Sevgilimin ailesi ile tanacam, ok heyecanlym:(

arhes

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Eylül 2009
34
0
slm arkadaşlar sevgilim uzun zamandır beni ailesiyle tanıştırmak istiyor.bn reddediyordum.ciddi de düşünüyoruz.bunu onlarda biliyor.bu ara cok ısrar etti.geçerli bir sebep sunamadım ve kabul ettim..bayramda tanıştırıcak.iyimi yaptım kötümü bilmiyorum.kafamçokkarıştı...sizce yanlişmı yapıyorum.düşündükçe çok heyecanlanıyorum.:eek:napmam gerektğini nasıl davranacağımı bilmiyorumCADIARZU
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2785 gün geçti.

VAZGECILMEZIM

DÜDÜKSÜZ TENCERE
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2007
4.238
608
Nasıl davranıcam diye düşünme kendin ol yeter. . . :hulya:
Sakin davranmaya çalış heyecanlanacak bişey yok.onlarda senin benimgibi insan nihayetinde
Doğrumu yanlışmı yaptım konusuna gelince , belliki ciddi bir ilşikiniz var bi kere tanışmktan birşey çıkmaz :nazar:
 

ddm

yok başka yolu.....
Kayıtlı Üye
29 Aralık 2007
1.583
6
37
nasıl davranıcam diye bişey yok

normalde nasıl bir insansan onlara karşıda aynı olacaksın

onların karşısında farklı bir insan olmana gerek yok

sevgilinde böyle bişey yapmakla ciddiyetini gösteriyor
 

dove

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2009
3.312
4
ne güzel işte :) güleryüzlü içten ama biraz mesafeli olmalısın bence...
 

MonaPisa

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Mayıs 2008
5.902
63
Yani normal bi arkadaşının ailesiyle tanıştığında nasıl davranırsan, şimdi de öyle davran bence.
Nihayetinde sadece bi tanışma, ortada başka bir şey yok.
Güleryüzlü, saygılı ol yeter, ki eminim normalde de böylesindir.
Kısacası başkası olma kendin ol :)
 

inspectorgadget

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Haziran 2009
235
1
Heyecanlanma deseler de, ben heyecanlanmam o da benim gibi bir insan desen de heyecanlanıyorsun :) resmi ol ama burnu havada olma, gerektiği kadar konuş kibar ve saygılı zaten ilk görüşmede ne konuşulur ne kadar oturulur ki. erkek arkadaşını da tembihle arada konuşsun ki diyalog hep anne ve senin aranda kalmasın. ama tabii annesi nasıl biri bilmediğimiz için fazla bir şey de denmez. biz sana az konuş deriz kadın konuşkan insanları seviyordur :d sen en iyisi genel kurallara uy gerisini boşver
 

asyaelif

♥˙·٠•●♥ &#
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2009
810
1
34
bende sevgilimin ailesinle bi ramazan bayramı tanışmıştım heycan yapma yapsanda fazla belli etmemeye çalış bence konuş sus bus kalma gerektiği yerde hadi kolay gelsinnn sana
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2443 gün geçti.

CADISILA87

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Nisan 2009
1.527
5
33
ayy tatlı heyecanlar minik adımlarla başlıyorsun işte cnm :))

beni istemeye gelceklerdi gün verilmişti bende dedim kadın kimi isticek beni görmediki bir görsün

işte gittim kafamı halıdan kaldırmadım... :):)
hiç bişey olmamış gibi davran ama çokda öle kakara kikiri olma hanım ol ama kasma kendini
a.s.
 

Duygu

Popüler Üye
Pro Üye
23 Temmuz 2009
3.775
5
niye yanlış yapıyor olacaksın? bence olumlu bir adım bu.. Sakin ol telaş yapma konuşman gereken yerde konuş susman gereken yerde sus.. ılişkiniz daha pekişir anlam kazanır:)
 

TatLiGaci

Heidi ve kankileri
Kayıtlı Üye
10 Şubat 2009
14.519
90
Uzun süredir çıkıyorsunuz madem..Arkadaşında ısrar ediyorsa..Tanışmaktan zarar gelmez..
Bayramda güzel bir vesile olur..
Fazla uzun tutmazsan ziyareti iyi olur(10 dk.da değil yani)
Bence enfazla 1 saat iyidir,ilk tanışma için..Güleryüzlü ve mesafeli olursan iyi olur..Fazla da kasma kendini,heyecan yapma..Onlarda en nihayetinde etten kemikten insan..
ıyi geçmesini dilerim..
 

BarbieveKen

kendine geyşa
Kayıtlı Üye
14 Ocak 2009
9.484
12
ne güzel bir adım sizin ve ilişkiniz için.. kim bilir kaç kız sevgilisinin ailesiyle tanışmak için can atıyorda bulamıyor bu zamanda ciddi düşünen, evliliğe sıcak bakan erkek bulmak ne kadar zor
sen şanslılardansın canım kıymetini bil..

heyecan elbette olucaktır ama kendini sakın kasma rahat olmaya çalış..
içten ve samimi ol ama lakayt olma çizgini koru
seni doğru tanısınlarki ileride yanlış anlaşılmalar hayal kırıklıkları olmasın..

hadi gazan mübarek olsun gelişmeleri anlat ama tanıştıktan sonra opuyorumnanaktan
 

SEPTEMBER LOVE

eylül gelini
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2008
8.237
4.985
en korkan ben gıttım 4 yıllık ılıskımde ılk defa gordum ablalarını hıc oyle korktugun gıbı olmuyor onemlı olan onların senı gelın mı yoksa ogullarının herhangı bır arkadası olarak mı gormus olmaları
 

Derin__Su

derin sular
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2008
5.378
122
Olabildigince dogal ol, insan o heyecanla nasil oturucagini bile sasirir
ama kesinlikle bunlara odaklanma baska seyler düsünmeye calis..
Cikolatani getirirsin yaninda
Mutfakta bisey oldugu zaman enazindan salataya yardim etmeyi unutma:)
ilk gördügün an cok samimi hava yaratmak icin cok gülme tam dengesinde ol cnm
Bol sans diliyorum :)