- Katılım
- 3 Mart 2015
- Mesajlar
- 3.256
- Emoji Skoru
- 6.868
- Puanlar
- 358
- Yaş
- 37
peki tüm bunlar size söylenirken siz napiyorsunuz? Sizin yaklaşımınız nasıl? Bu insan dusuncesizden öte aşırı hadsiz ve saygısız.
İyi günündeyse gülerek cevap veriyordur, kötü gününde de dert edip buraya yazıyor işte
