• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İşin içinden çıkar mısınız? Bir kayınvalide problemi

Kesinlikle… büyüyemeyen , sürekli manipüle edilmiş bi adamla evliyim. Yani küçük de değiliz. Annesine direk gidip diyemiyor. Ya kötü gelin olmayı göze alıp kendim konuşacağım, yada sen bilirsin deyip oğlumu alıp gideceğim.

bence hic muhattap olup canini sikma, yap rezervasyonu al bebeni bas git bak keyfine.
 
Sizin dobra yazılarınızı çok beğeniyorum. Forumdan görüyorum. Aynen onun sorunu. Ama yanaşmıyor. Çözümsüz bırakıyor. Arada kaldığını biliyorum.

arada kalmıyor, kuzucum. bunu nereden çıkardınız? asıl arada kalmış hissetmemek için hiçbir aksiyon almıyor ve sizi hayatınızdaki hedefler, istekler, hayalleriniz, benliğiniz, kişiliğiniz, özsaygınız ile dış kapının mandalı sayılabilecek kaynananız ile arasında bırakıyor. şu anda -dilerim ki çok güzel bir sonuç alacak ve bugünü gülerek hatırlayacaksınız ama- çok büyük bir kriz var. zihninizde, duygularınızda yangın var çünkü büyük bir bilinmezlik var hayatınızda ve her normal insan gibi biraz kafanızı dinleyip her şeyden uzaklaşmak istiyorsunuz ama eşiniz sadece annesine teleofnu kaldırıp "biz bayramda yokuz çünkü tatile gidiyoruz" diyerek telefonu kapatmamak için size bugünü reva gördü.
lütfen bu olanları bari siz kendinize reva görmeyin ve öncelikle arada falan kalmadığını kabul edin. yoksa kendinize haksızlık edersiniz.
 
Iyy cimri Bi de sen de inadına annenlerle oturup kalk diyeceğim de belki annenlere de kvalideni üzme kızım diyecek safliktadir
Kabul etseler evlerinden çıkmayız. Onlarda siz kendi evinizde rahat olun, bizi de rahat bırakın diyorlar 😀. Bende istemiyorum çok sıkıfıkı… Az daha kapı komşusu olacaktık. Eşim aynı katta olmayı istiyordu😬 Allahywn yakın ama görüş mesafesinde değiliz 🤭
 
Sizin dobra yazılarınızı çok beğeniyorum. Forumdan görüyorum. Aynen onun sorunu. Ama yanaşmıyor. Çözümsüz bırakıyor. Arada kaldığını biliyorum.


Benimki gerçekten ilginç. Annemlere de evet der o😀… hayır diyememe sorunu var. Benden habersiz annemlerle süpriz ortak ev aldı. Yani babamla konuşmuş, 2 yıl önce 100 bin civarı açıkları varken bile onu kapatıp ortak etti🤦🏼‍♂️. Biz fazla para ödedik yani.

Ama evet annesi öncelikli. Bu konuda haklısınız. Oda beni manipüle ediyor. Küçük kedi gibi bakıyor.

Otel baktığımı biliyor şuan😏 söyledim , bakarken bile içim açılıyor ya..
Eşiniz asla arada kalmıyor,kendince en uygun yolu seçiyor.Sizin ne düşündüğünüzden, hissettiğinizden çok ona göre kendi rahatı daha önemli.Duygudan arınmış gözlerle bakın olaylara
 
arada kalmıyor, kuzucum. bunu nereden çıkardınız? asıl arada kalmış hissetmemek için hiçbir aksiyon almıyor ve sizi hayatınızdaki hedefler, istekler, hayalleriniz, benliğiniz, kişiliğiniz, özsaygınız ile dış kapının mandalı sayılabilecek kaynananız ile arasında bırakıyor. şu anda -dilerim ki çok güzel bir sonuç alacak ve bugünü gülerek hatırlayacaksınız ama- çok büyük bir kriz var. zihninizde, duygularınızda yangın var çünkü büyük bir bilinmezlik var hayatınızda ve her normal insan gibi biraz kafanızı dinleyip her şeyden uzaklaşmak istiyorsunuz ama eşiniz sadece annesine teleofnu kaldırıp "biz bayramda yokuz çünkü tatile gidiyoruz" diyerek telefonu kapatmamak için size bugünü reva gördü.
lütfen bu olanları bari siz kendinize reva görmeyin ve öncelikle arada falan kalmadığını kabul edin. yoksa kendinize haksızlık edersiniz.
Bu bakış açısıyla bakmamıştım aslında. beni yok sayıyor. Benimle uğraşmak daha kolay. Kolay lokma🥴
 
Bu bakış açısıyla bakmamıştım aslında. beni yok sayıyor. Benimle uğraşmak daha kolay. Kolay lokma🥴
Arada kalan, düşünüp üzülen strese giren sensin onun umurunda bile değil. Seni düşünüp mutlu etmesi gerekirken vay anam diyor. Dobarlan bıragma gendini.
 
