Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Evet evet 3. Gün embriyosu inşallah ya çok korkuyorum belirtim vardı kan verdikten sonra belirti falan kalmadı transfer sonrası 10. Gün bugün adet olacakmış gibiydi kasıklarım dün kan verdikten sonra bugün hiç bir şey hissetmiyorum korkuyorumda açıkçası inşallah yükselir çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için
Merhaba sizinle aynı süreçteyim çok şükür pozitif sonucu almışsınız benimde 8. Günüm ovitrelle yapalı 2 gün oldu bugün sabah test yaptığımda pozitifi gördüm ama chatgbt moralimi bozdu iğne etkisi diye sizin gibi bende chati delirttim biraz ama sürecinizden umut aldım test günüme kadar test yapmamayı düşünüyorum kimseyede söylemedim açıkçası hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum sizce varmıdır iğneden sonra yaptığınız testlerde silinme falan oldu mu ben araştırdım biraz iğne etkisi testte durdukça silikleşiyormuş bazen kayboluyormuş
Merhaba trasferden sonra ovitrelle neden vuruluyor acaba bana hiç böyle bir şey denmedi kullandığım belli ilaçlar var ınları kullabmaya fevam ediyorum test verene kadar
Merhaba trasferden sonra ovitrelle neden vuruluyor acaba bana hiç böyle bir şey denmedi kullandığım belli ilaçlar var ınları kullabmaya fevam ediyorum test verene kadar
Yapay zekayı doğduğuna doğacağına pişman ettim günlerdir. O da bir var diyor bir yok diyor bir aynı diyor. Yazık ona da sizde mi 88lisiniz ? Bende 88liyim ve bir gün arayla transfer olmuşuz ne güzel