Geldi konuştum aileme anlattı dün annem babam aradı, ailesini aramak istediler bilmiyorum aradılarmı konuşmadım henüz, ona mesaj attım beni bir daha arama sorma diye, bana msj attı kalan kredi kartı borcumu ve bu ayki ssk yı da öde diye, bende çalış öde gurursuz adam yazdım kapadım telefonumu. kardeşim kendi hattını bana verdi giderken, yarında annem babam gelecekler eve. o gelse bile babam yanımda olacak bekliyorum yarın ola hayrola. Bugün içinde annem çık bize gel dedi oraya geçicem orda kalıcam. Babam sen bana bırak dedi kafasında ne var bilmiyorum,