Uyarmak yerine doğrusunu yapın; direkt şikayet edin. Cimer çözüm olacaksa direkt Cimer'e yazın.Herkese iyi geceler arkadaşlar.
İlkokul ortaokul bir arada olan bir okulda görev yapıyorum ve bu sene ortaokul düzeyinde özel eğitim sınıfı da açıldı.
Özel eğitim sınıfı için bir görevlendirme bir de ücretli öğretmen görevlendirildi.
Görevlendirme olan arkadaşımız kadın ve 1,5 yaşlarında bir çocuğu var.
Kadın olan arkadaşın söylemesi üzerine dersleri kendi aralarında bölmüşler.Sabah biri giriyor derslere,öğleden sonra bir diğeri.
Kadın olan arkadaş erkek olan öğretmenimiz derse girdiğinde öğretmenler odasında yatıp uyuyor bahanesi çocuğu gece uyumuyormuş.
Geçen günlerde sınıftan sadece bir çocuk geldi (taşımalı öğrenci) çocuğun velisini arayarak gelip almasını söyledi ,veli aldıktan sonra kendisi de okuldan ayrıldı.
Daha önce müdür yardımcısı tarafından uyarılmasına rağmen davranışları devam etti.
Bugün 4. Derse giderken öğretmenler odasının kapısını iyice kapatmamızı istedi uyumak için ve bende dayanamadım artık.
Okulda o kadar çok göze batıyor ki uyarayım dedim ama demese miydim şuan bilemiyorum.
Daha dikkatli olmasını,öğretmenler odasında uyumaması gerektiğini ,insanların tepkisini çekmeye başladığını söyledim .
Çocuk büyütüyorum uyuyamıyorum gibi cevapla karşılaştım.
Başka atışmalar da yaşandı.
Ağladı falan filan.
Şimdi ben keşke hiç uyarmasaydım demi, bananeyse sanki
Sizce konu sahibi ne yapmalı?İdari bir göreviniz yoksa, sizi ilgilendirmiyor evet.
Haklı olsanız bile, sizlik bir durum değil.
Yorumunuz için teşekkürler.Ben uyarmanizi yanlis bulmadim.
Hepimiz cocuk büyütüyoruz, üstelik özel sektörde izin bile problem.
Öğretmen hanım sıkıntı yaşıyorsa ucretsiz izin alsın, çocuğu biraz daha büyüyünce işe dönsün.
Aldığı maaşı haketmiyor zaten, orası da ayrı bir olay
İdari bir görevim yok .İdari bir göreviniz yoksa, sizi ilgilendirmiyor evet.
Haklı olsanız bile, sizlik bir durum değil.
Ayy ne yaşıyormuş çok merak ediyorumYorumunuz için teşekkürler.
Ben de hepimizin çocuk büyüttüğünü söyledim umarım birgün benim yaşadıklarımı yaşarsın diye bir cevapla karşılaştım.
Uyarılması gerekiyordu ama kendi içimde rahatsız oldum
Ayy ne yaşıyormuş çok merak ediyorumYorumunuz için teşekkürler.
Ben de hepimizin çocuk büyüttüğünü söyledim umarım birgün benim yaşadıklarımı yaşarsın diye bir cevapla karşılaştım.
Uyarılması gerekiyordu ama kendi içimde rahatsız oldum
Umarım bundan sonra çeki düzen verir ama ben artık karışmam .Ayy ne yaşıyormuş çok merak ediyorum
Allah'ım hani çocuk zordur, olabilir ama kimsenin çocuğu akşam 7 de uyut, sabah 8 de kaldır şeklinde büyümüyor zaten.
Kaldı ki, yaşadıkları kendi problemi haliyle çözümü de bulmak zorunda.
Devlete sırtını dayadım diye görevini suistimal etme hakkı yok.
Ağlayacağına kendine çeki düzen versin.
Maşallah çocuğu dünya tatlısı ve sağlıklı bir çocuk .Bazen başkaları uyarmıyorsa bir bildikleri vardır demek gerekiyor, haklısınızdır tabi orası ayrıBelki çocuğunda henüz paylaşamadığı bir engel hastalık durumu vardır dillendirmek istemiyordur. Tabi bu sürekli uyumasına bir bahane olamaz
Söylediklerinde haklı olsan bile senin görevin değil uyarmak. Müdür ve müdür yardımcısı nerede bu okulun acaba ?Herkese iyi geceler arkadaşlar.
İlkokul ortaokul bir arada olan bir okulda görev yapıyorum ve bu sene ortaokul düzeyinde özel eğitim sınıfı da açıldı.
Özel eğitim sınıfı için bir görevlendirme bir de ücretli öğretmen görevlendirildi.
Görevlendirme olan arkadaşımız kadın ve 1,5 yaşlarında bir çocuğu var.
Kadın olan arkadaşın söylemesi üzerine dersleri kendi aralarında bölmüşler.Sabah biri giriyor derslere,öğleden sonra bir diğeri.
