Geceleri kas ağrısı çok oluyor, yazamadım kusura bakmayın lütfen… akşam annesine gittik yine. Zaten yattım hep… yemekten sonra da döndük.
Kvalide gelmekten vazgeçtiğini söyledi. Evinde kalmak istiyormuş. İlk gün kahvaltıya gelirsiniz yeter dedi.
Eşimde anneme söylemeden gideriz dedi. Bu ay kira paralarını istediği için bilmese daha iyi olacak. Babasının 1.5 evi var diğer yarısı da bize ait. Tüm kiraları annesi alıyor

… toplam asgari ücret kadar.
Farklı bir şekilde çözülmüş oldu. Koca puan kaybetti. İçimde birşeyler kırıldı. İlgi meselesinde de özür diledi. Uyku apnesi ramazanda zorluyor diyor. Düzelecekmiş. Şu durumlar geçsin onu ayrıca düşüneceğim.
Herkese çok teşekkür ederim. Farklı birşey olursa sizi yine buradan darlarım
