- Katılım
- 2 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 14.035
- Emoji Skoru
- 43.311
- Puanlar
- 528
- Konu Sahibi hiiicccoylesine
-
- #81
Ben cocukken annemin bir arkadasinin cocugu aynisini yapiyordu. Bende onlar gelmeden (4-5 yasindaydim o ara) ne kadar oyuncağım varsa, sevdigim ne kadar esyam varsa toplarmisim, sizde oyle yapin.Merhaba, çok sevdiğim bir arkadaşım var aynı zamanda eşimin akrabasi oluyor. Bire giden bir çocuğu var, evime her geldiklerinde çocuğumun oyuncaklarindan birini kırıyor hep de sorunsuz en güzel oyuncaklar oluyor. Bugün de geldiler atari vardi sorunsuz çalışıyordu ben bile cok seviyordum bugün de onu paramparça etmis, bizim çocuk okulda kavanozdan kar küresi yapmıştı onun suyunu bosaltmis. Bizimki de hic sesini çıkarmıyor yaşı küçük olduğu için. Arkadaşımı kırmak istemiyorum ama çok da zoruma gidiyor ve çocuğunun eğitilmesi gerekiyor kendi çocuğum bunu yapsa bana soylemelerini isterdim ama eşime danıştım hayir soyleme arkadasligindan olursun diyor. Bir iki olsa tamam ama her gelişinde heeerr seferinde aynısı oluyor öneriniz nedir?
Ben de çocukla konuşabilirsiniz diye düşündüm. İnsan bazen çok kızabiliyor ama nihayetinde karşıdaki bir çocuk eğer ailesi tarafından kötü yetiştirilmediyse içinden gelen ani bir kıskançlıkla ya da tamamen içini merak ederek kırıyor olabilir.Ben de bunu düşünüyorum aslında. Birileri çıksın ve bu aklı versin diye bekliyordum açıkçası. Dediğiniz gibi yapacağım
Arkadasim bana bunu soylese memnun olurum. Kibarca gecen boyle oldu kizim siz gittikten sonra cok uzuldu diye cocuk uzerinden guzelleme yapabilirsiniz. Dikkatli olamsi konusunda uyarirmisin diye. Kiziniza da soyleyin malina sahip cikmayi ogrensin boyle bir durumda hemen oyuncagi alip yaniniza gelsin durumu anlatsin. Ilk okul 1. Sinif evet biraz yaramaz olabilir ama sozden anlayacak bir yas.Size söylense tepkiniz ne olurdu güzellikle söylesem bence küsmez ya
Çocukları tek başına odada kalmalarına müsade etmeyin yaş farkı varmisAyy benim kız da öyle niye abiye kirma demedin diyorum çocuk üzülüyor o kadar zoruma gidiyor ki çok saf cok masum kendini savunmayı hic bilmiyor
Çocuklar çocuk odasında oynuyor çocuğun yaşı da büyük annesi beklemiyordur bence böyle bir şey yapacağını
Çocukken ben arkadaşımda aynı şeyi yapıyordu çünkü onun öyle oyuncakları yoktu ailesi çok cimriydi kıskançlıktan yapıyordu be de o gidince ağlıyordum sevdiği oyuncakları ne var ne yoksa saklayın sevmediği ya da eski kırılsa üzülmeyeceğiniz oyuncakları koyun ortaya geri kalan ne var ne yok kaldırın ortadan başka çare yok ya da görüşmeyi keseceksinizMerhaba, çok sevdiğim bir arkadaşım var aynı zamanda eşimin akrabasi oluyor. Bire giden bir çocuğu var, evime her geldiklerinde çocuğumun oyuncaklarindan birini kırıyor hep de sorunsuz en güzel oyuncaklar oluyor. Bugün de geldiler atari vardi sorunsuz çalışıyordu ben bile cok seviyordum bugün de onu paramparça etmis, bizim çocuk okulda kavanozdan kar küresi yapmıştı onun suyunu bosaltmis. Bizimki de hic sesini çıkarmıyor yaşı küçük olduğu için. Arkadaşımı kırmak istemiyorum ama çok da zoruma gidiyor ve çocuğunun eğitilmesi gerekiyor kendi çocuğum bunu yapsa bana soylemelerini isterdim ama eşime danıştım hayir soyleme arkadasligindan olursun diyor. Bir iki olsa tamam ama her gelişinde heeerr seferinde aynısı oluyor öneriniz nedir?
Atariyi vermedim ki benim çocuğum gayet uslu kırmadan oynayan bir çocuk o yüzden evde çocuk odasında kızımın ulaşabileceği yerde oyuncaklar. Onlar da çocuk odasında oyun oynuyorlardı. Çocuğun yaşı büyük olduğu için hadi diğerleri yanlışlıkla olmuştur falan diye düşündüm artık kırmaz herhalde dedim ama kırıyor bir de saklıyor üstüne üstlük. Bir yandan oyuncaktir oynasnlar diye var diyorum ama bir yandan da öküz gibi oynuyor böyle çocuklar. Kırılsın istemiyorum yazık
O arkadaşın insan olsa mahcup olup, size afedersin canım diyip çocuğuna da oyalanacak başka bir şey veriryeni aldığım ve severek kullandığım çay altlıklarını arkadaşım kızı istiyor diye verdi eline ve bi de kaşık verdi, çocuk sürekli kaşığı çay altlıklarına vuruyor yere sert çarpıyor,
bende çocuğun elinden almaya kalktım, canım kırarsın biyerine bişey olur deyip.
arkadaşım da amaan senin de malın ne kadar kıymetli dedi
o an benim arkadaşlığım bitti, ama o hala iletişim kurmaya çalıştıkça bahane buldum ve bir daha asla görüşmedim.
benim çözümüm böyle bu tarz insanlara karşı