Floppy, inan sen de böyle yap diye söylemiyorum. Ama biyopsi sonucu bekliyor olsam inan hiç kimse umrumda olmazdı. Kayınvalidem mi üzülür? Üzülsün bana ne. Kocam olay mı çıkarır? İsterse boşasın, umurumda olmaz. Ben bencil biriyim, kendi mevcudiyetimden daha önemli kimse veya "konu" yok bana göre.
Ben önemli bir haber beklerken canım ne istiyorsa onu yaparım, oraya giderim. Kafam olmuş bir milyon, bir de onu bunu çekemem. Psikolojisi bozuk olan doktora gitsin mentalitesindeyim artık.
Valla ben olsam toplarım bavulumu çeker giderim, kocam da gelirse gelir gelmezse oturur evde.
Ne zaman rahat edeceğiz ya hu biz? Ben rahatlık için ebediyeti bekleyecek kadar sabırlı değilim galiba.
 
erkek olmak ne güzel ya. altlı üstlü iki konu var bugün. ikisinde de adamların anaları tımarhanelik ve gelinlere eziyet ediyor. ama beyefendiler hiç bulaşmıyorlar, hiç karıma yazıkmış en azından bir sınır çekeyim demiyorlar. karıları saç baş yoluyor. ne güzel hayat ya.

öncelikle acil şifalar dilerim. umarım bu olay sadece sizin gözünüzün açılması için bir işaret olarak gelmiştir ve gerçek bir sorun yoktur. lütfen unutmayın, "ben çekerim bu zamana kadar alıştım artık" diye de düşünmeyin, çocuğunuzun sizden başka kimsesi yok. bu kadar basit bir olayda bile elini taşın altına koyamayan adam o çocuğa tek bakmaz. lütfen kendiniz ve çocuğunuz için vücut ve mental sağlığınızdan ödün vermeyin. paşayı alın yanınıza, anne oğul güzel vakit geçirin. mıymıy babası olmadan çok daha rahat edeceğinize şüphem yok.
 
Kabul etseler evlerinden çıkmayız. Onlarda siz kendi evinizde rahat olun, bizi de rahat bırakın diyorlar 😀. Bende istemiyorum çok sıkıfıkı… Az daha kapı komşusu olacaktık. Eşim aynı katta olmayı istiyordu😬 Allahywn yakın ama görüş mesafesinde değiliz 🤭
Çok güzel 😂
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Biz bayramda burada olmayacağız demeniz gerekir açıkça.
Geçmiş olsun,acil şifalar dilerim bu arada ama kesinlikle söyleyin,eşiniz konuşsun" anne bayramdan sonra gelirsin yokuz biz "diye. Onu çağırmak,götürmek bir seçenek değil zaten,gelmemesi için evde olmayacağınızı söylemelisiniz bir an önce.
 
Bu bakış açısıyla bakmamıştım aslında. beni yok sayıyor. Benimle uğraşmak daha kolay. Kolay lokma🥴
Bir erkek karısı biyopsi sonucu bekliyorken böyle pervasız davranamaz. Canı sıkılıyormuş, annemi eğleyelim boşver şimdi biyopsiyi vs diyemez. Ailenizle ortak ev alması neyi değiştiriyor, bu size saygısızlık yapılabileceği anlamına mı geliyor? Ayrıca annesinden çekinen korkan biri karısının ailesiyle nasıl ev alabilmiş? Kocanız iyi falan değil kolaya kaçan güvenilmez biri. Biz burada inşallah bir şey çıkmaz önemsizdir, size huzur sakinlik lazım diyoruz, kocanızın tek umursadığı annesinin kaprisleri, tatilinizi zehir etmekten hiç çekinmiyor. Ben gündüz vakti gidip uzansam eşim dört döner sorguya çeker, ne oldu bir şeyin mi var der, kaldı ki kitleden biyopsi sonucu bekleyeceğim. Benim annem de gelse hemen kabul eder demeyin, çağırın annenizi ve kayınvalideyle değil kendi annenizle ilgilenin ve görün suratlar nasıl asılıyor. O kayınvalide annenizi kaç gün sığdıracak, eşiniz de annesine tek laf edemeyecek öğrenirsiniz. Eşiniz ailenizin böyle bir şey yapmayacağını biliyor.

Karı koca arasına nifak sokma niyetinde değilim, bana göre evlilikte her şey eşit ve karşılıklıdır. Benim yapmadığımı eşim de yapamaz, benim annem edepli ve sınır biliyorsa eşimin annesi de bilecek, bilmiyorsa da oğlu bizzat bildirecek. Yok öyle ana oğul kraliçe ve prens havaları.
 
