabi ki sonuç çıkana kadar bilmesinler diyosan senin tercihin ama eşin de destek olmalı köstek değil. Şartlı şurtlu centilmenlik yapacaksa anneciğini al bari yanına gidin tatile ne olcak herkes anasıyla zaman geçirsin. Ben bu erkek milletini anlamıyorum ya. Hem baskı yapıyor söylemen için aileye hemde centilmenlik yapıp tatile gideriz diyor bitane kulağın tozuna attırcan walla😤
 
Öncelikle çok geçmiş olsun, sonuçlarınız temiz çıkar inşallah. Siz arayıp anne biz şehir dışına gidiyoruz haftaya sen gelicem demiştin ama başka zamana artık vs diyin.
 
Geceleri kas ağrısı çok oluyor, yazamadım kusura bakmayın lütfen… akşam annesine gittik yine. Zaten yattım hep… yemekten sonra da döndük.

Kvalide gelmekten vazgeçtiğini söyledi. Evinde kalmak istiyormuş. İlk gün kahvaltıya gelirsiniz yeter dedi.

Eşimde anneme söylemeden gideriz dedi. Bu ay kira paralarını istediği için bilmese daha iyi olacak. Babasının 1.5 evi var diğer yarısı da bize ait. Tüm kiraları annesi alıyor 🫣… toplam asgari ücret kadar.

Farklı bir şekilde çözülmüş oldu. Koca puan kaybetti. İçimde birşeyler kırıldı. İlgi meselesinde de özür diledi. Uyku apnesi ramazanda zorluyor diyor. Düzelecekmiş. Şu durumlar geçsin onu ayrıca düşüneceğim.

Herkese çok teşekkür ederim. Farklı birşey olursa sizi yine buradan darlarım🤭😁
 
annesi üzülürmüş diyemezmiş, aslında ağır konuşursa diye korkuyor.
Sen o evin kölesi misin
Neden sen ağır konuşursun diye korkmuyor
Hasta olan ilgiye ihtiyacı olan sensinya hani senin bir şeyler söylemen gerekiyor
 
Geceleri kas ağrısı çok oluyor, yazamadım kusura bakmayın lütfen… akşam annesine gittik yine. Zaten yattım hep… yemekten sonra da döndük.

Kvalide gelmekten vazgeçtiğini söyledi. Evinde kalmak istiyormuş. İlk gün kahvaltıya gelirsiniz yeter dedi.

Eşimde anneme söylemeden gideriz dedi. Bu ay kira paralarını istediği için bilmese daha iyi olacak. Babasının 1.5 evi var diğer yarısı da bize ait. Tüm kiraları annesi alıyor 🫣… toplam asgari ücret kadar.

Farklı bir şekilde çözülmüş oldu. Koca puan kaybetti. İçimde birşeyler kırıldı. İlgi meselesinde de özür diledi. Uyku apnesi ramazanda zorluyor diyor. Düzelecekmiş. Şu durumlar geçsin onu ayrıca düşüneceğim.

Herkese çok teşekkür ederim. Farklı birşey olursa sizi yine buradan darlarım🤭😁
Evinde dinlensene bacim niye gidiyosun anasına... Neyse bayramda gelcem diye tutturmaz İnşallah sen de rahat edersin.
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Böyle stresli olduğunuz bir dönemde sizin destekçiniz olmalı eşiniz. Güzel bir dille anlatsın daha önceden plan yapmıştık desin. Annesini üzmeyecek diye sizi üzmesine hele de bu kadar kırılgan bir döneminizdeyken.

Sonuçlarınız inşallah tertemiz çıkar
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Şu durumda da bunları düşünmeyin yahu, eşiniz de garip bunu dusundurdugunicin size, tatil bileti alın eşiniz annesine tatile gideceğiz desin bitti gitti.
 
Back
X