- Katılım
- 23 Ağustos 2012
- Mesajlar
- 53.487
- En iyi cevaplar
- 1
- Emoji Skoru
- 250.614
- Puanlar
- 898
- Konu Sahibi FloppyDisk
- #61
Kesinlikle… büyüyemeyen , sürekli manipüle edilmiş bi adamla evliyim. Yani küçük de değiliz. Annesine direk gidip diyemiyor. Ya kötü gelin olmayı göze alıp kendim konuşacağım, yada sen bilirsin deyip oğlumu alıp gideceğim.
bence hic muhattap olup canini sikma, yap rezervasyonu al bebeni bas git bak keyfine.