İsin icinden cikilamayacak ne var bunda esiniz bahane bulamamis size agir konusmak istemiyomus yersen ama siz yemissiniz arayip biz tatil satin almistik cok onceden gidecegiz diceksiniz beklemek zorunda degilsiniz
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Cok gecmis olsun. Allahimdan duam bu mubarek gunlerde sonucunuz iyi ciksin. Allah korusun diger ihtimal olursa gozunuz sadece evladinizi gorecek. Kanser sizin kayinvalidenizin psikolojik rahatsizligini sacma sapan seylerini bin kere ust uste koyar uerle bir eder. Allah başa vermesin ben anasindan girip danasi danasindan cikmistim. Hepsini evden kovmustum sonuclarim ciktiginda.kimseyi dusunmeyin
Esinize tatile gidecegim gozum birseyi gormuyor kulagim kimseyi duymuyor gerginim diyeceksiniz
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Sadece bayramda yokuz. Bu kadar. Hiç birşey sizden önemli değil gerçekten.
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Eşiniz annesi ile konuşacak başka çare yok.Kv sonra gelsin.Oğluna darılmaz bir cesaret söylesin eşiniz.
 
Biz tatil planladık diyemiyorsaniz bir tane yalan sallayın. Arkadaşın yazlığı boşmuş siz gelin kalın dediler vs gibi
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Bu tarz insanlar zarar.insan üzülür dertlenir hepimiz .Kayinvalideniz gibi mağduriyet kahramanlarına bu yetmez .Çözüm istemez onun derdi ben çok iyiyim dünya ve bana karsi olanlar kötü teranesi kova gibi anlatır anlatır anlatır .Gene anlatır .Tamam en mağdur o karşına çıkanlar berbat ve ilahi adalet .Konu hep böyle anlat otur anlat otur.Bence onun bitmeyen dert silsilesini dinlemek istemeyen özellikle sizin durumunuzdaki bir insan net olarak müsait değiliz tlrezervasyonu yaptırdık başka zaman görüşelim diyebilmeli ne yani kocaniza göre sizin sağlığınız annesinin dert seanslarindan kiymetsizmi.Kendinizi düşünün artık kayinvalidenizde eski kocasımi eski eltisimi bohçacısımı gitsin biraz kovasini ötede boşaltsın.Gecmiş de yaşamıyor her yaş alanda psikolojik sorunları idare etmek diye bir dünya yok her insan kendi psikolojik sorunlarını halletme yolunda adimlar atmalı alzheimer olur bu çok farklı .Sinirsel yada duygusal hayatını kimse kimseye yük etmeyecek yatılı yatsın bir kliniğe onada iyi gelir .
 
Çok geçmiş olsun. Umarım sevindirici haberler alırsınız.

Ortadaki dert çok saçma kusura bakmayın. Aynı şehirde yatılı kalmak ayrı saçma, herhangi birine "kusura bakma müsait değiliz, tatil planımız var. Başka zaman bekleriz" diyememek ayrı saçma.

Böyle adamlar sürekli anne babalarının emir eri gibi takılıp her şeye peki annecim, emredersin bıbıcım diyerek mi yaşıyor çok merak ediyorum.
Planımız var, müsait değiliz diyecek ya alt tarafı. 4-5 yaşındaki bebeler bu kadar söz dinlemiyor, 16-17 yaşındaki ergenler kapıları çarpıp çıkıp gidiyor.
Bu neyin korkusu, neyden çekiniyor bunlar bu kadar asla anlamıyorum.

Siz kendi huzurunuz için ne gerekiyorsa onu yapın artık. Gördüğünüz gibi eşiniz sadece kendisinin ve annesinin huzurunu düşünüyor. Siz de kendinizi düşünün, ihtiyacınız varsa o tatile gidin. Eşiniz de ne yaparsa yapsın.
 
O tatil esinizle burnunuzdan gelecek. Belli ki annesi sorun cikaracak bir tip bu kdr kivrandirdigina gore sizi. Zaman bu zaman diyip resti cekiceksiniz esinizi de anacigiyla basbasa birakip oglusla gidin. Esiniz zaten o tatilde size huzur vermez. Cok gecmis olsun
 
Evet gidiyor, bir sürü ilacı var kullanıyor da… Kvalide böyle diye ayrılamadım da. Çocuk yaptıktan sonra öğrendim ben bu denli hasta olduklarını. Görümcem de bipolardı
Bipolar dediniz geldim aman kız kardeşim sakın üzülür diye alttan alayım deme çatır çatır koy sınırını bizim tatil planımız vardı rezervasyon yaptırdık oğlun sana söyleyemedi dersin topu kocana atarsın uğraşsın dursun anasıyla
 
Back
X