- Katılım
- 23 Nisan 2021
- Mesajlar
- 4.080
- Emoji Skoru
- 7.866
- Puanlar
- 158
- Konu Sahibi FloppyDisk
- #81
Saç baş yolanlardan biri benim. Başlıkta kayınvalideyi görünce hemen geldimerkek olmak ne güzel ya. altlı üstlü iki konu var bugün. ikisinde de adamların anaları tımarhanelik ve gelinlere eziyet ediyor. ama beyefendiler hiç bulaşmıyorlar, hiç karıma yazıkmış en azından bir sınır çekeyim demiyorlar. karıları saç baş yoluyor. ne güzel hayat ya.
öncelikle acil şifalar dilerim. umarım bu olay sadece sizin gözünüzün açılması için bir işaret olarak gelmiştir ve gerçek bir sorun yoktur. lütfen unutmayın, "ben çekerim bu zamana kadar alıştım artık" diye de düşünmeyin, çocuğunuzun sizden başka kimsesi yok. bu kadar basit bir olayda bile elini taşın altına koyamayan adam o çocuğa tek bakmaz. lütfen kendiniz ve çocuğunuz için vücut ve mental sağlığınızdan ödün vermeyin. paşayı alın yanınıza, anne oğul güzel vakit geçirin. mıymıy babası olmadan çok daha rahat edeceğinize şüphem yok.
@FloppyDisk çok çok güzel bir bayram tatili geçir sonra da sonuçlarını tertemiz olduğunu öğren inşallah