• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Transfer sonrası 5. Gün

İki katına çıkar diye düşünüyorum 🧿 kaçıncı gün embriyosuydu henüz 12. Gün olmamış sağlıkla ilerlesin 💕🫶🧿
3. Gün embriyosuydu inşallah çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için çok
 
Ben bugün kan verdim 9. Gün betam 45 çıktı korktum biraz düşük gibi geldi ama bilmiyorum hayırla yükselir inşallah sizin ilk betanız kaçtı acaba 🥺
Ben ilk transfer sonrası 12. Günde baktırmıştım 214 çıkmıştı. Sizinde hayırlısıyla yükselir inşallah. Üçüncü gün embriyosu muydu sizinde ?
 
Ben ilk transfer sonrası 12. Günde baktırmıştım 214 çıkmıştı. Sizinde hayırlısıyla yükselir inşallah. Üçüncü gün embriyosu muydu sizinde ?
Evet evet 3. Gün embriyosu inşallah ya çok korkuyorum belirtim vardı kan verdikten sonra belirti falan kalmadı transfer sonrası 10. Gün bugün adet olacakmış gibiydi kasıklarım dün kan verdikten sonra bugün hiç bir şey hissetmiyorum korkuyorumda açıkçası inşallah yükselir çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için
 
Merhaba sizinle aynı süreçteyim çok şükür pozitif sonucu almışsınız benimde 8. Günüm ovitrelle yapalı 2 gün oldu bugün sabah test yaptığımda pozitifi gördüm ama chatgbt moralimi bozdu iğne etkisi diye sizin gibi bende chati delirttim biraz ama sürecinizden umut aldım test günüme kadar test yapmamayı düşünüyorum kimseyede söylemedim açıkçası hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum sizce varmıdır iğneden sonra yaptığınız testlerde silinme falan oldu mu ben araştırdım biraz iğne etkisi testte durdukça silikleşiyormuş bazen kayboluyormuş
Merhaba trasferden sonra ovitrelle neden vuruluyor acaba bana hiç böyle bir şey denmedi kullandığım belli ilaçlar var ınları kullabmaya fevam ediyorum test verene kadar
 
İçeriğindeki beta hcg rahmi gebeliğe hazırlıyormuş. Rahmi destekliyor yani
Merhaba trasferden sonra ovitrelle neden vuruluyor acaba bana hiç böyle bir şey denmedi kullandığım belli ilaçlar var ınları kullabmaya fevam ediyorum test verene kadar
 
Yapay zekayı doğduğuna doğacağına pişman ettim günlerdir. O da bir var diyor bir yok diyor bir aynı diyor. Yazık ona da 😂 sizde mi 88lisiniz ? Bende 88liyim ve bir gün arayla transfer olmuşuz ne güzel
Merhaba ☀️ hayırlı olsun kaç çıktı değeriniz kaçıncı gün kan verdiniz?
 
Back
X