Kadın olan arkadaş erkek olan öğretmenimiz derse girdiğinde öğretmenler odasında yatıp uyuyor bahanesi çocuğu gece uyumuyormuş.
Geçen günlerde sınıftan sadece bir çocuk geldi (taşımalı öğrenci) çocuğun velisini arayarak gelip almasını söyledi ,veli aldıktan sonra kendisi de okuldan ayrıldı.
Daha önce müdür yardımcısı tarafından uyarılmasına rağmen davranışları devam etti.
Bugün 4. Derse giderken öğretmenler odasının kapısını iyice kapatmamızı istedi uyumak için ve bende dayanamadım artık.
Okulda o kadar çok göze batıyor ki uyarayım dedim ama demese miydim şuan bilemiyorum.
Daha dikkatli olmasını,öğretmenler odasında uyumaması gerektiğini ,insanların tepkisini çekmeye başladığını söyledim .
Çocuk büyütüyorum uyuyamıyorum gibi cevapla karşılaştım.
Başka atışmalar da yaşandı.
Ağladı falan filan.
Şimdi ben keşke hiç uyarmasaydım demi, bananeyse sanki
Ücretsiz izin alıp yazın izni sonlandırıp maaş alıp okul başlayınca geri ücretsize dönenler varmış mesela. Öğretmenler odasında uyuyan bunu da yapar gibi.Ben uyarmanizi yanlis bulmadim.
Hepimiz cocuk büyütüyoruz, üstelik özel sektörde izin bile problem.
Öğretmen hanım sıkıntı yaşıyorsa ucretsiz izin alsın, çocuğu biraz daha büyüyünce işe dönsün.
Aldığı maaşı haketmiyor zaten, orası da ayrı bir olay
Olabilir dilimizin kemiği yok, sorun aslında söylemenin size düşmemesi… çok samimi olsanız olabilirdi ama direkt tartışmaya dönmüşMaşallah çocuğu dünya tatlısı ve sağlıklı bir çocuk .
Müdür yardımcımız tarafından da uyarıldı aslında ama bugün derse giderken kapıyı kapatın demesi sanırım beni tetikledi.
Herkese iyi geceler arkadaşlar.
İlkokul ortaokul bir arada olan bir okulda görev yapıyorum ve bu sene ortaokul düzeyinde özel eğitim sınıfı da açıldı.
Özel eğitim sınıfı için bir görevlendirme bir de ücretli öğretmen görevlendirildi.
Görevlendirme olan arkadaşımız kadın ve 1,5 yaşlarında bir çocuğu var.
Kadın olan arkadaşın söylemesi üzerine dersleri kendi aralarında bölmüşler.Sabah biri giriyor derslere,öğleden sonra bir diğeri.
Kadın olan arkadaş erkek olan öğretmenimiz derse girdiğinde öğretmenler odasında yatıp uyuyor bahanesi çocuğu gece uyumuyormuş.
Geçen günlerde sınıftan sadece bir çocuk geldi (taşımalı öğrenci) çocuğun velisini arayarak gelip almasını söyledi ,veli aldıktan sonra kendisi de okuldan ayrıldı.
Daha önce müdür yardımcısı tarafından uyarılmasına rağmen davranışları devam etti.
Bugün 4. Derse giderken öğretmenler odasının kapısını iyice kapatmamızı istedi uyumak için ve bende dayanamadım artık.
Okulda o kadar çok göze batıyor ki uyarayım dedim ama demese miydim şuan bilemiyorum.
Daha dikkatli olmasını,öğretmenler odasında uyumaması gerektiğini ,insanların tepkisini çekmeye başladığını söyledim .
Çocuk büyütüyorum uyuyamıyorum gibi cevapla karşılaştım.
Başka atışmalar da yaşandı.
Ağladı falan filan.
Şimdi ben keşke hiç uyarmasaydım demi, bananeyse sanki
Sizin dışınızda başka biri bir idareci durumu görmüş müydü peki daha önce bu konu hakkında uyarılmış mıydı kendisi?Maşallah çocuğu dünya tatlısı ve sağlıklı bir çocuk .
Müdür yardımcımız tarafından da uyarıldı aslında ama bugün derse giderken kapıyı kapatın demesi sanırım beni tetikledi.
Özel eğitim sınıfında eğitim görmeye çalışan çocuğun hakkına girip, bir de utanmadan size aklınca beddua etmiş. Özel eğitim sınıflarındaki bu ve bunun gibi asalak kadronun tamamı işten atılmalı.Yorumunuz için teşekkürler.
Ben de hepimizin çocuk büyüttüğünü söyledim umarım birgün benim yaşadıklarımı yaşarsın diye bir cevapla karşılaştım.
Uyarılması gerekiyordu ama kendi içimde rahatsız oldum
Müdür yardımcısı tarafından da uyarıldı aslında .Söylediklerinde haklı olsan bile senin görevin değil uyarmak. Müdür ve müdür yardımcısı nerede bu okulun acaba ?